Spring naar inhoud

- - - - -

Solden

• Log in om te reageren
64 reacties op dit onderwerp
Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#46 Geplaatst 04 januari 2010 - 15:32

Ja! Per Tutti! Euhm, op de martelarenstraat (ofzoiets). die straat tussen de bonenwijk en de grote markt, als ge NAAR de grote markt gaat, aan uw rechter kant, tov die winkel met die trouwkleren...

Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#47 Geplaatst 04 januari 2010 - 15:47

intu zei:

niet echt solden qua kleren ofzo maar heb wel een koopje kunnen doen. :oops: :oops:

Had in september een jong paard bijgekocht en zadelmak gemaakt maar onder het rijden klikt het niet tussen ons.
De uitbater van de privestalling had het opgevangen en haar contacten ff aangesproken zonder dat ik iets wist. :oops:
Kreeg ik op nieuwjaar een berichtje dat ze een leuke zwart/witte paint had gereden die super was. Tuurlijk om mij benieuwd te maken ze weet dat ik gek ben van bonte omdat ik de mijne van de zomer heb moeten verkopen door omstandigheden.

Ik dus zaterdag naar de stallen, pakt ze me mee naar de weide en opslag :heart: op die schat die daar staat en mee gaan rijden natuurlijk.
Super klik tussen ons net of hij altijd al van mij geweest is.
Leuke eraan was dat iemand het dubbele wil betalen van wat ze mij gekost heeftvoor mijn merrie en de paint in vergelijking voor wat hij waard is qua afstamming enzo een koopje is. :heart: :heart: :heart:

Wat een grappig soldenverhaal :)
Caviaopvang Malmokkie: www.malmokkie.be

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#48 Geplaatst 04 januari 2010 - 17:02

en ik ben nog een hengeltje gaan halen :dancer:

moest maar een etra hebben hee :mrgreen:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#49 Geplaatst 04 januari 2010 - 18:46

Ik haat solden,
vind
£££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££µµµ
sorry dat was Yumi
vind toch nooit mijn goesting

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#50 Geplaatst 04 januari 2010 - 18:58

:lachen:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#51 Geplaatst 05 januari 2010 - 06:49

Ik was gisteren te vroeg in Gent (voor de nieuwjaarsreceptie) en ben een paar winkels in en uit gewandeld. Mooie dingen gezien maar was nog iets te weinig korting (heb ook niet echt iets nodig) maar heb me wel verwend met een nieuwe handtas van Boo 40% korting :dancer: :cheer: :dancer:

Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#52 Geplaatst 05 januari 2010 - 10:36

:thumb:

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#53 Geplaatst 05 januari 2010 - 11:22

Ik heb een geheim winkeltje waar het altijd solden is! (Nieuwe) spullen van Mexx, Zara, Only, ... aan echte spotprijzen! Tzijn allemaal overstock en spullen van falingen...Nu ist daar solden en das dus gieren hoe goedkoop het daar is, had een t-shirt met lange mouwen en een speciale kraag van Mexx, een rokje van Mexx, een paar daim laarzen van Zara en een paar gummibotten van Berschka voor €30!!!
Love this store, helft van mijn kleerkast komt van daar...kheb al kweenie hoeveel kleedjes gekocht van Mexx voor 20 euro enzo :gek:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#54 Geplaatst 05 januari 2010 - 11:24

sneeuwwitje zei:

Ik heb een geheim winkeltje waar het altijd solden is! (Nieuwe) spullen van Mexx, Zara, Only, ... aan echte spotprijzen! Tzijn allemaal overstock en spullen van falingen...Nu ist daar solden en das dus gieren hoe goedkoop het daar is, had een t-shirt met lange mouwen en een speciale kraag van Mexx, een rokje van Mexx, een paar daim laarzen van Zara en een paar gummibotten van Berschka voor €30!!!
Love this store, helft van mijn kleerkast komt van daar...kheb al kweenie hoeveel kleedjes gekocht van Mexx voor 20 euro enzo :gek:

En nu heb je ons allemaal nieuwsgierig gemaakt :LOL:

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#55 Geplaatst 05 januari 2010 - 11:36

Maak dat dan maar eens iets minder geheim dat winkeltje :)

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#56 Geplaatst 05 januari 2010 - 11:44

Frances zei:

En nu heb je ons allemaal nieuwsgierig gemaakt :LOL:

Ja hee!!! Vooruit, vertellen!!! WAAR is dat fantastisch winkeltje????? :louche:

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#57 Geplaatst 05 januari 2010 - 11:45

GnéééGnéééé eerst moeten jullie mij een exotic kitten geven en dan zal ik het zeggen!!!  :x :x :x

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#58 Geplaatst 05 januari 2010 - 11:47

sneeuwwitje zei:

GnéééGnéééé eerst moeten jullie mij een exotic kitten geven en dan zal ik het zeggen!!! :x :x :x

Dan gaat het nog een duur grapje worden :lachen: :lachen: :lachen:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#59 Geplaatst 05 januari 2010 - 11:48

sneeuwwitje zei:

GnéééGnéééé eerst moeten jullie mij een exotic kitten geven en dan zal ik het zeggen!!! :x :x :x

Je vraagt, wij draaien: ;)

Bijgevoegde thumbnails

• kit1.jpg

Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#60 Geplaatst 05 januari 2010 - 11:50

:love2: wanneer wordt die geleverd???