Spring naar inhoud

- - - - -

Voer kopen gewoon in de winkel???

• Log in om te reageren
50 reacties op dit onderwerp
Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#16 Geplaatst 11 januari 2010 - 09:59

catlover! zei:

Waar heb je een zoomart? heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord :oops: Ik woon in west-vlaanderen in het brugse.
Royal canin is ook niet zo goedkoop zeker? Tzou eigenlijk echt niet meer mogen kosten dan Friskies...Tjah moest het van mij zijn zou ik er niet echt om kijken maar heb nogal een moeilijke vriend... :onzeker:

Ik woon ook niet ver van Brugge en hier in de streek is geen zoomart. De dichtste zoomart heb je in Oostende of Aalter.
Bij Tom&Co hebben ze ook almo nature, maar de keuze is niet zo uitgebreid zoals op zooplus.
Mag ik vragen wat de reden is dat je niet op zooplus mag bestellen?
Het is echt qua betaling en levering een zeer betrouwbare site, denk dat bijna iedereen hier op het forum daar besteld + het is goedkoper dan in de tom & co.

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#17 Geplaatst 11 januari 2010 - 10:04

Ja dat zou ik ook eens willen weten, sorry dat ik zo negatief was maar ik vind niet dat de ene partner zomaar de beslissingen moeten nemen over iets waar hij niets van kent! Dat komt nogal manipulatief en dominant over en dat zou ik nooit pikken...Ten oorlog sista!

Lotlorie
Lotlorie
  • 82 berichten
  • 6 katten

#18 Geplaatst 11 januari 2010 - 14:13

Misschien is sanabelle en idee. Het is in sommige winkels te verkrijgen. Ook Iams hoeft niet zoveel duurder te zijn wanneer je het koopt in een grotere hoeveelheid.

Eigenlijk zou je eens moeten uitrekenen wat je per maand kwijt bent aan de friskies en hoeveel je per maand kwijt zou zijn aan een wat betere voeding (waar ze minder van eten per dag). Misschien kun je op die manier je vriend laten zien dat een beter voer helemaal niet zo heel veel duurder hoeft te zijn.

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 11 januari 2010 - 15:57

Ik heb hier een doos Gourmet staan... Gekregen als kerstkadootje :louche: :o
Mijn poeziewoezies krijgen dat dus niet...
Als je wil, stuur ik het op 8)

Persoonlijk vind ik dat je een keuze moet maken... Ik begrijp heel zeker dat sommige mensen geen RC of premiumvoer willen geven omwille van het financiele aspect. Heel persoonlijk krijgen mijn prinsessies alleen het beste ;) Maar ik vind het wel heel goed dat je toch even zoekt naar een beter voer dan Friskies dat toch binnen hetzelfde budget ligt... Maar mocht ik van jou zijn, zou ik vooral mijn vriend proberen te overtuigen van het nut van "duurder" voer maar met een betere samenstelling! :) Maar we moeten ons natuurlijk niet moeien met jouw relatie ;)

Geplaatste afbeelding

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#20 Geplaatst 11 januari 2010 - 16:18

Mijn vriend en ik dachten in het begin ook Whiskas ofzoiets te geven TOT het CatShelter zei dat ze van Hills (dat geven wij) en minder eten en minder op de bak moeten. Wat dus allebei besparend is. Plus wat nog het belangrijkste is, het is super voor hen.

krijo
krijo
  • 22 berichten

#21 Geplaatst 16 januari 2010 - 23:11

Ik kocht al purina one en iets biologisch maar ze lusten momenteel liefst Wiskas - het minst goeie!! Dit afgewisseld met Perfect fit - want moeder en dochter willen nogal eens van elkaars eten proeven ipv enkel hun eigen bakje :)

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#22 Geplaatst 16 januari 2010 - 23:18

Mijn vriend heeft ook liever dat ik niet online bestel hoor, hij heeft gewoon niet veel vertrouwen in het internet ;)

Van tom en co vind ik het merk First-class brokken eigenlijk wel goed (iig nog beter dan Lara!) Van natvoer dacht ik dat ze nu ook almo nature hadden in tom en co dat is ook goed natvoer

Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#23 Geplaatst 22 januari 2010 - 17:41

Lara betaal ik hier voor drie kilo 9 euro voor..
Geplaatste afbeelding

Guest_catlover!_*
Guest_catlover!_*

#24 Geplaatst 31 januari 2010 - 13:41

@ sneeuwwitje,ik weet het iedereen zegt het maarja...

Is first class ook goed voer? zag gisteren in tom en co dat dit voer ook nie zo duur is iets van 6,99 voor 2 kg. Geeft iemand dit aan zijn poezen?

Guest_catlover!_*
Guest_catlover!_*

#25 Geplaatst 31 januari 2010 - 13:47

oeps zie net dat firts class dus goed voer is sorry had erover gelezen...

Tjah mijn vriend beslist bijna alles in mijn leven mijn poezen zijn mijn steun en toeverlaat dus en ik wil enkel het beste voor hen ma das nogal moeilijk met zo'n vriend maarja... :cry:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 31 januari 2010 - 16:16

catlover! zei:

Tjah mijn vriend beslist bijna alles in mijn leven

Waarom laat je dit toe ? Je bent toch zelf ook wel oud en wijs genoeg om beslissingen te nemen ?
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#27 Geplaatst 31 januari 2010 - 17:43

brithany zei:

Lara betaal ik hier voor drie kilo 9 euro voor..

Ik betaal voor 10 kg sanabelle ongeveer 35 euro
dus als je 10 kg lara koopt betaal je 30 euro
:: 5 euro verschil en je hebt beter voer
dus zo duur valt het allemaal nog niet

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#28 Geplaatst 31 januari 2010 - 18:37

Whiskas vind je bij colruyt en is ook goedkoop

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*