Spring naar inhoud

- - - - -

Voer kopen gewoon in de winkel???

• Log in om te reageren
50 reacties op dit onderwerp
Guest_catlover!_*
Guest_catlover!_*

#1 Geplaatst 10 januari 2010 - 16:37

Hey,

Zoals sommige wel weten heb ik al eerder vermeld dat ik graag ander droog en nat voer wil geven aan mijn katten,ik geef nu nat voer versheidszakjes van Tom en Co merk en friskies junior droog voer aan mijn 3 katten.

Ik heb het besproken met mijn vriend maar mag niet bestellen bij zooplus! :evil:
Ik moet gewoon in de winkel maar andere brokken zoeken zegt hij....

Dus mijn vraag kan ik Bozita of iets gelijkaardig gewoon bijvoorbeeld in Tom en Co kopen??

Ik weet dat je hills enzo wel kan kopen daar maar deze zijn dan weer te duur en mag ik niet kopen van mijn vriend... :(

Vandaar mijn vraag,ik wil ander voer geven maar mag niet te duur moet beter zijn dan friskies en het liefst gewoon te verkrijgen in een dierenwinkel zoals Tom en Co. Kan dit???

groetjes Catlover! :)

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#2 Geplaatst 10 januari 2010 - 16:38

je kan ook Lara van bento kronen kopen
dit is toch al beter dan die andere voeding en is ook niet zo duur
ik denk wel dat ze dit ook hebben in Tom en co maar ben dit nu niet meer zeker

Guest_catlover!_*
Guest_catlover!_*

#3 Geplaatst 10 januari 2010 - 16:44

En dat is beter dan friskies?
Oke zal eens zien dan of ze dit daar hebben.
Mss nog ideetje voor nat voer? of heb je dat ook van het merk Lara?

Bedankt x :)

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#4 Geplaatst 10 januari 2010 - 16:49

Purina one is ook  beter dan friskies en die vind je gewoon in de super markt ook.

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#5 Geplaatst 10 januari 2010 - 16:52

catherine zei:

Purina one is ook beter dan friskies en die vind je gewoon in de super markt ook.

ook het natvoer???

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#6 Geplaatst 10 januari 2010 - 16:54

dauwke zei:

je kan ook Lara van bento kronen kopen
dit is toch al beter dan die andere voeding en is ook niet zo duur
ik denk wel dat ze dit ook hebben in Tom en co maar ben dit nu niet meer zeker

Lara kun je inderdaad bij Tom en Co kopen :d

Guest_catlover!_*
Guest_catlover!_*

#7 Geplaatst 10 januari 2010 - 16:58

Is er iemand die de prijs enzo weet dan van Lara? En of het goed voer is,geeft iemand dit aan zijn poezen hier?

:)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 10 januari 2010 - 16:58

Kan je naar Zoomart gaan? Daar verkopen ze van natvoer Almo Nature.
En waarom koop je geen korrels van Royal Canin? Die vind je toch ook overal (en goedkoper dan Hill's).

Geplaatste afbeelding

Guest_catlover!_*
Guest_catlover!_*

#9 Geplaatst 10 januari 2010 - 17:02

Waar heb je een zoomart? heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord :oops: Ik woon in west-vlaanderen in het brugse.
Royal canin is ook niet zo goedkoop zeker? Tzou eigenlijk echt niet meer mogen kosten dan Friskies...Tjah moest het van mij zijn zou ik er niet echt om kijken maar heb nogal een moeilijke vriend... :onzeker:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#10 Geplaatst 10 januari 2010 - 17:06

Over First Class (enkel bij Tom & co te verkrijgen) heb ik ook al veel goede dingen gehoord. Dat is  premium kattenvoer en zit heel goed van prijs.

Guest_catlover!_*
Guest_catlover!_*

#11 Geplaatst 10 januari 2010 - 17:13

Lees hier net dat het droog voer van aveve ook niet slechts is en niet te duur,Klopt dit?

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#12 Geplaatst 10 januari 2010 - 17:36

ik zou serieus van vriend veranderen! Dzjeezes wat een controle freaks is me dat! :louche:

Fieke
Fieke
  • 3.140 berichten
  • 1 katten

#13 Geplaatst 10 januari 2010 - 17:59

Ik heb ook al gehoord dat het voer van AVEVE niet slecht is van samenstelling. Ik koop RC bij Tom&Co. Je moet af en toe eens uitkijken naar aanbiedingen: bv nu is er bij Tom&Co een aanbieding van RC waarbij je bij 400 g nog eens 400 g gratis krijgt. Regelmatig zijn er ook bonnen voor gratis zakjes te krijgen op de website van RC zelf. Ik heb eigenlijk nog nooit de volle pot betaald voor RC en dan valt de prijs toch wel mee, vind ik.
Geplaatste afbeelding

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#14 Geplaatst 10 januari 2010 - 18:43

catlover! zei:

Is er iemand die de prijs enzo weet dan van Lara? En of het goed voer is,geeft iemand dit aan zijn poezen hier?

:)

Wij geven buiten Royal Canin indoor ook nog Lara sinds kort. Wij mengen 50/50. We hebben een main coon die bijna geen enkel voer kan verdragen tot we op show een zak Lara kregen, dus ik had zoiets van, gewoon is zien hoe hij hierop reageert en ja hoor, hij doet het er uistekend op. Dus eindelijk iets waarop hij het super doet. Maar we blijven wel zeker de RC ook geven hoor.

Ik weet nie juist wat ik normaal betaal maar het is iets tussen de 7 en de 9 euro geloof ik. Onze poezen eten deze brokken heel graag en je hebt er ook verschillende smaken in hoor.

Ik heb hier al ergens is een topic over de Lara geopend en Feroesti gaf me deze uitleg mee:

Lara is geen premiumvoer, maar qua samenstelling is het zeker niet slecht.
Wij geven Bento premium, wat ook van Versele laga is, maar dan de premiumversie. Maar binnen een jaartje gaat die uit het gamma, vanwege het grote succes met Lara en helaas minder qua verkoop met de premium. (iets duurder)
Als hij er goed mee is en het goed verteerd, zou ik niet aarzelen dit te geven. Hij zal er geen tekorten door krijgen, het is zeker geen slecht voer !

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#15 Geplaatst 11 januari 2010 - 09:12

sneeuwwitje zei:

ik zou serieus van vriend veranderen! Dzjeezes wat een controle freaks is me dat! :louche:

:LOL: