Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#2176 Geplaatst 21 mei 2010 - 09:01

de weegschaal zei deze ochtend - 3kg :dance:

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#2177 Geplaatst 21 mei 2010 - 16:37

Lies zei:

de weegschaal zei deze ochtend - 3kg :dance:

goed zo Lies 8)

vind wel dat je weinig eet hoor :trance: Maar ben nogal een grote eter zelf :onzeker:

Hier sinds dinsdag vlekkeloos op schema. gaat erg goed.
Menu van vandaag:

Ontbijt: dikke snee brood
tussendoor: actimel, peer, nectarine
Lunch: stokbroodje smos kaas zonder mayonaise
Tussendoor: aardbeien en ananas
Avondeten: aardappelpuree, gestoomde worteltjes en een paprikaburger (vege)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2178 Geplaatst 21 mei 2010 - 16:39

rocket_queen zei:

goed zo Lies 8)

vind wel dat je weinig eet hoor :trance: Maar ben nogal een grote eter zelf :onzeker:

Hier sinds dinsdag vlekkeloos op schema. gaat erg goed.
Menu van vandaag:

Ontbijt: dikke snee brood
tussendoor: actimel, peer, nectarine
Lunch: stokbroodje smos kaas zonder mayonaise
Tussendoor: aardbeien en ananas
Avondeten: aardappelpuree, gestoomde worteltjes en een paprikaburger (vege)

Mmmm een paprikaburger! Heb je die zelf gemaakt of is die al op voorhand gemaakt? Wij eten heel graag paprika :h , maar het enige wat we vinden van vegeburgers zijn spinazieburgers of wortelburgers en de andere zijn quorn varianten

Ik heb vandaag een 3-kwarts broekje waar ik al meer dan 2 jaar niet meer in kon :cheer: en heb nog een mini beetje overschot :)

We zijn overlaatst ook gaan winkelen en ik pas terug in nog een maatje minder dan enkele maanden terug :dans: , ga wel een nieuw kleedje moeten zoeken voor mijn nicht haar trouw, want dat van op mijn zus haar trouw is ondertussen te groot en valt open achteraan...

Bewerkt door Spanishke, 21 mei 2010 - 16:44.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#2179 Geplaatst 21 mei 2010 - 17:22

Ben even gaan piepen in de frigo. Ik heb ze gekocht bij Delhaize. Merk is Garden Gourmet en de burger heet 'paprika-kaas rondo'. Ik vind ze heel mjammie
wat een goed nieuws allemaal: broeken die weer passen - kleinere maatjes 8) Super :)

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#2180 Geplaatst 21 mei 2010 - 18:21

Waauw allemaal goed bezig!

-3 Lies, super!

Mijn eetlust is duidelijk terug :h . Nu alleen nog gezonde dingen uitkiezen om te eten... :onzeker:
Heb juist een voorraadje noten en gedroogd fruit ingedaan, om wat van te kunnen snoepen tijdens het blokken. En dan in de pauzes een stuk fruit?

Die paprika-kaas rondo heb ik ook al gehad... waar had ik ze ook alweer gekocht... ik vond ze niet zo super lekker.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2181 Geplaatst 21 mei 2010 - 18:27

rocket_queen zei:

Ben even gaan piepen in de frigo. Ik heb ze gekocht bij Delhaize. Merk is Garden Gourmet en de burger heet 'paprika-kaas rondo'. Ik vind ze heel mjammie
wat een goed nieuws allemaal: broeken die weer passen - kleinere maatjes 8) Super :)

Bedankt om eens te piepen :) , spijtig dat het met kaas is, hebben ze er nog andere zonder kaas? :oops:

@ de modjes: Kan 1 van jullie mijn eerste bericht op deze pagina verwijderen aub? Ik kreeg een melding dat er te weinig tekens in mijn eerste bericht stonden en het daardoor niet kon geplaatst worden..., maar blijkbaar heeft hij het wel aangenomen :onzeker:
Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#2182 Geplaatst 21 mei 2010 - 21:05

rocket_queen zei:

Zitten daar niet veel calorieën in? Ik moet altijd kijken of de vleesvangers niet meer dan 100 à 120 calorieën per 100 gr bevatten.

Guest_Ashley_*
Guest_Ashley_*

#2183 Geplaatst 21 mei 2010 - 21:14

ik probeer ook steeds te lijnen maar het lukt me niet :( ik was 7 jaar gestopt met roken en ben in die 7 jaar enorm aangekomen (rook nu weer)
ik ben een echte snoepkont en lust eigenlijk alles (helaas)
ik hou dat strenge lijnen dus echt niet vol...word er echt depri van
maar heb nu het licht gezien denk ik....... :lachen:
ik las ergens iets over groene koffie en ben gaan googlen en zie alleen maar positieve dingen
heb de koffie besteld en ben heel erg benieuwd of het echt werkt.

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#2184 Geplaatst 22 mei 2010 - 09:46

Hier alles goed. Sinds dinsdag is er 900 gram af (had wel wat extra grammen  bij van etentje op maandagavond). Ik zit opnieuw op het laagste gewicht  dat ik had vooraleer ik begon te slabakken. Nu ga ik doorzetten om  verder naar beneden te gaan.

Succes Ashley. Ik weet wat je doormaakt, niet over dat stoppen met roken, wel over alles lusten. Ik eet echt heel erg graag, zucht en dat maakt het niet makkelijk.
Zou je de raad geven: gewoon 3 gezonde maar lekkere maaltijden en 2 tussendoortjes, ook vééél water. Als je je erin verdiept, merk je dat je enorm lekker kunt eten terwijl je op dieet bent.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2185 Geplaatst 22 mei 2010 - 11:58

Hier alles goed hoor. Menu van de dag:
Laat ontbijt: yoghurt met zespri gold en aardbeien
lunch: Kruidenomelet (kervel, bieslook, pijpajuin, bladpeterselie) met tomaten (meer eiwit dan eigeel)
tussendoortje: meloen mmmm
Avondeten: mihoen met groenten en kip

Net naar de markt geweest en de koelkast ligt weer vol met veeeeel lekkers aan groenten, fruit, verse vis etc

Bewerkt door Smitten Kitten, 22 mei 2010 - 11:59.

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#2186 Geplaatst 22 mei 2010 - 14:09

Spanishke zei:

@ de modjes: Kan 1 van jullie mijn eerste bericht op deze pagina verwijderen aub? Ik kreeg een melding dat er te weinig tekens in mijn eerste bericht stonden en het daardoor niet kon geplaatst worden..., maar blijkbaar heeft hij het wel aangenomen :onzeker:

Is gebeurd ;)

Hier gaat het gewicht heel stilletjes omhoog :lachen: Ik zal in augustus hier wel komen meedoen indien nodig :mrgreen:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2187 Geplaatst 22 mei 2010 - 14:10

De kruidenomelet was echt superrrrlekkerrrrrr! Supereenvoudig, maar zeker een aanrader!

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2188 Geplaatst 22 mei 2010 - 15:04

Smitten Kitten zei:

De kruidenomelet was echt superrrrlekkerrrrrr! Supereenvoudig, maar zeker een aanrader!

Pixel: Bedankt voor het aan te passen :)

Stond dat ook in het kookboek van SK? Heb je er toevallig een foto'tje van? Zo'n kruidenomelet klinkt wel lekker eigenlijk, heb je dat met brood gegeten of gewoon zo?

Bewerkt door Spanishke, 22 mei 2010 - 15:05.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2189 Geplaatst 22 mei 2010 - 15:09

Spanishke zei:

Pixel: Bedankt voor het aan te passen :)

Stond dat ook in het kookboek van SK? Heb je er toevallig een foto'tje van? Zo'n kruidenomelet klinkt wel lekker eigenlijk, heb je dat met brood gegeten of gewoon zo?

Nee, kookboek van Gordon Ramsay ;)
Zal sebiet een fotootje doorsturen van het recept. Heb het gegeten met een groen slaatje met lenteuitjes en dragonazijn. Echt super lekker én eenvoudig en goedkoop ;) En een lekker kleurrijk bordje mmmm
Je moet er wel echt veel verse kruiden in doen, dan is het het lekkerste!

Ik doe er ipv gewone eieren, 1 gewoon ei en 2 eiwitten in. Dat maakt het iets lighter ;)

Gisteren heb ik uit een kookboek van Ramsay zalmfilet met gekruide aubergines gemaakt. Was ook echt heerlijk! Moet wel de recepten wat aanpassen om het minder vettig te maken, maar voor de rest wel heel geschikt in een gezond dieet. Veel verse groenten, veel verse kruiden, veel verschillende afwisselende smaken en gewoon ook lekker ;)

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#2190 Geplaatst 22 mei 2010 - 19:11

Smitten Kitten zei:

Nee, kookboek van Gordon Ramsay ;)
Zal sebiet een fotootje doorsturen van het recept. Heb het gegeten met een groen slaatje met lenteuitjes en dragonazijn. Echt super lekker én eenvoudig en goedkoop ;) En een lekker kleurrijk bordje mmmm
Je moet er wel echt veel verse kruiden in doen, dan is het het lekkerste!

Ik doe er ipv gewone eieren, 1 gewoon ei en 2 eiwitten in. Dat maakt het iets lighter ;)

Gisteren heb ik uit een kookboek van Ramsay zalmfilet met gekruide aubergines gemaakt. Was ook echt heerlijk! Moet wel de recepten wat aanpassen om het minder vettig te maken, maar voor de rest wel heel geschikt in een gezond dieet. Veel verse groenten, veel verse kruiden, veel verschillende afwisselende smaken en gewoon ook lekker ;)

Hmm, dat klinkt wel lekker! Welk boek van Gordon is dat?

Hier zijn we alweer volledig van de SK-principes af. Jammer maar helaas. De weegschaal is wel nog altijd vriendelijk tegen mij :ha ! Ik heb vandaag in de Planet Parfum het magerste meisje ooit gezien en ik dacht bij mezelf dat dat toch ook niet mooi was.

Pffoe, en ik ben gaan shoppen en ik heb een grondige hekel aan skinny broeken, maar blijkbaar is alles skinny vanaf nu? :louche: Misschien moet ik er gewoon aan wennen?

Vanavond lekkere spaghetti! Mjam! En als dessertje echte Belgische aardbeitjes :dancer:

Geplaatste afbeelding