Spring naar inhoud

- - - - -

Transportmand - foto's p5

• Log in om te reageren
105 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#76 Geplaatst 12 september 2010 - 17:58

Joloka zei:

Die is echt geweldig en wil ik al lang graag hebben, maar is ook echt duur :( Bijna 200 euro :o Maar je kan er wel heel handig een heating pad (op stroom van de aansteker) bij kopen. Dus wel echt ideaal voor bv kittens of oudjes en zieke katten.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#77 Geplaatst 12 september 2010 - 18:05

Smitten Kitten zei:

Die is echt geweldig en wil ik al lang graag hebben, maar is ook echt duur :( Bijna 200 euro :o Maar je kan er wel heel handig een heating pad (op stroom van de aansteker) bij kopen. Dus wel echt ideaal voor bv kittens of oudjes en zieke katten.

Ik heb hem gevonden voor € 160 :oops: (de maxi he, zonder de warmer (€60) en zonder het hangmatje (€24,95). Wanneer ga ik eens de lotto winnen?

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#78 Geplaatst 12 september 2010 - 18:16

Joloka zei:

Ik heb hem gevonden voor € 160 :oops: (de maxi he, zonder de warmer (€60) en zonder het hangmatje (€24,95). Wanneer ga ik eens de lotto winnen?

Oh? Waar?

Ik vind dat echt een superknus mandje! Zou er zelf in gaan zitten als dat bestond op mijn formaat 8) Maar zo duuuuuur... :(

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#79 Geplaatst 12 september 2010 - 18:22

Voor de moeilijke kat zou ik http://media.zooplus...portbox_K_1.jpg nemen.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#80 Geplaatst 12 september 2010 - 18:28

Sihirci zei:

Voor de moeilijke kat zou ik http://media.zooplus...portbox_K_1.jpg nemen.

Te klein... :(

Lut, Hanne had me die ook getoond maar die is idd wat te duur voor me. Ik dacht dat dezemss een waardige vervanger zou zijn? Of mss deze.

Die pod staat trouwens maar tot 7kg :catscratchhead Als ik nou Sibeertjes neem, zijn ze wss meer dan dat denk ik :oops:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#81 Geplaatst 12 september 2010 - 18:35

Vosse zei:

Lut, Hanne had me die ook getoond maar die is idd wat te duur voor me. Ik dacht dat dezemss een waardige vervanger zou zijn? Of mss deze.

Die pod staat trouwens maar tot 7kg :catscratchhead Als ik nou Sibeertjes neem, zijn ze wss meer dan dat denk ik :oops:

Zo'n Sturdi wil ik ook graag. Kan ook mee in het vliegtuig en je weet nooit komt mss wel ooit van pas :ha

Er zijn nog andere modellen van Sturdi (ook voor in vliegtuig geschikt) Pet Carrier

Maar dan vind ik bijna 80 euro ook wel veel als je met het dubbele een sleepypod hebt. (Ja, kromme redenerig, ik weet het, maar ik wil gewoon die sleepypod :ha Maar is ook te duur voor mij momenteel en sowieso vind ik het gewoon belachelijk veel geld voor "maar" een vervoersmandje. Voor dat geld koop je gewoonweg een Petfun krabpaal of toch al een heel groot deel ervan)

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#82 Geplaatst 12 september 2010 - 18:46

Ja maar in mijn geval moet je het anders zien hé. Zwartje makkelijker te behandelen = meer kans op een goede behandeling = meer kans voor de poes. Ga ik daar nu een mandje van 150 euro voor kopen? Neen, want ik weet niet zeker dat het werkt. Maar het mandje dat ik nu had gekocht, was toch een 45 euro, dus een beetje opleg vind ik niet erg.

Edit: die sturdi kan trouwens tot ongeveer 9kg, terwijl die petpod maar tot 7kg kan. (en 7kg is voor een sibeer al kantje boordje)

Bewerkt door Vosse, 12 september 2010 - 18:48.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#83 Geplaatst 12 september 2010 - 19:16

Vosse zei:

Ik vind die allebei nogal klein voor Zwartje :(

Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#84 Geplaatst 12 september 2010 - 19:19

Hoe zwaar is Zwartje ?

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#85 Geplaatst 12 september 2010 - 19:26

Wel een voordeel aan de sleepypod, je moet hem niet meer van de trap gooien met drie paar schoenen in, de crash test kan je hier zien ;) YouTube - Crash test sleepypod

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.818 berichten
  • 5 katten

#86 Geplaatst 12 september 2010 - 19:45

In de maxizoo staan er nu zo'n boxen, voor zestien euro als ik me niet vergis. (Ik ben dus alleen niet zeker van de prijs)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#87 Geplaatst 12 september 2010 - 19:51

Heb nu nog wat sturdi bag filmpjes gekeken op youtube en ziet er wel heel praktisch uit. Al denk ik dat ik eerder voor een ander model als de Tote zou gaan. Ik ga er binnenkort eentje bestellen, ik weet je te zeggen of het wat is ;)

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#88 Geplaatst 12 september 2010 - 20:02

mooie transportbak!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#89 Geplaatst 12 september 2010 - 20:27

En deze?
Transportboxen Plastiek transportbox met 2 funkties
Transportboxen Plastiek united Pets carrier

Geplaatste afbeelding

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#90 Geplaatst 12 september 2010 - 20:36

Onze katten vinden hem fijn! hij staat ook gewoon onder de krabpaal en wordt vaak gebruikt om te slapen/wassen.

Op de camping lag Aisha er vaak in dan haalde ze de deken er uit als het warm was, gevoel van veiligheid denken wij?

hier de link naar het foto album "pet carier vooor Vosse'http://www.kattensit...voor-vosse.html

als de nieuwe fotos van de camping je niet overtuigen weet ik het niet meer! We gaan ervaak opuit en aisha gaat graag mee in haar saaie petcarrier! :p
Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !