Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#166 Geplaatst 15 januari 2010 - 11:57

En, hoe valt het mee onder de diëtende ks-ers?

Ik heb gisterenavond toch wel ferm gezondigd! Al maar goed dat er ook worteltjes etc waren anders had ik alle kommetjes chips uitgegeten denk ik :ha .

Vandaag dus eventjes wat minder om het gesnoep van gisteren te compenseren ;) .
Gelukkig ga ik vanavond sporten, toch een beetje calorietjes wegwerken :)
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#167 Geplaatst 15 januari 2010 - 12:01

:ha :ha Je kunt niet zeggen dat ik niet aan je had gedacht he! ;) Maar de andere hapjes waren natuurlijk ook te lekker om af te blijven. Al had ik voor we aan de hapjes begonnen, nog niks gegeten buiten mijn soepje 's middags, dus voel ik me er ook niet zo schuldig over. :)
Ondertussen zit ik hier weer met een soepje voor mn neus zie: groentensoep met stukjes groentes in (wortel, boontjes, erwtjes, prei, bloemkool, en broccoli. hmmm lekkerrrrr! Vanavond wordt het de rest van de bloemkool van gisteren (gaargestoomd met kruiden erover), aardappeltjes en een mini stukje vlees.
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#168 Geplaatst 15 januari 2010 - 12:18

Er is toch al zo een twee kilo af, maar toch nog een aantal te gaan... Dat zou dus allemaal veel rapper vooruit moeten gaan bij mij he... :)

Gisterenavond een lekker tonijnslaatje gegeten...

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#169 Geplaatst 15 januari 2010 - 12:19

Waaaaaaaaaaah ik viel om van de honger en ik heb juist een wafel gegeten... MET chocolade dan nog!
Foeifoeifoei!!! (Tijd van de maand, dan is dieet zo lastig hè!)
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#170 Geplaatst 15 januari 2010 - 12:21

Jess zei:

Waaaaaaaaaaah ik viel om van de honger en ik heb juist een wafel gegeten... MET chocolade dan nog!

Dan heb ik het ook supermoeilijk... Vooral om van chocolade af te blijven. :oops:

Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#171 Geplaatst 15 januari 2010 - 12:22

Jess zei:

Idem hier Jess :louche: ! Heb gisteren tijdens de cinema ook wat chips gegeten O:)

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#172 Geplaatst 15 januari 2010 - 12:24

Ik zal straks dan wat extra mijn best moeten doen.
Pff, ben zo eventjes niet meer gemotiveerd, ook al omdat ik zo opgezwollen ben gelijk een ballon nu :o , echt niet charmant dus.
Gelukkig heb ik wel al neen gezegd tegen de koffiekoeken die een jarige collega had meegebracht.
Vond ik al flink, want het waren mijn lievelingskoeken: lange suisse koeken *kwijltje à la Homer Simpson*

Bewerkt door Jess, 15 januari 2010 - 12:25.
Reden van bewerken: Typfout

Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#173 Geplaatst 15 januari 2010 - 12:27

Jess zei:

Ik zal straks dan wat extra mijn best moeten doen.
Pff, ben zo eventjes niet meer gemotiveerd, ook al omdat ik zo opgezwollen ben gelijk een ballon nu :o , echt niet charmant dus.
Gelukkig heb ik wel al neen gezegd tegen de koffiekoeken die een jarige collega had meegebracht.
Vond ik al flink, want het waren mijn lievelingskoeken: lange suisse koeken *kwijltje à la Homer Simpson*

:goofy: Flink Jess!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#174 Geplaatst 15 januari 2010 - 12:28

Ik ben gisterenavond begonnen met minder te eten, tot nu gaat het al goed!
Ben benieuwd wanneer mijn aanval komt naar chocolade. :)

Goed van je Jess, zeg neen tegen koffiekoeken :lachen:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#175 Geplaatst 15 januari 2010 - 12:30

Jess zei:

Ho ja dat heb ik dan ook voor! Maar het probeem is dat dat al begint 3 dagen ervoor en blijft duren tot 3 dagen erna :s

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#176 Geplaatst 15 januari 2010 - 12:34

ik heb gisteren ook gezondigd met een beetje chips maar ik was dezemorgen toch nog een beetje gewicht kwijt... Ik zal vandaag wel extra mijn best doen :)
Maar de weegschaal is kapot :( en de oude is niet zo betrouwbaar, dus t zal moeilijk te controleren zijn voorlopig, maar als ik goed mijn best doe zie ik misschien direct enkele kilo's minder tegen de tijd dat we een andere hebben *hoop hoop*

mijn probleem voor de moment is dat ik over een hele dag zo goed als geen honger heb en dus heel weinig eet en dan 's avonds veeel honger heb. Maar een beetje honger leiden moet ik maar tegenkunnen, dan krimpt men maag misschien wat :p

Bewerkt door crazy_catlady, 15 januari 2010 - 12:35.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#177 Geplaatst 15 januari 2010 - 12:50

Vwala, mijn sla is op. Dat was ook niet veel soeps. Kon ik nog wel een hele kom van uiteten.... :o
(Valt het op dat ik aan het zagen ben?)
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#178 Geplaatst 15 januari 2010 - 12:52

Jess zei:

Vwala, mijn sla is op. Dat was ook niet veel soeps. Kon ik nog wel een hele kom van uiteten.... :o
(Valt het op dat ik aan het zagen ben?)

Waarom eet je geen boterham?
2 sneetjes en dan je salade dat mag hoor!

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#179 Geplaatst 15 januari 2010 - 13:40

Solotje zei:

Waarom eet je geen boterham?
2 sneetjes en dan je salade dat mag hoor!

Na gisteren wat te veel gesnoept te hebben (en na mijn wafel :ha ) toch maar niet. Ik weet ook dat ik niet goed afval als ik te veel brood eet, ik ken mijn lichaam wel redelijk goed.
Niet dat ik helemaal Atkins volg (daarvoor eet ik ook te weinig vlees en te veel fruit), maar koolhydraten verteer ik slecht, hou ik lang vast en houdt ook veel vocht vast bij mij.
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#180 Geplaatst 15 januari 2010 - 13:54

heeft er iemand al gehoord van bloedgroepdieet?
Het houdt in dat per bloedgroep verschillende dingen heilzaam, neutraal en slecht zijn. Door veel van het heilzame, matig van het neutrale en weinig of niets van het slechte te eten val je dan af tot je op een goed gewicht zit.
Het klinkt misschien belachelijk, maar velen in mijn familie zijn ermee afgevallen, ik ook. Ons bomma is er echt 10tallen kilo's mee kwijt geraakt zonder zichzelf te moeten uithongeren. Misschien dat ik ook terug wat meer daarnaar ga kijken bij mijn dieet :)