Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#2236 Geplaatst 09 juni 2010 - 09:11

Fietsen is leuk, maar die kont hè... Na een eerste fietstochtje met mijn (toen) nieuwe fiets heb ik het allerduurste gel-zadel bij de fietsenmaker gekocht.

Zelfs nu heb ik nog last. Na een dagtochtje wandel ik net ietsje anders 8)
Ik fiets ook lang niet dagelijks, waarschijnlijk daardoor dat ik last blijf hebben...

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2237 Geplaatst 09 juni 2010 - 20:18

Spanishke zei:

Ik heb mij enkele weken geleden ook een fiets aangeschaft, een leuk modelletje van Trent, ben er helemaal gelukkig mee en hij heeft veringen wat ideaal is voor mijn rugproblemen, maar wel wat minder is voor de snelheid te behouden/halen. Mijn kont deed de 1e dag ook wel erg veel zeer, maar ben direct 2 uur gaan fietsen. De dagen erna ook terug zolang en het beterde er niet echt op, maar doordat we ondertussen wat hebben rondgefietst in Duitsland is het al heel wat beter met mijn kont. Ik denk dat het wel zal komen doordat je het niet meer gewend bent, komt volgens mij dus ook wel zeker in orde tenzij het zadel echt slecht is. Wou dat ik ook met de fiets naar het werk kon fietsen, maar dat is zo'n 25 km, zie ik me dus niet zo direct elke dag doen...

RQ: Ik ben er rotsvast van overtuigd dat het je zeker gaat lukken, met of zonder de extra motivatie van die collega, maar dat is altijd een leuk extra'tje natuurlijk :thumb:

Ik heb nu niet de duurste fiets gekocht, maar toch één van 225€ dus ik vermoed dat de fiets dan toch wel treffelijk zal zijn. Dat ik pijn aan mijn kont zou hebben naar een half uur fietsen zou ik nog normaal vinden aangezien ik al zo lang niet meer gefietst heb, maar toch niet al na 2 seconden of wel :d ?
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2238 Geplaatst 09 juni 2010 - 20:27

Nee na 2 seconden niet, maar een fiets van 225 euro vind ik persoonlijk erg weinig. Ik betwijfel het eerlijk gezegd dan of je wel een goed zadel zult hebben.... Maar een zadel kun je altijd vervangen indien nodig natuurlijk ;)

Bewerkt door Spanishke, 09 juni 2010 - 20:27.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2239 Geplaatst 09 juni 2010 - 20:55

Ja, inderdaad dat zadel kan ik altijd vervangen, maar ik zag het niet zitten om een bedrag van 500 euro of meer neer te tellen voor een fiets die ik vooral zal gebruiken om wat in het stad rond te fietsen en eventjes naar mijn werk te fiets als het mooier weer is. Die fiets is voor mij persoonlijk goed genoeg (behalve het zadel dan), maar we zien wel of dat verbeterd ;) .
Geplaatste afbeelding

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#2240 Geplaatst 10 juni 2010 - 01:38

hey hey ! Bij mij is 't al even (erg) lang geleden dat ik iets geschreven heb (wel gelezen) maar ik zie mooie resultaten, netjes !! :)  KS'ers hebben karakter ! :bravo:
Ook bij mij gaat het goed, ondertussen ben ik (op 300 gr. na) 10 kilo kwijt.
Heb een paar nieuwe broeken moeten kopen en gelukkig heeft m'n beste vriendin net groooote kuis gehouden in haar kledingkast (alles wat 1 jaar niet gedragen was deed ze weg en dat was véél!) en ik heb er de mooiste kunnen uitpikken en ik heb nu een extra halve kleerkast, mooie nette kleren die me nu vlot passen. Nog 1 of 2 kilootjes en ik stop, dan is 't goed voor mij.
Ik vertrek dit weekend dus bikini proof naar griekenland... :dancer:
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#2241 Geplaatst 10 juni 2010 - 08:40

Waw! proficiat, Marjananas :goofy:
Wat een geweldig gevoel! hoe lang heb je gedaan over die 10 kilo en met watvoor dieet?

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#2242 Geplaatst 10 juni 2010 - 23:34

Dank je...  Ik heb het met weight watchers gedaan en ik ben begonnen op 26 maart. (heb een kalendertje bijgehouden)
Als ik m'n kalender nu zo eens goed bekijk verbaast het mij wel dat het zo snel gegaan is eigenlijk.  Maar ik heb in die tijd maar drie keer gezondigd en alle andere dagen zat ik binnen m'n puntentotaal.  Misschien daarom ?  Want 'k heb zelfs niet gesport... :onzeker:
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#2243 Geplaatst 11 juni 2010 - 08:56

Marjananas zei:

Dank je...  Ik heb het met weight watchers gedaan en ik ben begonnen op 26 maart. (heb een kalendertje bijgehouden)
Als ik m'n kalender nu zo eens goed bekijk verbaast het mij wel dat het zo snel gegaan is eigenlijk.  Maar ik heb in die tijd maar drie keer gezondigd en alle andere dagen zat ik binnen m'n puntentotaal.  Misschien daarom ?  Want 'k heb zelfs niet gesport... :onzeker:

da's echt goed gedaan en lekker snel!

Vanmorgen was ik ook blij. Mijn streefdoel voor morgen was 69.0 en had het vandaag al :d

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#2244 Geplaatst 11 juni 2010 - 13:41

Een mens wordt er echt goed gezind van, dat alles verloopt zoals gepland...
Goed van jou ook !

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2245 Geplaatst 13 juni 2010 - 15:52

Wow Marjananas dat is echt heel erg snel, zo goed gedaan zeg! :duim:

Ik ben nu aan het genieten van een OVERheerlijke zelfgemaakte aardbeiensmoothie met vers sinaasappelsap, granny smith en mix van woudvruchten :h
Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#2246 Geplaatst 14 juni 2010 - 11:52

:( nadat ik gisteren toch eens voor de eerste keer in maanden op de weegschaal ben gaan staan heb ik toch maar beslist om een paar kilo's kwijt te raken. Zodat mijn zomerbroeken terug passen. Ik zou graag toch een kilo of 6 wegwillen :oops: , maar ik ben zo verzot op zoet :oops:
Dus hierbij is dag 1 van mijn dieet officieel begonnen :LOL:

Bewerkt door Kathleen, 14 juni 2010 - 11:52.

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#2247 Geplaatst 18 juni 2010 - 16:21

Heb ons opgevist vanop pagina 4, maar liefst :s

Hier alles super. Vanmorgen op de weegschaal gaan staan en ben op de kop 6 kg kwijt sinds kerstmis :d
Fantastisch blij ben ik. Het beste van al is dat ik niet het gevoel heb op dieet te zijn...
Nog 2 kg en ik zit opnieuw op het laagste gewicht dat ik in jaren heb gehad. We zetten door.

Hoe gaat het met de mede-diëters?

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2248 Geplaatst 18 juni 2010 - 16:30

Amai Marjannas!!! :flower: Met weight watchers?

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2249 Geplaatst 18 juni 2010 - 17:01

Dikke proficiat Rocket Queen :flower:

Ik ben gisteren 2,5 uur gaan fietsen om mijn zinnen wat te verzetten en het is nog goed voor de lijn ook :)
Nu ben ik aan't genieten van mijn laatste tussendoortje op't werk. Stukjes watermeloen en een sojadrink light chocomelk :)
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2250 Geplaatst 18 juni 2010 - 18:45

Super Rocket Queen! Ik ben vandaag op de kop twee weken bezig en ik ben 2 of 3 kg kwijt (ik weet het niet zeker, want ik heb nog maar sinds maandag een nieuwe weegschaal, want de andere deed heel raar). Is nog niets in vergelijking met wat in kwijt wil, maar ik voel mij goed. Het dieet lukt zeer goed. Enkel nog wat meer beweging doen en dan zou het perfect zijn. Vandaag zei een collega mij dat ze het toch al wat kon zien aan mijn gezicht en ook al weet ik dat het miniem zal zijn, voelde ik mij er natuurlijk gelukkig mee ;) .
Geplaatste afbeelding