Spring naar inhoud

- - - - -

Vacht reinigen

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#16 Geplaatst 13 maart 2009 - 17:19

Ja! :)

Met dat droogpoeder ging het véél beter!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 13 maart 2009 - 18:49

:thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#18 Geplaatst 13 maart 2009 - 19:36

Zie je dan ook werkelijk dat de vacht goed gereinigd is? En ga je het nog doen? Heb tot nu toe mijn poezels gewoon laten doen..ze houden zich zelf prima proper maar misschien is het toch eens niet slecht? Alé..'k weet het niet goed.. :catscratchhead

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#19 Geplaatst 13 maart 2009 - 21:24

Ik deed dat vroeger nooit ze, maar hij begint nu wat straffer te ruiken en zich iets minder te wassen. 't is geen jong beestje meer hé. Vandaar dat ik toch is het een en ander wilde proberen. Nu denk ik dattem ook gewoon aan jemenfoutisme lijdt vanwege de winter die wel iets straffer was dan hij gewend is. Maar het begon me eerlijk gezegd te storen, dus wilde ik het toch wel eens proberen.

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#20 Geplaatst 14 maart 2009 - 10:50

Leuk dat het heeft gewerkt. Bij showkatten is de poedermethode 'het van het' ,om eens een wasbeurt te vermijden ! Lekker schone vachtjes en eigenlijk vinden ze het toch zo erg niet ? Wassen is wat anders....
Heb je het uitgeblazen met de haardroger ? Hoe heeft hij gereageerd ?
Ben heel benieuwd....

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#21 Geplaatst 14 maart 2009 - 10:54

feroesti zei:

Leuk dat het heeft gewerkt. Bij showkatten is de poedermethode 'het van het' ,om eens een wasbeurt te vermijden ! Lekker schone vachtjes en eigenlijk vinden ze het toch zo erg niet ? Wassen is wat anders....
Heb je het uitgeblazen met de haardroger ? Hoe heeft hij gereageerd ?
Ben heel benieuwd....

Aangezien Vosse nog bij machte was om iets te posten, denk ik dat ze de haardroger achterwege heeft gelaten... :d

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#22 Geplaatst 14 maart 2009 - 11:48

poezemannen zei:

Aangezien Vosse nog bij machte was om iets te posten, denk ik dat ze de haardroger achterwege heeft gelaten... :d

Goeie inschatting ;)