Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1051 Geplaatst 27 januari 2010 - 15:02

Smitten Kitten zei:

Spanishke; ik heb jou al die tips al gegeven in onze pm-etjes ;)
(Zo die kleine tips à la, bij nieuwe invoer van voedingsmiddelen "basislijst" ingeven om de zoekresultaten niet te bemoeilijken etc ;) )

Ah :ha :ha Je bent echt te goed voor dit forum :) :oops:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1052 Geplaatst 27 januari 2010 - 15:13

Het is officieel. Ik heb dus een puddingbuik hè.
En het is deze week zo een drukke week dat ik mogelijks niet in de fitness ga geraken. Ik had gedacht dat, als de soep verteerd was het minder zou zijn, maar nougabollen.
Grmbl...
Geplaatste afbeelding

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#1053 Geplaatst 27 januari 2010 - 15:48

haha Jess, een puddingbuik, wat een grappige uitdrukking :)

's avonds voor het slapgengaan wat buikspieroefeningen mss, dan hoef je niet perse naar de fitness ;)

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#1054 Geplaatst 27 januari 2010 - 15:53

jyotsna zei:

's avonds voor het slapgengaan wat buikspieroefeningen mss, dan hoef je niet perse naar de fitness ;)

Ik  heb hier zaterdagavond om 23u oefeningen zitten doen :) .
Men vriend vroeg zich af of er iets scheelde :catnoknow :o . :LOL:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#1055 Geplaatst 27 januari 2010 - 16:03

Ik heb al heel de dag honger! :evil: :evil:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1056 Geplaatst 27 januari 2010 - 16:15

Frances zei:

Ik heb al heel de dag honger! :evil: :evil:

Ocharme :ha
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1057 Geplaatst 27 januari 2010 - 16:46

Pff ik ben thuisgekomen en heb mij een warme chocomelk gemaakt met sojamelk en zwarte chocolade en nu zit ik een Canderel chocolade reep te eten, donkere chocolade met appelsien O:) ==> 106 kcal per reep en superlekker!
Er zijn vandaag 4 onverwachtse ontslagen gevallen en hoewel ik er maar 2 van de 4 echt erg vind, is die laatste me toch het zwaarste gevallen, vooral omdat ze ons gezegd hadden dat er nu geen meer gingen vallen :cry: ik wou haar juist zeggen dat ze geluk had toen onze baas aan haar bureau stond enkele minuten later :(

Bewerkt door Spanishke, 27 januari 2010 - 16:48.

Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#1058 Geplaatst 27 januari 2010 - 16:47

Spanishke zei:

Pff ik ben thuisgekomen en heb mij een warme chocomelk gemaakt met sojamelk en zwarte chocolade en nu zit ik een Canderel chocolade reep te eten, donkere chocolade met appelsien O:) ==> 106 kcal per reep en superlekker!
Er zijn vandaag 4 onverwachtse ontslagen gevallen en hoewel ik er maar 2 van de 4 echt erg vind, is die laatste me toch het zwaarste gevallen, vooral omdat ze ons gezegd hadden dat er nu geen meer gingen vallen :cry:

:hug: :hug: :hug:
geniet dan tenminste van je reep :hug:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1059 Geplaatst 27 januari 2010 - 16:48

Spanishke zei:

Pff ik ben thuisgekomen en heb mij een warme chocomelk gemaakt met sojamelk en zwarte chocolade en nu zit ik een Canderel chocolade reep te eten, donkere chocolade met appelsien O:)
Er zijn vandaag 4 onverwachtse ontslagen gevallen en hoewel ik er maar 2 van de 4 echt erg vind, is die laatste me toch het zwaarste gevallen, vooral omdat ze ons gezegd hadden dat er nu geen meer gingen vallen :cry:

Dan is het je zeker weten gepermitteerd hoor om je even te laten gaan... Bah, al die ontslagen de laatste tijd... je hoort niks anders meer!

Nog 10 minuutjes en dan naar huis. Dan kruip ik de keuken in en begin ik al te koken zodat t eten klaar is tegen t ventje thuiskomt. :)
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1060 Geplaatst 27 januari 2010 - 16:54

Karolientje zei:

Dan is het je zeker weten gepermitteerd hoor om je even te laten gaan... Bah, al die ontslagen de laatste tijd... je hoort niks anders meer!

Nog 10 minuutjes en dan naar huis. Dan kruip ik de keuken in en begin ik al te koken zodat t eten klaar is tegen t ventje thuiskomt. :)

Dit is de eerste keer dat ik echt zondig... ik wist niet dat ik ook soms een emo-eter kon zijn, meestal kan ik mezelf daar nogal goed in bedwingen, maar de manier waarop ze het gedaan hebben, is laf en oneerlijk. 1 iemand heeft een vast contract gekregen, de rest is om de stomste reden eerst ontslagen. Nu ze het net konden na zoveel moeite te doen en zoveel stress te moeten doorstaan...
We hadden het al door van eind 2009. Toen zeiden ze ons dat dat niet ging gebeuren en nu ineens direct 4, we konden ons niet eens voorbereiden. Heel de dag was het doodse stilte.
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1061 Geplaatst 27 januari 2010 - 18:39

Ca. 100 kcal is een verantwoord tussendoortje, Spanishke, dat is echt niet zondigen ;)
Wat een dag ook... kan me inbeelden dat de sfeer beneden alle peil was... :(

Hier betere tijden! Ik heb net genoten van een lekkere pasta met kipfilet, raketsla, champignons, ui, tomaat en parmezaan en dat voor 4,5p! Mmmmm! Heel snel klaar (Ui, champignons, look, kipfilet bakken en kruiden met pastakruiden. Pasta koken. Tomaten in kleine blokjes snijden en heel even bij het kipfiletmengsel gooien en lichtjes verhitten. Pasta in de borden, kipfilet etc erbij, 2 handenvol raketsla erbij, parmezaan over raspen en klaar!!! Nog geen 10 min werk! En ook nog wel een goedkoop receptje.)

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_6880.JPG

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1062 Geplaatst 27 januari 2010 - 18:50

Smitten Kitten zei:

Ca. 100 kcal is een verantwoord tussendoortje, Spanishke, dat is echt niet zondigen ;)

Hier betere tijden! Ik heb net genoten van een lekkere pasta met kipfilet, raketsla, champignons, ui, tomaat en parmezaan en dat voor 4,5p! Mmmmm! Heel snel klaar (Ui, champignons, look, kipfilet bakken en kruiden met pastakruiden. Pasta koken. Tomaten in kleine blokjes snijden en heel even bij het kipfiletmengsel gooien en lichtjes verhitten. Pasta in de borden, kipfilet etc erbij, 2 handenvol raketsla erbij, parmezaan over raspen en klaar!!! Nog geen 10 min werk! En ook nog wel een goedkoop receptje.)
:s wauw.... kan ik je niet inhuren om mijn eten klaar te maken?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1063 Geplaatst 27 januari 2010 - 18:53

Spanishke zei:

Er zijn vandaag 4 onverwachtse ontslagen gevallen en hoewel ik er maar 2 van de 4 echt erg vind, is die laatste me toch het zwaarste gevallen, vooral omdat ze ons gezegd hadden dat er nu geen meer gingen vallen :cry: ik wou haar juist zeggen dat ze geluk had toen onze baas aan haar bureau stond enkele minuten later :(
Oh wat erg sech... pffft.. het houd gewoon niet op, ik zou mij dan volproppen...
100 Kcal  voor een tussendoortje is toegelaten hoor. ;)

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1064 Geplaatst 27 januari 2010 - 19:54

Hei allemaal... Ik had kei, en keifel buikpijn van een uur of vijf tot zojuist.
Ik moet dan ook iets bekennen, ik heb me niet flink aan mijn dieet gehouden in de niet goede zin, ik had vandaag maar alleen een nectarine, een appel, een yoghurt en een tas soep gegeten. En daarna een appelsien. En toen is het begonnen. Die "hele berg" grissinietjes was ook maar een molshoopje.

Dan heb ik vanavond terug een keertje "normaal" gegeten, drie krielpatatjes, stuk kabeljauwhaasje met provencaalse saus en mijn buikpijn is zowaar veel minder.
Echt gek.... Mijn buik is wel nog altijd zoooooooo fel opgezwollen, ik weet niet van wat het komt. Ik hoop dat het morgen beter is, anders heb ik ne buikgriep op mijn lijf denk ik.
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1065 Geplaatst 28 januari 2010 - 01:07

Smitten Kitten zei:

Ja voor de reep + 100 kcal, maar ook de sojachocomelk erbij he, hoe dan ook heeft het me wel wat deugd gedaan :) Heb het al wat beter kunnen plaatsen, maar ik vrees dat er nog zullen volgen en/of dat ze die met een vast contract zullen proberen buitenpesten (hebben ze al maandenlang eens geprobeerd bij mij)

Net terug van bij ouders, gelukkig moet ik morgen niet werken, want anders had ik wel met hele kleine oogjes op't werk gezeten.
Daarbovenop waren er ook terug pesto hapjes waarvan ik er toch een 4-5 tal gegeten heb (veel minder dan andere keren, maar toch nog genoeg) en oooh aan die Vranken kon ik ook niet aan weerstaan. Simon zei nog dat hij zo lekker fruitig was en ik heb eens geproefd en heb dan zeker 1 glaasje van hem leeggedronken :) , zelf heb ik er geen genomen omdat het nogal vrij kleine glaasjes waren en ik dat vrij snel leegdrink.
Vervolgens heb ik mij helemaal volgepropt met 1 van mijn favoriete soepen, paprikasoep, speciaal gemaakt voor mij :h ik denk dat ik wel een anderhalve liter ofzo op had. De bedoeling was om dan beter te kunnen weerstaan aan het lekkere dat er dan nog aankwam. O:) 2,5 uur ofzo later heb ik dan eindelijk mijn voorgerecht gekregen (hongergevoel was ondertussen terug wat groter), 6 lekker goed gekruide jumbo scampi's met wat patatjes bij van bij het konijn, ze hadden niet direct iets extra voorzien, maar dat vond ik helemaal niet erg.
Als dessert hadden ze rijstpap gemaakt terug, maar volgens een nieuw apparaat en ze hadden mij er al op voorbereid dat hij wel eens heel goed ging kunnen meevallen dus heb ik een heel potje opgesmikkeld, blijkbaar was hij zonder room, maar wel met 2 eieren. Nu ja ik denk (of hoop tenminste) dat het al bij al nog zal meevallen.

Hanne dat receptje ziet er zeker eentje uit om te proberen, aangezien we morgen naar de winkel gaan, ga ik het voorstellen aan vriendjelief, champignons zijn ook goed om mee te beginnen als je juist van de winkel komt, want die blijven niet bepaald lang goed :)

Bewerkt door Spanishke, 28 januari 2010 - 01:08.

Geplaatste afbeelding