Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#1336 Geplaatst 01 februari 2010 - 17:40

muhaha, ik heb men vriend zover gekregen vandaag mee Zumba te gaan doen :ha benieuwd of hij op tijd gaat zijn :p

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1337 Geplaatst 01 februari 2010 - 17:43

crazy_catlady zei:

muhaha, ik heb men vriend zover gekregen vandaag mee Zumba te gaan doen :ha benieuwd of hij op tijd gaat zijn :p

:ha :ha Evil Silke :x
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1338 Geplaatst 01 februari 2010 - 17:44

Ikke niet aan het snoepen hoor 8)

Heb alleen een regelweek :( Dan heb je eens vakantie en moet je heel de tijd achterstallige mailtjes, bergen strijk en bergen chaos wegwerken :oops:
Heb nog bijna geen tijd gehad om te eten... Stom genoeg ook niet ontbeten en vandaag ook helemaal niet aan mijn dagelijkse hoeveelheid water gedacht. Gelukkig had ik nog een WW-proof mediterraans stoofpotje met lam, pruimen en groenten in de diepvries zitten. Was erg lekker met patatjes erbij. Deze avond waarschijnlijk gewoon snel een broodje en dan misschien nog iets gaan drinken met een vriendin.

Nu heb ik even strijkpauze en ben een soepje aan het eten.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1339 Geplaatst 01 februari 2010 - 17:53

Smitten Kitten zei:

Ikke niet aan het snoepen hoor 8)

Heb alleen een regelweek :( Dan heb je eens vakantie en moet je heel de tijd achterstallige mailtjes, bergen strijk en bergen chaos wegwerken :oops:
Heb nog bijna geen tijd gehad om te eten... Stom genoeg ook niet ontbeten en vandaag ook helemaal niet aan mijn dagelijkse hoeveelheid water gedacht. Gelukkig had ik nog een WW-proof mediterraans stoofpotje met lam, pruimen en groenten in de diepvries zitten. Was erg lekker met patatjes erbij. Deze avond waarschijnlijk gewoon snel een broodje en dan misschien nog iets gaan drinken met een vriendin.

Nu heb ik even strijkpauze en ben een soepje aan het eten.

Ik heb ook zo een week, maar omdat ik zaterdag alles van boven tot onder gekuist had, en gisteren alles had bijgehouden en vandaag opnieuw, was ik vrij snel rond. De strijk staat er wel nog O:) , maar ik heb zo geen zin dus denk dat ik hem morgen ga wegdoen :) . Want ons Linda is terug genezen, ben ik blij van. Ik vind dat zo een hatelijk klusje waar ik niets van bak. Dan zijn die dienstencheques toch echt handig :) .

Ik heb vandaag trouwens nog iets lekkers gevonden: kleine plattekaastaartjes in een hartjesvorm: maar 131 kcal voor eentje :duim:
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1340 Geplaatst 01 februari 2010 - 18:07

Jess zei:

Ik heb ook zo een week, maar omdat ik zaterdag alles van boven tot onder gekuist had, en gisteren alles had bijgehouden en vandaag opnieuw, was ik vrij snel rond. De strijk staat er wel nog O:) , maar ik heb zo geen zin dus denk dat ik hem morgen ga wegdoen :) . Want ons Linda is terug genezen, ben ik blij van. Ik vind dat zo een hatelijk klusje waar ik niets van bak. Dan zijn die dienstencheques toch echt handig :) .

Ik heb vandaag trouwens nog iets lekkers gevonden: kleine plattekaastaartjes in een hartjesvorm: maar 131 kcal voor eentje :duim:

Hmmm ja... zou eigenlijk ook moeten stofzuigen enz, maar heb effe echt geen zin. Gisteren heel het huis gekuist, maar met langharen ben je helaas nooit echt klaar :ha

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1341 Geplaatst 01 februari 2010 - 18:16

Smitten Kitten zei:

Hmmm ja... zou eigenlijk ook moeten stofzuigen enz, maar heb effe echt geen zin. Gisteren heel het huis gekuist, maar met langharen ben je helaas nooit echt klaar :ha

Troost je, met kortharen ook niet, dat is bedrieglijk hoor. Die twee hebben een pact: ALTIJD als ik net alles heb gezuigd beginnen ze te batteren (gevolg: allemaal plukken op de grond) of te kroelen in de zetel (alles terug vol: fleeceke terug in de was) of, of, of.... Altijd!
Maar ik kan er moeilijk de hele dag met mijne kruimeldief achter lopen hè :)
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1342 Geplaatst 01 februari 2010 - 18:22

Jess zei:

Troost je, met kortharen ook niet, dat is bedrieglijk hoor. Die twee hebben een pact: ALTIJD als ik net alles heb gezuigd beginnen ze te batteren (gevolg: allemaal plukken op de grond) of te kroelen in de zetel (alles terug vol: fleeceke terug in de was) of, of, of.... Altijd!
Maar ik kan er moeilijk de hele dag met mijne kruimeldief achter lopen hè :)
Onze twee eerste katten waren twee kortharen. Ik denk soms nog wel eens mijmerend terug hoe gemakkelijk het huishouden toen was :d

Langhaartjes hebben van dat haar dat kan "vliegen" :goofy: Als je zelf een langhaartje in huis zal hebben zal je me volledig begrijpen :LOL:

Enne ze zijn het vele stofzuigen dubbel en dik waard hoor :heart:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1343 Geplaatst 01 februari 2010 - 18:25

Smitten Kitten zei:

Onze twee eerste katten waren twee kortharen. Ik denk soms nog wel eens mijmerend terug hoe gemakkelijk het huishouden toen was :d

Langhaartjes hebben van dat haar dat kan "vliegen" :goofy: Als je zelf een langhaartje in huis zal hebben zal je me volledig begrijpen :LOL:

Enne ze zijn het vele stofzuigen dubbel en dik waard hoor :heart:

Ik jaag me er soms ook wel eens in op, maar is ook normaal nu, het is winter, ze kunnen niet buiten en binnen is het keiwarm, waardoor ze fel verharen.

Och ja, met kinderen heb je ook poets-en opruimwerk hè :) .
Daarom is voltijds werken ook niets voor mij, max. 90% wil ik werken, dat ik doordeweek nog thuis ben om te poetsen :)
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1344 Geplaatst 01 februari 2010 - 18:31

Nu valt het eigenlijk wel redelijk goed mee. In de winter verharen ze niet zo veel. Maar over een aantal weekjes gaat het vollenbak beginnen :evil:
Gelukkig zijn Amber en Pumpkin nog jong, dat valt heel goed mee qua vachtverlies.

Ze gaan hier overigens wel elke dag een wandelingetje buiten doen. Goed voor de vachtjes en dan kan het hier ook eens goed verluchten, want dat vind ik toch ook belangrijk. Ik zet dan gewoon de deuren naar het terras open. In de zomer staan die dag en nacht open, in de winter is het daar te koud voor :(

En wat het kuisen betreft heb ik ook wel de chance dat mijn vriend ook wel veel mee helpt in het huishouden, ondanks zijn drukke job.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1345 Geplaatst 01 februari 2010 - 19:29

Smitten Kitten zei:

Nu valt het eigenlijk wel redelijk goed mee. In de winter verharen ze niet zo veel. Maar over een aantal weekjes gaat het vollenbak beginnen :evil:
Gelukkig zijn Amber en Pumpkin nog jong, dat valt heel goed mee qua vachtverlies.

Ze gaan hier overigens wel elke dag een wandelingetje buiten doen. Goed voor de vachtjes en dan kan het hier ook eens goed verluchten, want dat vind ik toch ook belangrijk. Ik zet dan gewoon de deuren naar het terras open. In de zomer staan die dag en nacht open, in de winter is het daar te koud voor :(

En wat het kuisen betreft heb ik ook wel de chance dat mijn vriend ook wel veel mee helpt in het huishouden, ondanks zijn drukke job.

Dat is wel fijn, dat hij veel meehelpt zeg! Dat is hier helaas niet het geval :( .

Ik heb net kalkoenfilet gegeten met brocolliroosjes en een koffielepeltje light dressing van devos lemmens, jamjam.
En er is nog een stukje over, dat kan dan morgenmiddag weer mee in een slaatje :duim: .

Mijn buik is wel al twee dagen aan het borrelen, brommen en kabaal aan het maken. Hij lijkt ook wat gezwollen, ik vermoed weer even van de overgang naar het dieet-eten denk ik.
Mijn lichaam is altijd snel ontregeld.

Morgen weer gaan werken, ik heb geen vits goesting. Het is zo zalig thuis met de poezels.
Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#1346 Geplaatst 01 februari 2010 - 22:14

Vandaag op de weegschaal gaan staan bij Bodystyling en wat blijkt, ik ben al 3 kilo kwijt! Ben al bijna aan mijn streefgewist! Joepie de poepie! En dat na een verjaardagstaart weekend+regels, had ik nooit verwacht!! Komt misschien van de stress door de ruzie met men vriend... :( (dan is mijn eetlust ook ineens over)
Maar allez kunnen alleen maar blij zijn dat het toch iets opleverd! :d

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#1347 Geplaatst 01 februari 2010 - 22:20

waren te laat voor de Zumba :(

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1348 Geplaatst 01 februari 2010 - 23:57

Hier terug een soepje gemaakt en het is de eerste die door mijn vriend de lucht wordt ingeprezen. Ben wel een beetje gelukkig nu, betekent toch dat ik grote vorderingen aan het maken ben :)
Het was paprikasoep, zonder prei, maar zeker nog pittig genoeg :) de hele pot is al uit en hij eet niet zo graag soep :ha
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1349 Geplaatst 02 februari 2010 - 09:17

Goedemorgen lieve ladies :) !

We doen weer verder met goede moed. Ik ben op het werk vandaag, maar bahbah ik heb er geen zin in, het was zo fijn thuis met de poezels.

Gisterenavond heb ik nog een appelsien en een yoghurtje gegeten.
Vandaag staat er op het menu:

* Laat ontbijt: yoghurt met 1/2 meloentje
* Lunch: groene salade met kalkoenfilet en eventueel wat surimi
* Tussendoortje: tomaat-groentensoepje

Avond weet ik nog niet, ik ga sporten en ik moet nog even plannen :)
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#1350 Geplaatst 02 februari 2010 - 09:22

Goeiemorgen,
Alhoewel goeie, ben weeral opgestaan met hoofdpijn :evil: ... Ik HAAT hoofdpijn!!!!
En mijn pilletjes werken niet meer :( .

Ontbijt: 2 geroosterde boterhammetjes met confituur
Tussendoortje: Mini Danio met exotische vruchten
Lunch: nog 1 hesp en witloofje (restje van gisterenavond)
Tusendoortje peer + appel

Avond weet ik nog niet, moet met Phoebe naar de DA, is dus te zien wanneer ik terug ben. :)