Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#121 Geplaatst 13 januari 2010 - 21:28

Gorecki zei:

Tien baantjes? dan ben ik verzopen :LOL:

Allez nu, da's toch niet zoveel?! Dat haal ik toch ook wel hoor, zelfs al ben ik niet in conditie. :LOL:

Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#122 Geplaatst 13 januari 2010 - 21:29

Tamara zei:

Inderdaad dan is het niet zo gezond niet meer :) . Maar er zijn altijd zo van die personen die in sommige dingen tot het uiterste gaan. En doordat ze er zover in gaan is het juist niet gezond meer.

dat is waar, de broer van mijn vriend is ook zo iemand, die krijg je met NIETS vanachter zijn games  (buiten met eten en heel veel mayonaise :p )

Een tijd geleden las ik nog van een jongen die gestorven is omdat hij zo verslaafd was dat hij niet meer wou pauseren om te eten of te drinken

maar ben nu misschien wel serieus :off: aan t gaan :p

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#123 Geplaatst 13 januari 2010 - 21:30

Ik moet hier echt stoppen met roken he :LOL:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#124 Geplaatst 13 januari 2010 - 21:32

crazy_catlady zei:

ik heb geen flauw idee over welk je het hebt xD

Ik woon eigenlijk nog juist in Sint-Katelijne-Waver, ken je de nekkerspoel?

Ja zunne, ken ik :) .
Station,... Een vriendin woont aan de Oude Sint Gomarusstraat, woon jij dan meer richting Liersesteenweg?
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#125 Geplaatst 13 januari 2010 - 21:33

Jess zei:

Ja zunne, ken ik :) .
Station,... Een vriendin woont aan de Oude Sint Gomarusstraat, woon jij dan meer richting Liersesteenweg?

Eerder de putsesteenweg, ik woon heeeel dichtbij de colruyt van de de putstesteenweg :)

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#126 Geplaatst 13 januari 2010 - 21:39

Ik weet waar dat is Silke!
We spreken verder af via pb of mail, goed??

Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#127 Geplaatst 13 januari 2010 - 21:39

Jess zei:

Ik weet waar dat is Silke!
We spreken verder af via pb of mail, goed??

da s goed :)

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#128 Geplaatst 14 januari 2010 - 09:13

En wie is er nog allemaal flink bezig met zijn dieetje???
Geplaatste afbeelding

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#129 Geplaatst 14 januari 2010 - 09:15

Ik doe hier ook mee als ik mag! Ben sinds een jaar of 6 eigenlijk voortdurend op dieet met tussenpozes natuurlijk. Ga hier botweg de cijfers op tafel leggen, dat werkt bevrijdend :LOL:
Ben 6 jaar geleden 11 kg afgevallen met WW. Van 78 naar 67 kilo, wat een heel mooi gewicht voor mij was. Niet mager, wel een figuur waarmee ik in alle leuke kleren paste waarin ik wilde passen. Maat 40, ideaal voor mij.

Ik heb dat gewicht dan ongeveer een jaar of 2 kunnen houden en dan is het jojo-en begonnen. 4 kilo erbij, 2 eraf, 5 kilo erbij, 3 eraf, etc...

Na kerst zei de weegschaal 74.4, akelig dichtbij mijn oude slechte gewicht. Dus heb toen onmiddellijk de knop omgedraaid en ben, op nieuwjaar na, supergoed bezig. Momenteel volg ik mijn eigen gezond verstand, maar heb de Weight Watchers- thuisboekjes besteld. Ze hebben een nieuw systeem en dat wil ik gaan volgen. als de post het nu eens wil brengen...
Ik zit nu op 72.9, dus 1.5 eraf.
Nog 5.9 te gaan.

Ik vul dagelijks mijn gewicht in op: RocketQueen valt af - RocketQueen over zichzelf

Je kunt daar mijn gewicht volgen en ook mijn jojo van de afgelopen jaren zien in de grafiek :) Buiten het gewicht is die site absoluut niet up-to-date

succes hier allemaal! Eet vooral verstandig en niet te weinig. Dat is het enige wat op lange termijn oplevert...

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#130 Geplaatst 14 januari 2010 - 09:24

Ik ga ook dringend op dieet moeten vrees ik.
Sinds ik ben gaan samenwonen (jaar en 3mnd geleden) ben ik 5à6 kg. bijgekomen...
Maar mijn BMI is nog altijd goed O:) . Neenee, zou toch graag die 5kg er terug af krijgen.
Dus ik ben al gestopt met frisdrank te drinken 's avonds, hou het nu bij een thee'tje.
Ook het snoepen is al flink verminderd. Het probleem is ook dat we te laat eten 's avonds. Ik ben thuis zo rond 17u, mijn vriend komt ten vroegste om 19u thuis en 2x/week om 20u. Terwijl ik aan het eten bezig ben of zit te wachten had ik dan zo de neiging om al wat te snoepen op voorhand om de honger weg te krijgen.
Nu zorg ik dat ik elke avond verse soep heb en drink ik een tas soep ipv koekjes, snoepjes, nootjes.
Mijn maaltijden gisteren:
's morgens: potje special K cornflakes met tas koffie
10uurtje: appel
's middags: 2 boterhammen met kaas + tas soep
16uurtje: zakje special K minibreaks
avond: tas soep, aardappeltjes, brocoli en hamburger.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#131 Geplaatst 14 januari 2010 - 09:24

Karolientje zei:

Ik heb ook een wii fit, en vind de spelletjes wel leuk om te doen, maar eigenlijk vind ik het toch wat overroepen. Haal er persoonlijk toch veel meer voldoening uit om echt te gaan sporten.

Das juist, ik weet nu ook al op voorhand dat ik er veel meer voldoening uit zou halen mocht ik kunnen gaan sporten, maar zo enkel in het weekend is het ook al niet direct de moeite he (+ wij moeten soms ook werken in het weekend). Fitness zou je eigenlijk 3x per week moeten doen om goed bezig te zijn en met die shiften is dat een onmogelijke opdracht.
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#132 Geplaatst 14 januari 2010 - 09:31

Lisje zei:

Ik ga ook dringend op dieet moeten vrees ik.
Sinds ik ben gaan samenwonen (jaar en 3mnd geleden) ben ik 5à6 kg. bijgekomen...
Maar mijn BMI is nog altijd goed O:) . Neenee, zou toch graag die 5kg er terug af krijgen.
Dus ik ben al gestopt met frisdrank te drinken 's avonds, hou het nu bij een thee'tje.
Ook het snoepen is al flink verminderd. Het probleem is ook dat we te laat eten 's avonds. Ik ben thuis zo rond 17u, mijn vriend komt ten vroegste om 19u thuis en 2x/week om 20u. Terwijl ik aan het eten bezig ben of zit te wachten had ik dan zo de neiging om al wat te snoepen op voorhand om de honger weg te krijgen.
Nu zorg ik dat ik elke avond verse soep heb en drink ik een tas soep ipv koekjes, snoepjes, nootjes.
Mijn maaltijden gisteren:
's morgens: potje special K cornflakes met tas koffie
10uurtje: appel
's middags: 2 boterhammen met kaas + tas soep
16uurtje: zakje special K minibreaks
avond: tas soep, aardappeltjes, brocoli en hamburger.

Dat samenwonen is toch voor veel mensen een probleem hè!
Ik ben in november 2008 gaan samenwonen en het is bij mij ook sinds toen dat ik ben beginnen bijkomen.

Ook wij eten laat, dat is echt niet goed...

En die minibreaks zijn zoooooooooooo jammie :)

Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#133 Geplaatst 14 januari 2010 - 09:35

Da's wel waar dat om van fitness iets te merken dat je toch 2 à 3 keer moet gaan. Dat probeer ik ook wel vol te houden. Meestal ga ik op maandagavond, donderdag- of vrijdagavond en dan probeer ik ook nog op zondagochtend te gaan. Het geluk is dat het fitness center 7 dagen op 7 open is, en het is ook nog eens bij mij in de straat, dus ik heb eigenlijk écht geen excuses om niet te gaan. :)

Wat ik wel jammer vind, is dat ik met zumba ben moeten stoppen... Ben vroeger moeten stoppen met dansen omwille van mijn knieën; en blijkbaar is zumba al even slecht daarvoor, want sinds ik daarmee begonnen ben, heb ik terug last van mijn knieën gekregen. Dus hou ik het nu op traditionele fitness en probeer ik samen met mijn begeleider ook oefeningen te zoeken waarbij ik mn knieën zo min mogelijk belast.

Bewerkt door Karolientje, 14 januari 2010 - 09:35.

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#134 Geplaatst 14 januari 2010 - 09:38

Jess zei:

Dat samenwonen is toch voor veel mensen een probleem hè!
Ik ben in november 2008 gaan samenwonen en het is bij mij ook sinds toen dat ik ben beginnen bijkomen.

Ook wij eten laat, dat is echt niet goed...

En die minibreaks zijn zoooooooooooo jammie :)

Zijn die minibreaks ook slecht? Ik eet dat nl ook soms als ontbijt, soms als tussendoortje, ... :oops:

Ik kamp ook met die problemen sinds ik samenwoon en daar nog eens bijkomende dat ik toen juist een auto ongeval had, waardoor ik 8 maanden niet eens ben kunnen gaan werken en alle dagen slapper en zwakker werd
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#135 Geplaatst 14 januari 2010 - 09:52

Spanishke zei:

Zijn die minibreaks ook slecht? Ik eet dat nl ook soms als ontbijt, soms als tussendoortje, ... :oops:

Ik niet dat die heel slecht zijn nee, is toch hetzelfde als de gewone cornflakes special K denk ik?
De koekjes van Lu Belvita zijn ook lekker en niet zo heel ongezond, is ook maar 100 kcal voor een zakje.
Geplaatste afbeelding