Spring naar inhoud

- - - - -

Welke GSM heb jij?

• Log in om te reageren
178 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#61 Geplaatst 13 januari 2010 - 11:54

Geplaatste afbeelding
Ik heb de nokia 6111 in het roze.

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#62 Geplaatst 13 januari 2010 - 14:22

EmilyenAmedee zei:

Ik heb sinds kort een witte iphone en ben daar dolgelukkig mee :d Alleen moet ik hem alle dagen opladen omdat ik er nogal veel mee doe. Ik zit er zelfs mee op katenforum :trance:

Ik heb vorig jaar als nieuwjaarscadeau een iphone 3G gekregen van mijn ouders en grootouders. Het is wel een zwarte bij mij, vind de witte eigenlijk wel mooier. Wanneer je op internet er mee gaat, loopt de batterij inderdaad vlug af heb ik ook al ondervonden.

Guest_bramiewamie8_*
Guest_bramiewamie8_*

#63 Geplaatst 13 januari 2010 - 19:15

IK heb sinds een maandje de deze: Geplaatste afbeelding

De samsung Preston S5600V
De samsung star en corby in 1! :)

Guest_midi_*
Guest_midi_*

#64 Geplaatst 13 januari 2010 - 20:08

lg ks360 --> let op, koop hem nooit, heb hem sinds augustus, en ben er al 2 keer met terug kunnen gaan, omdat hij steeds hangt... (week na week) pff... als ie nu niet in orde is, kunnen ze maken dat ik ne andere krijg pff...

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#65 Geplaatst 14 januari 2010 - 08:12

midi zei:

lg ks360 --> let op, koop hem nooit, heb hem sinds augustus, en ben er al 2 keer met terug kunnen gaan, omdat hij steeds hangt... (week na week) pff... als ie nu niet in orde is, kunnen ze maken dat ik ne andere krijg pff...

Bedankt voor de tip! Ik dacht er juist aan om eens een LG te nemen, 1 van de weinige merken die ik nog niet heb gehad :ha , maar ze zagen er mij niet zo gebruiksvriendelijk uit..

Bewerkt door Spanishke, 14 januari 2010 - 08:12.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#66 Geplaatst 14 januari 2010 - 09:43

ik heb een sony ericsson w595, valentijnscadeautje

Bijgevoegde thumbnails

• sony-ericsson-w595_flower_edition-01.jpg

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#67 Geplaatst 14 januari 2010 - 11:45

xantippe zei:

ik heb een sony ericsson w595, valentijnscadeautje

En tevreden van? is hij makkelijk in gebruik?

Bewerkt door Spanishke, 14 januari 2010 - 11:45.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#68 Geplaatst 14 januari 2010 - 18:30

boh, het is een gsm he :) hij heeft een goeie camera, batterij gaat lang mee (daar staat sony ericsson dan ook bekend om), je kan er een geheugenkaartje insteken voor muziek, ... veel toeters en bellen (zoals een gitaarstemmer), je kan hem in de lucht houden als er een liedje afspeelt en dan zoekt de gsm voor jou titel en artiest op... je kan er ook mee op internet surfen, het scherm is best wel goed, de knopjes ook, ik heb er niet echt iets op aan te merken buiten dat ik nu graag een smartphone zou willen :)

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#69 Geplaatst 04 februari 2010 - 15:37

Heeft iemand deze?
NOKIA M.2730 BLACK NOKIA
[IMG]http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:RZOukFp_t4AH_M:http://www.vandenborre.be/WEB/images/products/200/160849_OF_0.jpg[/IMG]

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#70 Geplaatst 04 februari 2010 - 15:56

Nou ik moet zeggen,ik heb de Lg shine gehad. En ben er tevreden over geweest. Het is altijd een goed toestel geweest. Maar daar moet je geluk bij hebben denk ik.
Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#71 Geplaatst 04 februari 2010 - 15:58

sinds 5 minuten dus eindelijk mijn LG Viewty :LOL:

Guest_midi_*
Guest_midi_*

#72 Geplaatst 04 februari 2010 - 16:46

aangezien mijn lg ks360 voor de 4de keer binnen is (op 2 maand tijd) ne nokia in vervanging... word gek van dien lg, die hangt dus echt om de 5 minuten... en dan sturen ze hem op, zou de software opnieuw geïnstalleerd zijn, maar noegaballen helpt het...

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#73 Geplaatst 04 februari 2010 - 17:09

Ja dan is er wel iets mis mee. Wel spijtig voor je. Want het lijkt me een mooie gsm. Ik heb sinds een maand de samsung star,en ben er echt heel tevreden over. De battery gaat meer dan een week mee. En is een makkelijk toestel. ;)
Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#74 Geplaatst 04 februari 2010 - 17:35

Ik heb een vervang gsm op de momet :onzeker: :evil:

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#75 Geplaatst 04 februari 2010 - 18:00

midi zei:

aangezien mijn lg ks360 voor de 4de keer binnen is (op 2 maand tijd) ne nokia in vervanging... word gek van dien lg, die hangt dus echt om de 5 minuten... en dan sturen ze hem op, zou de software opnieuw geïnstalleerd zijn, maar noegaballen helpt het...

dan heb je gewoon pech helaas, want lg is echt wel goed.
Miele is ook een goed merk voor huishoudtoestellen, bij mij komt het echter nooit meer binnen, twee keer pech met een toestel, dat kan gebeuren.