Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#1231 Geplaatst 29 januari 2010 - 17:30

Jess zei:

Ik ben niet goed bezig hè. Ik hoop dat je één dag per week mag zondigen, want ik heb drie boterhammen met speculaaspasta gegeten O:) .

Oooooh :zweep:

Wij zijn vrouwen... wij hebben daar nood aan! :x :x :x Voel je niet schuldig! Zie maar naar wat ik gisteren gegeten heb :o O:)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1232 Geplaatst 29 januari 2010 - 17:31

Frances zei:

Oooooh :zweep:

Wij zijn vrouwen... wij hebben daar nood aan! :x :x :x Voel je niet schuldig! Zie maar naar wat ik gisteren gegeten heb :o O:)

Zolang het maar gesmaakt heeft. ;)

Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#1233 Geplaatst 29 januari 2010 - 17:34

Karolientje zei:

Vind ik ook! En uiteraard, oh man, normaal eet ik altijd soya-ijs. Ik vind die wel lekker hoor, maar nu nog is "echte" eten... WAT EEN VERSCHIL?! :s

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1234 Geplaatst 29 januari 2010 - 17:35

Dan heb je er des te meer van genoten. ;)

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1235 Geplaatst 29 januari 2010 - 17:36

Karolientje zei:

Het was heel lekker :) . Vanavond voor mij een salade met grijze garnaaltjes, jammie!!!
Ik ging me normaal morgen wegen, maar ik denk dat ik een week ga overslaan. Heb deze week meer dan eens ferm gezondigd :oops:
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#1236 Geplaatst 29 januari 2010 - 17:37

Hahahaha, je durft de confrontatie ook niet aan! Ik ook niet! Blijf ook nog even weg van dat ding hoor! :onzeker:
Oh en dat is een goed idee, sla met grijze garnalen, super lang geleden!

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1237 Geplaatst 29 januari 2010 - 17:38

Jess zei:

Het was heel lekker :) . Vanavond voor mij een salade met grijze garnaaltjes, jammie!!!
Ik ging me normaal morgen wegen, maar ik denk dat ik een week ga overslaan. Heb deze week meer dan eens ferm gezondigd :oops:

Ik ga zondagochtend weer de weegschaal op in de fitness. Er zal wel niet zoveel af zijn als vorige week, maar dat hoeft ook niet. Zolang er geleidelijk aan maar iets afgaat, ben ik al lang tevreden. :)

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1238 Geplaatst 29 januari 2010 - 17:49

Frances zei:

Hahahaha, je durft de confrontatie ook niet aan! Ik ook niet! Blijf ook nog even weg van dat ding hoor! :onzeker:
Oh en dat is een goed idee, sla met grijze garnalen, super lang geleden!

Neen, maar vorige week zaterdag stond ik op min 2.2 kg, en dan drie dagen later (dinsdag) nog eens min 0.8 kg, dat was dus in totaal drie kilo op twee weken. Dat was een beetje veel van het goede. Dus stel nog dat ik deze week ben bijgekomen sinds dinsdag, is de balans nog ok na drie weken vind ik dan. Dinsdag de 2de ben ik nog maar drie weken bezig, dus valt nog mee.

Ik moet wel volgende week gaan sporten, want dat is er deze week niet van gekomen. Volgende week hoop ik wel.
Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#1239 Geplaatst 29 januari 2010 - 19:39

amai ik ga serieus uit de bocht! wiehoew! daarnet weeral champagne en chips opt werk voor afscheid collega en nu ga ik sushi maken en als dessert zo een mega lekker chocoladebom ding van de Delhaize, kweeniemeer hoe het noemt maar het is zoooo lekker! (zo een soort cakeje in een papiertje) maarja ik mag toch mijn verjaardag vieren die morgen is zeker??? :d

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#1240 Geplaatst 29 januari 2010 - 20:02

sneeuwwitje zei:

maarja ik mag toch mijn verjaardag vieren die morgen is zeker??? :d

Haha, dat vind ik ook. En morgen nog een keer vieren natuurlijk ;) . Ik ben nog steeds aan het vieren van gisteren :mrgreen: . Al heb ik me vandaag (voorlopig) nog netjes aan mijn punten gehouden. Heb er nog 3 over. Maar ik ga zodadelijk met een vriendin iets drinken en misschien nog naar de cinema, dus...
Zondag begin ik weer opnieuw. Morgen moet ik op de weegschaal, ben benieuwd... :oops:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1241 Geplaatst 29 januari 2010 - 20:20

Jess zei:

Ik ben niet goed bezig hè. Ik hoop dat je één dag per week mag zondigen, want ik heb drie boterhammen met speculaaspasta gegeten O:) .
Is dat mijn fout? :catangel

Nathalie zei:

Haha, dat vind ik ook. En morgen nog een keer vieren natuurlijk ;) . Ik ben nog steeds aan het vieren van gisteren :mrgreen: . Al heb ik me vandaag (voorlopig) nog netjes aan mijn punten gehouden. Heb er nog 3 over. Maar ik ga zodadelijk met een vriendin iets drinken en misschien nog naar de cinema, dus...
Zondag begin ik weer opnieuw. Morgen moet ik op de weegschaal, ben benieuwd... :oops:

Oh.. cinema is ook heel gevaarlijk, daar kan je niet met lege handen zitten, ik hoop voor jouw dat het meevalt, in ieder geval veel plezier seves! :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1242 Geplaatst 29 januari 2010 - 20:21

sneeuwwitje zei:

amai ik ga serieus uit de bocht! wiehoew! daarnet weeral champagne en chips opt werk voor afscheid collega en nu ga ik sushi maken en als dessert zo een mega lekker chocoladebom ding van de Delhaize, kweeniemeer hoe het noemt maar het is zoooo lekker! (zo een soort cakeje in een papiertje) maarja ik mag toch mijn verjaardag vieren die morgen is zeker??? :d

Het wordt tijd dat je met mij mee gaat naar bodystyling! :p

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1243 Geplaatst 29 januari 2010 - 20:22

Solotje zei:

Is dat mijn fout? :catangel

Een beetje :ha . Toen ik dat las dat jij dat had gegeten, kreeg ik er ook zin in :ha .
Maar ik heb het wel gecompenseerd door vanavond alleen maar sla met garnalen te eten en als dessert een yoghurt 0%.
Nu moet ik de komende dagen ook weer afkicken van de suiker. Het ging echt goed, niet snoepen enzo, maar als ik eens begin, is het weer een paar dagen heel lastig, pff.
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1244 Geplaatst 29 januari 2010 - 20:25

Jess zei:

Een beetje :ha . Toen ik dat las dat jij dat had gegeten, kreeg ik er ook zin in :ha .
Maar ik heb het wel gecompenseerd door vanavond alleen maar sla met garnalen te eten en als dessert een yoghurt 0%.
Nu moet ik de komende dagen ook weer afkicken van de suiker. Het ging echt goed, niet snoepen enzo, maar als ik eens begin, is het weer een paar dagen heel lastig, pff.

Ik dacht het al. :ha
Je avondeten ziet er super gezond uit, ik ben toch ook benieuwd voor morgen?

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1245 Geplaatst 29 januari 2010 - 20:27

Solotje zei:

Ik dacht het al. :ha
Je avondeten ziet er super gezond uit, ik ben toch ook benieuwd voor morgen?

Gaat normaal wel lekker zijn, en ook wel redelijk gezond. Er gaan maar een paar vettere hapjes zijn :) . Maar eet toch maar niet te veel :ha .
Drinken jullie nooit alcohol of alleen toen we bij jullie waren niet?
Geplaatste afbeelding