Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1306 Geplaatst 01 februari 2010 - 09:19

rocket_queen zei:

Gisteren had ik eigenlijk de ideale dieetdag, niet gezondigd en toch vandaag 600 gram zwaarder, om maar te zeggen dat de cijfers echt misleidend zijn.

Menu van vandaag:
Ontbijt: een banaan met plattekaas en beetje suiker

Lunch: spaghetti bolognaise

Tussendoor; sinaasappel, misschien zelfs 2 want is het enige wat ik in huis heb ;)

Avondeten: 150 gram brood met mager beleg en kom preisoep

succes allemaal!

Amai, 600 gram zwaarder? Daar zou ik ook niet blij mee zijn denk ik, maar ja, bewijst wel dat de cijfers idd niet zaligmakend zijn.
Maar het menuuke ziet er toch goed uit, jam spaghetti.
Ik kijk er nu al naar uit om vrijdag spaghetti te eten :dancer: .
Onslow is me nu een buikmassage aan het geven met zijn pootjes, amai zeg :ha

Bewerkt door Jess, 01 februari 2010 - 09:20.

Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1307 Geplaatst 01 februari 2010 - 09:23

Goeiemorgen dames!!

Ik ben jammer genoeg niet thuis vandaag... maar zit alweer sinds 8u00 achter mijn bureautje op het werk.

Ook ik ben niet stijf van het sporten gisteren, maar meestal voel ik dat pas 2 dagen later, dus ik bereid me al voor voor morgen!

Mijn menu vandaag:

ochtend: yoghurt 0%, een boterhammetje met confituur, appelsap en koffie
middag: courgettesoep met beschuitjes
avond: een mini-stukje rosbief dat ik van Ollie afsnoep met gestoofde worteltjes en aardappeltjes

tussendoor: appel + appelsien
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1308 Geplaatst 01 februari 2010 - 09:26

Karolientje zei:

Goeiemorgen dames!!

Ik ben jammer genoeg niet thuis vandaag... maar zit alweer sinds 8u00 achter mijn bureautje op het werk.

Ook ik ben niet stijf van het sporten gisteren, maar meestal voel ik dat pas 2 dagen later, dus ik bereid me al voor voor morgen!

Mijn menu vandaag:

ochtend: yoghurt 0%, een boterhammetje met confituur, appelsap en koffie
middag: courgettesoep met beschuitjes
avond: een mini-stukje rosbief dat ik van Ollie afsnoep met gestoofde worteltjes en aardappeltjes

tussendoor: appel + appelsien

Ziet er goed uit Karolien! Jij eet eigenlijk ook geen massale hoeveelheden brood hè? :)

Ik denk ook dat ik morgen wel eens stijf zou kunnen zijn, nochtans ga ik normaal gezien vandaag opnieuw cardiotraining doen. De krachtoefeningen laat ik, denk ik, achterwege.
Geplaatste afbeelding

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#1309 Geplaatst 01 februari 2010 - 09:28

Jess zei:

Amai, 600 gram zwaarder? Daar zou ik ook niet blij mee zijn denk ik, maar ja, bewijst wel dat de cijfers idd niet zaligmakend zijn.

dat kan niet anders zijn dan vocht dat ik op houd of iets dergelijk... Mijn gewicht schommelt echt enorm. daarom zeggen ze zeker dat je je beter 1 x per week weegt :x Ik weet het zelf en hou er rekening mee en als ik er slechtgezind van zou geraken, zou ik mijn weegschaal verstoppen, denk ik :)

zo lief een buikmassage van Onslow. Noedels loopt hier met een oude verenstok rond (enkel nog stok, geen veren), ze nodigt me uit voor een spelletje, lief hè :)

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1310 Geplaatst 01 februari 2010 - 09:30

rocket_queen zei:

dat kan niet anders zijn dan vocht dat ik op houd of iets dergelijk... Mijn gewicht schommelt echt enorm. daarom zeggen ze zeker dat je je beter 1 x per week weegt :x Ik weet het zelf en hou er rekening mee en als ik er slechtgezind van zou geraken, zou ik mijn weegschaal verstoppen, denk ik :)

zo lief een buikmassage van Onslow. Noedels loopt hier met een oude verenstok rond (enkel nog stok, geen veren), ze nodigt me uit voor een spelletje, lief hè :)

Ja, kan soms zijn dat je vocht ophoudt. Niet te veel zout eten dan. Je kan dat testen door op je schenen, eens goed met je vinger te duwen. Als het dan eventjes een kuiltje blijft, dan hou je vocht op.
Als het bij mij de tijd van de maand is, heb ik daar enorm veel last van, in mijn benen en rond mijn buik ben ik dan heel erg gezwollen.

Ja, die Onslow doet toch alles om de vetbandjes van zijn mammie te verbranden :ha . En het ding is, die kan dus best wel hard kneden hoor :ha

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1311 Geplaatst 01 februari 2010 - 09:47

rocket_queen zei:

Gisteren had ik eigenlijk de ideale dieetdag, niet gezondigd en toch vandaag 600 gram zwaarder, om maar te zeggen dat de cijfers echt misleidend zijn.

Gisteren had ik tot zo'n 23u de perfecte dieetdag maar toen moest ik 's avonds ineens nog weg en was ik pas thuis rond 2u... En had ik zoveel honger dat ik nog een broodje heb gemaakt met kipfilet, smeerkaas en sla-tomaat, een broodje met krabsalade (zelfgemaakte) en een appelsien en een chocoladereep van canderel :catangel

Op de weegschaal deze morgen -800 gram :LOL:

Bewerkt door Smitten Kitten, 01 februari 2010 - 09:47.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1312 Geplaatst 01 februari 2010 - 09:54

Smitten Kitten zei:

Gisteren had ik tot zo'n 23u de perfecte dieetdag maar toen moest ik 's avonds ineens nog weg en was ik pas thuis rond 2u... En had ik zoveel honger dat ik nog een broodje heb gemaakt met kipfilet, smeerkaas en sla-tomaat, een broodje met krabsalade (zelfgemaakte) en een appelsien en een chocoladereep van canderel :catangel

Op de weegschaal deze morgen -800 gram :LOL:

Oei, om 23u nog ineens vertrekken, ik hoop dat alles in orde is.
Ik heb me nog niet opnieuw gewogen, ik ga wachten tot woensdag. Dan ga ik naar de dokter en word ik toch gewogen :)

Ik kan soms ook nog zo honger hebben laat 's avonds, zeker als we ergens geweest zijn.

Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1313 Geplaatst 01 februari 2010 - 09:56

Jess zei:

Ziet er goed uit Karolien! Jij eet eigenlijk ook geen massale hoeveelheden brood hè? :)

Brood eet ik inderdaad niet zoveel, maar ben nooit zo'n grote boterhammenfan geweest :) . 's ochtends eet ik hooguit 1 boterham en 's middags bij de soep een paar beschuitjes, maar dat is het. Aardappelen, pasta en rijst eet ik dan weer wel. Meestal aardappelen, maar daarnaast 1 keer per week rijst en 1 keer per week pasta om af te wisselen.

Bewerkt door Karolientje, 01 februari 2010 - 09:57.

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1314 Geplaatst 01 februari 2010 - 09:57

Karolientje zei:

Brood eet ik inderdaad niet zoveel, maar ben nooit zo'n grote boterhammenfan geweest :) . 's ochtends eet ik hooguit 1 boterham en 's middags bij de soep een paar beschuitjes, maar dat is het. Aardappelen, pasta en rijst eet ik dan weer wel. Meestal aardappelen, maar daarnaast 1 keer per week rijst en 1 keer per week pasta om af te wisselen.

Ik heb dus wel heel graag boterhammen. Probleem is dat ik er dan teveel van eet :ha .
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1315 Geplaatst 01 februari 2010 - 10:00

Jess zei:

Oei, om 23u nog ineens vertrekken, ik hoop dat alles in orde is.
Ik heb me nog niet opnieuw gewogen, ik ga wachten tot woensdag. Dan ga ik naar de dokter en word ik toch gewogen :)

Ik kan soms ook nog zo honger hebben laat 's avonds, zeker als we ergens geweest zijn.

Nee hoor alles in orde. Ben een eigen bedrijfje aan het opstarten, staat nu nog in kinderschoenen, maar had gisteren een opdracht die normaal 's middags zou doorgaan, maar omdat niet alles klaar was moest er doorgewerkt worden tot 's nachts en aangezien ik pas mijn werk kan doen als de rest klaar is en de koerier al daar was om het project onmiddelijk naar de andere kant van de wereld te vervoeren moest ik dus deze nacht nog gaan werken. Klinkt allemaal heel vaag he, maar het is een geheim project waar heel veel geld in is gekropen en ik mag er niets over zeggen :LOL:

Positieve noot is dat ik nu mijn wii en wii fit plus kan kopen ;)

Bewerkt door Smitten Kitten, 01 februari 2010 - 10:01.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1316 Geplaatst 01 februari 2010 - 10:06

Smitten Kitten zei:

Nee hoor alles in orde. Ben een eigen bedrijfje aan het opstarten, staat nu nog in kinderschoenen, maar had gisteren een opdracht die normaal 's middags zou doorgaan, maar omdat niet alles klaar was moest er doorgewerkt worden tot 's nachts en aangezien ik pas mijn werk kan doen als de rest klaar is en de koerier al daar was om het project onmiddelijk naar de andere kant van de wereld te vervoeren moest ik dus deze nacht nog gaan werken. Klinkt allemaal heel vaag he, maar het is een geheim project waar heel veel geld in is gekropen en ik mag er niets over zeggen :LOL:

Woohoow!
Dan kom ik, als ik mijn boek kom halen en de bollies kom knuffelen meteen eens meedoen :ha .
Enig idee trouwens Hanne wanneer je in Nederland zou geraken? Het hoeft niet persé hoor, maar het is misschien makkelijker voor jou als ik kom nu je nog thuis bent? Want binnenkort heb je terug les zeker?

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1317 Geplaatst 01 februari 2010 - 10:08

Ontbijt: geen tijd gehad deze morgen
Cappuccino met cracottes mini gevuld met chocolade (die met aardbeien zijn hier dus niet te vinden he Jess)
Tussendoortje:
Peer met danone yoghurtje puur natuur
Lunch:
Slaatje met komkommer, tomaat, sla, worteltjes, kipfilet en een broodje
Tussendoortje:
Komkommer en wortel en misschien nog mijn appeltje
Avond:
Nog geen idee

Ik zit ook met de moeilijke periode, benieuwd of het gaat lukken van mij te beheersen :)

Geweldig leuk nieuws Hanne dat je naar zoiets moois mag uitkijken :thumb:

Bewerkt door Spanishke, 01 februari 2010 - 12:33.
Reden van bewerken: tis toch een broodje geworden :)

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1318 Geplaatst 01 februari 2010 - 10:19

Spanishke zei:

Ontbijt: geen tijd gehad deze morgen
Cappuccino met cracottes mini gevuld met chocolade (die met aardbeien zijn hier dus niet te vinden he Jess)
Tussendoortje:
Peer met danone yoghurtje puur natuur
Lunch:
Slaatje met komkommer, tomaat, sla, worteltjes, kipfilet en misschien een bruin broodje
Tussendoortje:
Komkommer en wortel en misschien nog mijn appeltje
Avond:
Nog geen idee

Ah nee, ik heb die met aardbei hier ook nog maar alleen gevonden in het normale formaat zeg maar, geen mini'kes dus.
Geplaatste afbeelding

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#1319 Geplaatst 01 februari 2010 - 10:21

Smitten Kitten zei:

Maar Hanne, wat doe je me aan! weet je hoe nieuwsgierig ik nu ben?? :trance: :trance: :trance:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1320 Geplaatst 01 februari 2010 - 10:27

Jess zei:

Woohoow!
Dan kom ik, als ik mijn boek kom halen en de bollies kom knuffelen meteen eens meedoen :ha .
Enig idee trouwens Hanne wanneer je in Nederland zou geraken? Het hoeft niet persé hoor, maar het is misschien makkelijker voor jou als ik kom nu je nog thuis bent? Want binnenkort heb je terug les zeker?

Ja, wanneer is de vraag... Normaalgezien ga ik vanaf volgend weekend op Smitten Kitten A-nest toernee 8) Twee van onze A-tjes wonen in Nederland.