Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2296 Geplaatst 23 juli 2010 - 08:57

Spanishke zei:

Oh boooy :oops: :roll: te weten hoe lang ik niet getwijfeld heb om die foto's er wel op te plaatsen :oops:
Alleszins bedankt :) :oops: , mijn haar was niet hoe ik wou dat het was, maar dat wist je al.  De zus van de bruidegom en eveneens ook zijn getuige op mijn nicht haar trouw (in het paarse kleedje) die had haar haar exact op de manier dat ik het wou, was ook met extensions, maar ja zij is zelf kapster..

Ok, ik zal nog eens kijken naar het haar van die in haar paars kleedje ;)
Nee maar echt, ik vind dat je een perfect figuurtje hebt hoor! Niet te dik, niet te mager. Gezond.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2297 Geplaatst 23 juli 2010 - 09:09

rocket_queen zei:

:goofy: :goofy: weegschaal was heel vriendelijk voor mij vanmorgen. Na 2 weken van beetje omhoog, beetje omlaag, eindelijk nog eens omlaag ==> omlaag. Yeah!

Bmi was in december 25.8, nu 23.6. duidelijk nog geen skinny minny, maar dat is ook niet mijn doel. Ik wil dus niet heel slank worden, gewoon net goed. Maar waar is dat? dat is natuurlijk een moeilijke vraag. :LOL:
Zeer goed bezig, Katrien!

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#2298 Geplaatst 23 juli 2010 - 09:39

Goedemorgen! Gisterenavond beetje laten gaan en frietjes gegeten. Maar ze waren wel lekker!
Vanavond eten wij hier een groentenschotel in de oven (tomaten, paprika, courgette, ui,.....). Makkelijk, lekker en gezond.

Mag ook wel want ik heb een offday vandaag: slecht geslapen, belabberd gevoel, ik kreeg mijn lenzen niet in en de baby is mijn buik aan het rekken (en dat doet zeer)...
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2299 Geplaatst 30 juli 2010 - 10:02

En... hoe gaat het hier? Het is hier stillekes, allemaal op het strand met perfect bikinifiguur? 8)

Hier zit ik sinds een 4tal weken echt in een heel goede state of mind wat het diëten betreft! De weegschaal gaat alleen nog maar naar beneden, iets waar ik heel blij mee ben ;) Het heeft er ook wel mee te maken dat ik weer kook ipv mijn vriend. Hij kookt toch echt een stuk vettiger.

Ik heb wel al een hele tijd niet meer gesport, dus daar moet wel weer verandering in komen. :p

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2300 Geplaatst 30 juli 2010 - 10:32

Sinds gisteren ben ik ook terug in de keuken gaan staan, het was roodbaars met diverse warme groentjes, boterbonen en gekookte aardappelen. Heb wel maar de helft van mijn stuk opgegeten, want nu was ik eens degene met de graatkant O:)

Mijn vriend kookt ook vettiger en vooral met boter. Hij wou de vis niet meer bakken toen ik zei dat ik die met olijfolie wou maken en zei dat hij niet mooi bruin ging worden, dat was dus gelogen, want hij was wel mooi goudbruin gebakken geraakt :)

Moet ook dringend eens wat meer soep beginnen maken terug, maar met die zwoele temperaturen van de afgelopen weken heb ik daar echt nog geen zin voor gehad en zeker niet met ons dakappartement. De laatste tijd zijn we ook veeeel te veeeeeel gaan eten :oops: en we hebben dan nog eens een superlekkere Italiaan op een aantal km van bij ons ontdekt toen we aan het fietsen waren :ha . Verleidelijk O:) :h

Op't strand heb ik nog niet kunnen liggen, wil wel eens een weekendje naar zee, maar of het dan nog bikinitijd zal zijn...

Bewerkt door Spanishke, 30 juli 2010 - 10:38.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2301 Geplaatst 30 juli 2010 - 10:43

Spanishke zei:

Sinds gisteren ben ik ook terug in de keuken gaan staan, het was roodbaars met diverse warme groentjes, boterbonen en gekookte aardappelen. Heb wel maar de helft van mijn stuk opgegeten, want nu was ik eens degene met de graatkant O:)

Mijn vriend kookt ook vettiger en vooral met boter. Hij wou de vis niet meer bakken toen ik zei dat ik die met olijfolie wou maken en zei dat hij niet mooi bruin ging worden, dat was dus gelogen, want hij was wel mooi goudbruin gebakken geraakt :)

Moet ook dringend eens wat meer soep beginnen maken terug, maar met die zwoele temperaturen van de afgelopen weken heb ik daar echt nog geen zin voor gehad en zeker niet met ons dakappartement. De laatste tijd zijn we ook veeeel te veeeeeel gaan eten :oops: en we hebben dan nog eens een superlekkere Italiaan op een aantal km van bij ons ontdekt toen we aan het fietsen waren :ha . Verleidelijk O:) :h

Op't strand heb ik nog niet kunnen liggen, wil wel eens een weekendje naar zee, maar of het dan nog bikinitijd zal zijn...
Ik maak nu veel gazpacho en komkommersoep ;)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2302 Geplaatst 30 juli 2010 - 10:49

Smitten Kitten zei:

Ik maak nu veel gazpacho en komkommersoep ;)

Komkommersoep stond ook op mijn lijstje en heb es iets zien staan van radijzen bij een bepaald soort soep, maar moet eerst diene boek zien terug te vinden :lachen: O:)
Gazpacho maakt mijn pa nu veel dus daar kan ik wel wat van meegenieten :h :thumb:

Ik ga ook terug wat meer smoothies maken en zelfgemaakte waterijsjes

Bewerkt door Spanishke, 30 juli 2010 - 10:50.

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2303 Geplaatst 30 juli 2010 - 20:17

Spanishke zei:

Hier ben je welkom hoor om eens te passeren als je richting zee komt ;) .

Bij mij loopt nog steeds alles goed. Ik ben ondertussen 9kg kwijt dus dat begint toch al een beetje te tellen. Ik doe rustig verder zoals ik bezig ben met de hoop dat ik mijn doel zal halen :thumb: .
Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#2304 Geplaatst 30 juli 2010 - 20:29

Allemaal volhouden hè. :) Nog even en ik kom waarschijnlijk meedoen. 8)

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#2305 Geplaatst 30 juli 2010 - 20:40

Ik weeg 52kg, en ben 1m60.
Mijn BMI is 21,5. Ik denk dat dit normaal is,
maar mijn moeder zegt dat ik véél te dik ben en dringend 5kg ofzo moet afvallen :s :s
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2306 Geplaatst 30 juli 2010 - 20:42

Cilia zei:

maar mijn moeder zegt dat ik véél te dik ben en dringend 5kg ofzo moet afvallen :s :s

Jouw moeder mag dringend eens leren hoe ze een eigen kind zelfvertrouwen moet leren geven en moet steunen.

Een BMI van 21,5 is zeker goed. Boven de 25 is het minder gezond tot slecht. Jouw gewicht is zeker normaal hoor!

Bewerkt door Mieke'tje, 30 juli 2010 - 20:42.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2307 Geplaatst 03 augustus 2010 - 08:18

Cilia zei:

Jezus... je bent zeker niet te dik!!!! Niet luisteren naar je moeder hoor! En vooral niet gaan lijnen, je bent goed zoals je bent.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2308 Geplaatst 03 augustus 2010 - 08:20

Ongelooflijk maar waar... Ik heb mijn pre-Spanje gewicht!!!! Een paar jaar terug ben ik eens een paar maand in Spanje gaan wonen en ben ik met tapas en wijnkilootjes erbij weer naar België gekomen. En deze kilo's zijn er na al die tijd eindelijk af!!!!! :cheer:

Ik ga nu nog even door, nu we toch in een goede vibe zitten en hoop over een tijdje mijn pre-samenwoongewicht op de weegschaal te zien!

Bewerkt door Smitten Kitten, 03 augustus 2010 - 08:21.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2309 Geplaatst 03 augustus 2010 - 09:09

Super Hanne! :flower:

Oh Cilia! Jij bent totaal niet dik!!! Jij bent perfect zo! Ik snap sommige ouders toch niet hoor! Steven zijn ma is ook zo, altijd als we daar komen heeft ze wel commentaar op Steven (of op mij), ofwel: "Amai, Steven, nu ziet ge er toch ma bleekskes uit." of, "Steven, ge zijt wel wat verdikt." of "Amai, Steven, ge zijt zo hard vermagerd!! Das wel té he!" Steven is 1.87m groot en weegt rond de 75 a 80 kg! :trance: alsof dat dik is?! Uiteraard krijg ik vijf keer per dag te horen: "Schat, ben ik verdikt?" :( Tegen mij heeft die ma zelfs is gezegd: "Frances, zijt ge zwanger?" :onzeker: :o Ach ja... Zal wel aan haar liggen denk ik ... :oops:

Alleszins, men broeken zeggen dat ik verdikt ben, dus dan doe ik daar nu wel iets aan. Gisteren heb ik geen boterhammen gegeten, wel fruit (nectarines jam jam). Brood is bij mij echt nen dikmaker, ik eet heeeel graag brood en sandwiches! Vanavond is het wel macaroni met hesp in kaassaus, omdat dat heeeeel lang geleden is. Overmorgen gaan we mosselen eten! En Donderdag is het gebakken kip met zoetzure saus en rijst.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2310 Geplaatst 03 augustus 2010 - 10:45

Mieke zei:

Hier ben je welkom hoor om eens te passeren als je richting zee komt ;) .

Bij mij loopt nog steeds alles goed. Ik ben ondertussen 9kg kwijt dus dat begint toch al een beetje te tellen. Ik doe rustig verder zoals ik bezig ben met de hoop dat ik mijn doel zal halen :thumb: .

Bedankt voor de uitnodiging, zo 2 grote knuffels zijn wel moeilijk te weerstaan natuurlijk O:) Alleen weet ik nog niet of dat weekendje wel door gaat, het weekend dat ik in gedachten had, moet ik zowel zaterdag als zondag werken :( , mijn ouders hebben ook een appartement aan zee in Zeebrugge, argh het is zo oneerlijk :evil:

9kg is echt wel heel goed! Hoeveel wil je nu nog extra kwijt?

Hanne: Super dat je terug dat gewicht hebt dat je voordien had, hoeveel ben je nu in totaal kwijt? Ik zit ook ongeveer aan het gewicht voor ik ben gaan samenwonen :thumb:

Cilia: Leuke moeder, enorm goed voor iemand zijn/haar zelfvertrouwen :roll: die van mij zat alsmaar te zagen dat ik te mager werd en nog anorexia ging kunnen krijgen (fel overdreven), maar ze heeft nooit gezegd dat ik TE dik was en nu ik terug mijn streefgewicht ongeveer behaald heb, zegt mijn familie wel dat je het heel goed ziet en dat het veel beter is zo. Het komt erop neer dat ik NOOIT naar mijn moeder geluisterd heb en zelf de waarheid wist. Dat moet jij ook doen, er niet naar luisteren, toch niet op dat vlak :)

Bewerkt door Spanishke, 03 augustus 2010 - 10:51.

Geplaatste afbeelding