Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1156 Geplaatst 28 januari 2010 - 18:45

Jess zei:

Als ik me niet vergis, heeft mijn mama daar haar trouwkleren gekocht :) .
Bedankt voor het aanbod, maar gaat wat krap worden. Maar ik wil zeker eens afspreken als je nog eens in de buurt bent!!!
En ik denk dat Buggenhout ook niet echt ver is hè, misschien eens een ideetje om een mototripje naar te doen als Jeroen weg is in mei.

Het is niet dat we nooit in Mechelen komen, als we naar daar gaan is het meestal een dagje shoppen en daarna bij mijn zus thuis nog wat gezelschapspelletjes doen, iets gaan eten, zelf iets maken, ...
Buggenhout is inderdaad niet zo ver van Mechelen, kleine 30 min met de auto ;)
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1157 Geplaatst 28 januari 2010 - 18:45

Spanishke zei:

Het is niet dat we nooit in Mechelen komen, als we naar daar gaan is het meestal een dagje shoppen en daarna bij mijn zus thuis nog wat gezelschapspelletjes doen, iets gaan eten, zelf iets maken, ...
Buggenhout is inderdaad niet zo ver van Mechelen, kleine 30 min met de auto ;)

Awel, dan kom ik eens af met mijn moto :)

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1158 Geplaatst 28 januari 2010 - 18:46

De ketchup, de tortillachips, de dipsaus en de thai sweet chili please 8)

Ik denk dat ik morgen wel eens zou durven zwichten voor de hapjes op het verjaardagsfeest van mijn broertje :catangel :x Ik heb een zwak moment en niets in huis dat niet dieet-proof is :ha

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1159 Geplaatst 28 januari 2010 - 18:47

Smitten Kitten zei:

De ketchup, de tortillachips, de dipsaus en de thai sweet chili please 8)

Ik denk dat ik morgen wel eens zou durven zwichten voor de hapjes op het verjaardagsfeest van mijn broertje :catangel :x Ik heb een zwak moment en niets in huis dat niet dieet-proof is :ha

Tegen morgen is die goesting dan wel weg.
Drink maar een groot glas water :) .

Enneuh, ik wil die SmittenKittens ook wel eens komen platknuffelen één van dees. Kzal mijn grote sjakosj thuislaten :ha
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1160 Geplaatst 28 januari 2010 - 18:52

Jess zei:

Tegen morgen is die goesting dan wel weg.
Drink maar een groot glas water :) .

Enneuh, ik wil die SmittenKittens ook wel eens komen platknuffelen één van dees. Kzal mijn grote sjakosj thuislaten :ha

Waarschijnlijk gaan we dit weekend nog eens inkopen doen in Nederland. Ik vind dat ze daar veel meer dieet-proof koekjes enz hebben (zo van die snack a jack koeken enz), ik ga dan ook de thee voor u en xantippe meebrengen. Ik laat u nog weten of ik geslaagd ben in mijn missie ;)

Goh en wat die sjakosj betreft, het zijn hier toch allemaal mamaskindjes, dus de kans dat je ze ongemerkt meekrijgt is nogal klein, ze durven wel eens een keel openzetten :ha

Als ze er tegen dan nog zijn tenminste, want mama Hanne heeft zin in iets lekkers en die Smitten Kittens zijn zoals je weet om op te eten zo lief ;)

Bewerkt door Smitten Kitten, 28 januari 2010 - 18:53.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1161 Geplaatst 28 januari 2010 - 18:56

Smitten Kitten zei:

Waarschijnlijk gaan we dit weekend nog eens inkopen doen in Nederland. Ik vind dat ze daar veel meer dieet-proof koekjes enz hebben (zo van die snack a jack koeken enz), ik ga dan ook de thee voor u en xantippe meebrengen. Ik laat u nog weten of ik geslaagd ben in mijn missie ;)

Goh en wat die sjakosj betreft, het zijn hier toch allemaal mamaskindjes, dus de kans dat je ze ongemerkt meekrijgt is nogal klein, ze durven wel eens een keel openzetten :ha

Als ze er tegen dan nog zijn tenminste, want mama Hanne heeft zin in iets lekkers en die Smitten Kittens zijn zoals je weet om op te eten zo lief ;)

Oh ja, als je lekkere koekjes ziet waarvan je denkt 'dat zijn jessica-koeken', dan breng ze maar mee 8) .

Die SmittenKittens zijn inderdaad om op te eten. Ik ben dol op kittens, maar ik vind een net iets grotere kat (of een halfwasje) zeker zo mooi en schattig. En als ze uitgegroeid zijn, en een zalig karaktertje hebben.... :heart: (even offtopic :) )
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1162 Geplaatst 28 januari 2010 - 18:56

Jess zei:

Awel, dan kom ik eens af met mijn moto :)

Fijn :thumb: je bent alvast welkom :)
Wat mag ik zeker en vast al niet op tafel zetten dan of wat juist wel? :ha
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#1163 Geplaatst 28 januari 2010 - 18:57

Jess zei:

Die SmittenKittens zijn inderdaad om op te eten. Ik ben dol op kittens, maar ik vind een net iets grotere kat (of een halfwasje) zeker zo mooi en schattig. En als ze uitgegroeid zijn, en een zalig karaktertje hebben.... :heart: (even offtopic :) )

laten we hopen dat dat off-topic is :p

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1164 Geplaatst 28 januari 2010 - 18:58

Smitten Kitten zei:

Is er een winkel die je kunt aanraden? In Maastricht zullen er wel niet al teveel van die winkeltjes zijn vermoed ik...
Is dat die sterrenthee dat je bedoelt? Die was met anijs zeker? :)
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1165 Geplaatst 28 januari 2010 - 19:01

Spanishke zei:

Fijn :thumb: je bent alvast welkom :)
Wat mag ik zeker en vast al niet op tafel zetten dan of wat juist wel? :ha

Ik lust bijna alles (helaas :ha ).

Spanishke zei:

Is er een winkel die je kunt aanraden? In Maastricht zullen er wel niet al teveel van die winkeltjes zijn vermoed ik...
Is dat die sterrenthee dat je bedoelt? Die was met anijs zeker? :)

In Maastricht heb je wel een Albert Heijn en een C2000 (of 1000) aan de Brusselpoort dacht ik.
Ja, die sterrenmuntthee, jammie!!!

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1166 Geplaatst 28 januari 2010 - 19:06

Mja, het zijn nu eigenlijk gewoon nog de Smitten Cats he, maar dat klinkt maar belachelijk :LOL:

Wat winkels betreft, Spanishke, heb ik het gewoon over supermarkten zoals bv de Albert Heijn, ik heb altijd de indruk dat ze in Nederland meer "gezonde" koekjes en chipjes hebben.

Jess, wat zijn Jess-koeken??? :LOL:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1167 Geplaatst 28 januari 2010 - 19:10

Smitten Kitten zei:

Mja, het zijn nu eigenlijk gewoon nog de Smitten Cats he, maar dat klinkt maar belachelijk :LOL:

Wat winkels betreft, Spanishke, heb ik het gewoon over supermarkten zoals bv de Albert Heijn, ik heb altijd de indruk dat ze in Nederland meer "gezonde" koekjes en chipjes hebben.

Jess, wat zijn Jess-koeken??? :LOL:

Goh, Ambertje en Pumpkin ( :loveshower: ) zijn nog kitties hè...
Bwa, ik heb een mond gelijk een Engelse Sleutel. Daar past ook alles op :ha .
Ik heb graag koeken gelijk grany, sultana, maar ook met chocolade, .... Er zijn weinig koeken die ik niet lust :ha :ha

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1168 Geplaatst 28 januari 2010 - 19:14

Jess zei:

Goh, Ambertje en Pumpkin ( :loveshower: ) zijn nog kitties hè...
Bwa, ik heb een mond gelijk een Engelse Sleutel. Daar past ook alles op :ha .
Ik heb graag koeken gelijk grany, sultana, maar ook met chocolade, .... Er zijn weinig koeken die ik niet lust :ha :ha

:ha Haha, dat is zoals mij :ha

Amber en Pumpkin zijn inderdaad nog niet echt volwassen, maar die groeien ook als kool hoor :o (Amber is net zoals haar mensenmama Hanne, altijd aan het eten :ha Ze stofzuigt als het ware haar bordjes carnibest en haaksbarf leeg :o )

Maar het is een geweldig duo :heart:

Bewerkt door Smitten Kitten, 28 januari 2010 - 19:15.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1169 Geplaatst 28 januari 2010 - 19:18

Smitten Kitten zei:

:ha Haha, dat is zoals mij :ha

Amber en Pumpkin zijn inderdaad nog niet echt volwassen, maar die groeien ook als kool hoor :o (Amber is net zoals haar mensenmama Hanne, altijd aan het eten :ha Ze stofzuigt als het ware haar bordjes carnibest en haaksbarf leeg :o )

Maar het is een geweldig duo :heart:

Ja, Lily aardt ook naar mij, manman toch. Het is wel al gebeterd. Vroeger at ze haar bordje leeg en daarna stoempte ze Onslow aan de kant om zijn bordje ook nog uit te lebberen :ha .

(Ze eten trouwens na jouw tip uit porseleinen schoteltjes :) )

Ik eet ook de hele dag door, zouden de poezen dat overerven? Ze staan zelfs te mekkeren als ik soep kook of een blik tomaten opentrek :ha
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1170 Geplaatst 28 januari 2010 - 19:23

Jess zei:

Ja, Lily aardt ook naar mij, manman toch. Het is wel al gebeterd. Vroeger at ze haar bordje leeg en daarna stoempte ze Onslow aan de kant om zijn bordje ook nog uit te lebberen :ha .

(Ze eten trouwens na jouw tip uit porseleinen schoteltjes :) )

Ik eet ook de hele dag door, zouden de poezen dat overerven? Ze staan zelfs te mekkeren als ik soep kook of een blik tomaten opentrek :ha

Pumpkin heeft dat ook vreselijk... die staat altijd zo te mekkeren als ik aan het aanrecht sta, zelfs als ik een zak sla opentrek ofzo... Terwijl er dan her en der in huis kommetjes staan met verschillende soorten brokjes, natvoer en rauwvoer... Maar ja, met de naam van een groente was het er wel een beetje om vragen natuurlijk 8) Ze zeggen dat wel eens he, zo baasje, zo beestje. 't Is wel te zien dat die kattenbende hier van mij is en niet van mijn vriend de panlat, want de katten zitten allemaal goed in het vlees :ha Maar ja, dat moet voor britjes he ;)
(de brokjes eten ze uit roestvrij stalen schaaltjes en de rest uit porseleinen platte schaaltjes. We hebben 2 plastiek potjes en altijd als ik die gebruik -omdat de rest allemaal afgewassen moet worden- gaat mijn vriend direct mekkeren over hoe ongezond plastiek is ;) )