Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#1426 Geplaatst 04 februari 2010 - 23:20

Pixel zei:

Jullie zijn allemaal goed bezig precies. Tegen dat ik bevallen ben en de extra kilo's moet kwijtgeraken ga ik hier alleen op dieet moeten gaan. Jullie gaan al allemaal slank zijn. :mrgreen: Misschien dat Dorien dan met mij mee kan doen O:)

geen paniek, ik zal tegen dan nogaltijd gewicht kwijt moeten :ha

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#1427 Geplaatst 05 februari 2010 - 08:36

Goeiemorgen allemaal!

Het is vrijdag, joepie, bijna weekend :LOL:
wat gaan we vandaag weer eten?

Ontbijt: actimel + banaan
Lunch: besteld via het werk: dagsoep + klein stokbrood, smos hesp, zonder mayonaise
Tussendoor: sinaasappel
Vanavond: geen tijd... gaat wok-delivery op het werk zijn. Ik heb het nogal gegeten tijdens mijn dieet en lijkt geen slechte gevolgen te hebben. Ik neem wel maar een klein bordje.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1428 Geplaatst 05 februari 2010 - 10:28

Ik heb weer nog niet ontbeten :oops: Ga nu een beetje magere plattekaas met kiwi eten. Deze middag boterhammetjes met soep en deze avond spruitjes, kippenworst en patatjes.

Ik kijk ook echt uit naar het weekend! Ga zondag mijn schatjes Ares en Amie knuffelen!

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1429 Geplaatst 05 februari 2010 - 10:29

Morgen Ladies :)

Ik ben nog maar juist uit mijn bed. Lily ligt hier al te rollebollen, de schat :)

Vandaag op mijn menuutje:
* Laat ontbijt: platte kaasje met vanillecanderel, kiwi en verse ananas
* Lunch: minestronesoepje
* Namiddag: wijnappelsien

En dan vanavond lekkere pasta met tomaten, zongedroogde tomaten en mozzarella :cheer:

Vandaar dat ik de rest van de dag sober hou :)

Bewerkt door Jess, 05 februari 2010 - 10:30.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1430 Geplaatst 05 februari 2010 - 14:31

Ik ben het ook echt heeeeel sober aan het houden :ha
Ik dacht nu eindelijk eens de bananenpannekoeken te maken met een fotootje erbij voor Spanishke, maar ondertussen was de banaan in de koelkast gestorven aan gangreen-achtige symptomen... :(

Dus heb ik 1 kwart-appel geraspt, en geklutst met 1 ei, 1 eetlepel magere kwark, flink wat kaneel, 1 eetlepel bloem en een koffielepeltje tagatesse. Gebakken in de oven in siliconen vormpjes en nu we toch bezig waren bolletje light koffie-ijs en duetto van WW erbij (de chocomousse ligt in het midden de pudding vind ik net chocoladesaus, dus die heb ik er nogal kwistig over gegoten :ha )En erbij een espresso. ;) 6 punten en het heeeelemaal waard 8)

Overigens staan die no-stick bakpapieren enz in reclame bij de colruyt en die siliconenvormpjes en siliconen bakpapieren in reclame bij -ik geloof- de lidl.

Bijgevoegde thumbnails

• DSC_0352.JPG

Bewerkt door Smitten Kitten, 05 februari 2010 - 14:35.

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#1431 Geplaatst 05 februari 2010 - 14:39

Smitten Kitten zei:

Overigens staan die no-stick bakpapieren enz in reclame bij de colruyt en die siliconenvormpjes en siliconen bakpapieren in reclame bij -ik geloof- de lidl.

Oh Hanne! Lekkerrrr!!!
Die siliconen dingen zijn inderdaad in reclame in de lidl. Ons mama is er vandaag de muffinvormpjes gaan halen voor mij en zag de bakvellen ook liggen maar heeft er geen bij. Moet je dan helemaal geen boter meer gebruiken? Wij gebruiken niet veel boter in onze tefalpannen of bakken ons vlees vaak tussen de grill, zonder boter dus.

Banaan mag toch niet in de koelkast?

Ik was vandaag weer laat op, heb vrij vandaag. Dus niet echt ontbijt, enkel een actimel. Heb verder 2 boterhammen met kipfilet gegeten. Dat was het... Misschien zo toch maar eens een gezond tussendoortje bij elkaar zoeken. Dan krijg ik vanavond geen hongeraanval door overdag te weinig te eten.
We eten vanavond kip met rijst en zoetzure saus.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1432 Geplaatst 05 februari 2010 - 14:42

Ziet er weer superlekker uit en maar 6 punten? dat valt nog mee :)
Leg jij je bananen in de koelkast? :o
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#1433 Geplaatst 05 februari 2010 - 14:44

En hoe zit het met de kilo's, dames?

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1434 Geplaatst 05 februari 2010 - 15:08

Ja, ik weet het hoor dat bananen niet in de koelkast horen, maar ik haat fruitvliegjes dus ik leg al het fruit gewoon in de koelkast ;)

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#1435 Geplaatst 05 februari 2010 - 16:35

lizke zei:

En hoe zit het met de kilo's, dames?

Morgen weegmoment, spannend!

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#1436 Geplaatst 06 februari 2010 - 10:19

hé dames, we zijn van pagina 1 gedonderd, kan toch geen goed teken zijn

Hier is alles redelijk ook, ben beetje ziekjes, maar met de diëtende Katrien is alles prima. Was vanmorgen weer "maar" 300 gram lichter, maar ben er blij mee. Het gaat traag, maar het gaat wel... Op deze manier, zoals ik nu eet, kan ik het nog lang volhouden, want heb haast nog geen honger gehad en heb lekker genoten van mijn eten. Ben nu 3,4 kilo kwijt in 7 weken thuis, ben daar echt superblij mee :goofy:

Heb jullie dat ook, dat een paar kilootjes al veel voor je zelfvertrouwen doen? Eind vorig jaar vond ik dat niks van kleren me stond, nu kan ik al terug zeggen dat een broek of een truitje me mooi past.

Zoals gezegd, ben dus beetje ellendig. Heb een hoest, een heel verstikkende en heb gééééén stem meer, niks, niente, nada :trance: Het is stil in huis
Dus typen dames!

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1437 Geplaatst 06 februari 2010 - 11:10

Goedemorgen, morgen, goededag :LOL:

Dag Ladies!
Ik heb gisterenavond genoten van een lekkere pasta met tomaatjes, zongedroogde tomaatjes, courgettes en mozzarella, jammie :) . Daarbij twee glaasjes bubbels en 's avonds ('s nachts als ik thuiskwam en een film keek) kreeg ik nog zin in iets zoet dus nog een canderel reep gegeten. Die zijn lekker!!

Vandaag op het menu:

* geen ontbijt want kom juist uit mijn bed :oops:
* sebietjes platte kaas met vanillecanderel, verse ananasjes en kiwi
* tussendoor een kom groentensoep
* ook nog tussendoor wat fruitjes
* vanavond bloemkool-brocollimix met puree en vega burger
* en dan vanavond een feestje :misselijk: waar ik niet onderuit kan (en ook totaal geen zin in heb), waar ik dan hopelijk een glas kan drinken.

Vandaag ga ik niet sporten, mijn sportclub ligt midden in de stad en op zaterdag gaat het volgens mij ongelofelijk druk zijn. Dat staat dus morgen op het programma. Ik zal hier wel voldoende workout hebben, want ik ga poetsen, wassen, strijken, bedden verversen, tutti :) .

Ik ga dus regelmatig nog komen kijken, en zoals Katrien al zei: we moeten wel flink blijven posten hè dames!!!

Keep up the good work!!

Bewerkt door Jess, 06 februari 2010 - 11:11.

Geplaatste afbeelding

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#1438 Geplaatst 06 februari 2010 - 11:19

Goed Jess, je menutje bevalt me wel!! ziet er stukken beter uit :d

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1439 Geplaatst 06 februari 2010 - 11:33

Mij bevalt het ook, ik heb al meer dan een maand geen puree meer gegeten en ik vind dat jammie.
Ik maak mijn puree sowieso altijd met magere melk, dus dat is geen probleem. Voor mijzelf laat ik dan ook de boter achterwege, we moeten ook niet overdrijven hè :) .

Ik ga eens in actie schieten, ik heb wel geen zin, maar het moet :)
Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#1440 Geplaatst 06 februari 2010 - 11:46

Niet zoveel tijd, maar kom toch ff melden wat het verdict is van de weegschaal en de lintmeter op deze weegdag :) .
Ik ben 800gr kwijt, ietsje minder dan de weegschaal woensdag zei, maar goed, ik ben zeer tevreden met 800gr. Ik ben aan mijn taille 3 cm kwijt :cheer: Dat komt misschien ook door mijn oefeningetjes. Dat vind ik het belangrijkste, aan mijn taille/buik wat centimeters kwijtraken. Aan mijn heupen is er 2cm af.
Ik ben tevreden :)

Veel beterschap Katrien!
Succes met al je werk Jess, gaat fijn zijn als alles straks gedaan is :) .