Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1546 Geplaatst 10 februari 2010 - 15:24

Spanishke zei:

Jawel, want dan wil ik meer :x :oops:

Oh... maar zo een klein iniepienie stukje :8

Lisje zei:

Is dit hier nog een dieettopic of een i :love: chocolade topic?? :)

:ha Dat was ik ook al aan het denken...

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1547 Geplaatst 10 februari 2010 - 15:28

Zo. Ik heb juist een appelsien en een peer gegeten en nu een platte kaasje met vanillecanderel.
De Leonidas ben ik nog niet aangeweest.
Nog niet zeg ik wel he :LOL:
Geplaatste afbeelding

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#1548 Geplaatst 10 februari 2010 - 15:43

Pralines kan ik hier altijd wel aan de collega's en de medewerkers kwijt. Ik lust eigenlijk geen pralines (ik weet het :gek: ) Enkel 's ochtends 1 stukje chocolade van 1 bepaalde soort van 1 bepaald merk maar anders ben ik daar niet zo gek op.
Vanavond ben ik uitgenodigd om te gaan eten (niets bijzonders, gewoon in Leuven): iemand tips om toch iets calorie-arm te nemen???
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1549 Geplaatst 10 februari 2010 - 16:01

Fieke zei:

Pralines kan ik hier altijd wel aan de collega's en de medewerkers kwijt. Ik lust eigenlijk geen pralines (ik weet het :gek: ) Enkel 's ochtends 1 stukje chocolade van 1 bepaalde soort van 1 bepaald merk maar anders ben ik daar niet zo gek op.
Vanavond ben ik uitgenodigd om te gaan eten (niets bijzonders, gewoon in Leuven): iemand tips om toch iets calorie-arm te nemen???

Voor het eten een glas water binnen doen, dat vult al een beetje, één bord en niet bijpakken, veel succes! ;)

Pralines afgeven aan je collega's :8 oh nee....delen ja :)

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#1550 Geplaatst 10 februari 2010 - 16:50

Nathalie zei:

Lijkt mij nogal mee te vallen Katrien. Al hangt dat natuurlijk af van de hoeveelheid crackotten en wat erop lag :LOL: .
Maar eet je nu niet veel minder dan eerder?

Het aantal en wat erop lag viel niet echt mee. Heb de, door de winter keihard geworden, nutella in de micrgolf gesmolten en erop gesmeerd :)

Enfin, vandaag goed herpakt.

Het zou kunnen dat ik ietsjes minder eet, zeker op dagen dat ik het druk heb op het werk(de laatste 2 weken nonstop). Eet bijvoorbeeld nog 'maar'  2 stukken fruit per dag en minder grote porties avondeten. Ik denk wel dat ik nog ruimmm genoeg eet.

@Jess: ging jij niet beetje meer eten? Ik vind je dagen zoooo light dat ik duizeling word van nog maar naar je dagmenu te kijken ;) . Enfin, het is allemaal gezegd, dus ga niet zeuren

Moet dringend met de poezen spelen. Noedels heeft me heel ostentatief haar kaalgevreten verenstokje gebracht :goofy:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1551 Geplaatst 10 februari 2010 - 17:33

Solotje zei:

Voor het eten een glas water binnen doen, dat vult al een beetje, één bord en niet bijpakken, veel succes! ;)

Pralines afgeven aan je collega's :8 oh nee....delen ja :)

Ik geef ze ook niet af hoor, ik heb ze zelf gekocht :ha .
Delen wel, maar niet met iedereen, dan zijn ze dadelijk op 8) . Gemeen hè.

rocket_queen zei:

Het aantal en wat erop lag viel niet echt mee. Heb de, door de winter keihard geworden, nutella in de micrgolf gesmolten en erop gesmeerd :)

Het zou kunnen dat ik ietsjes minder eet, zeker op dagen dat ik het druk heb op het werk(de laatste 2 weken nonstop). Eet bijvoorbeeld nog 'maar' 2 stukken fruit per dag en minder grote porties avondeten. Ik denk wel dat ik nog ruimmm genoeg eet.

@Jess: ging jij niet beetje meer eten? Ik vind je dagen zoooo light dat ik duizeling word van nog maar naar je dagmenu te kijken ;) . Enfin, het is allemaal gezegd, dus ga niet zeuren

Moet dringend met de poezen spelen. Noedels heeft me heel ostentatief haar kaalgevreten verenstokje gebracht :goofy:

Ik vind niet dat ik zo weinig eet eigenlijk de laatste dagen, helemaal niet zelfs.
Maandagavond mezze van bij de griek gegeten, gisteren boterhammekes met vanalles erop en vanavond gaan we iets eten omdat we sauna doen. Dan eten we daar altijd tapas, daarom wil ik calorietjes sparen overdag om vanavond dat toch te kunnen eten.
Geplaatste afbeelding

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#1552 Geplaatst 10 februari 2010 - 17:37

Misschien een :off: -vraagje maar waar ga je naar de sauna? Ik doe dat ook wel eens graag maar ik weet niet of er bij ons in de buurt een goede sauna is? (ben uitgeweken halve West-Vlaming ;) )
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1553 Geplaatst 10 februari 2010 - 17:40

Fieke zei:

Misschien een :off: -vraagje maar waar ga je naar de sauna? Ik doe dat ook wel eens graag maar ik weet niet of er bij ons in de buurt een goede sauna is? (ben uitgeweken halve West-Vlaming ;) )

Wij gaan altijd naar een privé-sauna. Nu gaan we voor de tweede keer naar Noord-Zuid in Mechelen.
Een hele lieve mevrouw, superproper en heel nieuw. EN lekkere cava en tapas. Een aanrader!
We zijn ook al in Leuven geweest bij dinges, hoe heette dat nu weer?
(Jessica zoekt het foldertje...) Ah, bij Aqua Heaven. Dat is ook goed in orde, is wel iets duurder dan Noord-Zuid.
Ik geloof op www.sauna.be dat alle sauna's staan, kan je ook ingeven wat soort sauna je wil.

Geplaatste afbeelding

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#1554 Geplaatst 10 februari 2010 - 17:42

Bedankt! En veel plezier vanavond!!!
Geplaatste afbeelding

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#1555 Geplaatst 10 februari 2010 - 17:59

Jess zei:

Ik geef ze ook niet af hoor, ik heb ze zelf gekocht :ha .
Delen wel, maar niet met iedereen, dan zijn ze dadelijk op 8) . Gemeen hè.

Ik vind niet dat ik zo weinig eet eigenlijk de laatste dagen, helemaal niet zelfs.
Maandagavond mezze van bij de griek gegeten, gisteren boterhammekes met vanalles erop en vanavond gaan we iets eten omdat we sauna doen. Dan eten we daar altijd tapas, daarom wil ik calorietjes sparen overdag om vanavond dat toch te kunnen eten.

Da's waar, het is echt al stukken beter, ik overdrijf. keek vooral naar vandaag en als ik dan mij inbeeld dat het avondeten slechts enkele olijfjes en kaasjes zou zijn, zwijmel... :)
Sorry meis, weet dat je super je best doet

Hier eten we vanavond kalkoenlapje met marsalasaus en Actifry-frieten met een slaatje, mmmm

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1556 Geplaatst 10 februari 2010 - 18:14

rocket_queen zei:

Da's waar, het is echt al stukken beter, ik overdrijf. keek vooral naar vandaag en als ik dan mij inbeeld dat het avondeten slechts enkele olijfjes en kaasjes zou zijn, zwijmel... :)
Sorry meis, weet dat je super je best doet

Hier eten we vanavond kalkoenlapje met marsalasaus en Actifry-frieten met een slaatje, mmmm

Olijven, fetakaas, bruschetta met mozzarella en zongedroogde tomaatjes, bruschetta met sardientjes, chorizo, pata negra, mini-pizzaatjes en daar afgebakken broodjes bij. En cava. Jam 8)

Ik ga me toch ook eens zo een actifry halen denk ik, Hanne vindt dat ook zo goed.
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1557 Geplaatst 10 februari 2010 - 18:23

Jess zei:

Ik ga me toch ook eens zo een actifry halen denk ik, Hanne vindt dat ook zo goed.

Meer zelfs, Hanne eet vandaag actifries met hamburgers! Mmmm! Durf alleen effe niet te bewegen. Na zowat de hele dag weg te zijn ligt lou nu bovenop mij in de zetel. Ziet er zo tevreden uit dat ik het niet over mijn hart krijg om aan mijn avondeten te beginnen ;)

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#1558 Geplaatst 10 februari 2010 - 18:41

rocket_queen zei:

Het zou kunnen dat ik ietsjes minder eet, zeker op dagen dat ik het druk heb op het werk(de laatste 2 weken nonstop). Eet bijvoorbeeld nog 'maar'  2 stukken fruit per dag en minder grote porties avondeten. Ik denk wel dat ik nog ruimmm genoeg eet.

Hmmm lekkerrr. Nutella hebben wij nu al een hele tijd niet meer in huis. Speculoospasta ook niet. Gelukkig! ;)
Oh ja, drukke dagen. Dan eet ik ook niet veel, maar dan 's avonds krijg ik zoveel honger dat ik ga snoepen of boterhammetjes eten.

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#1559 Geplaatst 10 februari 2010 - 18:42

Smitten Kitten zei:

Meer zelfs, Hanne eet vandaag actifries met hamburgers! Mmmm! Durf alleen effe niet te bewegen. Na zowat de hele dag weg te zijn ligt lou nu bovenop mij in de zetel. Ziet er zo tevreden uit dat ik het niet over mijn hart krijg om aan mijn avondeten te beginnen ;)

Oh zo lief! Je mag hem naar hier brengen hoor, lieve Lou! :love4:
Smakelijk zodadelijk :)

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#1560 Geplaatst 10 februari 2010 - 18:50

Hier weer een warrige dag...
Ik moest vanmorgen naar school gaan om cursussen te gaan halen. Maar ik werd wakker met keelpijn. En toen ik opstond was ik erg draaierig. Dus maar terug gaan slapen... tot half 4 vanmiddag :trance: . Niet normaal... vorig weekend ook al eens tot half 3... Ik ga maar weer eens ijzer bijnemen, hopelijk helpt het want zoveel slapen is echt niet normaal. Lig verder al de hele dag in de zetel of mijn bed.

Gisteren de hele dag in de kou rondlopen heeft me ook echt niet goed gedaan.
Maar ik heb ondertussen dus nog maar 1 maaltijd op. Misschien eet ik straks nog wel wat, maar dat is dan weer zo laat en da's ook niet goed. Zal wel niet meer teveel zijn, want mijn eten ligt me nogal zwaar op de maag.

Morgen hopelijk weer een normalere dag. Ik ga straks weer een lunchpakketje en tussendoortjes klaarzetten voor morgen op school. Heb een hele grote brooddoos, daar kunnen boterhammetjes, een fruitje en een koekje in. En dan eet ik nog een soepje op school.