Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Surprise in a Box 2 - PAKJES!

• Log in om te reageren
471 reacties op dit onderwerp
Guest_ellentjeverh_*
Guest_ellentjeverh_*

#286 Geplaatst 24 december 2009 - 13:25

joloka komt mijn kadootje van julllie en de poezels???
lid bij KS sinds 26 maart en op 18/12 een tip op chat geplaatst?de foto kan ik niet echt ontcijferen en dat van de blikopener ook niet hehe :x maar als jij eht bedankt MERCITJES van wege Casper en Gizmo. Echt leuke speeltjes die ze nog niet kende!! en het tentje amaaaai dat gaat niet lang leven :LOL:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#287 Geplaatst 24 december 2009 - 13:31

ellentjeverh zei:

joloka komt mijn kadootje van julllie en de poezels???
lid bij KS sinds 26 maart en op 18/12 een tip op chat geplaatst?de foto kan ik niet echt ontcijferen en dat van de blikopener ook niet hehe :x maar als jij eht bedankt MERCITJES van wege Casper en Gizmo. Echt leuke speeltjes die ze nog niet kende!! en het tentje amaaaai dat gaat niet lang leven :LOL:

Ja, het komt van ons :p . Even de tips:
Ik heb 4 pootjes: hier op KS heb ik 4 pootjes
De blikopener tatert veel maar er zijn er twee die het nog beter kunnen: ik sta op de derde plaats bij de top 10 chatters (voorafgegaan door Lies en Lizke).
De tip die gepost is in de chat: ik heb vanop het werk gezegd dat ik papier ging meenemen uit de papierversnipperaar :LOL: (heb je er veel plezier mee gehad?)
En de foto is een compilatie van foto's van de pelsjes van de poezels.
Enne... heb je echt alles uit het papier kunnen halen? :louche: (heb je de bellenblaas gevonden?)
Ik vond het zo leuk om allemaal speeltjes te mogen uitkiezen voor jouw kittens :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Guest_ellentjeverh_*
Guest_ellentjeverh_*

#288 Geplaatst 24 december 2009 - 14:20

hehe, ja hoor de belleblaas heb ik ook gevonden ( nog niet getest), ik dacht dat ik alle speeltjes had in het begin , en dan ineens vond ik er nog een heleboel :LOL: van een verrassing gesproken!
jah zo ver heb ik dus niet na gedacht van die pootjes (ik dacht aan pootjes vna poezen, kdacht dan 1 kat maar dat klopte niet met jou) en dat van die 2 dat nog meer tateren, dacht ja 1 poes maakt veel lawaai maar er zijn er nog twee andere. (dan zouden het drie poezen zijn...) maar dat klopte ook niet :LOL: mijn kleine zus was hier, zij heeft zich beziggehouden met de kleine bolletjes uit het papier te halen! erna heeft casper ons geholpen al het papier over het huis te verspreiden! het witte pluizen bolleke is al direct zijn favoriet!
die tentjes kan je die ergens nog bijkopen???voor het geval het hier sneuveld? want hoe ze daar mee omgaan :trance:

ps. post een fotoje van het balletje op kattensite, hier lukt het mij niet

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#289 Geplaatst 24 december 2009 - 14:39

Tentjes kan je hier nog bestellen: Pinky Pawz - Simply ... the cats whiskers!, Pinky Pawz - Simply ... the cats whiskers!
Och en zo leuk al dat papier overal in je huis :ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#290 Geplaatst 24 december 2009 - 14:46

Wat een prachtige cadeautjes weer!
Hier is nog geen cadeautje aangekomen en mijn cadeautje is ook nog niet aangekomen bij de ontvanger denk ik...
Zal wel allemaal voor na kerstmis zijn vrees ik.

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#291 Geplaatst 24 december 2009 - 14:47

Euhh en bedankt heee Esther, ik denk dat mij poezels vanaf vandaag mij eten niet meer willen, haha ik ga ze het eten uit de suprice doos, de blikjes kip en garnaal van shinycat,ze werden helemaal wild en minoes eet langszaam nu zitten er drie poezels omheen te wachten of ze misschien nog een heel klein beetje over laat..
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#292 Geplaatst 24 december 2009 - 15:33

Flapje is ook even op inspectie gekomen, moest toch controleren wat zijn zus gekregen had hè :) :

Bijgevoegde thumbnails

• P1010982.JPG
  • P1010983.JPG
  • P1010985.JPG

Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#293 Geplaatst 24 december 2009 - 15:43

hahahaha Flapje is een echte grapjas, daar had ik nog niet aan gedacht! :LOL:

Jammer Natalie ik vind het zo spijtig meisje, dit moet niet leuk zijn op zen minst dikke knuffel :love3:
liefs Snow

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#294 Geplaatst 24 december 2009 - 16:02

Snow zei:

hahahaha Flapje is een echte grapjas, daar had ik nog niet aan gedacht! :LOL:

Jammer Natalie ik vind het zo spijtig meisje, dit moet niet leuk zijn op zen minst dikke knuffel :love3:
liefs Snow

Bedankt voor de knuffel :)
Ik kan nog wel wachten hoor :)
Zijn er niet nog mensen die aan het wachten zijn? Waarschijnlijk wel...
Het voordeel is dat de verrassingen voor de katjes hier dan een beetje gespreid komen. Morgen krijgen ze ook hun kerstcadeau (playcircuit en kruidenmuis). Anders weten ze toch niet met wat eerst te spelen ;) .

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#295 Geplaatst 24 december 2009 - 16:05

brithany zei:

Euhh en bedankt heee Esther, ik denk dat mij poezels vanaf vandaag mij eten niet meer willen, haha ik ga ze het eten uit de suprice doos, de blikjes kip en garnaal van shinycat,ze werden helemaal wild en minoes eet langszaam nu zitten er drie poezels omheen te wachten of ze misschien nog een heel klein beetje over laat..

Super dat ze het lusten, is altijd maar de vraag!! :dance:
Ik ga nu ons pakje open maken, ben benieuwd!! :)
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#296 Geplaatst 24 december 2009 - 16:39

Spannend wij willen foto's hihi..

Ester zei:

Super dat ze het lusten, is altijd maar de vraag!! :dance:
Ik ga nu ons pakje open maken, ben benieuwd!! :)

Geplaatste afbeelding

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#297 Geplaatst 24 december 2009 - 17:05

De katten vinden de speeltjes erg leuk en de snoepjes heerlijk! Van dat laatste kan ik geen foto's maken, ze zijn hier veel te foodminded. ;) Zucchero vind vooral de speeltjes met die uitsteeksels erg leuk, de Somali's de muizen. Kawan vindt het balletje erg leuk, hij mept hem door de hele kamer!
Dankjewel Joyce!! :) :dance:

Vooral Minstrel was deze keer erg nieuwsgierig zoals je op de foto's kunt zien! :)

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#298 Geplaatst 24 december 2009 - 17:06

Serenity zei:

@ poezemannen : Leuke tip ! Alles beetje optellen ^^ Kwam ik uit bij : 1 maine coon / 1 bkh / 2 htk's waarvan 3 katers en 1 poes , met de kleuren: blauw ; zwart ; ros wit ; rood-zilver! Dan was het eventjes kijken wie had meegedaan en wie 4 katten had met die overeenkomsten! Dus het was niet te moeilijk :) Bedankt nogmaals !

:cheer: :jump: Inderdaad..het was geen moeilijke tip!

Ik ben net thuis van werken dus ik ben hier snel aan het bijlezen wie wat al gekregen heeft!
Mijn vriend was thuis vandaag en mijn pakje is hier dus ook! Ik ga het NU opendoen!!!! :jump: :jump: :jump:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#299 Geplaatst 24 december 2009 - 17:09

Oh, ik vind het schitterend! Een groot pak met een speeltunnel, snoepjes, speeltjes, een mooi kaartje én rietjes! Geweldig!!! :dancer: :dance: :cheer:

Maar van wie is het - hier alvast de tip:

"Ik zit een beetje zoals de Engelsen thee drinken...mjah, heeft misschien iets met mijn land van herkomst te maken."

Ik ga nu proberen achterhalen van wie het is..maar ik ga snel moeten zijn want sebiet komt mijn vriend mij oppikken! Aiaiaiaia! Stress! :d

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#300 Geplaatst 24 december 2009 - 17:17

Alvast een snelle gok alvorens ik hier weg moet en me verder moet klaarmaken: English Rose misschien?

Ik heb snel al paar foto's getrokken maar morgen volgen er hopelijk meer! Bedankt nogmaals! :jump: :dance: :thumb: