Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1501 Geplaatst 10 februari 2010 - 07:57

Spanishke zei:

Die drukte is nu wel heel makkelijk te verklaren. Ze hadden er woensdag nog maar juist 4 buitengestampt zonder pardon na een half jaar (hadden net naast hun vast contract gegrepen) en de donderdagmorgend erop hadden ze het lef om te vragen wie overuren wou presteren omdat we met te weinig waren :gek:
Ik werk voor de klantendienst van De Lijn bus en vervoersmaatschappij. Blijkbaar gaat het morgen nog eens sneeuwen ook terug, bah

Oh dat is lef hebben :evil:
Oh ja je had het mij al is vertelt :oops:
Ik heb zojuist door de raam gezien en het sneeuwt weer :help: , ik ben dat echt beu, ik wil warmte.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1502 Geplaatst 10 februari 2010 - 08:24

Spanishke zei:

Die drukte is nu wel heel makkelijk te verklaren. Ze hadden er woensdag nog maar juist 4 buitengestampt zonder pardon na een half jaar (hadden net naast hun vast contract gegrepen) en de donderdagmorgend erop hadden ze het lef om te vragen wie overuren wou presteren omdat we met te weinig waren :gek:
Ik werk voor de klantendienst van De Lijn bus en vervoersmaatschappij. Blijkbaar gaat het morgen nog eens sneeuwen ook terug, bah

Ik vrees dat je vandaag de nodige telefoontjes gaat krijgen, het is al heel de ochtend vollenbak aan t sneeuwen... Bahbahbahbah!!!! Ik wil zon, warm weer en niks van neerslag meer!

Gisteren heel braaf geweest en niets gesnoept.
Vandaag ziet mijn menu'tje er als volgt uit:
- ontbijt: boterhammetje met lightkaas en confituur, fruitsap en koffie
- middag: erwtencrème met beschuitjes
- avond: balletjes in tomatensaus met gekookte aardappeltjes. Over de groenten moet ik nog es nadenken. :)

tussendoortjes: druifjes en appel
en vanavond dan ook nog eens fitnessen. :)

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1503 Geplaatst 10 februari 2010 - 10:35

Goedemorgen deze morgen!
Ik ben twee uur onderweg geweest naar mijn werk. Ik ging normaal vandaag na het werk naar de winkel, maar dat gaat niet gebeuren. Gisteren waren Jeroen en ik allebei ellendig na een inenting dus geen zin om veel te koken, alleen snel wat wortelpuree gemaakt en een boterhammeke gegeten: met kippenwit en speculaaspasta.

Ook hier staat de tijd vd maand weer voor de deur :onzeker: .

Vandaag op het menu:
* ontbijt: shake
* lunch: zelfgemaakt slaatje van wortel, tomaat en surimi
* tussendoortjes: kiwi, peer, appelsien
* avond: SAUNA!!!! En dan genieten we daar van fetakaasjes, olijfjes etc. :) . Vandaar dat ik het light hou overdag.

De rest van de week hou ik het ook nog light want zondag is het familiebowling MET eten en ik zou dan graag pasta willen eten in plaats van sla :) , en ook van een dessertje genieten :) .

Bewerkt door Jess, 10 februari 2010 - 10:35.

Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1504 Geplaatst 10 februari 2010 - 10:43

ohhh sauna! Fijn!! Vooral met dit weer... geniet ervan. ;)
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1505 Geplaatst 10 februari 2010 - 10:53

Karolientje zei:

ohhh sauna! Fijn!! Vooral met dit weer... geniet ervan. ;)

Ja, zal wel tamelijk zalig zijn. Is een privé sauna in Mechelen. Sauna Noord-Zuid. We proberen dat elke maand te doen, eventjes herbronnen :) .
En is ook goed voor de huid hè, eventjes lekker alles uitzweten ;)
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1506 Geplaatst 10 februari 2010 - 11:19

Idd Karolientje, echt rampzalig al van 7 u vollenbak en spijtig genoeg hebben we zelf vrij weinig informatie. Gelukkig kunnen we de meeste vertragingen nakijken (als die dan al zijn doorgegeven ook natuurlijk).
Komt er dan nog es bij dat een aantal collega's hier niet geraken en ook niet bij de back offices. Wij krijgen meer informatie door van de klanten dan van onze eigen dienst momenteel...

Nu ga ik genieten van mijn welverdiende lunch:
Pasta met zalm en een hele hoop groentjes, mmm dat gaat zo hard smaken :love3:

Water ga ik nog veel schade moeten inhalen, kan nauwelijks weg van mijn bureau
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1507 Geplaatst 10 februari 2010 - 11:22

Als het je een troost kan zijn, ook bij ons staat de telefoon roodgloeiend... Ons nummer staat altijd in de advertenties voor vacatures, en als je ons opzoekt op google is ook dat een van de eerste nrs die je ziet. Dus veel mensen bellen naar hier ipv naar jullie momenteel. En ook wij kunnen niks zeggen hoor... Dispatching zei: "zeg maar dat er aan hun halte wel een bus zal voorbijkomen als ze lang genoeg blijven wachten." :o
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1508 Geplaatst 10 februari 2010 - 11:25

Karolientje zei:

Als het je een troost kan zijn, ook bij ons staat de telefoon roodgloeiend... Ons nummer staat altijd in de advertenties voor vacatures, en als je ons opzoekt op google is ook dat een van de eerste nrs die je ziet. Dus veel mensen bellen naar hier ipv naar jullie momenteel. En ook wij kunnen niks zeggen hoor... Dispatching zei: "zeg maar dat er aan hun halte wel een bus zal voorbijkomen als ze lang genoeg blijven wachten." :o

Oei dat laatste is wel erg grof. Ik zal anders even doorgeven wat wij hebben doorgekregen van VLBR, maar het zou me sterk verbazen mocht je dat zelf niet ontvangen hebben??

Overal in Vl-Br hinder. Hinder het grootst in het Leuvense en regio rond Zaventem.[/font]
Vertragingen tot 45 à 60 min.[/font]
Sommige lijnen kunnen enkel op de hoofdtrajecten rijden. Dwz kleine straten en hellingen niet. Gewoon omdat het te gevaarlijk is.[/font]
In Leuven wordt het centrum niet bediend. De bussen raken de berg aan het Fochplein niet op of af.[/font]

10:27:
In Vlaams-Brabant nog steeds grote hinder. Overal files en vertragingen. Maar grote hinder in het Leuvense en de regio rond Zaventem. En nu ook in de regio Grimbergen.
Fochplein wordt nog steeds niet bediend door de centrumlijnen. Wel een pendelbusje van aan het station naar het Foch.

Algemeen bericht,
Er zijn enorm veel problemen op de weg door de sneeuwval,
* Dispatch en back offices zijn niet bereikbaar om bijkomende info door te gegeven.
- Laat de klanten eventjes wachten aan de halte, als de bus een aanzienlijke vertraging heeft mag je er vanuit gaan dat de bus niet meer zal komen
- Check RTAS
- In heuvelachtige gebieden heeft het momenteel geen zin te wachten op de bus, de bussen die wel rijden worden meestal afgeleid naar grotere wegen.
- Klant mag later terugbellen voor een attest.
[/font]

Bewerkt door Spanishke, 10 februari 2010 - 11:26.

Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1509 Geplaatst 10 februari 2010 - 11:29

Jep klopt, zoveel weten we ook... Maar meestal zijn de klanten daarmee natuurlijk niet tevreden. :) Ohja, en nog een kleine toevoeging: de bussen naar gasthuisberg rijden momenteel enkel via de ring. De andere wegen zijn onvoldoende berijdbaar voor de bussen. pffft wat een miserie!

Maar hopelijk krijg je toch tijd om rustig je lunch op te eten. :hug:
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1510 Geplaatst 10 februari 2010 - 11:30

Karolientje zei:

Jep klopt, zoveel weten we ook... Maar meestal zijn de klanten daarmee natuurlijk niet tevreden. :) Ohja, en nog een kleine toevoeging: de bussen naar gasthuisberg rijden momenteel enkel via de ring. De andere wegen zijn onvoldoende berijdbaar voor de bussen. pffft wat een miserie!

Maar hopelijk krijg je toch tijd om rustig je lunch op te eten. :hug:

Heb nog 11 min lunch :(
Ah dat is handig, maar helaas kan ik dat niet doorgeven aan onze coaches omdat dat geen officiële melding is... Werk jij eigenlijk nu bij back office, ja zeker?
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1511 Geplaatst 10 februari 2010 - 11:37

Jee, wat een toestanden! Mijn collega is 2.5 uur op weg geweest van Heist-Op-Den-Berg tot Mechelen :o .
Ik ben ook lang op weg geweest, met de auto, de kleine wegen stonden volledig dicht. Maar het was dat ofwel E19 die helemaal dicht staat (en stukken gevaarlijk is met die bruggen).
Het gaat voor morgen nog zo weer zijn. Plezant is dat niet, en ik heb ook geen zin in een dieetje als het zo'n weer is. Die groentekes smaken me niet. Khad beter soep gemaakt.
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1512 Geplaatst 10 februari 2010 - 11:39

Spanishke zei:

Heb nog 11 min lunch :(
Ah dat is handig, maar helaas kan ik dat niet doorgeven aan onze coaches omdat dat geen officiële melding is... Werk jij eigenlijk nu bij back office, ja zeker?

Ik zit op de personeelsdienst (selectie/aanwerving en opleidingen), maar we krijgen heel vaak telefoontjes die eigenlijk voor jullie bestemd zijn. :) Om niet telkens te moeten doorverbinden naar jullie, hadden we dus bij Dispatching nagevraagd wat we kunnen zeggen. Dan kunnen we zelf hier en daar ook al wel eens iemand verder helpen. :)
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1513 Geplaatst 10 februari 2010 - 11:40

Jess zei:

Jee, wat een toestanden! Mijn collega is 2.5 uur op weg geweest van Heist-Op-Den-Berg tot Mechelen :o .
Ik ben ook lang op weg geweest, met de auto, de kleine wegen stonden volledig dicht. Maar het was dat ofwel E19 die helemaal dicht staat (en stukken gevaarlijk is met die bruggen).
Het gaat voor morgen nog zo weer zijn. Plezant is dat niet, en ik heb ook geen zin in een dieetje als het zo'n weer is. Die groentekes smaken me niet. Khad beter soep gemaakt.

Ik heb ook superveel zin op soep, maar dat is nu te laat, want moet al terug beginnen binnen 2 min :(
Mijn sla heeft mij ook niet zo gesmaakt eigenlijk, er zat wel teveel ajuin in en erg straffe, die straalde direct door naar mijn neus :wall:
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1514 Geplaatst 10 februari 2010 - 11:41

Ik kijk uit naar mijn erwtensoep zo meteen! Lekker warm en ook een soepje dat echt wel de maag vult.
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1515 Geplaatst 10 februari 2010 - 11:41

Karolientje zei:

Ik zit op de personeelsdienst (selectie/aanwerving en opleidingen), maar we krijgen heel vaak telefoontjes die eigenlijk voor jullie bestemd zijn. :) Om niet telkens te moeten doorverbinden naar jullie, hadden we dus bij Dispatching nagevraagd wat we kunnen zeggen. Dan kunnen we zelf hier en daar ook al wel eens iemand verder helpen. :)

Dat is vriendelijk :) , ik dacht wel dat ons nummer overal op vermeld stond, wist niet dat er zooooovelen bellen naar jullie, maar soms bellen die naar ons en vragen ze direct van "zit ik in Leuven??"
Pff het zal wel nog heel de week superdruk zijn waarschijnlijk :(
Succes daar!!

Bewerkt door Spanishke, 10 februari 2010 - 11:41.

Geplaatste afbeelding