Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1021 Geplaatst 27 januari 2010 - 08:26

Jawatte, Silke... 4 kommen corn flakes en 4 kommen friet?? En dan nog honger hebben? Denk dat zijn maag toch wel een klein beetje mag krimpen dan ja... Da's wel heel veel!

Mijn dagmenu vandaag:
Vanochtend: een yoghurtje (0%) met toast, een glaasje fruitsap (vers geperst) en koffie
Vanmiddag: bloemkoolsoep met beschuitjes
Vanavond: krielaardappeltjes met een kipboomstammetje en een slaatje van rauw witlof, tomaat, geraspte wortel en komkommer en daarover een beetje light dressing

Voor de tussendoortjes heb ik mee naar mn werk: druifjes (gemengd groene + blauwe) en een mandarijntje.
Geplaatste afbeelding

Guest_quid_faciendum_*
Guest_quid_faciendum_*

#1022 Geplaatst 27 januari 2010 - 08:58

Het is hier precies wel de periode van de bloemkoolsoep :-)
- Deze middag eet ik boterhammetjes met homemade bloemkool-paprikasoep.
- Vanochtend was het een WW granenyoghurt met All Bran Flakes en een kiwi
- Vanavond, geïnspireerd door mijn drang naar PizzaHut naar gisteren, en door de drukke agenda van vandaag, een WW pizza

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1023 Geplaatst 27 januari 2010 - 09:29

crazy_catlady zei:

ok, mijn vriend is helemaal niet goed bezig :ha 4 kommen cornflakes s morgens, 4 kommen friet,... :trance:
en dan zijn verdediging: maar ik doe mijn best toch? ik drink toch al water? :ha
  :ha :ha :ha . Zo typisch man hè :)

rocket_queen zei:

Hoop dat het je gesmaakt heeft gisterenavond, kan inderdaad eens geen kwaad en normaal gezien ga je dat niet op de weegschaal merken. Vanmorgen misschien wel, maar je moet geen extra moeite doen om het weg te krijgen.
Met het risico dat je me een zeur vindt :) , je menu is al beter maar nog steeds te weinig. als ik ruw (en eerder ruim) tel zijn dat 13 WW-points (flexi). Je hebt er minstens 17 nodig (heb ik hier gelezen :LOL: ). dus op het goeie pad hoor, maar hup hup nog iets meer :)

Ik zal mijn best doen :) . Ik heb nu het programma ook gekregen van Hanne en ik ga alles braaf ingeven strakjes thuis :) .

Solotje zei:

Amai dat is veel :s

Ik ben op de weegschaal gaan staan, zoals ik had verwacht 800 gr bij. :(
Maar Anja toch, m'n shoeke, goed volhouden hè. Komaan ga ervoor, want trainen is supergoed maar niet genoeg hè... Je moet je ook niet elke dag wegen hè...

Karolientje zei:

Jawatte, Silke... 4 kommen corn flakes en 4 kommen friet?? En dan nog honger hebben? Denk dat zijn maag toch wel een klein beetje mag krimpen dan ja... Da's wel heel veel!

Mijn dagmenu vandaag:
Vanochtend: een yoghurtje (0%) met toast, een glaasje fruitsap (vers geperst) en koffie
Vanmiddag: bloemkoolsoep met beschuitjes
Vanavond: krielaardappeltjes met een kipboomstammetje en een slaatje van rauw witlof, tomaat, geraspte wortel en komkommer en daarover een beetje light dressing

Voor de tussendoortjes heb ik mee naar mn werk: druifjes (gemengd groene + blauwe) en een mandarijntje.

Dat ziet er jammie uit!!! Ik ga denk ik, toch ook eens naar de delhaize in Mechelen gaan zoals Eline zei want ik had alweer slechte mandarijntjes (en ik eet dat zooooooooooo graag!!)

quid_faciendum zei:

Het is hier precies wel de periode van de bloemkoolsoep :-)
- Deze middag eet ik boterhammetjes met homemade bloemkool-paprikasoep.
- Vanochtend was het een WW granenyoghurt met All Bran Flakes en een kiwi
- Vanavond, geïnspireerd door mijn drang naar PizzaHut naar gisteren, en door de drukke agenda van vandaag, een WW pizza

Lekker, soepjes en een pizza, jammie :)
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1024 Geplaatst 27 januari 2010 - 09:36

Goeiemorgen dames,

Ik ben stijf!Geplaatste afbeelding
Deze middag dan maar een "klein Zumbake" doen ;) Heb toch geen tijd vandaag eigenlijk :(
Jess, ik moet inderdaad Rocket_queen beamen dat er echt nog een beetje meer "bite" mag zijn aan je dagmenu. Succes ermee in elk geval ;) Ik zal je sebiet anders nog het mailtje doorsturen dat ik naar mijn zusje heb gestuurd, daar staan nog een paar tips in over hoe te werken met het programma.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1025 Geplaatst 27 januari 2010 - 10:02

Tussendoortje is geworden:
Groenteweelde (Royco) en een appel, had geen zin op yoghurt, het is hier veel te koud
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#1026 Geplaatst 27 januari 2010 - 11:00

ikke vandaag: kom cruesli met rode vruchten en chocolade sojamelk (mmm) en een koffie met halfvolle melk
middag: bruine boterhammen met kiri kaasjes en kippenwit en soep (kweenognie welke)
Avond; rest van mijn gehaktballetjes met krieken en gekookte aardappelen.
tussendoortjes weet ik nog niet.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1027 Geplaatst 27 januari 2010 - 11:50

Ben aan het genieten van mijn heerlijke salade O:) Zag er zo vrolijk uit dat ik wel een foto moest trekken 8) (en ja, ik eet dat allemaaaaal op :LOL: )

PS Ben stiekem vandaag op de weegschaal gaan staan, en deze week weer bijna -500 gram voorlopig!

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_6868.JPG
  • IMG_6871.JPG

Bewerkt door Smitten Kitten, 27 januari 2010 - 11:50.

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#1028 Geplaatst 27 januari 2010 - 11:51

MMMmmm mag ik ook een hapje??? :)
mijn tussendoortjes zullen zijn; 2 stukjes mignonette van cote d"or , een appel en een petit suisseke van danone (van de lidl eigenlijk mor allez)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1029 Geplaatst 27 januari 2010 - 11:55

Mmm dat ziet er superlekker uit :h en ik zal hier wel zitten wachten op mijn boterhammetjes (broodjes zijn nog niet geleverd) en heb maar tot 5 na 12 pauze :(

Heb een kinderbueno in de frigo gelegd, ben eens benieuwd of ik er aan ga kunnen weerstaan O:)
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1030 Geplaatst 27 januari 2010 - 11:56

Smitten Kitten zei:

Ben aan het genieten van mijn heerlijke salade O:) Zag er zo vrolijk uit dat ik wel een foto moest trekken 8) (en ja, ik eet dat allemaaaaal op :LOL: )

PS Ben stiekem vandaag op de weegschaal gaan staan, en deze week weer bijna -500 gram voorlopig!

Jammie, ziet er lekker uit. Voor mij staat er vanavond iets gelijkaardigs op het menu (tonijntjes en ik heb nog scampi's over van gisteren).
Is inderdaad wel veel, zeker met dat brood erbij, dat krijg ik niet op hoor. (En ik ben dan zo een grote trien :ha )
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#1031 Geplaatst 27 januari 2010 - 11:57

Hmmm die salade ziet er lekker uit!!
Hier wordt het tas genste waterzooi soep met 2 boterhammekes (1met kaas en 1 met kippewit) + peer als dessert.
Tussendoortje: zakje special K
Avond: zelfgemaakte lasagne

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1032 Geplaatst 27 januari 2010 - 12:08

Die salade zou ik ook wel met smaak kunnen opeten zie! Ziet er echt superlekker uit!
Ik zit nu aan mijn bloemkoolsoepje. :)
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#1033 Geplaatst 27 januari 2010 - 12:12

ik heb 2 bokes met lightkaas, spinazie en paprika op :)
ontbijt was  fitness cornflakes maar dan van het delhaizemerk

avondeten zal bloemkool/brocolli/wortelsoep zijn :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1034 Geplaatst 27 januari 2010 - 12:34

Oh Hanne dat ziet er inderdaad super lekker uit, woon jij niet in Antwerpen, lever jij dan niet aan huis? :catangel :louche:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1035 Geplaatst 27 januari 2010 - 12:45

Sorry, Anja, de katten hebben de rest van de garnalen al opgegeten :ha