Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1096 Geplaatst 28 januari 2010 - 12:58

Haha, ik ben dan ook gewoon thuis he :LOL: Zie mij het inderdaad niet doen op de univ of op het werk 8)

Ben sinds gisteren een blogje aan het bijhouden over mijn dieetvorderingen. Is handig om de dieetlinkjes bij te houden die ik interessant vind en de receptjes die ik heb uitgeprobeerd en die meevielen en daar post ik af en toe een fotootje bij. Wie mee wilt lezen stuurt me maar een mailtje (hanne AT catterysmittenkitten.be), dan stuur ik je een uitnodiging. Staat momenteel namelijk op privé. Voorlopig staan er nog niet veel op, daar komt natuurlijk dag per dag een beetje vordering in ;)

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1097 Geplaatst 28 januari 2010 - 13:05

Smitten Kitten zei:

Haha, ik ben dan ook gewoon thuis he :LOL: Zie mij het inderdaad niet doen op de univ of op het werk 8)

Ben sinds gisteren een blogje aan het bijhouden over mijn dieetvorderingen. Is handig om de dieetlinkjes bij te houden die ik interessant vind en de receptjes die ik heb uitgeprobeerd en die meevielen en daar post ik af en toe een fotootje bij. Wie mee wilt lezen stuurt me maar een mailtje (hanne AT catterysmittenkitten.be), dan stuur ik je een uitnodiging. Staat momenteel namelijk op privé. Voorlopig staan er nog niet veel op, daar komt natuurlijk dag per dag een beetje vordering in ;)

Ja, ik wil dat wel :-). Je hebt mijn mailadres nog hè? Je mag het sturen naar hetzelfde, maar achteraan in plaats van telenet.be mag het vdab.be zijn. Als dat gaat hè.

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1098 Geplaatst 28 januari 2010 - 13:21

Uit alle nieuwsgierigheid heb ik me vandaag toch eens gewogen nog en de teller staat op -500gram :) juist op de kop geteld, het is nog net geen week geleden, tegenover vorige week ben ik wel al veel meer tevreden met het resultaat. Wat ik nu vooral ga proberen is genieten van een warme chocomelk zo heb ik echt niet het gevoel dat ik aan het dieeten ben en uiteindelijk is dat ook mijn streefdoel. Gisteren de AB King Pro van bij mijn ouders gaan halen, straks uit de auto halen en wat oefeningen doen :)

We moeten ook terug naar de winkel, want alle groentjes zijn op :(
Ik ben soms ook nog thuis en als ik eraan denk, wil ik ook gerust foto's maken van mijn eten :)

Bewerkt door Spanishke, 28 januari 2010 - 13:23.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#1099 Geplaatst 28 januari 2010 - 13:29

Goe bezig Spanishke!!
bij mij is dat ook zo, ik wil niet het gevoel hebben van op dieet te zijn, dan hou je het toch niet lang vol.
Geniet maar van je warme choco, je hebt het verdiend ;)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1100 Geplaatst 28 januari 2010 - 13:31

Spanishke zei:

Uit alle nieuwsgierigheid heb ik me vandaag toch eens gewogen nog en de teller staat op -500gram :) juist op de kop geteld, het is nog net geen week geleden, tegenover vorige week ben ik wel al veel meer tevreden met het resultaat. Wat ik nu vooral ga proberen is genieten van een warme chocomelk zo heb ik echt niet het gevoel dat ik aan het dieeten ben en uiteindelijk is dat ook mijn streefdoel. Gisteren de AB King Pro van bij mijn ouders gaan halen, straks uit de auto halen en wat oefeningen doen :)

We moeten ook terug naar de winkel, want alle groentjes zijn op :(
Ik ben soms ook nog thuis en als ik eraan denk, wil ik ook gerust foto's maken van mijn eten :)

ooooh goedzo!!! 500 gr minder! :) Keep on going!!!
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1101 Geplaatst 28 januari 2010 - 14:04

jyotsna zei:

Goe bezig Spanishke!!
bij mij is dat ook zo, ik wil niet het gevoel hebben van op dieet te zijn, dan hou je het toch niet lang vol.
Geniet maar van je warme choco, je hebt het verdiend ;)

Inderdaad! Ik denk dat ik de werking van WW wat beter begin te begrijpen :) 2 collega's op't werk WW-en ook en 1 ervan zei dat ze vond dat ze echt niet veel mocht zondigen... Ik kon haar daarin niet zo makkelijk volgen, eigenlijk eet ik gewoon meer en vaker dan vroeger :x anders was het iets kleins 's morgens of ' s middags en dan 's avonds een hele maaltijd bv
Dat van die warme chocomelk bedoel ik niet enkel vandaag, ik ga proberen van elke dag van iets kleins te snoepen of te genieten :) of daarom niet persé elke dag, maar gewoon als ik er zin in heb. Zolang ik niet te veel en te snel afval op te korte tijd, ben ik meer dan tevreden.
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#1102 Geplaatst 28 januari 2010 - 14:24

goh collega trakteert voor zen verjaardag met een frangipanneke :onzeker: ...

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1103 Geplaatst 28 januari 2010 - 14:26

Lisje zei:

goh collega trakteert voor zen verjaardag met een frangipanneke :onzeker: ...

oh zwijg... ik heb net een praline gegeten... De directeur trakteerde voor zn verjaardig...
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1104 Geplaatst 28 januari 2010 - 14:40

Het kan maar gesmaakt hebben hè Lisa en Karolien :)
Geplaatste afbeelding

Guest_quid_faciendum_*
Guest_quid_faciendum_*

#1105 Geplaatst 28 januari 2010 - 14:50

Vandaag als ontbijt een WW yoghurtje en All-Bran koek, tussendoor twee mandarientjes en als middagmaal boterhammetjes met smeerkaas en soep.

Wat het vanavond wordt, weet ik nog niet. Ben vandaag geconfronteerd
geweest met een aantal zware tegenslagen en heb last van sinussen en keel, dus erg veel eetlust heb ik sowieso niet.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1106 Geplaatst 28 januari 2010 - 15:03

Ik heb juist mijn garnalen gegeten :ha .
Mijn collega's keken wat raar, maar het heeft me ferm gesmaakt :)
Geplaatste afbeelding

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#1107 Geplaatst 28 januari 2010 - 15:25

Spanishke zei:

Dat van die warme chocomelk bedoel ik niet enkel vandaag, ik ga proberen van elke dag van iets kleins te snoepen of te genieten :) of daarom niet persé elke dag, maar gewoon als ik er zin in heb. Zolang ik niet te veel en te snel afval op te korte tijd, ben ik meer dan tevreden.

ik eet ook bijna elke dag iets "snoeperigs" hoor (ik ben gewoon een zoetebek). En ben toch al heel goed afgevallen, dus dat is zeker geen probleem! :)

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1108 Geplaatst 28 januari 2010 - 15:28

Nu ben ik speculaasjes aan het eten. We krijgen dat hier altijd bij de koffie. En ik spaar ze altijd op. Nu zijn ze dus aan het verdwijnen :ha
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1109 Geplaatst 28 januari 2010 - 15:28

Spanishke zei:

Inderdaad! Ik denk dat ik de werking van WW wat beter begin te begrijpen :) 2 collega's op't werk WW-en ook en 1 ervan zei dat ze vond dat ze echt niet veel mocht zondigen... Ik kon haar daarin niet zo makkelijk volgen, eigenlijk eet ik gewoon meer en vaker dan vroeger :x anders was het iets kleins 's morgens of ' s middags en dan 's avonds een hele maaltijd bv

Dat moet je jezelf zeker gunnen, Spanishke! :thumb:
Doe ik ook, al zal ik niet zo vaak zoetigheden eten enz omdat ik dat meestal niet zo heel lekker vind, maar genieten van mijn eten dat doe ik wel elke dag! ;)

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#1110 Geplaatst 28 januari 2010 - 15:29

voor de zoetebekken, weet je wat ook lekkere koekjes zijn, en helemaal niet veel punten, pavesini-koekjes. Een heel pakje (zitten er 10 in) is in het flexipoints systeem geloof ik maar 2 of 3 punten (weet het niet meer exact)
zijn gewoon droge, zoete koekjes