Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1186 Geplaatst 28 januari 2010 - 21:27

Solotje zei:

Ja, pompoensoep en 2 boterhammen met choco en speculaaspasta.

Dat is echt gek. Wat zeiden ze op de bodystyling daarover?
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1187 Geplaatst 28 januari 2010 - 22:16

Avondeten was: kalkoenreepjes met bonen (bah ze moesten op), wokgroentjes, beetje sojasaus en rijst. Goed voor 4,5 punten. Geen foto van gemaakt omdat dat gewoon een simpel wokgerechtje was :oops:

Nu wat ik me wel afvraag, ik sta in het rood met mijn punten omdat ik er gisteren over ben gegaan (6 punten) door bij mijn ouders lekker te eten.. worden die vanzelf terug gecompenseerd als ik niet mijn volledige aantal punten verbruik de volgende dagen of hoe werkt dat juist?

Oei Anja en dat na toch wel een goeie maaltijd, inderdaad raar. Kan het niet zijn dat je een virusje hebt opgedaan ofzo dan, want daar is het nu de tijd voor, maar je bent nog maar juist ziek geweest zeker...

Bewerkt door Spanishke, 28 januari 2010 - 22:18.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1188 Geplaatst 28 januari 2010 - 22:29

Ik heb het niet vertelt en ja ik ben juist ziek geweest, misschien was er iets slechts n het eten. :catnoknow

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#1189 Geplaatst 29 januari 2010 - 06:53

een nieuwe dieetdag in ksland ;)
ik zit hier van mijn goedkope dieetontbijtgranen te smullen ;)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1190 Geplaatst 29 januari 2010 - 07:32

Moooorgen... Heb heerlijk geslapen, alleen een beetje te weinig, maar t is bijna weekend, dus dat overleven we wel weer.
Zit ondertussen ook aan mijn ontbijtje:
activia 0% en een klein stukje ciabattabrood met confituur en lightkaas. En daarbij versgeperst sinaasappelsap en koffie. :)

Deze voormiddag heb ik een opleiding op het werk, dus van tussendoortjes zal niet veel in huis komen dan.
Vanmiddag kervelsoep met beschuitjes, en voor in de loop van de namiddag neem ik een 2tal mandarijntjes mee.

Vanavond is pizza-avond: zelfgemaakte pizza! hmmmm

Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#1191 Geplaatst 29 januari 2010 - 07:35

Karolientje zei:

Moooorgen... Heb heerlijk geslapen, alleen een beetje te weinig, maar t is bijna weekend, dus dat overleven we wel weer.
Zit ondertussen ook aan mijn ontbijtje:
activia 0% en een klein stukje ciabattabrood met confituur en lightkaas. En daarbij versgeperst sinaasappelsap en koffie. :)

Deze voormiddag heb ik een opleiding op het werk, dus van tussendoortjes zal niet veel in huis komen dan.
Vanmiddag kervelsoep met beschuitjes, en voor in de loop van de namiddag neem ik een 2tal mandarijntjes mee.

Vanavond is pizza-avond: zelfgemaakte pizza! hmmmm

yummie!! :h

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1192 Geplaatst 29 januari 2010 - 07:52

Ik heb mij deze morgend weer gewogen en mijn 800 gr is er weer terug af. :d
Vanaf vandaag begin ik volgens de regels van Bodystyling!

Ontbijt:
30 gr Fitness + magere melk
Glas fruitsap

Bewerkt door Solotje, 29 januari 2010 - 07:52.

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#1193 Geplaatst 29 januari 2010 - 08:08

Goeiemorgen allemaal!

Soep, inderdaad heel essentieel. De redder in nood bij een onverwachte honger en door het voor mijn hoofdmaaltijden te eten, kan ik tevreden zijn met kleinere porties van de maaltijden. Erg nodig bij mij, heb veel eten nodig :LOL: Ik maak ze meestal zelf, al kan er soms al eens zo'n brik in huis komen, als de nood het hoogst is.

Gisterenavond op babybezoek wat handjes chips geknabbeld, dju toch, stom van me. 's Middags wel goed gesport, dus hopelijk compenseert het elkaar...

Nog exact 3 weken en we zitten in Florida. Voel me nu al onwaarschijnlijk veel beter dan een maand geleden, met de 2.5 kilo minder, is echt goed voor mijn zelfvertrouwen. Maar ik hoop er toch nog ruim een kilo af te doen vooraleer we zover zijn.
Gisteren paste een mooie donkere Levi's jeans opnieuw. Kreeg die niet meer dicht in december! nu past ze perfect. Heb niet gemeten wat mijn omvang is, maar ben blijkbaar op strategische plaatsen al wat cm's kwijt. :catwalk2

Vanavond eet ik bij een vriendin in Berchem. Meestal kookt ze vrij gezond, dus komt wel goed! Alleen matigen bij het dessert.
Morgenvroeg is mijn weegmoment, vrees ervoor, denk dat ik ongeveer stabiel ben gebleven deze week, maar we wachten af.

Bewerkt door rocket_queen, 29 januari 2010 - 08:08.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1194 Geplaatst 29 januari 2010 - 08:12

En Anja hoe voel je je nu?
Karolientje, hoe maak je die pizza's juist? Maak je ook het deeg zelf of dat nog net niet? :LOL:

Ontbijt hier was zoals meestal:
Special K zwarte chocoladekrullen 30gr + magere melk

Ik heb ook veel te weinig geslapen, hopelijk kan ik zondag wat langer slapen, want ik kan wel genieten van een beetje meer nachtrust :)
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1195 Geplaatst 29 januari 2010 - 08:20

Het deeg maakt Olivier klaar; ikzelf waag ik me daar nog niet aan. Verder maken we die met een zelfgemaakte saus op basis van tomaatjes, courgette, worteltjes, ui, en kruiden. Verder afhankelijk van wat voor pizza je wil: aubergine voor een vegetarische pizza, en anders gehakt, ham of chorizo. En vaak ook maïs en/of stukjes verse ananas. En tot slot ook nog een laagje kaas erover (momenteel is dat dus light gratinkaas).
Geplaatste afbeelding

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#1196 Geplaatst 29 januari 2010 - 08:27

mijn ontbijt vanmorgen was specialK natuur met melk. voor tussendoor heb ik een peer, appel en banaan bij, en vanmiddag 2 boterhammetjes met mager beleg. Voor vanavond weet ik het nog niet, ik denk varkensoester met broccoli en pasta, maar ik weet het nog niet, ik moet toch nog naar de winkel (dus ideetjes zijn welkom ;) )

gisteravond pizza gegeten bij de italiaan, maar niet volledig opgegeten, en dan nog een redelijk stuk gewandeld, dus hopelijk heeft dat een beetje gecompenseerd

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1197 Geplaatst 29 januari 2010 - 12:12

Dag allemaal! Wat een stressy dag, pff. Er is iemand hier om gyproc te zetten, en dat is een ongelofelijke stofboel. En ik wilde kuisen vandaag. Niet dus.
Plezant dat dat is. En Jeroen is ook thuis en moet daar de hele tijd langsstaan. Hij noemt het helpen.
Ik ken geen was ophangen of niks met al dat stof, mijn heel schema weer in de war.
Gelukkig komt mama strakjes, ik ga haar ontvoeren naar de ikea denk ik :-).

Ik had als ontbijt een halve meloen met een yoghurt 0% en een koala boterham met eiwit (de dooier was voor Jeroen) en nu net een activia yoghurt 0% met wat lijnzaad door.

Voor mijn late lunch weet ik het nog niet, sla of zo waarschijnlijk :) .

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1198 Geplaatst 29 januari 2010 - 12:27

@Katrien, ik voel mij terug goed. :)

@Jess, je kan je moeder ook aan het werk zetten. :)

10u yoghurtje
11u appel
12.30 4 boterhammen light kaas/speculaaspasta  blikje cola light

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1199 Geplaatst 29 januari 2010 - 12:38

Solotje zei:

@Katrien, ik voel mij terug goed. :)

@Jess, je kan je moeder ook aan het werk zetten. :)

10u yoghurtje
11u appel
12.30 4 boterhammen light kaas/speculaaspasta blikje cola light

Ja, ons mama helpt graag hoor, maar het heeft nu nog een zin omdat er nog veel te veel moet gezaagd worden.
En ik gok dat ze al naar huis zal zijn voor alles hier af is :-).

Jam, speculaaspasta. Ik heb dat hier ook nog staan, die crunchy, jammie :)
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1200 Geplaatst 29 januari 2010 - 12:41

Jess zei:

Ja, ons mama helpt graag hoor, maar het heeft nu nog een zin omdat er nog veel te veel moet gezaagd worden.
En ik gok dat ze al naar huis zal zijn voor alles hier af is :-).

Jam, speculaaspasta. Ik heb dat hier ook nog staan, die crunchy, jammie :)

Ik heb ook die crunchy, is beter dat de gewone. :)

Leuk dat je mama zo helpt enzo....