Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1141 Geplaatst 28 januari 2010 - 17:00

Ik ga vandaag voor de eerste keer naar bodystyling, dus wens mij succes he! :)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1142 Geplaatst 28 januari 2010 - 17:02

Solotje zei:

Ik ga vandaag voor de eerste keer naar bodystyling, dus wens mij succes he! :)

Heel veel succes :thumb:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1143 Geplaatst 28 januari 2010 - 17:21

Dat merk van grissini's die jij toont vind ik zelf niet zo lekker, Lizke. Ik vind die harde veel lekkerder. En dan vooral die met pestokruiden enz! Mmmm! Maar vrees dat dat veel punten is, nee? :catangel

Bijgevoegde thumbnails

• 20090723015315_mini_grissini.jpg

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1144 Geplaatst 28 januari 2010 - 17:43

Spanishke zei:

Voor iets pikant in mijn soep te doen of ander eten, gebruik ik Sambal Oelek, geen flauw idee hoeveel punten dat zijn, kruiden kijk ik eigenlijk niet naar... is eigenlijk meer zo'n soort van pasta dat je heel makkelijk op een lepeltje kunt doen. Tabasco gebruik ik daarvoor ook, eventueel wat chillikruiden of pili pili

Jess: Oil en Vinegar hebben ze geloof ik ook in Mechelen, zaterdag even passeren dan als we er dan toch zijn :)
Lisje: Bedankt, het zijn dus eigenlijk zo'n soort van soepstengels :) ik dacht dat het eerder croutons waren, maar zeker het proberen waard!

Jaja, er is er eentje op de Ijzerleen. Ah, madam gaat naar Mechelen en komt niet op bezoek. Ferm hoor :p
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1145 Geplaatst 28 januari 2010 - 17:55

Smitten Kitten zei:

Dat merk van grissini's die jij toont vind ik zelf niet zo lekker, Lizke. Ik vind die harde veel lekkerder. En dan vooral die met pestokruiden enz! Mmmm! Maar vrees dat dat veel punten is, nee? :catangel

Die van Oil en Vinegar, die volkoren zijn echt jammie! En super crunchy! Ook lekker: grissini doppen in magere smeerkaas.... O:)
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#1146 Geplaatst 28 januari 2010 - 18:00

die zijn superlekker!! met van die lightphiladelphia gemengd met die kruidenmixen van oil and vinegar mmmm :LOL:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1147 Geplaatst 28 januari 2010 - 18:07

Amelie zei:

die zijn superlekker!! met van die lightphiladelphia gemengd met die kruidenmixen van oil and vinegar mmmm :LOL:

jammie!!!
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1148 Geplaatst 28 januari 2010 - 18:12

Dat is dus mijn zwak he, van die hartige knabbeldingetjes... :x Zo van die grissini en dipjes van oil en vinegar enz hebben we normaal ook altijd in huis omdat er hier nogal regelmatig last-minute bezoek komt. Nu hebben we het niet in huis omdat ik het dan moeilijk krijg ;) Voor de rest ook geen chipjes (behalve crack and salty cracottes en balsamico lays light) of hapjes in huis momenteel, daar kan ik mij namelijk echt niet mee inhouden :oops:

Bewerkt door Smitten Kitten, 28 januari 2010 - 18:12.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1149 Geplaatst 28 januari 2010 - 18:29

Jess zei:

Jaja, er is er eentje op de Ijzerleen. Ah, madam gaat naar Mechelen en komt niet op bezoek. Ferm hoor :p

:ha Mijn zus woont in Mechelen en we hebben daar afgesproken om 10:00 om dan direct door te rijden naar Maastricht (om kleedjes te kiezen), als je wil mag je mee, er is nog plaats in de auto :engel: , maar jij hebt je kleedje al zeker?
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1150 Geplaatst 28 januari 2010 - 18:31

Smitten Kitten zei:

Dat is dus mijn zwak he, van die hartige knabbeldingetjes... :x Zo van die grissini en dipjes van oil en vinegar enz hebben we normaal ook altijd in huis omdat er hier nogal regelmatig last-minute bezoek komt. Nu hebben we het niet in huis omdat ik het dan moeilijk krijg ;) Voor de rest ook geen chipjes (behalve crack and salty cracottes en balsamico lays light) of hapjes in huis momenteel, daar kan ik mij namelijk echt niet mee inhouden :oops:

Oh ja, dat vind ik ook allemaal lekker, die tzaziki dip! En die bruschetta kruiden! Jammie. Ik heb nu Lays Sensations in huis voor Jeroen (de pikante, die heb ik niet graag, hoewel op dit moment.... :ha ), en tomatenchipjes (light). That's it. Geen Bugles (met Chavroux, jammie!!), geen Doritos (met dipsaus, jammie!!), geen geroosterde cashewnoten,.... :cry: :cry: :cry:

Ik ga vanavond een lekker salaatje knabbelen met rucola, jonge slablaadjes en paprikasnippertjes en..... ik weet het niet!!!
Inspiratie? Iemand? Anders wordt het gewoon wat kippenwit en dan stukjes ananas eronder (dat is nog niet zo slecht eigenlijk 8) )
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1151 Geplaatst 28 januari 2010 - 18:32

Spanishke zei:

:ha Mijn zus woont in Mechelen en we hebben daar afgesproken om 10:00 om dan direct door te rijden naar Maastricht (om kleedjes te kiezen), als je wil mag je mee, er is nog plaats in de auto :engel: , maar jij hebt je kleedje al zeker?

Ja, ik heb al een kleedje helaas. Als Jeroen nu moest werken, met veel plezier, maar ik denk dat hij thuis is.
We krijgen normaal gezien ook bezoek zaterdagavond (als één van de twee niet moet werken), dus zal krap worden.
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1152 Geplaatst 28 januari 2010 - 18:35

Smitten Kitten zei:

Wij dus wel omdat ze gewoonweg niet opgeraken, anders at ik wel een aantal dagen aan zo'n zak, maar nu... ik zit er altijd mee in mijn hoofd, want sommige zijn maar nog een maand of 2 maanden goed ofzo, maar elke keer ik op het punt sta om een zak open te trekken, heb ik gelijk geen zin. Ik heb dan eigenlijk meer zin in die cracottes crack n salty en die rijstcrackers, maar die zijn nog zolang goed :ha
Wij hebben Wokkels, paprika, zout, pickles, ketchup, tortillachips met lekkere dipsaus, lays sensations thai chili :h , lays baked gewone en mediteraans, grills, ... iemand een zakje chips? O:)
Gelukkig hebben we ook zo geen grissinibroodjes in huis, want goed gekruide knapperige dingen ben ik ook wel voor te vinden

Bewerkt door Spanishke, 28 januari 2010 - 18:38.

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1153 Geplaatst 28 januari 2010 - 18:38

Jess zei:

Ja, ik heb al een kleedje helaas. Als Jeroen nu moest werken, met veel plezier, maar ik denk dat hij thuis is.
We krijgen normaal gezien ook bezoek zaterdagavond (als één van de twee niet moet werken), dus zal krap worden.

Mijn zus moet om 19u terug in Mechelen zijn dus je ziet maar of het past of niet, eentje meer of minder ;) het leek me wel eens een leuke ervaring om naar die winkel in Maastricht te gaan.
Het wordt deze winkel:
Chrandels Fashion Maastricht, Bruidskleding, Galajurken en Avondjurken, ook gekleurde bruidsjurken: vlakbij Belgie, ook voor grote maten
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#1154 Geplaatst 28 januari 2010 - 18:40

Spanishke zei:

Wij dus wel omdat ze gewoonweg niet opgeraken, anders at ik wel een aantal dagen aan zo'n zak, maar nu... ik zit er altijd mee in mijn hoofd, want sommige zijn maar nog een maand of 2 maanden goed ofzo, maar elke keer ik op het punt sta om een zak open te trekken, heb ik gelijk geen zin. Ik heb dan eigenlijk meer zin in die cracottes crack n salty en die rijstcrackers, maar die zijn nog zolang goed :ha
Wij hebben Wokkels, paprika, zout, pickles, ketchup, tortillachips met lekkere dipsaus, lays sensations thai chili :h , lays baked gewone en mediteraans, grills, ... iemand een zakje chips? O:)
Gelukkig hebben we ook zo geen grissinibroodjes in huis, want goed gekruide knapperige dingen ben ik ook wel voor te vinden

ik wil de thai chili wel :h

Bewerkt door crazy_catlady, 28 januari 2010 - 18:41.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1155 Geplaatst 28 januari 2010 - 18:41

Spanishke zei:

Mijn zus moet om 19u terug in Mechelen zijn dus je ziet maar of het past of niet, eentje meer of minder ;) het leek me wel eens een leuke ervaring om naar die winkel in Maastricht te gaan.
Het wordt deze winkel:
Chrandels Fashion Maastricht, Bruidskleding, Galajurken en Avondjurken, ook gekleurde bruidsjurken: vlakbij Belgie, ook voor grote maten

Als ik me niet vergis, heeft mijn mama daar haar trouwkleren gekocht :) .
Bedankt voor het aanbod, maar gaat wat krap worden. Maar ik wil zeker eens afspreken als je nog eens in de buurt bent!!!
En ik denk dat Buggenhout ook niet echt ver is hè, misschien eens een ideetje om een mototripje naar te doen als Jeroen weg is in mei.
Geplaatste afbeelding