Spring naar inhoud

- - - - -

Voer kopen gewoon in de winkel???

• Log in om te reageren
50 reacties op dit onderwerp
Guest_catlover!_*
Guest_catlover!_*

#46 Geplaatst 20 februari 2010 - 16:23

heb nu first class light gehaald in tom en co het is voor 2 kg 6,99 euro en die meng ik nu wel nog met friskies en tot nu toe lusten ze dit toch al enkel molletje eet er wel wat minder van merk ik. Denk dat ik nu wel goed zit van voer...Maar zal toch nog eens Lara proberen. En nat voer krijgen ze maar af en toe meer omdat ik het moet binnen smokkelen (mijn vriend is daar absoluut tegen!)

Ja ik weet het dat ik meer met mijn vuisten op tafel moet slaan maar het is makkelijker gezegd dan gedaan... Ik probeer meer voor mezelf op te komen en mijn zin meer te doen maar het is moeilijk hij maakt het mij moeilijk...!!!

groetjes xx

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#47 Geplaatst 20 februari 2010 - 16:48

Heu?
Waarom is je vriend tegen natvoer?

Je kan altijd ook gewoon prooidieren beginnen voeren als ie dat liever heeft :evil:

Ik zou persoonlijk geen light geven omdat er daar meestal meer granen in zitten ;)

Geplaatste afbeelding

Guest_annevanderkant_*
Guest_annevanderkant_*

#48 Geplaatst 01 april 2010 - 11:08

catlover! zei:

heb nu first class light gehaald in tom en co het is voor 2 kg 6,99 euro en die meng ik nu wel nog met friskies en tot nu toe lusten ze dit toch al enkel molletje eet er wel wat minder van merk ik. Denk dat ik nu wel goed zit van voer...Maar zal toch nog eens Lara proberen. En nat voer krijgen ze maar af en toe meer omdat ik het moet binnen smokkelen (mijn vriend is daar absoluut tegen!)

Ja ik weet het dat ik meer met mijn vuisten op tafel moet slaan maar het is makkelijker gezegd dan gedaan... Ik probeer meer voor mezelf op te komen en mijn zin meer te doen maar het is moeilijk hij maakt het mij moeilijk...!!!

groetjes xx

Is dit een probleem van kosten? Betaalt hij misschien? Dan kun je evt met hem afspreken dat je zelf bijlegt om beter voer te kopen

Zelf meng ik nu Delhaize huismer met Hills, maar ik heb net katjes. Ik vroeg me af hoe het zit met het taurinegehalte van droogvoer. Hoeveel hebben ze nodig? (Er zit wel meer in het duurdere voer zag ik)

Guest_Jokari_*
Guest_Jokari_*

#49 Geplaatst 01 april 2010 - 11:36

sneeuwwitje zei:

ik zou serieus van vriend veranderen! Dzjeezes wat een controle freaks is me dat! :louche:

niet iedereen ziet in dat een kat ook veel geld kan kosten hé.
Van vriend veranderen vind ik nogal een drastische zaak, je moet dat gewoon stilletjes aanpakken. Mijne kregen eerst het goedkoopste dat er is, intussen bestel ik ook via zooplus zenne.

Als die vent van mij te horen krijgt dat ik met bachbloesems ga beginnen, lacht ie mij vierkant uit, dat weet ik nu al. :LOL:

hmmm catlover, nu ik verder lees, die vriend van jou lijkt mij idd wel wat te overdrijven zenne. :s

Bewerkt door Jokari, 01 april 2010 - 11:40.

Guest_catlover!_*
Guest_catlover!_*

#50 Geplaatst 20 april 2010 - 18:00

hey allemaal,
ben hier al tijdje niet op het forum geweest maar ja met mijn kleine meid erbij heb ik wat tijdgebrek :)

Ik geef nu al enkele weken first class brokken aan mijn 3 poezen wel nog altijd samen met friskies ik kan het niet stoppen want molletje lust die first class minder heb ik gemerkt de andere 2 eten er wel goed van. Voor molletje heb ik dus nu eens een zak Lara mee gebracht en dus meng ik dat met first class en friskies maar ik merk dat het trg niet echt en succes is...

Zal maar blijven friskies en first class geven zeker? Of iemand nog een ideetje wat ik nog kan proberen voor mijn kieskeurige Molletje...???

Ochja van natvoer geef ik nu ook almo nature en dit vinden ze hèèl lekker!!! bij tom en co heb je wel niet veel keuze moet altijd die met kippenvlees nemen want die met vis lusten ze minder hier.
groetjes x :)

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#51 Geplaatst 20 april 2010 - 18:08

Een klein zakje RC aromatic attraction onder mengen? das niet zoo duur en je kat zal door de geur wel beter aangetrokken worden ;)

Geplaatste afbeelding