Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#1816 Geplaatst 02 maart 2010 - 20:04

:ha :ha :ha Spanishke! Die paprikachips van je collega blijven aan haar billen plakken, zeg dat maar eens ;) . (toch als ze die aan dit tempo blijft eten ;) )

We hebben de zalm gebakken, maar eigenlijk was het een receptje met botervis, maar die vind ik dus nergens :) . (waarschijnlijk wel in een viswinkel, maar wij gaan nu altijd naar de Delhaize O:) en ze hebben daar niet zoveel viskeuze: pladijs, zalm, kabeljauw, scampi's in alle soorten en koolvis). Vrijdag is het weer zalm, maar dan is het gerookte :) Veel zalm hé.. Maar ons Sonja heeft enkel receptjes met vis, kip of vleesvervangers.. En één keer hazenrug (en dat lust ik dan weer niet) en een varkenshaasje.

Blij dat je zo goed bezig bent :thumb: . Hoeveel is er nu in het totaal al af? Je zal dat kleedje voor de trouw van je zus serieus moeten inleggen :ha

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1817 Geplaatst 02 maart 2010 - 20:54

Spanishke zei:

En dat met die collega schuins over mij die de rest van haar zak paprika chips heeft zitten verorberen deze morgen, een pak boterkoeken naar binnen heeft gespeeld en mij heeft gevraagd om te wisselen met haar briefje van 5,00 euro zodanig dat ze nog een nieuw pak chips kon kopen in de automaat

:ha :ha :ha Toffe collega :thumb:

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#1818 Geplaatst 03 maart 2010 - 10:17

Vandaag weer op de goede weg!
De pitta gisteren heeft wel gesmaakt en ik heb goed gestudeerd!!!
Vanochtend musli
Vanmiddag: yoghurt met musli (zonder lust ik hem nog steeds niet) en fruitsalade: druifjes, frambozen en kiwi
Vanavond: zal het niet meer veel zijn: examenstress. waarschijnlijk lamskoteletje onder de gril met gewokte groentjes en wat rijst.
Eindelijk eens aangedurfd om op de weegschaal te gaan staan. Ik weet niet van welk gewicht ik vertrokken ben maar nu viel het al mee: 52 kg. ('k zou er nog graag 2 kg afhebben, dan is het een mooi rond getal)
Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#1819 Geplaatst 03 maart 2010 - 10:40

pfff ikke gisteren smorgen ontbijtgranen, smiddag pasta met roomsaus en savonds een receptie opt werk met hapjes en 2 glazen champagne en dan thuis nog een kommetje ontbijtgranen...
Vandaag ga ik voor: smorgens een kommetje ontbijtgranen, tussendoor (nu) 2 speculoosjes (kleine) en een tas thee, smiddags bruine boterhammen met geitenkaas of kippenwit, tussendoortje een potje verse yoghurt met vruchten (107 kcal) en savonds weet ik nog niet...iets met vis misschien?

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#1820 Geplaatst 03 maart 2010 - 10:42

Frances zei:

Hello!

Gisteren zei mijn mamie dat ik er goed uitzag en vermagerd ben jiipppiieee! :cheer: En nochtans let ik er niet super hard op! Ik blijf gewoon van de koekies af en minder chocomelk

ja chocomelk is veeeel kcal! Ik dacht dat dat minder was dan chocolade en dronk dat steeds in de plaats maar dat heeft geen nut... :d
Maar ach ik heb vorige week een heel pak cadbury met karamel gegeten op congé dusja... :engel:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1821 Geplaatst 03 maart 2010 - 11:42

Bibie zei:

:ha :ha :ha Spanishke! Die paprikachips van je collega blijven aan haar billen plakken, zeg dat maar eens ;) . (toch als ze die aan dit tempo blijft eten ;) )

We hebben de zalm gebakken, maar eigenlijk was het een receptje met botervis, maar die vind ik dus nergens :) . (waarschijnlijk wel in een viswinkel, maar wij gaan nu altijd naar de Delhaize O:) en ze hebben daar niet zoveel viskeuze: pladijs, zalm, kabeljauw, scampi's in alle soorten en koolvis). Vrijdag is het weer zalm, maar dan is het gerookte :) Veel zalm hé.. Maar ons Sonja heeft enkel receptjes met vis, kip of vleesvervangers.. En één keer hazenrug (en dat lust ik dan weer niet) en een varkenshaasje.

Blij dat je zo goed bezig bent :thumb: . Hoeveel is er nu in het totaal al af? Je zal dat kleedje voor de trouw van je zus serieus moeten inleggen :ha

Tja daar is het al lang te laat voor hoor, ze lijkt er haar niets van aan te trekken. Je bent wat je eet is zeker geen understatement O:) Nu staat er een grote zak Croky Bolognèse op het menu...

In totaal is er 4,5kg af, maar dat kleedje is nu al te groot aan het worden eigenlijk... misschien dat het beter zou lukken met zo'n plakbh'tjes voor de pistoletkes :ha ik hoop het althans. Had speciaal eentje genomen dat je moet binden rond je middel, maar blijkbaar haalt dat niet veel uit. En mijn schoonbroer zei nog van "precies of ge gaat daar nog afvallen binnen die tijd"
Ja dus! :louche:

Gisteravond was ik pas thuis om 20u30 (elke avond trouwens met die late shift) en mocht ik de keuken beginnen opkuisen. Had helemaal geen zin meer om nog iets gereed te maken, Simon stelde voor om gewoon broodjes in de oven te leggen met wat toespijs dus dat heb ik dan gegeten met wat sla en tomaatjes.

Vandaag op menu:
Ontbijt: Corn flakes natuur met muesli en halfvolle melk
Op werk aangekomen heb ik een mini cappuccino genomen voor de goesting :)
Tussendoortje: Lightbar peperkoek voor maar 89kcal, blijft een aanrader! en een kokosnootthee
Lunch: sla'tje met wortel, tomaat en kipfilet en 3 kleine boterhammetjes
Tussendoortje: mango yoghurtje, appel en thee
Avondmaal: Bami met kip

Tussendoor eet ik nog wat fruit, zal appel, kiwi en/of peer worden

Bewerkt door Spanishke, 03 maart 2010 - 20:44.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#1822 Geplaatst 03 maart 2010 - 11:59

sneeuwwitje zei:

ja chocomelk is veeeel kcal! Ik dacht dat dat minder was dan chocolade en dronk dat steeds in de plaats maar dat heeft geen nut... :d
Maar ach ik heb vorige week een heel pak cadbury met karamel gegeten op congé dusja... :engel:

Ja ik ben echt zot van chocomelk he... :engel: En pure chocolade met banaanvulling... O:)

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#1823 Geplaatst 03 maart 2010 - 19:58

Fieke zei:

Vandaag weer op de goede weg!
De pitta gisteren heeft wel gesmaakt en ik heb goed gestudeerd!!!
Vanochtend musli
Vanmiddag: yoghurt met musli (zonder lust ik hem nog steeds niet) en fruitsalade: druifjes, frambozen en kiwi
Vanavond: zal het niet meer veel zijn: examenstress. waarschijnlijk lamskoteletje onder de gril met gewokte groentjes en wat rijst.
Eindelijk eens aangedurfd om op de weegschaal te gaan staan. Ik weet niet van welk gewicht ik vertrokken ben maar nu viel het al mee: 52 kg. ('k zou er nog graag 2 kg afhebben, dan is het een mooi rond getal)

Hé Fieke, wij hebben hetzelfde streefgewicht! Ik ben er nog 1.6kg van verwijderd.. Deze zomer woog ik 49.5 en dat is een heel mooi gewicht voor mij. Niet minder, niet meer. Ik ben tijdens de examens toch wel een heel pak aangekomen. Maar nu is het streefdoel 50. Het probleem is dat ik een heel erg slanke taille heb, en als ik begin af te vallen is dat dan nog eens het eerste dat inkrimpt.. Mijn probleemzone zijn eerder mijn heupen O:) , maar daar gaat er toch niet veel af precies.. :( En dat is ook de eerste plaats waar ik weer bijkom.

Gisterenavond hebben we nog pistachenootjes voor "mijn restaurant" zitten "vreten" (het woord vreten was wel degelijk hier het meeste van toepassing :ha ). Ik heb het toch nog altijd heel moeilijk met het feit dat je na het avondeten niets meer zou mogen eten. Wij zijn ook altijd nog een tijdje wakker - eten rond 19uur en gaan pas slapen tegen 01u - 01u30, dus dat is toch nog 6uur dat je niets mag eten :onzeker:

Bewerkt door Bibie, 03 maart 2010 - 20:02.

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1824 Geplaatst 03 maart 2010 - 20:10

Bibie zei:

Hé Fieke, wij hebben hetzelfde streefgewicht! Ik ben er nog 1.6kg van verwijderd.. Deze zomer woog ik 49.5 en dat is een heel mooi gewicht voor mij. Niet minder, niet meer. Ik ben tijdens de examens toch wel een heel pak aangekomen. Maar nu is het streefdoel 50. Het probleem is dat ik een heel erg slanke taille heb, en als ik begin af te vallen is dat dan nog eens het eerste dat inkrimpt.. Mijn probleemzone zijn eerder mijn heupen O:) , maar daar gaat er toch niet veel af precies.. :( En dat is ook de eerste plaats waar ik weer bijkom.

Gisterenavond hebben we nog pistachenootjes voor "mijn restaurant" zitten "vreten" (het woord vreten was wel degelijk hier het meeste van toepassing :ha ). Ik heb het toch nog altijd heel moeilijk met het feit dat je na het avondeten niets meer zou mogen eten. Wij zijn ook altijd nog een tijdje wakker - eten rond 19uur en gaan pas slapen tegen 01u - 01u30, dus dat is toch nog 6uur dat je niets mag eten :onzeker:

Amai! Magere trienen! Hoe groot zijn jullie eigenlijk???
Ik ben al blij als ik de 60 kilo haal. Ik ben 1.74m groot, en als ik 60 weeg sta ik al vrij spits in mijn gezicht. Mijn gezicht hè, mijn kont daar spreek ik niet over :ha

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1825 Geplaatst 03 maart 2010 - 20:48

Bibie zei:

Hoe groot ben jij juist? Groter dan mij alleszins toch he?
Gisteren heb ik ook zo wat stukjes melkchocolade, amazonianootjes, walnootjes in stukjes gelegd voor't ventje, voor mij was het zwarte chocolade met gedroogde veenbesjes. En daarnaast stonden ook nog blauwe en witte druiven. Bedoeling was dus om daar van te genieten, maar Simon kan dat dus niet he. Vanaf dat op tafel staat, moet dat direct op... en dan moet ik zelf erg snel zijn of alles is op :ha

Persoonlijk heb ik het daar de laatste tijd ook wel erg moeilijk mee, ik eet dan ook altijd ofwel nog een stukje fruit of ik knabbel mij onnozel aan wortels of drink erg veel thee of ik zondig met van die kleine stukjes chocolade of andere kleine dingetjes...

Mijn streefgewicht was eerst 52kg, ik kom van 58, maar als het lukt, ga ik toch proberen om naar 50kg te gaan. 52 zou ik ook wel al erg tevreden mee zijn :) Verder heb ik wat hetzelfde probleem als jij Lynn met de taille en de heupen...

Bewerkt door Spanishke, 03 maart 2010 - 20:54.

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#1826 Geplaatst 03 maart 2010 - 21:50

Ik ben 1m66, dus niet zo groot :) en ik heb wel hele smalle botten. Lach maar ;) Een vriendin van mij verdikt enkel aan haar buik en heeft hele smalle benen.. Ik vind een molliger buikje toch makkelijker te verbergen, en handiger voor kleedjes!  

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1827 Geplaatst 03 maart 2010 - 22:14

Bibie zei:

Ik ben 1m66, dus niet zo groot :) en ik heb wel hele smalle botten. Lach maar ;) Een vriendin van mij verdikt enkel aan haar buik en heeft hele smalle benen.. Ik vind een molliger buikje toch makkelijker te verbergen, en handiger voor kleedjes!  

Ik ben even groot! Mijn botten zijn niet bepaald smal, heb nog nooit iets gebroken...
Ja, maar toch, zo'n buikje is toch niet handig in de zomer met een topje ofzo, voor kleedjes is het wel handiger, tenzij het met een riempje is om je taille meer te accentueren.
Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#1828 Geplaatst 03 maart 2010 - 23:02

:help:
Er is een pot nutella choco in huis!
Niet...choco...eten...moet...afblijven...!!
Mijn schoonzus komt hier logeren, omdat mijn broer in Leuven geopereerd wordt en zij wonen in West-Vlaanderen. En we hebben speciaal choco gekocht, voor haar ontbijt. Maar nu moet ik daar zien af te blijven. Als ik eens begin daarmee...

Ik ga mijn appelsien opeten nu :thumb: . Hopen dat het daarbij blijft.

Wij eten altijd heel vroeg. Al iets na 17u. En dan hou ik het dus ook geen hele avond meer vol zonder eten. Ik blijf ook lang op. Vroeger was dat dan altijd rond 21u nog eten. 2 boterhammen en nog een koek ofzo. Niet goed dus. Nu mag ik rond 19u nog iets eten. Vandaag een boterham omdat ik te weinig had gegeten. Maar soms is dat ook gewoon een yoghurtje. Soms durf ik nog iets te snoepen later, maar dat is dus ook als ik weer te weinig overdag heb gegeten en nog puntjes overheb. Wat moet ik er anders mee doen hè...

Ik mag van mezelf nu nog 3 boterhammen per dag eten. Ik eet zo graag brood en kan daar dus ook best veel van eten. Nu probeer ik in de plaats al eens een yoghurtje te eten bijvoorbeeld.

Heb me vanmorgen nog eens gewogen, was 700gr af sinds zaterdag :) . Nu proberen dat zo te houden tot zaterdag.

Ik vind jullie gewichten toch al heel mooi hoor. Als ik dat zo hoor zijn jullie toch al heel slanke dames? Ik ben 1m62 en ga al blij zijn om 58kg te wegen. Mijn hoogste gewicht is 63. Mijn omgeving vind het al een beetje gek dat ik op dieet zou gaan... Mijn buikje en zwembandje wil ik er ook nog graag af. Maar ik vrees dat dat zonder sport moeilijk gaat zijn.

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#1829 Geplaatst 04 maart 2010 - 09:26

Bibie zei:

een dikke poep kan je makkelijk verbergen met A lijn rokjes vind ik :ha
Maar het meeste is wel te camoufleren met de juiste kledij... :d

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1830 Geplaatst 04 maart 2010 - 09:37

Dikke poep is inderdaad nog gemakkelijk te verbergen zou ik denken. Dikke buik vind ik zelf echt niet aantrekkelijk, maar valt ook nog wel te verbergen. Maar het allermottigste vind ik flabberarmen. Dat geeft meteen zo'n echt dikke indruk vind ik. En in de zomer valt dat niet echt goed te verbergen, want zomer is toch echt blote-armen-seizoen bij uitstek ;)

Maar goed, ik streef ernaar om deze zomer niets te moeten verbergen :LOL:
Mijn streefdoel ligt ook zo rond het streefdoel van de meeste dames hier. Maar ben ook niet al te groot. (understatement haha)