Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2146 Geplaatst 21 april 2010 - 21:55

Halloooooo, zijn jullie er nog? 8)

Hier druk en dat kan bij mij altijd 2 kanten op gaan. Deze keer gaat het eens de goede kant op en ondanks de drukte blijft het lukken om gezond te koken en te eten.

Hoe is het met jullie allemaal dames???

Guest_quid_faciendum_*
Guest_quid_faciendum_*

#2147 Geplaatst 23 april 2010 - 10:12

Ik zal maar eens reageren zeker :-)
Hier gaat alles prima. Ondanks enkele uitspattingen van vooral de voorbije twee weken, toch al iets meer dan 8 kilo afgevallen in totaal.
Daar ben ik al vrij tevreden mee.
Ik merk wel, hoe meer kilo's ik kwijt ben, hoe meer ik er in de toekomst nog kwijt wil, en dat kan natuurlijk ook niet de bedoeling zijn...
Toen ik zes kilo kwijt was, wou ik er nog tien extra.
Nu ben ik er acht kwijt, en wil ik er nog twaalf af.
Klopt niet echt hé... Nu ja, we zien wel.
Ik ben wel in mijn leven nog nooit zo lang 'op dieet' geweest als nu (3 maand) en het leuke is dat het echt nog altijd niet als een dieet aanvoelt, maar als een lichtelijk gewijzigd eet- en beweegpatroon dat ik met gemak nog heel lang (levenslang) kan volhouden.

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#2148 Geplaatst 23 april 2010 - 16:50

Ik ben er weer, was inderdaad erg stilletjes hier.

Ik ben genoeg afgevallen nu. Ben bijna 6 kg kwijt, terwijl 3 of 4 kg ook al goed was.

Nu is de uitdaging om weer iets meer maar nog gezond te gaan eten. Op gewicht blijven is denk ik moeilijk.

En afvallen is duur, al die nieuwe kleren. Heb nu enkele nieuwe broeken en ik moet daarin blijven passen.

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#2149 Geplaatst 23 april 2010 - 16:54

Hier ook alles nog steeds heel goed :thumb: . Ik heb de laatste tijd ook wel heel wat stress en dat slaat nogal snel op mijn maag. Je hebt mensen die net meer beginnen te eten van stress (mijn vriend) en ik ben net het tegenovergestelde. Mijn gewicht komt dus geen grammetje meer aan. Ik sta nog steeds op het laagste gewicht sinds jaren :cheer:

Geplaatste afbeelding

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#2150 Geplaatst 23 april 2010 - 21:24

ik zou zéér dringend moeten afvallen, het is echt nodig, maar ik heb hem al een jaar wat moeilijk met een depressie en dat valt dus niet altijd mee, heb gewoon de energie niet om eraan te beginnen, ik zou mezelf een flinke trap onder mijn kont moeten geven, maar ja, dat doe ik ook niet :d , binnenkort zal ik er hopelijk de moed wel voor vinden, ik zal hier maar veel komen lezen, dan word ik wel eens jaloers (hoop ik) :d

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2151 Geplaatst 24 april 2010 - 09:02

Ik heb me zojuist gewogen en ben 2kg in totaal van mijn streefdoel verwijderd, denk dat dat het gewicht is waar jij nu aan zit Bibie?

Het gaat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg traag, 200 gram per week dan terug bij, dan terug af, dan terug bij, dan terug af, ....
Zowiezo is mijn kleedje dat ik goed dicht kan stroppen met de lintjes wel te groot geworden voor mijn zus haar trouw dus misschien maar best dat ik nog 2kg van mijn streefdoel verwijderd ben...

Na de trouw kan ik me dan terug wat meer fixeren op mijn streefdoel.

Bewerkt door Spanishke, 24 april 2010 - 09:17.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#2152 Geplaatst 24 april 2010 - 10:39

hoi allemaal,

Hier doen we ons best, maar dat is niet echt genoeg... Sinds de vakantie is er een 800 gram terug bij gekomen. Ik probeer me elke dag te herpakken, maar het lukt niet helemaal. Ik eet wel gezond tijdens de 3 maaltijden, maar na het avondeten ga ik steeds mijn boekje te buiten
Heb vanmorgen tegen vriend gezegd dat hij strenger voor me moet zijn en zorgen dat ik na het eten niet meer opnieuw eet...
Enfin, ik heb dus opnieuw 4 kilo te gaan tot eerste streefdoel, als ik daar geraak, zie ik verder...

Met jullie steun zou het natuurlijk een pak beter gaan :)

Vanmorgen alweer goed begonnen met kleine kom havermout en Actimel. Maar dat lukt elke dag vrij goed. Ik zal vanavond komen vertellen hoe de rest van de dag ging ;)

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#2153 Geplaatst 25 april 2010 - 08:41

Gisteren ging best goed, niet per sé qua eten, maar wel qua gevoel! niet meer gesnoept/gegeten na het avondeten ;)
Beetje raar menu doordat het verjaardag schoonpapa was. eigenlijk heb ik maar 1 grote maaltijd gehad.

's morgens: havermout met melk + actimel
Lunch om 15u ;) : vege pasta met best wel wat room en kaas... niet mijn keuze
Om 17u: stukje verjaardagstaart
's avonds: kommetje heerlijke belgische aardbeien en een peer

Vandaag doe ik weer flink verder. Ik wil echt terug in 't gareel geraken. Enkele goede dagen doen wonderen. Snoep schrap ik weer hélémaal, dat moet... De canderelrepen gaan achter slot en grendel. Snoep doet me eten, denk ik.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2154 Geplaatst 26 april 2010 - 11:33

Goed bezig iedereen! Vooral Eline! Wauw, echt al veel afgevallen! Rocket_queen niet opgeven he ;) Back on track!!!

Hier gaat het redelijk goed, maar het bewegen was wat op de achtergrond geraakt :)
Met examens voor de boeg moet ik toch nog maar wat meer gaan lopen, want tijdens de examens zal er zowieso wel wat bij komen van al dat stil zitten....

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#2155 Geplaatst 26 april 2010 - 17:32

deze middag wilde rijst met kabeljauw en ananas
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2156 Geplaatst 28 april 2010 - 12:08

Ik ga hier eens wat meer beginnen posten he, misschien dat de rest dan volgt. Even al een tipje: Spring je slank! | Flair.be#

Simpele workout, maar wel echt goed resultaat!!! Mijn uithouding is echt al beter vergeleken met vorige week. ;)

Mijn menu van de dag:

Ontbijt: yoghurt met kiwi
middag: pompoenpitbrood met mexicaanse salsa, philadelphia light, kipfilet, sla en komkommer
Tussendoortje: gedroogde appelschijfjes
Avond: biefstuk, slaatje met feta, tomaat, ruccola, sjalotjes en actifries.

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#2157 Geplaatst 28 april 2010 - 16:24

Hier ook mijn menu'tje :)

* Ontbijt: Jordan's Crunchy met halfvolle melk
* Lunch: bio-meergranenstokbroodje met westlite-kaas
* tussendoor: appel, kiwi en stuk honingmeloen
* Avondeten: bulghur met beetje parmesaan & groenten (pastinaak, zoete aardappel, spinazie, rode ui en paprika) + vege-burger

daarna 2u sporten (volleybal)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2158 Geplaatst 29 april 2010 - 07:14

Smitten Kitten zei:

Ik ga hier eens wat meer beginnen posten he, misschien dat de rest dan volgt. Even al een tipje: Spring je slank! | Flair.be#

Simpele workout, maar wel echt goed resultaat!!! Mijn uithouding is echt al beter vergeleken met vorige week. ;)

Mijn menu van de dag:

Ontbijt: yoghurt met kiwi
middag: pompoenpitbrood met mexicaanse salsa, philadelphia light, kipfilet, sla en komkommer
Tussendoortje: gedroogde appelschijfjes
Avond: biefstuk, slaatje met feta, tomaat, ruccola, sjalotjes en actifries.

Dat heb ik inderdaad zien staan deze week in de Flair :) juist nog een goeie plaats zoeken, want met nieuwsgierige katten lijkt me dat niet al te veilig.

Ontbijt: Corn flakes met zwarte chocoladekrullen en 100ml bloedsinaassap
Tussendoor: All bran koekjes
Lunch: 4 boterhammen met beetje boter uit gebrek aan beleg en tomatensoep :onzeker:
Tussendoor: beetje witte en blauwe druiven
Avondmaal: moet ik nog bekijken, want er moet nog veel gedaan worden. Zal iets snel moeten worden, maar wel gezond, want morgen is THE day

En hoe raar het ook is, ik heb er absoluut geen zin in :misselijk: mijn extensions zijn een teleurstelling en ik zit juist in mijn rode periode dus voel me echt opgeblazen :(

Bewerkt door Spanishke, 29 april 2010 - 07:15.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2159 Geplaatst 29 april 2010 - 09:18

Maar meis toch!... Wat is er dan zo erg aan je extensions?

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2160 Geplaatst 29 april 2010 - 10:11

Smitten Kitten zei:

Maar meis toch!... Wat is er dan zo erg aan je extensions?

Ze zijn niet lang vooraan :8 het zijn laagjes en dat wist ik niet :cry: ze komen even lang vooraan als mijn eigen haar :onzeker: Achteraan en opzij valt het wel goed mee..

Bewerkt door Spanishke, 29 april 2010 - 10:12.

Geplaatste afbeelding