Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#1081 Geplaatst 28 januari 2010 - 09:25

ondanks dat het bij mij weer die vervelende tijd van de maand is, heb ik gisteren toch maar een ieniemienie klein stukje chocolade gegeten ('t was nog minder dan een mignonette, dus echt mini toch he?)

verder was het avondeten gisteren een kalkoenlapje met roergebakken groentjes en puree. Normaal krielpetatjes, maar daar zat zoiets slijmerigs in de zak dat ik die maar heb weggegooid :d

vandaag
- ontbijt: 0% platte kaas met muesli
- tussendoor: verse ananas
- middag: 2 granenboterhammen met mager beleg en een appelsien
- tussendoor: smeerkaas met broodstokjes (van die doosjes van de aldi)
- avond: uit eten voor een afscheidsfeestje van een collega naar een Italians restaurant, dus dat wordt nog moeilijk ;)

Smitten Kitten, bij mij is het ook zo hoor, sinds mijn buitenlandse stage ben ik in 7j ook zo'n 15kg bijgekomen. En ik was al nooit mager, dus ja. Maar 16kg zijn er nu al weer af, en nu nog de laatste 2 te gaan.

maar 200 push-ups wooow :o Dat doe ik je niet na hoor! (zelfs geen 100 valse ;) )

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1082 Geplaatst 28 januari 2010 - 09:26

Smitten Kitten zei:

Overigens ben ik nu aan het twijfelen om me in te schrijven voor start to run hier in Antwerpen. Voor 12 weken begeleiding betaal je 25 euro en de ziekenkas betaalt dan nog eens 10 euro terug. Geen geld toch?!

Ingeschreven! ;)

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#1083 Geplaatst 28 januari 2010 - 09:32

Jess zei:

Hei allemaal... Ik had kei, en keifel buikpijn van een uur of vijf tot zojuist.
Ik moet dan ook iets bekennen, ik heb me niet flink aan mijn dieet gehouden in de niet goede zin, ik had vandaag maar alleen een nectarine, een appel, een yoghurt en een tas soep gegeten. En daarna een appelsien. En toen is het begonnen. Die "hele berg" grissinietjes was ook maar een molshoopje.

Dan heb ik vanavond terug een keertje "normaal" gegeten, drie krielpatatjes, stuk kabeljauwhaasje met provencaalse saus en mijn buikpijn is zowaar veel minder.
Echt gek.... Mijn buik is wel nog altijd zoooooooo fel opgezwollen, ik weet niet van wat het komt. Ik hoop dat het morgen beter is, anders heb ik ne buikgriep op mijn lijf denk ik.

begin echt eens met een gezond dieet!
en door te weinig te eten wordt je niet persé mager hoor. Na een tijd gaat je lever opzwellen, en dan lijk je ook dik.

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#1084 Geplaatst 28 januari 2010 - 09:34

Jess pas maar op want als je te weinig eet kan je al snel over de rand gaan hoor, ik heb er ook een tijdje op gebalanceerd, ik at soms maar een boterham en een yoghurtje per dag en dan heb je op den duur geen honger meer en denk je dat je goed bezig bent maaruh NOT! Ik woog toen 55kilo voor 1m74, wat echt te weinig is voor mij, en zo mooi is dat nu ook weer niet zoon levend lijk...dus, gewoon gezond doen ist beste!

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#1085 Geplaatst 28 januari 2010 - 09:37

Smitten Kitten zei:

PS Afspreken moeten we ZEKER nog eens doen! Zsazsa zal zeker blij zijn met nog eens een bezoekje van haar grootste fan ;)
En omgekeerd is het al veeeel te lang geleden dat ik Pebbs nog eens heb gezien!

Altijd welkom hè!
en een bezoek aan mijn favoriete poezel sla ik zeker niet af! we maken er werk van :d

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1086 Geplaatst 28 januari 2010 - 10:06

Ik ben aan het lesgeven :) , dus ik kom vanmiddag mijn heel verhaal posten. Maar ik leef nog zunne :ha
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1087 Geplaatst 28 januari 2010 - 10:08

Jess zei:

Ik ben aan het lesgeven :) , dus ik kom vanmiddag mijn heel verhaal posten. Maar ik leef nog zunne :ha

:ha :ha :ha :ha gelukkig! ;)
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1088 Geplaatst 28 januari 2010 - 10:13

rocket_queen zei:

Altijd welkom hè!
en een bezoek aan mijn favoriete poezel sla ik zeker niet af! we maken er werk van :d

Same here, de deur staat altijd voor je open, Katrien ;)

We mailen er nog over ;)

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1089 Geplaatst 28 januari 2010 - 12:20

Dag iedereen! Ik heb net de hele voormiddag les gegeven en dat was heel erg fijn, amai zeg. Dat wil ik wel altijd doen (aan deze groep cursisten dan toch :ha ). De tijd is omgevlogen.

Vandaag op mijn menu als lunch groentensoep, koala brood met kippenwit.
Tussendoortje: tomaat garnaal (ja, lach maar, maar het is me teveel om als lunch soep en sla te eten)
Avond weet ik nog niet, hangt ervan af hoe laat Jeroen thuis is, waarschijnlijk witlof in de oven :)

Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#1090 Geplaatst 28 januari 2010 - 12:25

ontbijt was hier de fitnesscornflakes van goedkoper merk :ha
middagmaal wordt vegetarisch stoofvlees (zit echt vrij weinig caloriën in) met sla, geraspte worteltjes, geraspte pastinaak en een beetje ananas en dan wat aardappelkroketjes in de oven gebakken :) is niet echt meer caloriën dan gewoon aardappelen en dat heb ik toch nodig dus no guilt :p
tussendoortje fruit en 0% yoghurtje
avondeten: soep met boterham of krakot :)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1091 Geplaatst 28 januari 2010 - 12:35

Mijn lunch vandaag (leuker met foto's, toch? 8) )

Spruitjessoep, groene salade met quorn-curry-gedroogde abrikozen-salade en 2 donkere boterhammetjes. Best geslaagd! Voor de rest vandaag al 1 bloedappelsien gegeten als ontbijt en als tussendoortje een kom spruitjessoep en 1 gedroogde abrikoos (haha, wat een combinatie :ha Zat behoorlijk wat tijd tussen hoor ;) ). Deze avond wordt het stoofvlees met blauwe chimay + actifries en straks als tussendoortje waarschijnlijk nog een appelsien of een kiwi ofzo.

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_6890.JPG

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1092 Geplaatst 28 januari 2010 - 12:39

Ziet er inderdaad lekker uit, Hanne!!
Als ik thuis ben zal ik ook eens een foto maken van mijn eten, op het werk is dat nogal moeilijk :ha .
Ik ga dadelijk eens mijn soep opwarmen seh.
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#1093 Geplaatst 28 januari 2010 - 12:45

Jess zei:

Als ik thuis ben zal ik ook eens een foto maken van mijn eten, op het werk is dat nogal moeilijk :ha .

Stel je voor ik denk dat mijn collega's ook raar zouden kijken: Wat is die nu weer aan het doen?? :goofy: :trance:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1094 Geplaatst 28 januari 2010 - 12:45

op het werk ga ik ook niet meteen foto's van mijn eten maken... En 's avonds thuis maak ik er de tijd eigenlijk niet voor. Denk dat Olivier ook nogal gaat kijken als ik ineens foto's ga beginnen nemen van wat er op tafel staat. :ha

Maar je lunch ziet er erg lekker uit in ieder geval! :)
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1095 Geplaatst 28 januari 2010 - 12:55

Soepie! Superlekker, al zeg ik het zelf :ha
Geplaatste afbeelding