Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#1201 Geplaatst 29 januari 2010 - 12:53

mijn lekkere lunch:
sla
geraspte worteltjes
geraspte pastinaak
druiven
appel
pompoenpitten
en enkele korsten ;)
en het was heeeerlijk :)
de foto is wel gsmkwaliteit

Bijgevoegde thumbnails

• Afb108.jpg

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1202 Geplaatst 29 januari 2010 - 12:54

Zag er heerlijk uit mjam....

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1203 Geplaatst 29 januari 2010 - 12:58

Hier gewoon soep Groentenweelde (Royco) met een bruin broodje. En dat terwijl ik zelfgemaakte wortelsoep met curry en appel thuis heb staan :evil: Moet echt dringend eens een thermosje aanschaffen :oops:

Bewerkt door Spanishke, 29 januari 2010 - 12:58.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1204 Geplaatst 29 januari 2010 - 13:00

Oh Katrien, dat is inderdaad ampetant, neem heel je pot mee. :)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1205 Geplaatst 29 januari 2010 - 13:43

Strakjes feestje. Ga toch echt wel wijntjes drinken en een paar hapjes eten 8) Voor de rest is het hier maar saaie kost, want de koelkast is zowat leeg op vrijdag bij ons... Heb als late lunch toast met champignons en garnaaltjes gegeten. Was lekkerrrrr. Ontbijt was er vandaag wegens stressmoment niet bij. Heb wel zo een canderelreep gegeten met chocolade en appelsien. Viel goed mee. Deze avond geen avondeten, maar er is vanalles voorzien op het feestje dus ik zal wel niet verhongeren. Wel weer een beetje spierpijn vandaag overigens. Blijkbaar zit er ergens in mijn papperige armen en puddingbuik toch nog spieren verstopt dus :ha

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1206 Geplaatst 29 januari 2010 - 13:47

Opleiding was uitgelopen, waardoor de soep op was toen we uit opleiding kwamen, maar er waren wel broodjes voorzien. Heb dan maar een belegd broodje gegeten met kaas, sla en ananas en cocktailsaus wegens de keuze: dat of door de regen buiten op zoek gaan naar iets anders. Nuja, het broodje heeft gesmaakt, en het was ook alweer zo'n 3 weken geleden dat ik nog eens een belegd broodje had gegeten. ;)
Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#1207 Geplaatst 29 januari 2010 - 13:49

Oeps, gisteren feestje van de opening van de winkel van "Moooi" in Antwerpen= 1.5glas rode wijn en enkele chippies...en vandaag afscheid van een collega=kersenflap
morgen ist mijn verjaardag...dat belooft ook niet veel goeds!!!!
Het goeie nieuws was dat ik gisteren (voor de kersenflap, chips en wijn) 300 gram was afgevallen wat mijn totaal maakt van ruim 1.5 kilo op 19 dagen...nog zeker 2 kilo te gaan...Oja en zondag komen mijn ouders langs dus waarschijnlijk gaan we dan ook gaan eten...zucht!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1208 Geplaatst 29 januari 2010 - 13:49

Ik heb ook spierpijn Hanne, ik mank zelfs een beetje. :lachen:
In ieder geval veel plezier op het feestje en niet teveel eten he! ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1209 Geplaatst 29 januari 2010 - 13:50

sneeuwwitje zei:

Oeps, gisteren feestje van de opening van de winkel van "Moooi" in Antwerpen= 1.5glas rode wijn en enkele chippies...en vandaag afscheid van een collega=kersenflap
morgen ist mijn verjaardag...dat belooft ook niet veel goeds!!!!
Het goeie nieuws was dat ik gisteren (voor de kersenflap, chips en wijn) 300 gram was afgevallen wat mijn totaal maakt van ruim 1.5 kilo op 19 dagen...nog zeker 2 kilo te gaan...Oja en zondag komen mijn ouders langs dus waarschijnlijk gaan we dan ook gaan eten...zucht!

Oh die feestjes toch he, goed opletten Stefanie, geniet er maar van! :)
Wanneer kom je in Deurne naar de bodystyling?

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#1210 Geplaatst 29 januari 2010 - 14:02

Karolientje zei:

Opleiding was uitgelopen, waardoor de soep op was toen we uit opleiding kwamen, maar er waren wel broodjes voorzien. Heb dan maar een belegd broodje gegeten met kaas, sla en ananas en cocktailsaus wegens de keuze: dat of door de regen buiten op zoek gaan naar iets anders. Nuja, het broodje heeft gesmaakt, en het was ook alweer zo'n 3 weken geleden dat ik nog eens een belegd broodje had gegeten. ;)

ach, dat moet af en toe kunnen he. Zoveel calorieen waren het dan ook weer niet moet je maar denken, je had evengoed een broodje kunnen nemen met een gefrituurde hamburger tussen ofzo, dat had veel erger geweest ;)

Guest_quid_faciendum_*
Guest_quid_faciendum_*

#1211 Geplaatst 29 januari 2010 - 14:03

Gisterenavond ben ik iets over m'n puntentotaal gegaan door nog een lekker soya-ijsje te maken met bosvruchtjes (uit de diepvries, waardoor er bij het ontdooien lekker 'sap' vrijkomt) en met een verkruimelde granenkoek. Lekker hoor :-)

Vandaag gewoon een yoghurtje met een kiwi en flakes gegeten en deze middag soep met boterhammen. Vanavond wordt het een kippenchipolata (WW) met zelfgemaakte appelmoes en gebakken patatjes. Njammie njammie!

Even off topic: Ik zit hier zowaar te trillen achter mijn laptop. Bij ons in de straat (we wonen aan het water) zijn ze nu al enkele weken (elke dag van 7u 's ochtends tot 16u) bezig met het verstevigen van de ommuring van het water, door 20 meter lange (niet overdreven!!) dikke metalen palen in de grond te 'boren' (met een megagrote kraan/machine/weet ik veel wat) over de hele lengte van de ommuring. Dit geeft enorme, ontzettende, onvoorstelbare trillingen, waardoor ik zelfs bij tijden niet kan lezen wat er op het scherm staat. Alles, maar dan ook alles in huis rinkelt, davert en trilt. ABNORMAAL!! De laatste dagen is het zeker heel erg, omdat ze vlak voor de deur bezig zijn. Dit gaat wel nog even duren, maar ik vind het vooral heel erg voor de katten, die er duidelijk stress van krijgen, en iedereen weet dat stress om verschillende redenen gewoon echt niet gezond is voor die arme beestjes. Grrr!! Heel erg frustrerend.

Bewerkt door quid_faciendum, 29 januari 2010 - 14:05.

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#1212 Geplaatst 29 januari 2010 - 14:03

Smitten Kitten zei:

Strakjes feestje. Ga toch echt wel wijntjes drinken en een paar hapjes eten 8) Voor de rest is het hier maar saaie kost, want de koelkast is zowat leeg op vrijdag bij ons... Heb als late lunch toast met champignons en garnaaltjes gegeten. Was lekkerrrrr. Ontbijt was er vandaag wegens stressmoment niet bij. Heb wel zo een canderelreep gegeten met chocolade en appelsien. Viel goed mee. Deze avond geen avondeten, maar er is vanalles voorzien op het feestje dus ik zal wel niet verhongeren. Wel weer een beetje spierpijn vandaag overigens. Blijkbaar zit er ergens in mijn papperige armen en puddingbuik toch nog spieren verstopt dus :ha

ook hier is de frigo zowat leeg. Straks proberen na het werk nog in de winkel te geraken, anders is het weer voor morgen, en ik HAAT winkelen op zaterdag, da's veels te druk! Maar ik heb nog geen weekmenu opgesteld, dus weet ook nog niet zo goed wat mee te brengen van de winkel...mmmm...dilemma

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1213 Geplaatst 29 januari 2010 - 14:04

jyotsna zei:

ach, dat moet af en toe kunnen he. Zoveel calorieen waren het dan ook weer niet moet je maar denken, je had evengoed een broodje kunnen nemen met een gefrituurde hamburger tussen ofzo, dat had veel erger geweest ;)

Da's ook weer waar! En 'slecht' voel ik me er ook niet door hoor. Maar had eigenlijk wel zin in kervelsoep....
Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#1214 Geplaatst 29 januari 2010 - 14:08

Solotje zei:

Oh die feestjes toch he, goed opletten Stefanie, geniet er maar van! :)
Wanneer kom je in Deurne naar de bodystyling?

Wel, ik heb nu nog beurten tot ergens begin maart en daarna kom ik misschien in Deurne! :) Zou je beurten kunnen overzetten naar een andere vestiging? denk het niet hé?

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1215 Geplaatst 29 januari 2010 - 14:17

Hanne: Geniet van het feestje straks, zal wel dik in orde komen :thumb:

Karolientje: Zo 1 van de 5 dagen geen soep moet ook wel kunnen he, het kan maar gesmaakt hebben en dat werk je er zo terug af :)

Jyotsna: Let op! Tegenwoordig zou het wel eens elk moment van de dag druk kunnen zijn, wij proberen ook alsmaar te gaan op minder drukke dagen, niets zo hatelijk als een halfuur te moeten aanschuiven voor een komkommer ofzo :ha :ha Gisteren zijn wij rond 14:00 geweest en het liep daar volledig vol met 65+ers, overal hun kar dwarszetten om een klapke te doen en het rare is dus dat die overal moeten zijn waar jij op dat moment moest zijn. Toen vriend stond aan te schuiven aan de kassa, was ik nog snel achter een 2e courgette gegaan en toen liep daar dus geen kat meer! Hopelijk is het niet al te druk, ik kan dan meer dan de helft vergeten om mee te brengen en mijn vriend jaagt mij dan nog eens dubbel zoveel op

Bewerkt door Spanishke, 29 januari 2010 - 14:18.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart: