Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#2251 Geplaatst 30 juni 2010 - 21:17

Hoe zit het met de regimerkes? Niet stilvallen hè... ik moet er binnen een dikke maand misschien aan beginnen en wil dat niet alleen doen :onzeker:

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#2252 Geplaatst 30 juni 2010 - 23:12

Euhm ja... hier is het niet meer nodig. Ben genoeg kwijt en het blijft er ook af. Maar ik snoep wat af tegenwoordig, dus misschien ben ik hier binnenkort ook weer te vinden :ha Tegen dat jij ook meedoet (al kan ik me jou moeilijk te dik voorstellen :) )

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2253 Geplaatst 03 juli 2010 - 15:14

Hier gaat alles goed ondanks de vele feestjes de laatste tijd. Het is net alsof de mensen het ruiken, want de jarigen stromen toe en dan zijn er altijd etentjes. Ik heb wel geluk dat ze met dit mooie weer vaak barbecue doen en dan eet ik gewoon veel groente en een beetje vlees. Ik ben ondertussen 5kg kwijt en ik heb nog een lange weg te gaan. Dus Pixel, je niet ongerust maken. Als jij het zou nodig hebben, zal ik er ook wel nog zijn.
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2254 Geplaatst 03 juli 2010 - 15:36

Ik heb al 5 dagen niet meer gesnoept. Ben zo fier op mezelf :oops: Vandaag heb ik ook al wat aan fitness gedaan door die giproc, golband en knauf te dragen amai!

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#2255 Geplaatst 04 juli 2010 - 00:49

Nathalie zei:

Tegen dat jij ook meedoet (al kan ik me jou moeilijk te dik voorstellen :) )

De laatste tijd is de weegschaal toch echt mijn vriend niet meer. Mijn gewicht gaat sneller omhoog. :louche: Dat is wel normaal, maar toch, ben benieuwd hoeveel er gaat blijven plakken eens de baby eruit is.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2256 Geplaatst 13 juli 2010 - 12:55

Ik moet me beetje herpakken :oops:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#2257 Geplaatst 13 juli 2010 - 13:11

Smitten Kitten zei:

Ik moet me beetje herpakken :oops:
Ik moet nog beginnen :oops:

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2258 Geplaatst 13 juli 2010 - 13:11

Kathleen zei:

Ik moet nog beginnen :oops:

:ha

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#2259 Geplaatst 13 juli 2010 - 13:12

Komaan hè meiden! Ik kan niet meer meedoen met het dieet, maar wel met gezond eten!

Dus hier mijn menuuke van vandaag:

* ontbijt: Kellog's muesli met halfvolle melk, glas sinaas
* Lunch: twee meergranenpistolets met kippenwit, milnerkaas en een glas gazpacho. Als dessert een nectarine
* Tussendoortje: beker melk
* Avond: komkommer-tomaatsla met radijsjes, lente-uitjes en bieslook, quornfilet en een natuurpatatje
* Dessertje avond: raketijsje.

Ik probeer om wat meer calcium te nemen omdat dat moet voor de baby natuurlijk :) . De melk van Joyvalle is toch zo lekker hè, jammie!

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2260 Geplaatst 13 juli 2010 - 13:18

Ik zie het niet zo zitten om dagelijks mijn menu op te schrijven. Ik tel gewoon puntjes en het voordeel daarvan is dat ik ook mag vals spelen zolang ik dan maar een andere dag minder eet of veel sport. Ik ben dit weekend iets gaan drinken met de vrienden, maar dat is wat uit de hand gelopen. Als je maar om 7u 's morgens thuiskomt, zal het niet van teveel water drinken geweest zijn hé ;) . Nu ja, ik voelde mij de volgende dag wat mottig dus daar heb ik mijn schade terug rechtgezet + heel veel gedanst tijdens het avondje uit. Nu weer braaf zijn, want zoiets moet je ook niet elk weekend doen tijdens het dieet ;) .

Gisteren zijn Koen z'n zus en mama op bezoek gekomen en zij hadden mij toch +/- een maandje niet meer gezien en wisten niet dat ik op dieet was. Het eerste dat ze zeiden als ze binnenkwamen was 'amai, wat ben jij vermagerd'. Een mens kan niet ontkennen dat zoiets fijn is om te horen. Ik ben ondertussen bijna 7kg kwijt dus bij mij gaat alles goed. :dancer:

Bewerkt door Mieke'tje, 13 juli 2010 - 13:21.

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#2261 Geplaatst 13 juli 2010 - 13:23

Mieke zei:

Ik zie het niet zo zitten om dagelijks mijn menu op te schrijven. Ik tel gewoon puntjes en het voordeel daarvan is dat ik ook mag vals spelen zolang ik dan maar een andere dag minder eet of veel sport. Ik ben dit weekend iets gaan drinken met de vrienden, maar dat is wat uit de hand gelopen. Als je maar om 7u 's morgens thuiskomt, zal het niet van teveel water drinken geweest zijn hé ;) . Nu ja, ik voelde mij de volgende dag wat mottig dus daar heb ik mijn schade terug rechtgezet + heel veel gedanst tijdens het avondje uit. Nu weer braaf zijn, want zoiets moet je ook niet elk weekend doen tijdens het dieet ;) .

Gisteren zijn Koen z'n zus en mama op bezoek gekomen en zij hadden mij toch +/- een maandje niet meer gezien en wisten niet dat ik op dieet was. Het eerste dat ze zeiden als ze binnenkwamen was 'amai, wat ben jij vermagerd'. Een mens kan niet ontkennen dat zoiets fijn is om te horen. Ik ben ondertussen bijna 7kg kwijt dus bij mij gaat alles goed. :dancer:

Super Mieke, 7 kg dat is niet niks hè! Keep up the good work!
:flower:

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2262 Geplaatst 13 juli 2010 - 13:25

Jess zei:

Super Mieke, 7 kg dat is niet niks hè! Keep up the good work!
:flower:

Bedankt! 7kg is inderdaad niet niets, maar wel in vergelijking met wat in kwijt wil in het totaal, maar we bekijken het stap voor stap en ik kom er wel :) . Met nieuwjaar zal ik een hele andere Mieke zijn ;) (alé, qua omvang toch). Ik zal dan eens een voor & na foto posten :o .
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2263 Geplaatst 13 juli 2010 - 13:30

Bij mij is het gezond eten inmiddels wel al volledig ingeburgerd, maar ik eet gewoon te veel :oops:

Ben echt een grote eter en ik eet gewoon ook zo graag :ha
(en de laatste maanden kookt mijn vriend en die heeft duidelijk een ander beeld van "minder olie" etc gebruiken... Minder olie is voor hem een paar soeplepels ipv een grote scheut zoals in het kookboek staat... Terwijl ik bij het koken eigenlijk bijna niets van vetstof gebruik.)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2264 Geplaatst 13 juli 2010 - 13:30

Mieke zei:

Bedankt! 7kg is inderdaad niet niets, maar wel in vergelijking met wat in kwijt wil in het totaal, maar we bekijken het stap voor stap en ik kom er wel :) . Met nieuwjaar zal ik een hele andere Mieke zijn ;) (alé, qua omvang toch). Ik zal dan eens een voor & na foto posten :o .

Heel goed bezig!!!

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#2265 Geplaatst 13 juli 2010 - 13:32

Smitten Kitten zei:

Bij mij is het gezond eten inmiddels wel al volledig ingeburgerd, maar ik eet gewoon te veel :oops:

Ben echt een grote eter en ik eet gewoon ook zo graag :ha
(en de laatste maanden kookt mijn vriend en die heeft duidelijk een ander beeld van "minder olie" etc gebruiken... Minder olie is voor hem een paar soeplepels ipv een grote scheut zoals in het kookboek staat... Terwijl ik bij het koken eigenlijk bijna niets van vetstof gebruik.)

Ik eet niet echt te veel, eerder weinig, maar ja, die goestingskes die zijn natuurlijk nu extra moeilijk te onderdrukken.
Maar ik eet veel fruit, drink een tasje gazpacho of eet een soepstengel of een waterijsje.
Of een hele zak lutti-snoepen als ik het echt heb zitten :ha .

Geplaatste afbeelding