Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1036 Geplaatst 27 januari 2010 - 12:47

Smitten Kitten zei:

Sorry, Anja, de katten hebben de rest van de garnalen al opgegeten :ha

:ha Voor de volgende keer dan? :LOL:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1037 Geplaatst 27 januari 2010 - 12:48

Oooh en ik mocht het niet geven van Simon omdat hij zegt dat er teveel cholesterol in garnalen zou zitten :louche:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1038 Geplaatst 27 januari 2010 - 13:07

Ik heb vanmiddag 750 ml (jaja!) soep gegeten, met een hele hoop volkoren grissinistokjes. Daarna nog een activia yoghurt en een appeltje. Nu is mijn buik natuurlijk heel dik van al die soep :ha (denk ik toch :oops: )

Als tussendoortje om 14u30 staat er voor mij kiwi en lychee op het menu, eventueel met nog een yoghurtje als zin zou hebben :)
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1039 Geplaatst 27 januari 2010 - 13:29

Spanishke zei:

Oooh en ik mocht het niet geven van Simon omdat hij zegt dat er teveel cholesterol in garnalen zou zitten :louche:

Achja, de katten eten hier rauwvoer eigenlijk he, dus af en toe een snoepje mag best ;) Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat garnalen niet goed zijn voor de cholesterol.

PS Ik ga na het weekend eens zien hoe ik de Zumba's kan doorsturen of bezorgen aan degene die dat willen. Nu nog efkes echt geen tijd, volgende week vakantie en dan kan ik een beetje orde op zaken stellen. ;)

Bewerkt door Smitten Kitten, 27 januari 2010 - 13:33.

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#1040 Geplaatst 27 januari 2010 - 13:49

oh, heb jij die zumba DVD's? Is dat makkelijk thuis te doen?

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#1041 Geplaatst 27 januari 2010 - 13:53

Smitten Kitten zei:

PS Ik ga na het weekend eens zien hoe ik de Zumba's kan doorsturen of bezorgen aan degene die dat willen. Nu nog efkes echt geen tijd, volgende week vakantie en dan kan ik een beetje orde op zaken stellen. ;)

Oooh, je mag het altijd naar hier ook eens doorsturen, dan heb ik geen excuus meer dat ik niet in de fitnesszaal geraak O:) ...

Ik heb 2 tassen Gentse Waterzooi soep binnen en zit echt vol... :o

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#1042 Geplaatst 27 januari 2010 - 14:21

Hier was het even foutgelopen (verse wafels van ons mama :h ). Maar heb me daarna meteen herpakt. Ik heb me nog niet gewogen deze week. Denk dat er niet veel (niks) vanaf gaat zijn op het einde van de week. Vanavond gaan we uit eten, morgen komt mijn tante lekker eten voor mijn verjaardag... maar tussenin doe ik wel mijn best :) . Meestal laat ik me dan maar volledig gaan omdat het geen zin meer heeft. Maar nu lukt het me om tussenin me toch in te houden. Zo komt alles wat er vorige week af was er hopelijk niet weer bij.

Ik heb zin in soep, maar die is op. Ons mama maakt er morgen nieuwe, paprika-wortelsoep. Ik moet dringend eens zelf soep leren maken. Klinkt niet zo moeilijk...

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#1043 Geplaatst 27 januari 2010 - 14:24

Nathalie zei:

Hier was het even foutgelopen (verse wafels van ons mama :h ). Maar heb me daarna meteen herpakt. Ik heb me nog niet gewogen deze week. Denk dat er niet veel (niks) vanaf gaat zijn op het einde van de week. Vanavond gaan we uit eten, morgen komt mijn tante lekker eten voor mijn verjaardag... maar tussenin doe ik wel mijn best :) . Meestal laat ik me dan maar volledig gaan omdat het geen zin meer heeft. Maar nu lukt het me om tussenin me toch in te houden. Zo komt alles wat er vorige week af was er hopelijk niet weer bij.

Ik heb zin in soep, maar die is op. Ons mama maakt er morgen nieuwe, paprika-wortelsoep. Ik moet dringend eens zelf soep leren maken. Klinkt niet zo moeilijk...

groentjes snijden, in de kookpot, water erbij en koken maar, als alles genoeg gekookt heeft mixer erdoor en klaar is de soep ;)

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#1044 Geplaatst 27 januari 2010 - 14:29

Soep maken is idd niet moeilijk. Zeker niet als je dan ook zo'n zak voorgesneden groentjes neemt als je weinig tijd hebt.

Ga vanavond om paprika's, kan ik verse paprikasoep maken. :)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1045 Geplaatst 27 januari 2010 - 14:47

jyotsna zei:

oh, heb jij die zumba DVD's? Is dat makkelijk thuis te doen?

De Zumba is echt easy :thumb:
Lees maar even terug in dit topic ;)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1046 Geplaatst 27 januari 2010 - 14:48

Lisje zei:

Oooh, je mag het altijd naar hier ook eens doorsturen, dan heb ik geen excuus meer dat ik niet in de fitnesszaal geraak O:) ...

Ik ga volgende week eens zien wat ik kan doen 8)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1047 Geplaatst 27 januari 2010 - 14:53

Smitten Kitten zei:

Ik ga volgende week eens zien wat ik kan doen 8)

Naar mij mag je dat ook zeker doorsturen als je wil/kan/er tijd voor vindt... en je had ook tips voor dat programma beter te kunnen gebruiken las ik hier ergens? :oops:

Soep maken is eigenlijk inderdaad echt niet moeilijk, ik dacht dat je uren moest bezigstaan daaran om een bouillon gekookt te krijgen :ha , maar ik wist echt niet dat het zo simpel kon ook. Als ik het kan Nathalie, dan moet jij het ZEKER en vast kunnen!
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#1048 Geplaatst 27 januari 2010 - 14:55

soep is simpel! echt! zoals beschreven....

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1049 Geplaatst 27 januari 2010 - 14:56

Spanishke; ik heb jou al die tips al gegeven in onze pm-etjes ;)
(Zo die kleine tips à la, bij nieuwe invoer van voedingsmiddelen "basislijst" ingeven om de zoekresultaten niet te bemoeilijken etc ;) )

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#1050 Geplaatst 27 januari 2010 - 14:57

Spanishke zei:

Soep maken is eigenlijk inderdaad echt niet moeilijk, ik dacht dat je uren moest bezigstaan daaran om een bouillon gekookt te krijgen :ha , maar ik wist echt niet dat het zo simpel kon ook. Als ik het kan Nathalie, dan moet jij het ZEKER en vast kunnen!

Het is zo gemakkelijk als ons mama dat maakt :oops: . Maar ik zal het binnenkort toch eens proberen. Dan kan ik soep maken als ik het nodig heb of er zin in heb. Kan ik ons mama eens verrassen met (hopelijk) lekkere soep :)