Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1411 Geplaatst 04 februari 2010 - 12:44

Smitten Kitten zei:

Het stomme is dat het programma niet meer verkocht wordt :( Ik geloof dat er wel iets te doen is aan de script error, maar hoe??? Ben niet zo technisch met computers eigenlijk... Heb wel ook nog een oudere versie ergens op een harde schijf staan. Misschien doet die het wel? Ik probeer die door te sturen deze avond ofzo.

Daar heb ik ook geen idee van, ik ken niks van computers.
Ik ben nog van de briefpapier-generatie :ha .

Ik heb hier nog enkele appels liggen die niet zo krokant zijn, ik ga er appelmoes met veeeeeeeeeeel kaneel en beetje suiker van maken, jam :) .

Jeroen heeft juist gebeld, hij is al weg van 05u30 en gaat zeker niet voor 21u vanavond thuis zijn :( .

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1412 Geplaatst 04 februari 2010 - 12:45

Smitten Kitten zei:

Dat is een goed idee Jess. Ik heb ook soms dagen dat ik verre van aan mijn punten lijk te komen. Dan gooi ik het menu om en eet ik bv eens een banaan ipv een appelsien of kikkererwten ipv 0-punt-groenten. En 's avonds nog iets kleins om te snoepen of een glaasje wijn bij het eten 8)

Dat begin ik nu ook te doen, ik had gisteren ook nog heel wat punten over en heb 6 kleine toastjes gegeten met zelfgemaakte surimisla en tonijnsla en nog wat Lays sensations chips + een Cynar met wat fruitsap :) ik weet dat ik me vroeger wel eens wat slapper kon voelen door wat te weinig te eten, maar dat gevoel heb ik nu absoluut niet :thumb:

Bewerkt door Spanishke, 04 februari 2010 - 12:45.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1413 Geplaatst 04 februari 2010 - 12:46

Smitten Kitten zei:

Dat is een goed idee Jess. Ik heb ook soms dagen dat ik verre van aan mijn punten lijk te komen. Dan gooi ik het menu om en eet ik bv eens een banaan ipv een appelsien of kikkererwten ipv 0-punt-groenten. En 's avonds nog iets kleins om te snoepen of een glaasje wijn bij het eten 8)

Goed idee, ik ga het zo doen denk ik. Peulvruchtjes in de soep en wat kaas erover. Bananen heb ik niet in huis en ga er ook niet speciaal om gaan :) .
Bij de nieuwe WW is een banaan trouwens 0 punten, raar vind ik dat.
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1414 Geplaatst 04 februari 2010 - 14:20

Zo. Mijn minestrone staat op het vuur. Ik hoop dat ik niet terug ziek ga worden :misselijk: .
Er is op één een reportage over tijgerbaby's, zo schattig :heart: .

Ik ga sebiet mijn keuken poetsen, Jeroen ging dat gisteren doen maar het is er nog niet van gekomen (as usual). Ik vertikte het eerst om het te doen, maar dan staat het er morgen nog en plakt dat allemaal zo fel.

Verder doe ik het rustig aan, want ziek zijn is toch een teken dat er iets niet ok is....
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1415 Geplaatst 04 februari 2010 - 18:47

Awel awel, jullie zijn weer zo stil?
Katrienen, Nathalie, Hanne, Karolien, Eline???

Ik denk echt dat jullie stiekeme snoeperds zijn, hier braafjes het engeltje komen uithangen, maar als de pc aan de kant gaat, :x de snoepkast induiken!

Wat eten jullie vanavond? Voor mij wordt het iets heel anders dan gepland:
* minestrone
* kippenburger met provencaalse patatjes :h
* ik eet sla in plaats van de patatjes, ik ga alleen eentje proeven

EN.... dan mag ik nog een dessertje :cheer: dat wordt een plattekaasgebakje met slechts 131 kcal!!!
Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#1416 Geplaatst 04 februari 2010 - 19:37

Ik meld mij...
Snoepen... ja, maar wel ingerekend in mijn punten :) . Al moet het niet elke dag zo zijn, want dit is niet echt gezond eten.

Dinsdag had ik 4 punten gespaard. Gisteren een half puntje (en had toch een muffin geproefd).
Dus vandaag kon ik een muffin eten als ik ging trakteren. 1 muffin was 4,5 punt. Mijn ontbijt was ook een muffin. Dus 3 muffins in totaal :h . Maar dus wel netjes binnen mijn punten.

* Vandaag was mijn (laat) ontbijt:
banaan-chocolademuffin (5 punten voor gerekend) en een actimel
* Lunch:
kommetje soep
* Tussendoor:
Muffin
* Avond:
2 wraps met kipfilet, groentjes en een beetje light cocktailsaus

Ik was al om iets na 16u thuis en het was mooi weer, dus ben nog gaan wandelen. Heb er 2 puntjes mee verdiend die ik eventueel nog kan opeten vanavond.
Morgen probeer ik nog een gezonder dagje te houden.
Ik was ook te nieuwsgierig en heb me vanmorgen nog eens gewogen... had ik niet mogen doen. Van wat er gisteren af was, was er vandaag weer 600gr bij.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1417 Geplaatst 04 februari 2010 - 19:44

Dat ziet er toch goed uit, Nathalie!!
En je elke dag wegen, geeft echt een vertekend beeld, moet je niet doen!
Jammie, muffins :h .
Ik ga voor Valentijn voor Jeroen hartjesmuffins bakken, maar sssjjjt! Is een verrassing :) .

Jeroen is juist thuis gearriveerd, nu moet hij zich wel nog douchen en dan lekker eten, ik heb honger!!
Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#1418 Geplaatst 04 februari 2010 - 19:49

Jess zei:

En je elke dag wegen, geeft echt een vertekend beeld, moet je niet doen!
Jammie, muffins :h .
Ik ga voor Valentijn voor Jeroen hartjesmuffins bakken, maar sssjjjt! Is een verrassing :) .

Oh leuk hartjesmuffins!

Ja gisteren vond ik dat ik me in de helft van de week wel eens mocht wegen. En omdat er dan zoveel af was wou ik vandaag zien of dat nog zo was. Ik had het kunnen denken natuurlijk, dat het niet zo zou zijn ;) .

Smakelijk zodadelijk Jess!

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1419 Geplaatst 04 februari 2010 - 19:49

Simon gaat pizza eten omdat het deeg op moet en ik weet nog niet wat ik juist ga eten. Denk dat ik broccolisoep ga maken en er wat brood bij ga eten met wat zelfgemaakte surimisla en tonijnsla van gisteren. Heb echt geen zin om iets te doen

Bewerkt door Spanishke, 04 februari 2010 - 19:50.

Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#1420 Geplaatst 04 februari 2010 - 19:51

Spanishke zei:

Simon gaat pizza eten omdat het deeg op moet en ik weet nog niet wat ik juist ga eten. Denk dat ik broccolisoep ga maken en er wat brood bij ga eten. Heb echt geen zin om iets te doen

Dat zou ik niet kunnen, geen pizza eten. Super van jou! :thumb:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1421 Geplaatst 04 februari 2010 - 19:58

Nathalie zei:

Dat zou ik niet kunnen, geen pizza eten. Super van jou! :thumb:

Eigenlijk is het nog het deeg van mijn pizza, maar sinds ik weet hoeveel punten zo eentje is, pas ik toch liever, ik eet het ook supergraag, maarja. Die tortillapizza'tjes zijn ook best lekker :)

Bewerkt door Spanishke, 04 februari 2010 - 19:58.

Geplaatste afbeelding

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#1422 Geplaatst 04 februari 2010 - 21:14

Hihi, gelukkig geen stiekeme snoeper hier. Heb braaf een soepje en dan wortelpuree met vegeburger gegeten...
En nu het bed in en DVD-tje kijken, zoooo moe na een lange werkdag

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1423 Geplaatst 04 februari 2010 - 22:47

Hier ook geen stiekeme snoeper, maar 't is hier gewoon een beetje hektisch, dus vandaar dat het hier wat stiller is ;) Vanavond nog wel een beetje chipjes gegeten en klein glaasje wijn gedronken. Maar niets stiekems aan, zat gewoon in mijn planning 8)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1424 Geplaatst 04 februari 2010 - 22:53

Ventje heeft uiteindelijk geen pizza gegeten dus ik moest me ook niet beheersen :oops:
Heb een tomatensoepje gemaakt ipv een broccolisoepje en 3 sneetjes brood erbij gegeten met wat light kaas, zilveruitjes en zelfgemaakte tonijnsla en surimisla :)
Heb wel wat chipjes gegeten vandaag, maar dat zat ook in mijn planning, ik heb nog 4 punten over, ben nog aan het twijfelen om ze op te eten of te sparen.

Bewerkt door Spanishke, 04 februari 2010 - 22:55.

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#1425 Geplaatst 04 februari 2010 - 22:55

Jullie zijn allemaal goed bezig precies. Tegen dat ik bevallen ben en de extra kilo's moet kwijtgeraken ga ik hier alleen op dieet moeten gaan. Jullie gaan al allemaal slank zijn. :mrgreen: Misschien dat Dorien dan met mij mee kan doen O:)