Spring naar inhoud

- - - - -

hulp bij vanalles eigenlijk

• Log in om te reageren
27 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#16 Geplaatst 17 maart 2009 - 15:05

Zo'n attest bedrijfsbeheer is easy peasy hoor :) Je moet er zo weinig voor kennen dat je eigenlijk nog steeds zo goed als niets weet, maarja, voor een cattery is dat geen erg natuurlijk he ;)

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 18 maart 2009 - 10:21

Vosse zei:

Zo'n attest bedrijfsbeheer is easy peasy hoor :) Je moet er zo weinig voor kennen dat je eigenlijk nog steeds zo goed als niets weet, maarja, voor een cattery is dat geen erg natuurlijk he ;)

Ik denk dat je bij de meeste middelbare diploma's zelfs gewoon het attest bijkrijgt (weet het niet zeker)

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#18 Geplaatst 18 maart 2009 - 12:36

Ik denk alleen bij diploma's met economie ofzo.

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#19 Geplaatst 18 maart 2009 - 17:37

MissKitty zei:

Denk ik ook. Ik heb mijn bedrijfsbeheer toch ook van toen. Deed economie-moderne talen.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#20 Geplaatst 18 maart 2009 - 17:39

MissKitty zei:

Yep..dat klopt..heb het ook gekregen bij mijn diploma secundair onderwijs..en ik volgde ook een economie richting.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#21 Geplaatst 19 maart 2009 - 00:15

Ik heb dat attest niet.

Geplaatste afbeelding

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 19 maart 2009 - 10:07

Ik dacht ooit eens gehoord te hebben dat ze bij STW (sociaal en technische wetenschappen) tegenwoordig ook dat attest kregen...

Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#23 Geplaatst 21 maart 2009 - 09:02

Zelf heb ik ook mijn attest op school behaald en ik deed verzorging. Het was voor alle richtigen dat bedrijfsbeheer. Persoonlijk had ik er een bloedhekel aan, maar achteraf gezien ben ik zeer blij het behaald te hebben.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#24 Geplaatst 21 maart 2009 - 10:42

Ik vind het jammer dat ik het nog niet heb. Ik ga het via de syntra proberen te halen wanneer ik eens tijd heb, ik dacht gelezen te hebben dat je dat via een online cursus kon doen.

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#25 Geplaatst 21 maart 2009 - 20:24

Volgens mij mag iemand anders in de familie ook die taak op zich nemen. Bij een bevriende cattery is het de dochter (die niet meer thuis woont) die daar bedrijfsbeheer had en dat mocht ook.
Eigenlijk stom dat dat nodig is, want de boekhouding is eigenlijk vrij éénvoudig. Alles staat keurig uitgelegd.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#26 Geplaatst 22 maart 2009 - 00:04

Achja ik moet dat diplomatje toch ooit halen want ik zou ooit graag als zelfstandige gaan, moet het er ook nog van komen natuurlijk :)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#27 Geplaatst 06 april 2009 - 22:22

elixeryen zei:

Ik heb dat attest niet.

Er zijn veel fokkers die het attest behalen via avondlessen. Heeft je vriend het toevallig niet?

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#28 Geplaatst 06 april 2009 - 23:05

Smitten Kitten zei:

Er zijn veel fokkers die het attest behalen via avondlessen. Heeft je vriend het toevallig niet?

Neen, mijn vriend heeft dat ook niet.

Geplaatste afbeelding