Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1966 Geplaatst 14 maart 2010 - 18:34

rocket_queen zei:

Zou ik echt super vinden! :LOL:
Denk ook dat ik goede 'oefeningen' in huis heb: van tikje verlegen tot beetje opdringerig :LOL:

Lasagna zit in de oven intussen, ik kan haast niet wachten

Deal! Zal ook een paar baasje en beestje foto's maken, dus zorg maar dat je er goed uit ziet ;)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1967 Geplaatst 14 maart 2010 - 18:37

Spanishke zei:

Mooi menu'tje Hanne :thumb: zie dat jullie tegenwoordig veel nootjes eten, welke noten zijn dit dan? Ik eet 's avonds soms wat cashewnootjes, pindanootjes (ongezouten, die die je nog moet pellen), en af en toe een klein beetje amazonianootjes, in combinatie met ofwel druiven of gedroogde veenbessen en/of mini stukjes zwarte chocolade :oops:

Was nog vergeten te antwoorden. Ik eet inderdaad redelijk vaak noten. Soms eet ik ook voor mijn maaltijd er een paar. Er zit een stofje in noten dat je een verzadigd gevoel geeft nl. Ik koop vaak een geroosterde notenmengeling bij bv delhaize. Daar zitten dan cashew, amandel, hazel, pecan en amazonianoten in. Die amazonia geef ik wel altijd aan mijn vriend. Word er namelijk beetje misselijk van.

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#1968 Geplaatst 14 maart 2010 - 19:32

Smitten Kitten zei:

Deal! Zal ook een paar baasje en beestje foto's maken, dus zorg maar dat je er goed uit ziet ;)

Er zullen hopelijk niet zoveel vetrolletjes in de weg zitten :d

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#1969 Geplaatst 14 maart 2010 - 19:40

Ik ben al afgevallen door gezonder te eten, maar ik weet niet hoeveel. Want dat doet er mij eigenlijk niet toe... :oops: ik wil me gewoon beter voelen in mijn vel! O:)
Vandaag wel flink gezondigd... We zijn gaan ontbijten Mol met de Bongobon: LEKKER! Koffiekoeken, yoghurtje, choco, franse kazen, glaasje champagne en vers fruitsap, echt super! Dus ja... Maar heb de rest van de dag wel niks meer gegeten hahahaha ik heb mij volgepropt gewoonweg :x

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1970 Geplaatst 15 maart 2010 - 16:43

Eindelijk heb ik pompoenpitten gevonden en als Simon mij niet had tegengehouden had ik 2 grote dozen mee O:) (vervaldatum is pas volgend jaar dus valt heel goed mee vind ik) dat ik er niet eerder aan gedacht heb om eens binnen te springen bij Avévé daarvoor :wall: heb ook 3 mixjes van muesli mee, morgen eens testen bij het ontbijt :)

Dagmenu:

Ontbijt: corn flakes natuur met muesli en mandora
Tussendoor: grany koek met hazelnoten (in de auto want we waren nog onderweg)
Lunch: 2 boterhammen pompoenpittenbrood en aspergesoep
Tussendoor: yoghurt natuur en wijnappelsien
Avondmaal: zeebaars met spinazie en krieltjes
Vanavond voor tv: pompoenpitjes :x , gedroogde veenbessen, witte druifjes, komkommer, trostomaatjes

Bewerkt door Spanishke, 15 maart 2010 - 16:44.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#1971 Geplaatst 15 maart 2010 - 17:18

Vandaag eerste werkdag, druk druk, haast geen tijd om te eten: handig ;)
Menutje:
Ontbijt: 2 sneetjes peperkoek en tas koffie
Tussendoor: Actimel
Lunch: 4 sneetjes speltbrood met kipfilet en boter
Tussendoor: 2 kiwi's en een appel
Avondeten: wat het ventje maakt... ben benieuwd!

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#1972 Geplaatst 15 maart 2010 - 19:14

Pff vandaag van hier naar daar gevlogen en door mijn keelontsteking krijg ik ook niet zoveel binnen.

Ochtend: boterhammetje met banaan
Geen tussendoortje :(
Lunch: 2 boterhammetjes met light kaas en groentjes
Avondmaal: spaghetti met volkorenpasta

We zijn vandaag weer naar de Delhaize gegaan. De voorraad is aangevuld en eindelijk lag er nog eens zuurdesembrood :thumb: Mjammi! Ik ben wel benieuwd naar dat pompoenpittenbrood van jou Katrien! Ik heb ook weer 2 grote zakken pistachenootjes mee :ha ! Als je die van het merk +365 koopt, dan kost dat maar 1.89euro voor een hele zak, en al de andere nootjes zijn heel erg duur.

Deze week ben ik 600gram kwijt, dat is toch heel wat op 1 week! Ik zit niet meer heel erg ver van mijn streefdoel. :thumb: Maar eenmaal ik er ben ga ik toch nog moeten opletten dat ik niet weer op die pot Ben & Jerry's vlieg waar ik nu al vier weken zin in heb :louche:

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#1973 Geplaatst 15 maart 2010 - 19:49

ik ben vermagerd zonder iets te doen , men broeken zakken af en men buikje is weg
en de weegschaal geef 3 .5 kg meer aan :-k

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#1974 Geplaatst 15 maart 2010 - 20:20

kon het ni laten om op verlof toch eens te komen piepen op de kattensite, mijn regime is aan flarden, hier in t' hotel veel te lekker eten, een  dessertenbuffet gisteren, pffff, was lekker!!!! Eet wel elke dag hier mijn slaatje,maar ook soep, hoofdgerecht en dessert. Subiet een fakkeltocht van ongeveer 2km met de hotelbaas, goed voor de vertering. Gisteren vraag ik een turkeysalade in één van die skihutjes, man, een bord vol da ik kreeg maar overheerlijk. dus alles op gegeten. Ben bang dat ze me tegen het eind van m' verlof kunnen rollen :dancer: :dancer: :dancer:
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1975 Geplaatst 15 maart 2010 - 20:43

Bibie zei:

Pff vandaag van hier naar daar gevlogen en door mijn keelontsteking krijg ik ook niet zoveel binnen.

Ochtend: boterhammetje met banaan
Lunch: 2 boterhammetjes met light kaas en groentjes
Avondmaal: spaghetti met volkorenpasta

We zijn vandaag weer naar de Delhaize gegaan. De voorraad is aangevuld en eindelijk lag er nog eens zuurdesembrood :thumb: Mjammi! Ik ben wel benieuwd naar dat pompoenpittenbrood van jou Katrien! Ik heb ook weer 2 grote zakken pistachenootjes mee :ha ! Als je die van het merk +365 koopt, dan kost dat maar 1.89euro voor een hele zak, en al de andere nootjes zijn heel erg duur.

Deze week ben ik 600gram kwijt, dat is toch heel wat op 1 week! Ik zit niet meer heel erg ver van mijn streefdoel. :thumb: Maar eenmaal ik er ben ga ik toch nog moeten opletten dat ik niet weer op die pot Ben & Jerry's vlieg waar ik nu al vier weken zin in heb :louche:

Oei dat is niet veel dat je hebt gegeten vandaag, misschien toch nog wat genieten van iets lekker (en gezond) voor tv vanavond? ;)
Hoe bedoel je "ik ben wel benieuwd naar dat pompoenpittenbrood van jou Katrien!"? Het is niet dat we het zelf maken héé ;) , het eerste pompoenbroodje dat ik geproefd heb was in de Carrefour, zo de vorm van een kleine ciabatta, nu heeft Simon vers pompoenbrood meegebracht van de bakker :) en het is lekker :thumb: , wel niet zo donker.

Dat merk ken ik niet van die pistachenoten, hebben ze ook andere noten? :) Simon is daar allergisch aan.

Ik vind pijnboompitten vooral erg duur, maar oh zo lekker bij een sla'tje of in de wok geroosterd :h

Proficiat met de 600 gram :thumb: hoeveel moet er nu nog in totaal af?

Hier is het vanavond iets anders geworden. Het zijn vegetarische schnitzels geworden met gestoomde groentjes (broccoli, wortel, bloemkool) en rijst (jaja terug rijst, het moest snel gaan O:) )
Geplaatste afbeelding

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#1976 Geplaatst 15 maart 2010 - 22:02

Bibie zei:

tip misschien: ik heb de ijsjes van Haegen Dasz in huis, even lekker als B&J's vind ik. Ik koop ze in de veel te dure 4x 100ml verpakking. Héél af en toe gun ik me zo'n potje.
Misschien dat B&J's ook in zo'n miniverpakking bestaat?

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#1977 Geplaatst 15 maart 2010 - 22:03

rocket_queen zei:

Avondeten: wat het ventje maakt... ben benieuwd!

wraps met een pittig gekruiden groentenmengeling van courgette, paprika, mais en rode bonen zijn het geworden.
Me loves het ventje :)

Bewerkt door rocket_queen, 15 maart 2010 - 22:04.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1978 Geplaatst 15 maart 2010 - 22:05

rocket_queen zei:

wraps met een pittig gekruiden groentenmengeling van courgette, paprika, mais en rode bonen zijn het geworden.
Me loves het ventje :)

Ik wil ook zo'n ventje :love3: :LOL:
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1979 Geplaatst 16 maart 2010 - 12:12

Ontbijt: corn flakes natuur met muesli, warme sojamelk, bloedsinaas
Tussendoortje: nog geen zin in gehad
Lunch: aspergesoep en de overschot van gisteren zonder de schnitzel :ha dus rijst en groentjes
Tussendoortje: shake van appel, bosvruchten, sinaas, kiwi, WW koekje bosbessen
Avondmaal: we gaan bij mijn ouders eten en er staat vis op het menu :)

Bewerkt door Spanishke, 16 maart 2010 - 12:28.

Geplaatste afbeelding

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#1980 Geplaatst 17 maart 2010 - 09:35

Goeiemorgen,

Gisteren een hééél lange dag. Om 6u opgestaan, naar Bxl voor een interactieve workshop. Om 16.45 naar de trein gerend door de hoerenbuurt aan Noord. Nipt de trein gehaald, net op tijd in diest om naar de avondschool te wandelen met een klein teentje dat openligt van mijn (geweldige) nieuwe schoenen... Om 9.30u thuisgekomen en in de zetel geploft, groentelasagna gegeten en Mijn restaurant gekeken.
Na de lange dag van maandag en dan deze is dit dametje beetje moe. Gelukkig vandaag de latere shift (pas om 11u hier vertrekken)...

Gisteren gegeten:
Ontbijt: havermout met veenbessen en pompoenpitten
Lunch: 3 kleine canapé's of hoe noemen ze dat? brood die open zijn. 2 met gerookte zalm, een met tomatentapenade en mozzarella
Tussendoor: een niet eens lekker klein taartje, sociale druk, grrrrr
Avondeten: rest groentelasagna + canderel-reep

Vandaag maar eens goedmaken qua fruit, calcium, zowat alles... Kan me voorstellen dat je mager wordt als je het altijd zo druk hebt..