Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#1456 Geplaatst 07 februari 2010 - 14:21

Nog steeds ziekjes hier. De Digibox, de zetel en ik zijn dikke vrienden vandaag... Omsingeld door kattekes, ben toch best tevreden.

Ben dus niet zo iemand die de eetlust verliest wanneer ze ziek is... Eten kan ik dus nog als de beste. Ergens ben ik wel jaloers op mensen die kilo's afvallen als ze ziek zijn, lekker handig!

Menu van vandaag
**Laat ontbijt, de naam niet waardig: een Actimel
**Lunch: kalkoenorloff die mama had meegegeven met gestoomde aardappelen en bloemkool
**Avondeten: zelfgebakken donker meergranenbrood met kipfilet en de rest van mijn soep uit brik van gisteren
**Tussendoortjes: 2 sinaasappels en een Canderelreep

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1457 Geplaatst 07 februari 2010 - 14:32

Zo. Ik ben weer mijn training gaan aframmelen :) .
Sebietjes een slaatje eten met kippewitreepjes, jammiejammie. Ben ook nog in het fruitwinkeltje op de hoek een voorraad gaan inslaan, zodat ik morgen niet in dezelfde kuil val als twee weken geleden toen ik al die koeken heb opgegeten :mrgreen:

Helaas staat de tijd van de maand ook weer voor de deur en dan is het dubbel moeilijk...

Geplaatste afbeelding

Guest_midi_*
Guest_midi_*

#1458 Geplaatst 07 februari 2010 - 16:14

midi zei:

kent er ook iemand een dieet om bij te komen? :p ja sorry, maar is ook maar niks, als ze steeds zeggen, dat je te mager bent... en dat je probeert bij te komen, en dit niet lukt... bah... pfff... ik zou zeggen, zo'n 5 kg mag erbij... :trance: ohjee, nu ben ik de moeilijke wss? :p

21 jaartjes, sorry zie het nu pas

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#1459 Geplaatst 07 februari 2010 - 17:30

Ik ben helemaal in de war na het weekend... het was heel laat gisteren (nu ja, vandaag) en ik werd vanmorgen wakker met buikpijn. Ben even opgestaan rond 10u en later terug gaan slapen tot na 14u :oops: .

Mijn ontbijt was een soja drinkje met banaan smaak. Heb er lang over gedaan om dat op te krijgen, is sowieso al iets dat heel hard vult vind ik.

Dan heb ik een rijstwafel met kaas gegeten. Net een klein beetje avondeten (biefstuk, champignonsaus en patatjes) maar daar heb ik al spijt van. Mijn maag is precies toch ook niet in orde. Geen idee hoe het komt, maar ik ga het verder rustig houden vandaag met eten.
Gisteren heb ik wel wat gesnoept en zat ik ook flink over mijn puntjes... maar dat zal vandaag zeker gedeeltelijk gecompenseerd worden...

Dinsdag beginnen mijn lessen ook weer. Gaat weer moeilijk wennen worden aan een ander ritme. Ik had een goed ritme gevonden met de stage en eetmomenten etc. Dat beviel me heel goed. En nu moet ik terug naar die gekke schooluren... Gaat ook moeilijker worden met eten. Het voordeel is dat ik nu weer elke dag mijn half uurtje zal wandelen.

@midi: jij krijgt wat kilootjes van mij, jij blij en ik ook :mrgreen:

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#1460 Geplaatst 08 februari 2010 - 12:18

Dit weekend weer gezeurd.
Gisteren een pitta met andalouse gegeten :oops: :onzeker: .
Menu voor vandaag:
- ontbijt: 1 sandwich met confituur, tas koffie en glas fruitsap
- middag: 2 sandwiches met kaas + soep
- avond: mignonette met patatjes en rode kool
- tussendoortje: appel en specia K koekjes

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#1461 Geplaatst 08 februari 2010 - 17:02

Hallo allemaal,

Ben alweer beetje meer mens. Voel me stukken beter, al is het nog volop snotteren...

Vandaag een goede dag.

Ontbijt: boterham met magere smeerkaas
Lunch: restjes van gisteren, puree gemaakt van bloemkool en aardappelen. Daarbij falafel, mmmmm
Avond: groentensoep + brood
Tussendoor: 2 sinaasappels, canderelreep

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#1462 Geplaatst 08 februari 2010 - 20:27

pfff kben weer helemaal de mist ingegaan met mijn dieet dit weekend, maar ik heb besloten dat ik gewoon het weekdieet doe :ha

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1463 Geplaatst 08 februari 2010 - 20:58

sneeuwwitje zei:

pfff kben weer helemaal de mist ingegaan met mijn dieet dit weekend, maar ik heb besloten dat ik gewoon het weekdieet doe :ha

:ha  Zo doe ik dat ook Stefanie :thumb:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1464 Geplaatst 08 februari 2010 - 21:12

Juist klaar met de pasta met kip look a like à la Hammie te maken, ipv kip met finettes omdat die opmoesten :ha , ook ietsje meer champignons dan 2 handenvol, want die moesten ook op O:) en zonder parmezaan

Ventje komt zo thuis dus wacht ik wel nog even, hoewel het erg laat is, maar dat is niet zo erg, want mijn Ab King Pro staat hier eindelijk terug :dancer:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1465 Geplaatst 09 februari 2010 - 09:30

Hallohallo dames!!

VAndaag zijn we precies vier weken bezig!!!
Flink volhouden allemaal hè :) .

Gisteren heb ik overdag heel erg weinig gegeten, ik was in de kliniek bij oma. Maar het was met opzet, want we gingen 's avonds nog eens mezze eten van bij de Griek. Dat heeft heel lekker gesmaakt, met een glaasje wijn erbij.

Vandaag op het menu:

* platte kaasje met vanillecanderel
* Slaatje met geraspte worteltjes en surimi
* tussendoortje: kiwi, wijnappelsien, peertje
* avond: gestoomde wortelen, aardappeltjes (voor Jeroen ;) ) en voor mij kabeljauwhaasje

Geplaatste afbeelding

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#1466 Geplaatst 09 februari 2010 - 10:05

Ik ga denk ik ook terug beginnen maar vanaf ik in het gips lig. Dan kan ik lekker niet naar de winkel om vanalles te kopen (ivm snoep). En kan ik heel veel water drinken, moet ik er niet op zien om naar toilet te kunnen gaan want nu op het werk kan ik maar 1 keer van mijn kassa gedurende 6u. En das wel heel lastig.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1467 Geplaatst 09 februari 2010 - 10:17

Hoi dames!!
Ben al even niet meer in het topic geraakt om te posten. :)
Vrijdag en zaterdag was het even wat minder met het letten op het eten, maar met geplande bezoekjes en etentjes was dat ook wel te verwachten. Voel me er niet slecht door hoor, integendeel, het heeft allemaal gesmaakt!
Sinds zondag ben ik wel terug braafjes aan het opletten. Omdat het zaterdagavond echter vrij laat is geworden, ben ik zondagochtend niet in de fitness geraakt, en heb ik me dus ook niet gewogen. Maar dat is dan voor deze week zondag. :) Met het eten van vrijdag en zaterdag, is er toch niks extra afgegaan, daar ben ik vrij zeker van. :)

Vandaag mijn menu'tje:
ontbijt: boterham met confituur, yoghurt 0%, glaasje appelsap en kop koffie
middag: looksoep (denk dat ze heel het gebouw eens goed willen laten stinken! :x ) met beschuitjes
avond: wortelstoemp met mignonetjes
tussendoor: appel en druifjes
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1468 Geplaatst 09 februari 2010 - 10:22

:thumb: Jeej al 4 weken effectief bezig :jump:
Ik moet zeggen dat ik deze morgend ook echt wel verandering begin te merken, mijn bh is te groot geworden :oops: :o en mijn broek waar ik met moeite in kon, begint nu ook af te zakken.. Hopelijk ga ik nog in dat kleedje kunnen, want dat is reeds gekocht :onzeker:

Sinds gisteravond ben ik begonnen met de buikspiertjes te trainen, 50 crunches om niets te forceren en deze morgend ook nog eens. Vanaf nu elke morgen en elke avond en ga van die rekbanden gebruiken ook voor mijn armen :)

Btw Hanne: de pasta was een succes, ventje vond hem ook erg lekker en vooral met die stukjes tomaat erbij :thumb:

Bewerkt door Spanishke, 09 februari 2010 - 10:23.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#1469 Geplaatst 09 februari 2010 - 12:46

Magic Coonie zei:

want nu op het werk kan ik maar 1 keer van mijn kassa gedurende 6u.

Euhm... en als je vaker moet? :catnoknow

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1470 Geplaatst 09 februari 2010 - 12:51

Pixel zei:

Euhm... en als je vaker moet? :catnoknow

Dat dacht ik ook, ik ga zeker om de 2 uur naar de wc :oops: ik zou gewoon in mijn broek doen :s

Spanishke zei:

:thumb: Jeej al 4 weken effectief bezig :jump:
Ik moet zeggen dat ik deze morgend ook echt wel verandering begin te merken, mijn bh is te groot geworden :oops: :o

:ha Wacht maar af, als ik toen 10 kilo was afgevallen, waren mijn pistolekes, mini pistolekes geworden. :oops:
Ja ja dan moet je je keus maken, iets minder of terug alles meer. :p