Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#2161 Geplaatst 29 april 2010 - 11:08

Spanishke zei:

Ze zijn niet lang vooraan :8 het zijn laagjes en dat wist ik niet :cry: ze komen even lang vooraan als mijn eigen haar :onzeker: Achteraan en opzij valt het wel goed mee..

Wat jammer, maar achteraan is het dan toch wel mooi? Hoelang komt het vooraan dan? Je moet dan maar eens een fotootje doorsturen hé :hug:

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2162 Geplaatst 29 april 2010 - 15:10

Bibie zei:

Wat jammer, maar achteraan is het dan toch wel mooi? Hoelang komt het vooraan dan? Je moet dan maar eens een fotootje doorsturen hé :hug:

Ik weet dat ik dat beloofd heb, maar ik durf bijna niet :oops:
Er zijn geen foto's gemaakt, ik wou geen commentaar gisteren van vriendlief, voelde me al slecht genoeg :(

Bewerkt door Spanishke, 29 april 2010 - 15:10.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#2163 Geplaatst 29 april 2010 - 15:26

Spanishke zei:

Ik weet dat ik dat beloofd heb, maar ik durf bijna niet :oops:
Er zijn geen foto's gemaakt, ik wou geen commentaar gisteren van vriendlief, voelde me al slecht genoeg :(

Maar meid toch! Dat zal wel mooi zijn! Ik ben er zeker van! Is het morgen de trouw al? Je zal wel een fijne dag hebben :hug:

Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#2164 Geplaatst 08 mei 2010 - 17:02

We stonden op p. 4 :o ;)

Hoe gaat het met iedereen?

Ik was nog meer afgevallen, maar ondertussen weer een klein beetje bijgekomen. Wat ik niet erg vind. Het lukt nog altijd niet goed om regelmatig te eten (stress... --> niet eten). Wat ik wel eet is ook niet erg gezond. Ik vind mijn gewicht goed nu. Ik wil gewoon gezonder eten want dat heb ik nodig. Ik probeer telkens fruit te eten, maar na een paar daagjes stop ik daar weer mee. Of als ik geen honger heb eet ik ook geen tussendoortjes.

Ik weet niet wat ik anders kan doen dan gewoon wachten tot het weer beter gaat. En dan proberen niet te veel te gaan eten en alle kilo's er weer dubbel bij te krijgen (is nog al eens gebeurd, die kilo's zijn er nu pas weer af).

Guest_quid_faciendum_*
Guest_quid_faciendum_*

#2165 Geplaatst 12 mei 2010 - 11:24

Hoera! Gisteren en vandaag op de weegschaal ontdekt dat ik nu officieel 10 kilo ben afgevallen :-) Ik vind dat echt wel al veel, maar ben natuurlijk al bijna vier maand bezig. Toch lijkt het nog steeds niet alsof ik op dieet ben, integendeel. Denk vooral dat mijn metabolisme een boost heeft gekregen door de extra beweging en door het toch wel lichtelijk gewijzigd eetpatroon (voornamelijk geen dessertjes meer).
Op naar de volgende 9 à 10 nu, en dan zal ik echt tevreden zijn (al ben ik nu tussentijds ook wel al blij met de resultaten).

En hoe gaat het met de rest?

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#2166 Geplaatst 12 mei 2010 - 11:37

Ik zie dat jullie nog allemaal heel erg flink bezig zijn! Supersupergoed!! :duim:
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2167 Geplaatst 12 mei 2010 - 12:45

Bwa dat gaat wel...

Vooral veel sociale verplichtingen en door dat slechte weer heb ik ook minder zin op iets zomers zoals een salade of fruit enz, maar toch probeer ik mijn dagelijkse portie fruit nog binnen te spelen, mijn thee'tjes, mijn water, yoghurtjes, ontbijtjes, ... :)

Zondag zijn we naar een Japans restaurant geweest en hebben we daar een hele menu gegeten en het was leeeeeeekker! Daar heb ik me echt wel eens goed laten bij gaan :)

Maandag was het mijn pa zijn verjaardag dan was het bij mijn ouders thuis een uitgebreid eten. De hoofdmaaltijd heb ik overgeslagen omdat het voorgerecht met de asperges en gerookte zalm al meer dan voldoende was met daarvoor kervelsoep en hapjes en had me ook volgepropt met radijsjes en kerstomaatjes :) met nadien een lekker dessert van verse aardbeitjes en stukjes mango

Gisteren had ik absoluut geen zin meer om nog iets te doen en hebben we pizza besteld, heb eentje genomen zonder kaas en zonder salami, gewoon met ham, paprika en champignons. De andere helft heb ik deze middag als lunch gegeten op het werk

Vanavond is het terug naar de Italiaan gaan eten omdat mijn broer verjaart, nog geen idee wat dat gaat worden..

Ik blijf gewoon op hetzelfde gewicht zitten als voor de trouw, na mijn zus haar trouw heb ik even een halve kilo minder gewogen, maar die is er ondertussen terug bij. Die 2 kg zijn erg hardnekkig, ik focus me zeker nog op gezond eten en let er vooral op dat ik geen al te grote porties neem. Al bij al ben ik wel tevreden, want als ik kijk met wat ik nu allemaal gegeten heb, valt het nog heel goed mee :)

Ook krijg ik meer en meer de vraag of ik vermagerd ben :)

Bewerkt door Spanishke, 12 mei 2010 - 12:50.

Geplaatste afbeelding

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#2168 Geplaatst 14 mei 2010 - 09:55

Ik ga hier weer eens meekletsen...
Ik was wat verder aan 't aanmodderen, niet aankomen/niet afvallen.
Maar nu ben ik de hele week ziek thuis geweest (griepachtige toestanden) en ik ben zo'n pechvogel die tijdens het ziek zijn, eet alsof haar leven er vanaf hangt :) Ik vrees dat ik wat ben aangekomen deze week.
Vandaag ben ik eindelijk iet of wat terug mens en ga ik er opnieuw invliegen. Want om op de vraag te antwoorden: bikini-proof ben ik allerminst :d

Ik kom straks mijn dagmenu'tje posten, ben alvast begonnen met dikke (kleine) snee zelfgebakken meergranenbrood met dieetmargarine en jonge kaas. In mijn nabije toekomst zie ik: broccoli, kiwi, platte kaas, aardappelen, pompoensoep, etc... Oh ja, en geen muffins, die ik gisterenavond laat als een echte Nigella Lawson gebakken heb....

@ Nathalie: ik hoop dat het je lukt om weer wat regelmatiger/gezonder te gaan eten. Ik heb je gezien en jij zag er wel helemaal bikiniproof uit, maar perfect, dus niet meer afvallen :hug:

Bewerkt door rocket_queen, 14 mei 2010 - 09:55.

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#2169 Geplaatst 14 mei 2010 - 13:33

Ik ben zeker slim bezig, met moederdag 5 stukken taart :misselijk: en dan heb ik van mijn schoonmoeder nog een stuk mee naar huis gekregen. Ik was zo goe op weg, woog al 57,6 en nu terug 58,5 maar heb vandaag nog ni gegeten.
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#2170 Geplaatst 14 mei 2010 - 16:42

Mijn dagmenu:

** Ontbijt: boterham met jonge kaas, margarine
** Lunch: nog een boterham en 2 kommen pompoen-tomatensoep
** Tussendoor: 1 kiwi en 1 peer
** Avondeten: gestoomde aardappelen met broccoli en schorseneren in een witte saus met een vege-burger.

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#2171 Geplaatst 14 mei 2010 - 17:33

lekker menuutje rocket queen... Hier zal het vanavond gene vette worden, ik krijg namelijk nikske binnen door die mottige stress van de blok. Vandaag een banaan gegeten en veel thee gedronken... Misschien proberen een smoothie te maken kwestie van toch iets binnen te hebben

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2172 Geplaatst 14 mei 2010 - 22:12

Misschien ook nog eens mijn dag menu posten :)

Ontbijt: Corn flakes zwarte chocolade Carrefour (van die vierkantjes met vezels gevuld met chocolade mmm) met halvolle melk
Tussendoor: mini cappuccino met Belvita koekjes mandarijn-citroen
Lunch: bruine pistolet met salade Niçoise beleg, sla en tomaat en 2 boterhammen met confituur (tegen mijn zin, beleg thuis was op, maar had wel nog honger)
Tussendoortje: fruitsmoothie van granny smith, woudvruchtenmix, sinaas en kiwi
Avondmaal: sojaburger met gebakken champignons, look, sjalot, paprika, sla en hamburgerbroodje
Tijdens de film: restje Kroepoek en verse ananas

Ongepland heb ik nog een mini milky way verorberd en een mager fruityoghurtje :oops:

Bewerkt door Spanishke, 14 mei 2010 - 22:14.

Geplaatste afbeelding

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#2173 Geplaatst 20 mei 2010 - 00:40

Hey, voor mij is 't ook even geleden dat ik hier langs ben geweest maar bij mij staat de teller ondertussen op 6,3 kg.  Ben er content mee en (momenteel) gaat het me goed af. En ik heb nog mooie resultaten gezien hier, goed bezig !
Mijn menuutje voor vandaag (niet echt ne vette omdat ik snel moest zijn deze ochtend en heel de dag op pad ben geweest voor 't werk.)
ochtend : 2 boterhammen met een weinig choco + thee
middag : klein bruin broodje met rosbief, zonder extra's, enkel pezo (lekker)
namiddag : appel, 1 liter water
avond : pizza v/d weight watchers
Veel te weinig dus, kom uiteraard niet aan m'n punten dus heb er net nog twee tassen thee en wat koekjes tegen aan gegooid. En nog twee punten over voor later.
Morgen moet ik het beter doen...
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#2174 Geplaatst 20 mei 2010 - 09:27

Ok hier ben ik eidelijk :)
Ik ben nu al 3 weken bezig met een diëtiste en was vorige week al 1.7 kg kwijt.  Nu met ziek zijn de afgelopen dagen ben ik nog wat afgevallen. Ik zit nu op een verlies van 2.3kg. Ben heel blij dat het zo snel gaat, maar ik besef ook wel dat het zo niet zal blijven gaan.
Mijn dagmenu:
Ontbijt: 50gr brood met magere smeerkaas
tussendoortje 1: mager soyadrink + 1 sinaasappel
lunch: 100 gr rauwkost + 50gr brood + 25gr magere kaas
tussendoortje 2: 1 mager potje yoghurt + 1 appel
Na het werk: tas verse soep
avondeten: 100gr aardappelen, rauw witloof met appel en light dressing, seitan
tussendoortje 3: 1 pompelmoes + tas geitenmelk

Veel eten hé :) Maar dit zijn niet meer dan 1000 calorieën.

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#2175 Geplaatst 20 mei 2010 - 09:31

:lachen: :lachen: :lachen: Zie ik ineens bikini-proof staan....... krijg ineens een vreselijke gedachte door mijn hoofd............ Over 5 weken moet ik bikini-proof zijn maar ik ben bang dat het niet meer gaat lukken :x . Ach ja wat is bikini-proof natuurlijk...... 8)