Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#1216 Geplaatst 29 januari 2010 - 14:31

ik kan ook echt vanalles vergeten gewoon omdat ik mij opjaag door iedereen die in de winkel in mijne weg loopt, sommige mensen letten daar dus echt niet op he van hun kar een beetje vooruit of achteruit te zetten zoda een ander ook nog doorkan :louche:

en idd, die 65-plussers die kunnen alles zo ophouden he. Met alle respect voor die mensen he, die wss tijd genoeg hebben om boodschappen te doen, maar ik heb die tijd dus niet ;)

mijn vriend neem ik niet mee naar de winkel, dan word ik helemaal nerveus :onzeker:

vroeger toen ik nog ging powerplaten was dat meestal om 8u, dus ging ik naar de winkel rond 20u30 (carrefour is vrijdags open tot 21u), en dan is het pas zalig winkelen!! maar nu heb ik fotoclub vrijdagavond, en nu kan dat niet meer

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#1217 Geplaatst 29 januari 2010 - 14:38

Gisteren was beetje rampdag voor men dieet en het is allemaal begonnen met dat frangipannetje van de traktatie op het werk... :onzeker:
Toen ik thuiskwam moest ik strijken, had absoluut geen zin, maar moest gebeuren dus heb ik mezelf 'getrakteerd' op 3 colasnoepjes, avondmaal was al niet gezond met het stoofvlees en de frietjes en 's avonds bij men kopje thee heb ik dan nog 2 lukken (euhm het mooie Vlaamse woord ontsnapt me :onzeker: ) gegeten!
Echt slecht bezig dus!

Vandaag heb ik dat al een klein beetje gecompenseerd.
Deze morgen men kommetje special K cornflakes natuur met glas fruitsap.
Middagmaal was 2 bo'kes met kaas + banaan
Tussendoortjes tot nu toe: appel en activiadrink
Avondmaal is nog een vraagteken.

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#1218 Geplaatst 29 januari 2010 - 14:39

Met lukken bedoel ik dus deze koekjes :oops: : [IMG]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:Rdupt4YUD4tk8M:http://www.streekproduct.be/producten/photos/detail/lukken.jpg[/IMG]

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1219 Geplaatst 29 januari 2010 - 14:42

Lisje zei:

Haha, ik las je bericht hierboven en ik dacht bij mezelf "zal wel een van de vlaanders zijn" ;) We kregen dat ook altijd bij mijn oma in west-vlaanderen. Lekker wel ;)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1220 Geplaatst 29 januari 2010 - 14:43

Hilarisch he die gepensioneerden. Vind het ook zo frappant dat die vaak 's morgensvroeg aan de winkel staan te wachten totdat die open gaat :goofy:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1221 Geplaatst 29 januari 2010 - 14:46

Smitten Kitten zei:

Hilarisch he die gepensioneerden. Vind het ook zo frappant dat die vaak 's morgensvroeg aan de winkel staan te wachten totdat die open gaat :goofy:

mijn grootouders deden dat dus altijd vroeger... Nu mijn opa er niet meer is, doet mijn mama de boodschappen voor mijn oma.
Het is idd hilarisch, behalve als je je dan zelf door die rayons moet wurmen of wanneer die madammekes constant met hun kar tegen je hielen zitten te rijden. :louche:
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1222 Geplaatst 29 januari 2010 - 14:50

Het heeft onlangs nog in de krant gestaan. Die sukkelaars hebben echt wel veel te weinig tijd hoor, ze kunnen zelfs met moeite tijd opbrengen om hun kleinkinderen op te vangen!!!
Ze moeten maandag naar de dansles, dinsdag moeten ze kaarten, woensdag het huishouden, donderdag boodschappen, vrijdag nog eens kaarten en in het weekend moeten ze een heel weekend aan zee vertoeven om van hun ZWARE week te bekomen. Zou je er nu echt geen medelijden mee hebben? :a
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1223 Geplaatst 29 januari 2010 - 14:55

Haha, ik kreeg net telefoon van mijn vader en vroeg wat ze nu voorzien hebben van hapjes enz. Er zijn en ik citeer "groentendingen allemaal en groententaart" waarop ik zei "oeioei, toch niet met bladerdeeg he" en ik de paniek aan de andere kant van de lijn kon voelen :ha
En blijkbaar had hij ook "kleine porties voorzien met laag puntenaantal" :ha Blijkbaar heeft hij wat research gedaan naar wat die punten inhouden enz. Haha, mijn vader werkt fulltime, maar is geloof ik in de pre-pensioenfase en heeft blijkbaar ook tijd te veel :ha

Bewerkt door Smitten Kitten, 29 januari 2010 - 14:55.

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#1224 Geplaatst 29 januari 2010 - 15:02

toch tof dat hij aan je gedacht heeft he :)

ja, ik vind dat ook grappig dat die staan te wachten aan de winkel. Hier bij de GB op maandag, dan is het brood goedkoper, en dan racen die allemaal naar de broodafdeling om met 4 of 5 broden elk naar huis te gaan :ha

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1225 Geplaatst 29 januari 2010 - 15:54

Dat is echt tof van je vader Hanne en dat voor een man! :thumb:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1226 Geplaatst 29 januari 2010 - 16:03

Superlief gewoon van je vader :thumb:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1227 Geplaatst 29 januari 2010 - 16:05

15u yoghurtje :)

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#1228 Geplaatst 29 januari 2010 - 16:08

Gisteren: haaaard gezondigd. Steven en ik zijn nog is gaan uit eten, was super lang geleden! Ik heb geen voorgerecht genomen omdat ik anders geen dessert meer op krijg hahaha
Als hoofdgerecht dus lamskoteletjes met lookboter (jaammmiiee) en als dessert... Twee bolle vanille ijs en 1 stragiatelli en dan nog met chocolade en slagrooooom.... O:) En het was LEKKER!!! :dancer:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1229 Geplaatst 29 januari 2010 - 17:28

Ik ben niet goed bezig hè. Ik hoop dat je één dag per week mag zondigen, want ik heb drie boterhammen met speculaaspasta gegeten O:) .
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1230 Geplaatst 29 januari 2010 - 17:30

:ha het is blijkbaar iedereen zijn moment om te "zondigen"!

Bewerkt door Karolientje, 29 januari 2010 - 17:30.

Geplaatste afbeelding