Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1666 Geplaatst 17 februari 2010 - 10:32

Zie ik hier weer de speculaaspasta :louche:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1667 Geplaatst 17 februari 2010 - 10:35

Solotje zei:

Ja, mijne pot is alweer uit. Tijd vd maand, dan gaat er bijna een hele pot door O:)
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1668 Geplaatst 17 februari 2010 - 10:45

Solotje zei:

:ha :ha :ha ja! Ik had het nodig vanochtend!
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1669 Geplaatst 17 februari 2010 - 11:16

Jess zei:

Ja, mijne pot is alweer uit. Tijd vd maand, dan gaat er bijna een hele pot door O:)
Ik denk dat wij altijd samen tante roos op bezoek krijgen, vorige maand was dat ook al. :ha

Karolientje zei:

:ha :ha :ha ja! Ik had het nodig vanochtend!

:ha Ik snap dat, ik heb mijne pot choco nutella geruild met choco van het boereke, oooh dat was lang geleden en zo lekker mmmm.... ik heb dat ook regelmatig nodig, speculaaspasta is toch al eventjes geleden.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#1670 Geplaatst 17 februari 2010 - 11:19

Solotje zei:

Ik denk dat wij altijd samen tante roos op bezoek krijgen, vorige maand was dat ook al. :ha

:ha :ha tante roos?! :ha
Geplaatste afbeelding

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#1671 Geplaatst 17 februari 2010 - 11:56

Solotje zei:

Oei, ik durf het hier bijna niet posten maar ik heb dat niet in huis. Ik heb dat wel eens geproefd, maar vinden jullie dat zo lekker? Ik zal ook eens een potje proberen of beter niet? (Waarschijnlijk niet echt passend in een dieet?)
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1672 Geplaatst 17 februari 2010 - 11:59

Fieke zei:

Oei, ik durf het hier bijna niet posten maar ik heb dat niet in huis. Ik heb dat wel eens geproefd, maar vinden jullie dat zo lekker? Ik zal ook eens een potje proberen of beter niet? (Waarschijnlijk niet echt passend in een dieet?)

Eerlijk gezegd ben ik daar absoluut geen fan van, ik denk ook niet dat de crunchy mij meer zal weten te bekoren op dat vlak. Mijn gewone pot speculaaspasta om te proberen heb ik direct aan mijn zus gegeven. Wat speculaas betreft ben ik een raar geval, bij het ene vind ik dat superlekker en onmisbaar en bij het andere overbodig en eentonig O:)
Het past inderdaad niet echt bij een dieet, tenzij als zoete zonde :ha

Bewerkt door Spanishke, 17 februari 2010 - 12:00.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#1673 Geplaatst 17 februari 2010 - 12:01

Ik heb voor vanmiddag een slaatje mee. De dressing wil ik er nog niet van 's ochtends al op doen (dan is alles zo onder de dressing en plakt alles). Heeft er iemand een tip hoe ik die dressing 'veilig' mee naar het werk kan nemen. De volledige fles hier in de koelkast zetten gaat niet (er verdwijnt hier regelmatig vanalles, van eten tot brooddozen en kommetjes).
Ik heb nu een beetje dressing in een leeg flesje van water gedaan, maar de helft blijft in het flesje hangen zodat er bijna niets op mijn salade komt. Iemand een beter idee?
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1674 Geplaatst 17 februari 2010 - 12:02

Fieke zei:

Zou je dat wel doen, het is gemakkelijker dat je het niet kent, ik wil je alleen maar waarschuwen, want het is echt een caloriebom. :twisted:

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#1675 Geplaatst 17 februari 2010 - 12:05

Maar ik heb mij nu zoiets ongeveer aangeschaft!!! Hopelijk helpt het een beetje :)

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1676 Geplaatst 17 februari 2010 - 12:08

Oh super :thumb: succes!

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#1677 Geplaatst 17 februari 2010 - 12:35

Succes Lizke!
Hopelijk ziet Zulma'ke het niet als nieuw speeltje... :x
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#1678 Geplaatst 17 februari 2010 - 12:45

Fieke zei:

Succes Lizke!
Hopelijk ziet Zulma'ke het niet als nieuw speeltje... :x

Ha, die heeft dat al uitgebreid besnuffeld hoor... Wat doet dat ding hier nu weer op MIJN speelterrein? :x ... Wie weet komt ze me wel aanmoedigen :ha

Bewerkt door lizke, 17 februari 2010 - 12:45.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1679 Geplaatst 17 februari 2010 - 14:22

Fieke zei:

Ik heb voor vanmiddag een slaatje mee. De dressing wil ik er nog niet van 's ochtends al op doen (dan is alles zo onder de dressing en plakt alles). Heeft er iemand een tip hoe ik die dressing 'veilig' mee naar het werk kan nemen. De volledige fles hier in de koelkast zetten gaat niet (er verdwijnt hier regelmatig vanalles, van eten tot brooddozen en kommetjes).
Ik heb nu een beetje dressing in een leeg flesje van water gedaan, maar de helft blijft in het flesje hangen zodat er bijna niets op mijn salade komt. Iemand een beter idee?

Ik heb zo een klein potje van tupperware, daar kan ongeveer 30 ml ofzo in. Verkopen ze per drie. Als je eens op zoek gaat, dan vind je dat ook wel hoor, zo een flesje.

Wat ook kan, is enkele laagjes plastic folie op elkaar doen, en daar een zakje van maken en dan supergoed knopen of een diepvrieszakje nemen. Dan gewoon met je vork of een tandenstoker in prikken en vwala. Gezien op Jamie Oliver, als hij ging picknikken.
Geplaatste afbeelding

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#1680 Geplaatst 17 februari 2010 - 14:33

Jess zei:

Ik heb zo een klein potje van tupperware, daar kan ongeveer 30 ml ofzo in. Verkopen ze per drie. Als je eens op zoek gaat, dan vind je dat ook wel hoor, zo een flesje.

Wat ook kan, is enkele laagjes plastic folie op elkaar doen, en daar een zakje van maken en dan supergoed knopen of een diepvrieszakje nemen. Dan gewoon met je vork of een tandenstoker in prikken en vwala. Gezien op Jamie Oliver, als hij ging picknikken.

Mijn buurvrouw houdt volgende week een Tupperware, super!!
Die laagjes plasticfolie klinken ook wel makkelijk maar niet in mijn handtas (je wil niet weten wat daar allemaal van scherpe dingen inzitten :ha :ha ) en ik wil het risico niet lopen dat het uitloopt. En nog een extra zakje meenemen??? Ik sleur nu al 2 boekentassen, 1 handtas en dan nog vaak een los boek mee. (plus 'wachtoutfit' in sportzak 1 x per week) Dat gaat toch geplet of gespiest raken :ha :ha met alle gevolgen.
Maar bedankt voor de tip!!!!
Geplaatste afbeelding