Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1381 Geplaatst 03 februari 2010 - 16:53

Ok. Ik ben dus naar de film geweest en heb gezellig mee gesnoept en chips gegeten. Dat was NIET het plan.
Echt niet, ik heb me schandalig laten gaan.
Ik ga vanavond dus niets meer eten, want het is erover.
En ik had er net zo'n twee flinke dagen op zitten. Miljaar toch he. Als ik zo blijf verder doen, pffff....

Morgen maar weer een dagje compenseren en vrijdag overdag ook nog, anders zal het niks pasta worden vrees ik :(
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#1382 Geplaatst 03 februari 2010 - 16:58

@ Jess, zou er niet zo mee inzitten hoor, af en toe mag je wel eens zondigen! :)
Vanavond zou ik toch wel nog iets eten als ik van jou was, straks krijg je deze nacht of later op avond honger... Gewoon een yohurtje ofzo tegen de honger die komt :) .

Mijn menu vandaag was:
ontbijt: special K cornflakes
middag: 2tasjes groentensoep met 1 boterhammeke met kaas
tussendoortje: appel en mini danio
avond: spaghetti

Ohja, gisteren heb ik ook gezondigt.
Heb een ice tea gedronken + 4 zo'n zure mattensnoepjes :oops: O:) .

Bewerkt door Lisje, 03 februari 2010 - 16:59.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1383 Geplaatst 03 februari 2010 - 17:01

Lisje zei:

@ Jess, zou er niet zo mee inzitten hoor, af en toe mag je wel eens zondigen! :)
Vanavond zou ik toch wel nog iets eten als ik van jou was, straks krijg je deze nacht of later op avond honger... Gewoon een yohurtje ofzo tegen de honger die komt :) .

Mijn menu vandaag was:
ontbijt: special K cornflakes
middag: 2tasjes groentensoep met 1 boterhammeke met kaas
tussendoortje: appel en mini danio
avond: spaghetti

Een yoghurtje of een plattekaasje ga ik nog wel eten. Dat is dus echt louter en alleen omdat ik mijn schema niet heb gerespecteerd en al om 11u mijn lunch heb genomen (omdat ik weg moest) en dan om 14u had ik honger natuurlijk, en ik had een yoghurtje bij, maar niks geholpen :)

Als ik dan vanavond het avondeten skip en een yoghurtje eet zou het wel in orde moeten zijn.

Nog een aanvulling: ik ga vanavond ook maar even sporten want ik ben toch weer alleen thuis :)

Bewerkt door Jess, 03 februari 2010 - 17:24.

Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1384 Geplaatst 03 februari 2010 - 17:46

Jess zei:

Ok. Ik ben dus naar de film geweest en heb gezellig mee gesnoept en chips gegeten. Dat was NIET het plan.
Echt niet, ik heb me schandalig laten gaan.
Ik ga vanavond dus niets meer eten, want het is erover.
En ik had er net zo'n twee flinke dagen op zitten. Miljaar toch he. Als ik zo blijf verder doen, pffff....

Morgen maar weer een dagje compenseren en vrijdag overdag ook nog, anders zal het niks pasta worden vrees ik :(

Jess, ik duld geen tegenspraak: vrijdagavond wordt het pasta! Je gaat mij niet alleen laten eten. ;)

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1385 Geplaatst 03 februari 2010 - 18:39

Mmm ik ben aan het genieten van een lekkere Cynar met een beetje fruitsap. Je kunt het ook perfect on the rocks drinken. Kent iemand het? Het is een aperitiefje op basis van Artisjok, lijkt me niet zo ongezond, maar geen idee hoeveel kcal het zijn, ik geniet er gewoon van, de kcal kunnen even de boom in :louche:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#1386 Geplaatst 03 februari 2010 - 18:55

Nathalie zei:

En poezenoppas zijn vind ik altijd wel fijn, dan heb ik eventjes 6 katjes i.p.v. 3 :love4: .

They will be alllll yours :hug:

Hier alles onder controle, behalve mijn gewicht, dat werkt niet mee :p

Vandaag gegeten:
** Ontbijt: boterhammetje met kipfilet
** Lunch: minstronesoep mer 3 sneetjes brood.
** Tussendoor: sinaasappel, banaan met  platte kaas, kommetje soep
** Avondeten: vriend kookt, wat? geeeen idee, maar hij houdt zich braaf aan mijn dieetinstructies. Lief hè!

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1387 Geplaatst 03 februari 2010 - 19:57

rocket_queen zei:

Hier alles onder controle, behalve mijn gewicht, dat werkt niet mee :p

Komt goed, Katrien! Je bent echt goed bezig, toch? We kennen elkaar nu al even in goede en slechte dieettijden 8) en valt me deze keer op dat je echt goed aan het volhouden bent! Als ik me goed herinner is er enkel een cracotten-incident geweest en heb je voor de rest nog geen slippertjes gemaakt... Je lichaam verzet zich misschien nog even tegen de goede eetgewoontes, maar de kilootjes zullen er echt wel af gaan :p Niet opgeven he!!!

Hier een drukke dag gehad en aangezien mijn vriend vandaag ook vrij had genomen zijn we daarnet de Ikea gaan leegshoppen! Hij is nu de nieuwe zetels in elkaar aan het zetten. We hebben helaas een lege koelkast en heb eigenlijk helemaal geen zin om te koken... Ikea is altijd zoooo druk, ik kom daar altijd zo tuureluurs van terug :x Dus oftewel wordt het vanavond toch iets afhaal-achtigs oftewel ga ik straks nog scampi's in een tomatensausje met rijst maken. We shall see... :catangel

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#1388 Geplaatst 03 februari 2010 - 21:17

Smitten Kitten zei:

Komt goed, Katrien! Je bent echt goed bezig, toch? We kennen elkaar nu al even in goede en slechte dieettijden 8) en valt me deze keer op dat je echt goed aan het volhouden bent! Als ik me goed herinner is er enkel een cracotten-incident geweest en heb je voor de rest nog geen slippertjes gemaakt... Je lichaam verzet zich misschien nog even tegen de goede eetgewoontes, maar de kilootjes zullen er echt wel af gaan :p Niet opgeven he!!!

Tnx voor de peptalk. Het gaat idd verbazend goed. Ik heb dan ook veel steun. Hier op KS, vriend die meedoet en op het werk 3 vrouwelijke collega's die ook op hun voeding aan 't letten zijn
Ik hoop dat de kilo's volgen...
Beeld het me ook een beetje in dat het niet gaat en doe er een dramatische schep bovenop. Heb op mijn valt-af site gezien dat ik 3 weken geleden 1.5 kilo zwaarder was. Hoezo dramaqueen?? :goofy:

Hebben lekker gegeten hier. Vriend had wortelpuree met kippenchipolata gemaakt.

Hanne, hoop dat jij alsnog voor de scampi's bent gegaan ;)

Edit: nieuwe zetels, leukkkk! catproof?

Bewerkt door rocket_queen, 03 februari 2010 - 21:17.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1389 Geplaatst 03 februari 2010 - 23:00

rocket_queen zei:

Tnx voor de peptalk. Het gaat idd verbazend goed. Ik heb dan ook veel steun. Hier op KS, vriend die meedoet en op het werk 3 vrouwelijke collega's die ook op hun voeding aan 't letten zijn
Ik hoop dat de kilo's volgen...
Beeld het me ook een beetje in dat het niet gaat en doe er een dramatische schep bovenop. Heb op mijn valt-af site gezien dat ik 3 weken geleden 1.5 kilo zwaarder was. Hoezo dramaqueen?? :goofy:

Hebben lekker gegeten hier. Vriend had wortelpuree met kippenchipolata gemaakt.

Hanne, hoop dat jij alsnog voor de scampi's bent gegaan ;)

Edit: nieuwe zetels, leukkkk! catproof?
Heb scampi'tjes gegeten! Goeoeoed he ;) Kon toch moeilijk naar Sonja kijken en ondertussen "Ooh en Aah en Marginaal!" uitroepen als ik zelf fastfood zat te schransen he 8)

Echt beetje een dramaqueen Katrien, want 1,5 kg op 3 weken is gewoon super he! Blijven voortdoen zoals je bezig bent, want je bent goed bezig!

Hm en of de zetels catproof zijn zullen we beetje moeten afwachten, maar ik verwacht er maar niet te veel van... Heb het een beetje "losgelaten". Met katten in huis zien de zetels er toch gewoon niet piekfijn uit... Niet dat ze hier aan de zetels krabben, maar ze rennen hier soms in zo'n vaart achter elkaar op de zetels dat er onvermijdelijk schade aan de zetels komt...

Ik ben wel lang op zoek geweest naar "het perfecte zetelmateriaal", goed gekeken naar de zetels als ik op bezoek ging met katten, maar dat kwam steeds op hetzelfde neer... in het begin ok (of zelfs van in het begin al niet ok 8) ) maar na een tijdje zie je gewoon her en der de kattenschade. En of je dan dure of goedkope zetels koopt, het ziet er toch even slonzig uit (vind ik dan he).

Dus zijn we maar voor Ikea gegaan. De zetels zijn daar toch zo goedkoop dat we gewoon een nieuwe kunnen kopen als het de spuigaten uitloopt met de huidige ;)

We hebben nu een driezit met chaise longue en een aparte éénzit erbij. Oh en de hoezen kunnen gewassen en vervangen worden, dus op een of andere manier toch nog beetje catproof :LOL:

Edit: de zetel is overigens wel al goedgekeurd door de katjes ;) Er liggen er hier 4 dicht tegen mij aan onder een dekentje :heart: Straks val ik van de chaise longue :LOL:

Bewerkt door Smitten Kitten, 03 februari 2010 - 23:12.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1390 Geplaatst 03 februari 2010 - 23:53

Ik ben nu aan het genieten van een fruitsla'tje van appel, mandarijn, meloen en kiwi en een tropisch theetje :) en vriend zit naast mij met bier en kaas, kan het nog meer verschillen? :ha
Had daarvoor wat lays sensations sweet hot chili in een kommetje gedaan, maar uiteindelijk is daar meer dan de helft van blijven staan...

Bewerkt door Spanishke, 03 februari 2010 - 23:56.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#1391 Geplaatst 04 februari 2010 - 09:07

Smitten Kitten zei:

We hebben nu een driezit met chaise longue en een aparte éénzit erbij. Oh en de hoezen kunnen gewassen en vervangen worden, dus op een of andere manier toch nog beetje catproof :LOL:

Edit: de zetel is overigens wel al goedgekeurd door de katjes ;) Er liggen er hier 4 dicht tegen mij aan onder een dekentje :heart: Straks val ik van de chaise longue :LOL:

Ma zo lief! heerlijk, zo van je chaise longue geduwd worden! Vind onze zetel vrij catproof eigenlijk, maar ben wel geen pietje precies, dus misschien zie ik helemaal niet wat eraan scheelt.
Ja, het dramaqueengehalte...  dat komt dus doordat ik me dagelijks weeg en me toch stiekem laat beïnvloeden omdat het soms even weer omhoog gaat. Meiden, uw levend voorbeeld dat dagelijk wegen slecht is, zit hier in uw midden :goofy:

Vandaag gaan we er weer tegenaan! ga iets minder proberen te eten. Heb gisteren echt zo'n gigantische hoeveelheden voeding naar binnen gewerkt, dat houd je niet voor mogelijk. Vooral van die Minestronesoep. Ben bang dat ze slecht wordt en heb nogal grote pot gemaakt. Zo meteen potje (of 2) invriezen voor op een moeilijk moment. Ik was gisteren echt overeten op dieetvoeding...

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1392 Geplaatst 04 februari 2010 - 09:26

rocket_queen zei:

Ma zo lief! heerlijk, zo van je chaise longue geduwd worden! Vind onze zetel vrij catproof eigenlijk, maar ben wel geen pietje precies, dus misschien zie ik helemaal niet wat eraan scheelt.
Ja, het dramaqueengehalte... dat komt dus doordat ik me dagelijks weeg en me toch stiekem laat beïnvloeden omdat het soms even weer omhoog gaat. Meiden, uw levend voorbeeld dat dagelijk wegen slecht is, zit hier in uw midden :goofy:

Vandaag gaan we er weer tegenaan! ga iets minder proberen te eten. Heb gisteren echt zo'n gigantische hoeveelheden voeding naar binnen gewerkt, dat houd je niet voor mogelijk. Vooral van die Minestronesoep. Ben bang dat ze slecht wordt en heb nogal grote pot gemaakt. Zo meteen potje (of 2) invriezen voor op een moeilijk moment. Ik was gisteren echt overeten op dieetvoeding...

:oops: Geloof dat ik wel een beetje een pietje precies ben ;) Ik vind het gewoon zo zonde om duizenden en duizenden euro's uit te geven aan een zetel en dat je dan meteen zo van die kleine krasjes en of lusjes ziet :x Dat is dan het enige dat ik zie ;)

Maar ach, mag eigenlijk niet klagen, want onze zetels hebben uiteindelijk toch nog bijna 4 jaar stand gehouden (al vielen ze het laatste half jaar echt bijna uiteen haha), met een grote kattengroep, en een stuk of 8(opvang-)nestjes. Achja, you can't have it all... als ik maar mijn katjes heb he ;)

En dan terug on topic: heb dat ook wel dat ik me echt kan overeten aan dieetvoeding, meerbepaald soep. Ik probeer het toch een beetje te temperen, want klotsende soepbelly is niet aangenaam 8)

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#1393 Geplaatst 04 februari 2010 - 10:11

Even mijn dagmenutje nog proberen neer te pennen (Pebbles wil momenteel kopjes geven aan mijn handen en mijn banaan stelen :trance: Dit alles hevig ronkend natuurlijk, mijn lieve knuffelbeer :heart: )

Ontbijt: banaan en Actimel
Lunch: 4 sneetjes brood met kipfilet
Tussendoor: sinaasappel
Avondeten: soep + restje wortelpuree met vegeburger

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#1394 Geplaatst 04 februari 2010 - 10:49

rocket_queen zei:

Oh kijk, dat is toch heel goed dan!! :thumb:
Wel fijn als iedereen meedoet! Dat maakt het meteen gemakkelijker.

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#1395 Geplaatst 04 februari 2010 - 10:55

rocket_queen zei:

Vind onze zetel vrij catproof eigenlijk, maar ben wel geen pietje precies, dus misschien zie ik helemaal niet wat eraan scheelt.

Jullie zetel is inderdaad heel catproof! Daar zie je toch echt geen kattensporen op, is me nog nooit opgevallen.
Die van ons daarentegen... 't is maar dat de leren zetel hier eerst woonde... is geen goed idee samen met katten. Zeker niet met een Sammie die aan de zetel krabt en dit niet wil afleren.