Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1486 Geplaatst 09 februari 2010 - 13:46

Pixel zei:

Erg gezond is dat niet hè :onzeker: Ocharme als er een zwangere aan de kassa moet staan dan :ha Ik loop nu al dubbel zo veel naar het toilet als anders :mrgreen:

Verder lach ik mij hier een kriek met jullie uitleg over jullie pistolekes :ha

Ik ook :ha .

Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#1487 Geplaatst 09 februari 2010 - 14:45

update hier:
mijn 2 liter water per dag is de laatste dagen tot 0 gereduceerd. Ik heb wel veel kruidenthee gedronken, maar door een grote aft in mijn keel kon ik echt niiiiiets kouds verdragen.
Dus ook geen slaatjes.
ik ben juist terug van de dokter, en heb direct ook mijn beklag gedaan over mijn afvalproblemen, en ze zegt dat ik gewoon moet eten en dat als ik op het gewicht zit dat mijn lichaam het best functioneert (wat mijn lichaam zelf bepaald, dus niet de bmi) het veel moeilijker zal zijn om af te vallen, en misschien heeft ze ergens wel gelijk... Ik zou heel graag nog wat kilo's kwijtgeraken, maar als ik erover nadenk was ik altijd heel vrolijk toen ik rond dit gewicht hing en was ik veel depressiever naarmate ik afviel en voel ik nu ook dat ik vrolijker ben...
raar eigenlijk...
maar stiekem ga ik toch proberen of er niet nog wat kilo's weg kunnen :x

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#1488 Geplaatst 09 februari 2010 - 21:34

Oef... eindelijk gegeten. Ik was pas om 21u thuis en had hongerrrr!!!!

Heb de hele dag in Brussel rondgelopen, het was vreselijk koud!! Dus zo meteen mag ik nog warme choco.

Ondanks de lange dag (half 7 thuis vertrokken en om 21u pas terug thuis) heb ik me aan mijn puntjes kunnen houden. Dat is meestal moeilijk als ik heel vroeg moet opstaan, want dan eet ik de hele dag door.

Pistolekes :mrgreen:

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#1489 Geplaatst 09 februari 2010 - 21:36

Oh ja... mijn oefeningetjes komen er weer niet meer van, veel te veel spierpijn... spijtig, want dat was denk ik waardoor ik die centimeters was kwijtgeraakt. Misschien binnen een paar dagen weer. Maar nu wandel ik wel in de plaats, dat zal ook wat helpen.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1490 Geplaatst 09 februari 2010 - 21:48

Mijn eerst meting is achter de rug en er is 10 cm af :dans: :dans: :dancer: :cheer: :dancer: :dans: :dans:  van mijn pistolekes nog niets, :mrgreen: maar dat komt nog wel. :8

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1491 Geplaatst 09 februari 2010 - 21:51

Solotje zei:

Mijn eerst meting is achter de rug en er is 10 cm af :dans: :dans: :dancer: :cheer: :dancer: :dans: :dans:  van mijn pistolekes nog niets, :mrgreen: maar dat komt nog wel. :8

Amai sjieke dinges :thumb: :thumb: en dat enkel door die body styling, gezond eten in de week en zondigen tijdens het weekend?
Zou een trilplaat ongeveer hetzelfde effect bezorgen als body styling?
:ha :ha hopelijk blijven je pistolekes gespaard, geweldige benaming trouwens, wist niet dat dat daarvoor gebruikt werd in Antwerpen
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#1492 Geplaatst 09 februari 2010 - 21:51

Solotje zei:

Mijn eerst meting is achter de rug en er is 10 cm af :dans: :dans: :dancer: :cheer: :dancer: :dans: :dans: van mijn pistolekes nog niets, :mrgreen: maar dat komt nog wel. :8

proficiat, dat is heel goed! :thumb:

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#1493 Geplaatst 09 februari 2010 - 21:57

Haha, geanimeerde conversaties hier... Hünkemöller heeft plakbh's en ik vind ze erg goed. Ongelooflijk wat zo'n stukje plastiek nog aan effect kan hebben.

Vandaag een beetje een mindere dag, eerste dag van de periode van de maand en heb me vergrepen aan.... crackotten maar weer :x

Enfin, morgen weer herpakken.
Wat heb ik dus gegeten?

Actimel + banaan
Appelsien
Soep met vier sneetjes brood
Een bescheiden bordje woknoedels
en.... een stapel crackotten met lekkers op. zucht

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#1494 Geplaatst 09 februari 2010 - 22:00

Lijkt mij nogal mee te vallen Katrien. Al hangt dat natuurlijk af van de hoeveelheid crackotten en wat erop lag :LOL: .
Maar eet je nu niet veel minder dan eerder?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1495 Geplaatst 09 februari 2010 - 22:04

Spanishke zei:

Amai sjieke dinges :thumb: :thumb: en dat enkel door die body styling, gezond eten in de week en zondigen tijdens het weekend?
Zou een trilplaat ongeveer hetzelfde effect bezorgen als body styling?
:ha :ha hopelijk blijven je pistolekes gespaard, geweldige benaming trouwens, wist niet dat dat daarvoor gebruikt werd in Antwerpen

Dank u, ik zondig soms ook in de week hoor, maar gewoon niet overdrijven. :)
Trilplaat is eigelijk niet zo goed voor het lichaam, je kan beter voor gewichtstraining kiezen om je lichaam vormen te geven, ik doe dat ondertussen al 13 jaar.
Ik denk dat die pistolekes mijn uitvinding is :oops: , ik heb het hier toch nog nooit gehoord.

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#1496 Geplaatst 09 februari 2010 - 22:06

Solotje zei:

Dank u, ik zondig soms ook in de week hoor, maar gewoon niet overdrijven. :)
Trilplaat is eigelijk niet zo goed voor het lichaam, je kan beter voor gewichtstraining kiezen om je lichaam vormen te geven, ik doe dat ondertussen al 13 jaar.
Ik denk dat die pistolekes mijn uitvinding is :oops: , ik heb het hier toch nog nooit gehoord.

hier gebruiken we het nogthans vaak hoor :d (mechelen)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1497 Geplaatst 09 februari 2010 - 22:14

crazy_catlady zei:

hier gebruiken we het nogthans vaak hoor :d (mechelen)

Ja, het is wel heel populair, ze staan bij ons ook op de training, mij lijkt het niet zo goed voor de beenderen, zelfs de persoon die daar rond loopt heeft het mij ook afgeraden voor die reden, eventjes kan wel maar echt niet te lang, zo zijn er natuurlijke verschillende meningen. ;)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1498 Geplaatst 09 februari 2010 - 22:17

Hier is het eigenlijk ook niet alles geweest vandaag, vooral heel chaotisch, heb geen enkele keer echt op mijn gemak kunnen eten op't werk.

Het begon al met deze morgend, met moeite 30gr corn flakes gegeten, want moest mijn trein halen (10 min te laat opgestaan)

Daarna tijdens mijn tussendoortje 2 mandarijntjes willen eten, heb een 8-tal min beziggezeten om die ***** te schillen, ja niet pellen, maar schillen met het mes. Die waren zodanig moeilijk te pellen en ik word onnozel van al dat prutswerk dat ik ze bewerkt heb met het mes O:) Aangekomen aan mijn bureau met de geschilde mandarijntjes en een tas met warm water, stonden ze nog altijd á volonté in wacht. Heb mijn 2 mandarijntjes verdeeld over twee uur kunnen opeten en mijn warm water is nooit een zakje thee in beland omdat het veel te druk was en thee moet echt warm zijn bij mij.
Soms drink ik 2-3 tassen thee op't werk, maar vandaag heb ik er enkel maar deze morgend eentje kunnen drinken, heel de dag door was het ontzettend druk doordat we onderbemand waren.

Had lunch om 11:10, keek er naar uit om een broodje te nemen van bij de cafetaria, maar blijkbaar was die nog niet open.. terug naar boven dan maar, heb dan van pure miserie een tas minute soep royco curry gegeten met die droge slechte koeken van dat ontbijtpakket van zondag en een yoghurt puur natuur. Gelukkig was mijn honger vrij snel over door die slechte koeken. Mijn tweede middagpauze heb ik een peer gegeten en toen ik eindelijk thuis was, heb ik dan de frigo overvallen voor 2 blokjes van een Canderel reep amandelen, heb mij snel een kom corn flakes genomen omdat ik echt iets moest hebben á la minute en daarna heb ik nog een Belvita veenbessen reep opgesmikkeld.

Vanavond was het gewoon een broodje met gerookte zalm, lenteuitjes en sla. Ga nu mijn sla'tje maken voor morgen dat ik niet weer voor onverwachte verrassingen moet komen te staan.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1499 Geplaatst 09 februari 2010 - 22:22

Oh..Katrien dat is niet alles, wat doe jij dan voor werk, zo'n drukte?

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1500 Geplaatst 09 februari 2010 - 22:52

Solotje zei:

Oh..Katrien dat is niet alles, wat doe jij dan voor werk, zo'n drukte?

Die drukte is nu wel heel makkelijk te verklaren. Ze hadden er woensdag nog maar juist 4 buitengestampt zonder pardon na een half jaar (hadden net naast hun vast contract gegrepen) en de donderdagmorgend erop hadden ze het lef om te vragen wie overuren wou presteren omdat we met te weinig waren :gek:
Ik werk voor de klantendienst van De Lijn bus en vervoersmaatschappij. Blijkbaar gaat het morgen nog eens sneeuwen ook terug, bah
Geplaatste afbeelding