Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#1831 Geplaatst 04 maart 2010 - 09:41

Smitten Kitten zei:

Dikke poep is inderdaad nog gemakkelijk te verbergen zou ik denken. Dikke buik vind ik zelf echt niet aantrekkelijk, maar valt ook nog wel te verbergen. Maar het allermottigste vind ik flabberarmen. Dat geeft meteen zo'n echt dikke indruk vind ik. En in de zomer valt dat niet echt goed te verbergen, want zomer is toch echt blote-armen-seizoen bij uitstek ;)

Maar goed, ik streef ernaar om deze zomer niets te moeten verbergen :LOL:
Mijn streefdoel ligt ook zo rond het streefdoel van de meeste dames hier. Maar ben ook niet al te groot. (understatement haha)

Jaa, flabberarmen! Mijn mama is mooi mager voor haar leeftijd, maar ze heeft er ook last van :( . Een ramp is het! En zij krijgt het niet meer weg :( Kun je dat eigenlijk vermijden zodat je er op latere leeftijd geen last van krijgt?

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1832 Geplaatst 04 maart 2010 - 10:08

Amai als ik dat hier lees met jullie gewichtjes, :o durf ik mijn gewicht niet zeggen. :oops:

Het beste wat je kan verbergen is kleine tietjes, een dikke poep, vetbuik of billen valt toch altijd op zene.

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#1833 Geplaatst 04 maart 2010 - 10:16

OMG die streefgewichtjes :o , ik zal al blij zijn als ik de 55 terug haal!!
Ik moet er dringend weer invliegen, het is een beetje aan het afzwakken :oops: ...
Ontbijt: special K apple crumble + tas koffie
Tussendoortje: balisto
Middag: 2 boterhammekes met confituur
Tussendoortje: appel
Avond: nog geen idee...

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#1834 Geplaatst 04 maart 2010 - 11:11

Ik ben ook niet zo groot, hoor: 1m68. Ik vind mezelf niet echt te dik maar ik heb ook een paar 'probleemzones'. Laat ons zeggen dat T-shirts altijd een kleinere maat moeten hebben dan rokjes ;) .
50 kg is voor mij ideaal, dan voel ik me goed en dat was vroeger (competitiesport) mijn competitiegewicht. Mijn gezicht staat dan ook wel scherp en ook mijn handen 'steken'.
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#1835 Geplaatst 04 maart 2010 - 12:38

pfff.... normaal ging ik vandaag terug naar de Zumba, maar de 'vriendin' dat meeging is ons blijkbaar nu pas gaan inschrijven en is dus volzet voor deze avond :(
ik voel me wel slecht vandaag, maar ik had toch graag gegaan, ik denk toch dat ik die sport nodig heb :(
zal dan maar zielig proberen wat zumba via de youtube te doen :ha :(

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#1836 Geplaatst 04 maart 2010 - 12:48

Waarom vermageren jullie?! Jullie hebben toch een goed gewicht?!

Vijf jaar geleden woog ik er 68, ben 1.66m groot. Ben ik heel veel afgevallen, 57kg. En toen zeiden de mensen al dat het te mager was! Dus weeg ik er nu terug 62 (samenwoonkilo's :louche: ) en ik vind 60 zo het perfecte dus daar wil ik terug naar toe.
Ons mama gaat samen met mij Zumba beginnen! :dancer: Enkel heb ik wat schrik voor mijn knie, weet iemand of dat erg belastend is?

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#1837 Geplaatst 04 maart 2010 - 12:52

Frances zei:

Waarom vermageren jullie?! Jullie hebben toch een goed gewicht?!

Vijf jaar geleden woog ik er 68, ben 1.66m groot. Ben ik heel veel afgevallen, 57kg. En toen zeiden de mensen al dat het te mager was! Dus weeg ik er nu terug 62 (samenwoonkilo's :louche: ) en ik vind 60 zo het perfecte dus daar wil ik terug naar toe.
Ons mama gaat samen met mij Zumba beginnen! :dancer: Enkel heb ik wat schrik voor mijn knie, weet iemand of dat erg belastend is?

ik dacht dat Karolien hier is moeten stoppen voor haar knie...
Ikzelf vond bepaalde oefeningen belastend voor mijn knie, maar bijlange niet alles, dus misschien lukt het als je af en toe een oefening overslaagt?

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1838 Geplaatst 04 maart 2010 - 13:34

Tja, wat je wilt verliezen van gewicht en het gewicht waar je je goed bij voelt is zo persoonlijk he....

Zolang de streefdoelen reëel en gezond zijn moet iedereen maar doen wat hij/zij wilt vind ik.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#1839 Geplaatst 04 maart 2010 - 13:37

Smitten Kitten zei:

Tja, wat je wilt verliezen van gewicht en het gewicht waar je je goed bij voelt is zo persoonlijk he....

Zolang de streefdoelen reëel en gezond zijn moet iedereen maar doen wat hij/zij wilt vind ik.

Dat is waar! Maar dan nog is dat allemaal zo ja, ik weet van sommige nu jullie gewicht en lengte, maar per persoon is dat nog zoooo verschillend! Vele denken bij mij dat ik minder weeg... :s Ieder zijn lichaam is verschillend, maar dat was daarstraks gewoon mijn eerste reactie :LOL: ik voel me gewoon nu zo'n drie a vier kilo te dik, ik ben mss niet te dik, maar ik voel me zo... En daar draait het vaak rond waarom je zou vermageren he.

Btw, ik heb het advies opgevolgd: ik heb appels gekocht en ga er sebiet eentje schillen en in een doosje meenemen naar school! :cheer:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#1840 Geplaatst 04 maart 2010 - 13:39

crazy_catlady zei:

ik dacht dat Karolien hier is moeten stoppen voor haar knie...
Ikzelf vond bepaalde oefeningen belastend voor mijn knie, maar bijlange niet alles, dus misschien lukt het als je af en toe een oefening overslaagt?

Ooh :( mss als ik mijn brace aandoe en elke avond ijs leg? We zullen wel zien hé. Hopelijk lukt het. Want fitnessen wil ik absoluut niet meer doen. Ben dat echt kotsbeu. En ik wil iets met muziek! :jump: Ik kan niet dansen, en daarmee dat zumba toch perfect is :ha Ik ga is opzoeken of ik een proeflesje kan doen :)

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#1841 Geplaatst 04 maart 2010 - 13:44

Frances zei:

Ooh :( mss als ik mijn brace aandoe en elke avond ijs leg? We zullen wel zien hé. Hopelijk lukt het. Want fitnessen wil ik absoluut niet meer doen. Ben dat echt kotsbeu. En ik wil iets met muziek! :jump: Ik kan niet dansen, en daarmee dat zumba toch perfect is :ha Ik ga is opzoeken of ik een proeflesje kan doen :)

ik weet niet van waar je ergens bent, maar in Heist-op-den-berg moet je geen lid worden en kan je dus per keer zien, je moet gewoon tijdig inschrijven, dat is 7,5euro per les, als je dan uiteindelijk lid wordt is dat natuurlijk goedkoper... :)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1842 Geplaatst 04 maart 2010 - 13:59

Frances zei:

Dat is waar! Maar dan nog is dat allemaal zo ja, ik weet van sommige nu jullie gewicht en lengte, maar per persoon is dat nog zoooo verschillend! Vele denken bij mij dat ik minder weeg... :s Ieder zijn lichaam is verschillend, maar dat was daarstraks gewoon mijn eerste reactie :LOL: ik voel me gewoon nu zo'n drie a vier kilo te dik, ik ben mss niet te dik, maar ik voel me zo... En daar draait het vaak rond waarom je zou vermageren he.

Btw, ik heb het advies opgevolgd: ik heb appels gekocht en ga er sebiet eentje schillen en in een doosje meenemen naar school! :cheer:

Let op met appeltjes te schillen, ik schil ze enkel op het moment zelf omdat ze direct bruin beginnen uitslagen en dat is helemaal niet lekker meer

Met het gewicht dat ik nu heb, zit ik nog altijd verveeld met paparmen en te dikke heupen, meeste denken ook dat ik minder woog dan 58 een aantal weken geleden, maar niets is minder waar..
Als ik van mijn complexen vanaf wil, zal ik toch mijn armen moeten trainen en bilspieren, maar nu gaat het wat moeizamer omdat ik terug meer last heb van mijn nek, schouders en rug, moet ook terug naar de kiné 2-3 keer per week.

Bewerkt door Spanishke, 04 maart 2010 - 14:00.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1843 Geplaatst 04 maart 2010 - 14:18

Spanishke zei:

Let op met appeltjes te schillen, ik schil ze enkel op het moment zelf omdat ze direct bruin beginnen uitslagen en dat is helemaal niet lekker meer

Met het gewicht dat ik nu heb, zit ik nog altijd verveeld met paparmen en te dikke heupen, meeste denken ook dat ik minder woog dan 58 een aantal weken geleden, maar niets is minder waar..
Als ik van mijn complexen vanaf wil, zal ik toch mijn armen moeten trainen en bilspieren, maar nu gaat het wat moeizamer omdat ik terug meer last heb van mijn nek, schouders en rug, moet ook terug naar de kiné 2-3 keer per week.

Als ik 58 weeg sta ik wat scherp. Ideaal ben ik op 59 kilo vind ik zelf, maar dan moet ik te veel hongeren om daar te geraken.
Nu zit ik op 62-63, hangt er wat van af. 4-5 kwijt in totaal en dat is ok.
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#1844 Geplaatst 04 maart 2010 - 14:30

Spanishke zei:

Om dat tegen te gaan, kan je er een beetje citroensap op druppelen :) .

Jess zei:

Als ik 58 weeg sta ik wat scherp. Ideaal ben ik op 59 kilo vind ik zelf, maar dan moet ik te veel hongeren om daar te geraken.
Nu zit ik op 62-63, hangt er wat van af. 4-5 kwijt in totaal en dat is ok.

Ik woog ook rond de 58 voor het samenwonen, nu hang ik ook rond de 62kg.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#1845 Geplaatst 04 maart 2010 - 14:31

Lisje zei:

Om dat tegen te gaan, kan je er een beetje citroensap op druppelen :) .

Ik woog ook rond de 58 voor het samenwonen, nu hang ik ook rond de 62kg.

Okidoki! Maar heb geen citroen in huis :(

He, wij hebben hetzelfde verhaal qua gewicht :LOL: