Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen

Victor wordt groot!!! Nieuwe foto p.100

• Log in om te reageren
1498 reacties op dit onderwerp
dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#1486 Geplaatst 26 september 2012 - 15:36

Victor is ondertussen al een tijdje 2jaar geworden!

En wat kan ik meer zeggen dat het gewoon een Victor is.

P9110006 (2).JPG

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#1487 Geplaatst 26 september 2012 - 18:17

Leuke foto :LOL:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#1488 Geplaatst 26 september 2012 - 18:18

Goh zeg, die is groot geworden.
Leuk manneke hoor. :love2:
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#1489 Geplaatst 26 september 2012 - 21:18

Wat gaat dat snel precies dat ze op een ander sneller groeien. :lachen: Knap ventje hoor. :heart:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#1490 Geplaatst 27 september 2012 - 10:48

:LOL: :LOL: , hij is inderdaad groot geworden
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1491 Geplaatst 27 september 2012 - 11:10

Ik verschiet ook wel! Hoe groot is hij??
Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#1492 Geplaatst 27 september 2012 - 13:41

elixeryen zei:

Ik verschiet ook wel! Hoe groot is hij??

:catscratchhead

Eigenlijk geen idee maar groot, doet kleedjes voor 3 jaar aan en is er maar 2.
Het is al een eeuwigheid (gelukkig) geleden dat we naar de kinderarts zijn geweest. Normaal in november nog eens naar leuven voor zijn darmen maar daar meten ze niet altijd.

Soms is het wel vervelend zo een grote vent hebben. Ik krijg veel commentaar als Victor niet wil luisteren ofzo, terwijl hij eigenlijk nog klein is en alles nog niet moet begrijpen. Of zo van amai die gaat al naar school en kan nog niet praten, zou je al niet aan logopedie doen,  terwijl hij pas binnen een jaar naar school moet. En dan ook niet te vergeten dat Victor gene snelle is. Wat een leeftijdsgenootje al drie maanden kan begint hij nu te leren. :onzeker:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#1493 Geplaatst 27 september 2012 - 13:44

Ik begrijp die frustratie...mensen oordelen veel te snel, ze zien een kindje dat ze qua leeftijd verkeerd inschatten en staan klaar met hun commentaren omdat het volgens hen niet past. En ook het feit dat een leeftijdsgenootje al sommige dingen eerder kan dan Victor, moet je je niet aantrekken. Dat wil niks zeggen over hoe het er binnen een jaartje aan toe gaat. Laat hem gewoon zijn eigen tempo volgen en stimuleer hem waar je kan. En vooral, genieten van je jongens  ;)
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1494 Geplaatst 27 september 2012 - 14:02

Klinkt wel vervelend inderdaad.. Ieder kindje ontwikkelt zich anders en de één is gewoon sneller dan de andere. Niks van aantrekken!

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.033 berichten

#1495 Geplaatst 27 september 2012 - 14:38

Amai, echt al ne grote dus. En ik zit hier met kleertjes van 2 jaar waar de mijne nog te klein voor is. Ben nochtans die maatjes 86 al beu gezien na meer dan een half jaar. :mrgreen: Maar afin, een kind dat amper eet, kan ook amper groeien zeker hè. :roll:
En over dat babbelen.... de mijne zegt ook nog maar amper wat verstaanbaars. Veel gebrabbel ja, maar echte woordjes nog niet zo heel veel. Terwijl de "gemiddelde" 2-jarige toch al wel meer zou moeten zeggen. Natuurlijk is hij ook nog klein van gestalte dus vallen die opmerkingen over zijn taal best mee. Ik denk dat ik diegene ben die zich er het meeste zorgen over maakt. :oops: Vooral omdat hij normaalgezien naar school gaat in februari.

Carowlina
Carowlina
  • 8.182 berichten
  • 3 katten

#1496 Geplaatst 28 september 2012 - 10:43

Ik dacht ook al "huh, maar 2 jaar?".
Hij is groter dan de tweeling van mijn zus van 3 jaar.

Leuk ventje wel! :)

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#1497 Geplaatst 28 september 2012 - 10:56

Ik heb hier echt een vreetzakje :trance: :d Ook een groot manneke want bij geboorte was hij net als zijn zusje 52cm.

Hij is nu 1jaar2maand en zit in kleding 86. Ik schrik er ook van, mijn babytje is weg en het wordt al een klein ventje :heart: Mocht gerust wat trager gaan...zucht :love3:

Zijn zusje had hetzelfde probleem, ook een hele grote.
Ook was ze in het park en een dame zei doodleuk tegen de oma "oei kan ze daar nog niet op lopen" (zo een behendigheid dingetje), mijn moeder nee...ze is nog maar 2jaar! Die dame "oei, ik dacht dat ze al 3 jaar was, wat is ze groot". haha. Dus ja, je lokt het idd uit dat mensen sneller iets hebben van "ze moet dat maar kunnen" omdat ze denken dat ze ouder is. Ook ik betrap me er zelf soms op omdat ze zo "groot" lijkt dat ik soms even vergeet dat ze nog maar 5 jaar is nu(net geworden). Ze is een kop groter dan haar nichtje die een maand voor haar geboren is !! Je zou echt zeggen ze schelen een jaar. Ook mentaal vind ik haar net wel iets "verder".
Nee, groot zijn is nu nog geen voordeel, mensen miskijken zich.

Maar later wel, nah :p haha

Mooie foto van je Victor, zo spontaan ^^

Bewerkt door Serenity, 28 september 2012 - 10:56.

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#1498 Geplaatst 28 september 2012 - 16:46

inderdaad wat is hij gegroeid :o
Hier zijn ze eigenlijk langer 'klein' geweest, maar intussen zijn Joël en Dean wel een groeischeut aan het krijgen. Ze zijn zeker niet kleiner dan hun leeftijdsgenootjes, Joël is zelfs de grootste van zijn klas (er zitten wel meer meisjes in zijn klas, hihi), maar toch is hun kledingmaat nog een jaar jonger.  Bij Mylan hetzelfde, gisteren zijn we bv. iets gaan kopen voor Mylan zijn verjaardag (wordt volgende maand alweer één jaar) en we hebben maat 74 gepakt omdat hij in maat 80 (voor 1 jaar) nog echt verzuipt.  Maat 74 is ook nog een beetje te groot, maar dat gaat wel.  

Bij Joël en Dean was de taal ook wat achter, sinds vorig schooljaar krijgt Joël daar logopedie voor en Dean sinds dit jaar.  Mylan kan intussen al dada,  mama, e.d.  zeggen, dus hopelijk is hij wel sneller in taal, maar ja, dat is afwachten :)

Bewerkt door Marina, 28 september 2012 - 18:38.

Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#1499 Geplaatst 28 september 2012 - 18:28

Amaaaai, inderdaad groot.

Hier kleine kindjes en is ook niet zo leuk voor hen als ze wat ouder worden.
Altijd dat betuttelende vinden ze ook echt niet leuk.
Onze oudste is nu 14 jaar en meet 1 m 52, maar die broodnodige laatste 3 cm zijn er pas een half jaar geleden bijgekomen. Voor haar was het belangerijk die 150 cm te overschrijden.
Nu is ze tevreden, met een hakje valt het niet meer zo op. Maar toen ze jonger was is ze het bij momenten echt wel beu geweest.
Iedereen was wel twee hoofden langer dan haar en ze voelde zich zo klein en dan ook nog eens "blont".

Maar als mama vind ik zo'n kleintje wel schattig, dan zijn ze even wat langer kleintjes.