Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2311 Geplaatst 03 augustus 2010 - 19:46

Smitten Kitten, super hoe je bezig bent. Als je inderdaad in de goede vibe zit, is het nu het moment om er gewoon meer verder te doen tot je jouw doel bereikt.

Spanishke, om mijn doel te bereiken heb ik wel nog een lange weg af te leggen. Ik ben over een periode van +/- 5 jaar ofzo zo'n 30kg verdikt. Pff, nu ik dat typ klinkt dat echt gigantisch veel. Ondertussen ben ik 10 kg vermagerd dus ik wil zeker nog 20kg kwijt. Ideaal zou zijn 25 à 30 kg, maar ik ben er mij van bewust dat deze lat te hoog zal liggen want ik ben sowieso al wat zwaarder van lichaamsbouw.
Ik zal al heel tevreden zal zijn als ik nu nog 10 à 15 kg kwijt kan raken. Het extra dat ik kwijt raak zal super zijn.
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2312 Geplaatst 09 augustus 2010 - 19:12

Deze week is echt zwaar geweest, en gewicht verloren ben ik dan ook niet. Maar we doen rustig verder. Inmiddels ben ik in de laatste paar maanden 5 kilo kwijt waar ik wel heel tevreden mee ben. Nu ik toch goed bezig ben (afgezien van de laatste week dan. Niet bepaald slechte dingen gegeten, maar gewoon heel onregelmatig gegeten) wil ik nog wel even door gaan. Een kilo of 4 zou ideaal zijn denk ik. Of 5 :ha dan heb ik een kilootje als buffer/balansgewicht ;)

Bewerkt door Smitten Kitten, 09 augustus 2010 - 19:16.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2313 Geplaatst 09 augustus 2010 - 19:17

Smitten Kitten zei:

Deze week is echt zwaar geweest, en gewicht verloren ben ik dan ook niet. Maar we doen rustig verder. Inmiddels ben ik in de laatste paar maanden 5 kilo kwijt waar ik wel heel tevreden mee ben. Nu ik toch goed bezig ben (afgezien van de laatste week dan. Niet bepaald slechte dingen gegeten, maar gewoon heel onregelmatig gegeten) wil ik nog wel even door gaan. Een kilo of 4 zou ideaal zijn denk ik.

Hier ook zeer onevenwichtig en niet bepaald gezond. Soms eet ik bijna niets over heel de dag en krijgen we 's avonds zin op minder gezonde dingen...
Vrijdag terug gaan eten, was wel Vietnamees, leek me nog vrij gezond en het was lekker ook :) Een aanrader en aangename verrassing, iets helemaal anders dan Japans of Chinees.

Wat is je bmi nu?
Ik zou dringend terug wat meer moeten fietsen :onzeker: O:)
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2314 Geplaatst 09 augustus 2010 - 19:23

Spanishke zei:

Hier ook zeer onevenwichtig en niet bepaald gezond. Soms eet ik bijna niets over heel de dag en krijgen we 's avonds zin op minder gezonde dingen...
Vrijdag terug gaan eten, was wel Vietnamees, leek me nog vrij gezond en het was lekker ook :) Een aanrader en aangename verrassing, iets helemaal anders dan Japans of Chinees.

Wat is je bmi nu?
Ik zou dringend terug wat meer moeten fietsen :onzeker: O:)

Hier is het de laatste week echt niet ongezond, maar gewoon te onregelmatig. Heb inmiddels al wel langer door dat dat voor mij niet goed is. Ik moet echt met regelmaat iets eten 's morgens, tienuurtje, middag, 4uurtje, avond of mijn eetritme raakt helemaal in de war. Maar ik eet weinig vet, heb geloof ik al 2 maand geen frietjes meer gegeten en de koelkast ligt altijd vol groentjes die ook gegeten worden. Heb de laatste tijd ook echt weinig honger eigenlijk...
Mijn BMI heb ik totaal geen idee van en let ik ook totaal niet op. Ongezond zal het wel niet zijn hoor, maar ik geloof eigenlijk niet zozeer in BMI. Ik geloof in mijn kledingskast en kledij die mooi en goed zit. ;)
Ben nog geen pannelat hoor en zal ik ook nooit worden, maar stilletjesaan wel weer een stuk tevredener over mijn figuur. We zijn er nog niet, maar het gaat de goede richting op ;)

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#2315 Geplaatst 09 augustus 2010 - 20:15

Ik geloof dat ik me ook weer moet aanmelden :onzeker:

Eerst was ik te veel en te snel afgevallen. Nu is mijn eetlust weer in orde en ben ik te snel iets te veel weer bijgekomen. Nog niet al te dramatisch hoor. Mijn laagste gewicht is 4kg minder dan nu. Dat was te laag
. Maar daarna was ik een tijd 2kg boven het laagste gewicht en dat was perfect. Dus wil ik er ongeveer 1,5 à 2kg terug af. Maar vooral terug gezond en regelmatig eten. Terug fruit en groenten, gezonde tussendoortjes, enz. Ik hou dat eigenlijk nooit lang vol :oops:

Nu is het vaak niet ontbijten, geen tussendoortjes en dan 's avonds te veel snoepen.

De beste manier voor mij om regelmatig en gezond te gaan eten is met het WW programma. Dus dat maar weer eens bovenhalen.

enza
enza
  • 158 berichten
  • 1 katten

#2316 Geplaatst 10 augustus 2010 - 10:52

ik ben ook fier op mezelf! :goofy: ben erin geslaagd om 7 kg af te vallen op 2 maanden tijd! ben wel ook naar de dieetist aan het gaan en goed aan het sporten! elke dag rond de 600 kcal verbranden op de fitness. de reden waarom ik zo fier ben is omdat mijn schildklier te traag werkt en ik daarvan bijkom, maar dat ik er nu in geslaagd ben om toch af te vallen hoewel ze nog steeds niet werkt zoals het hoort!

volhouden is de boodschap voor iedereen :d

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#2317 Geplaatst 12 augustus 2010 - 21:22

Zou het ni beter zijn van 'de zomer is voorbij' als je het weer buiten ziet, heb vanavond gedacht bikiniproof voorbij en heb ne goeie friet met een mexicano gegeten waar ik nu natuurlijk spijt van heb. :oops:
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2318 Geplaatst 13 augustus 2010 - 08:34

Ja klopt, zo zomers ziet het er ondertussen niet meer uit he ;)
Maar voor de bikini deed ik het niet hoor en ben ook niet van plan om na de zomer te beginnen schransen en een dikke vetlaag te kweken. Dan mag ik in januari weer opnieuw beginnen te regimmen en daar heb ik geen zin in. Hoop eind september mijn doel bereikt te hebben en dan is het tijd voor de cruciale stabilisatiefase :)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2319 Geplaatst 13 augustus 2010 - 08:35

enza zei:

ik ben ook fier op mezelf! :goofy: ben erin geslaagd om 7 kg af te vallen op 2 maanden tijd! ben wel ook naar de dieetist aan het gaan en goed aan het sporten! elke dag rond de 600 kcal verbranden op de fitness. de reden waarom ik zo fier ben is omdat mijn schildklier te traag werkt en ik daarvan bijkom, maar dat ik er nu in geslaagd ben om toch af te vallen hoewel ze nog steeds niet werkt zoals het hoort!

volhouden is de boodschap voor iedereen :d

Dat is inderdaad super dan! :cheer:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2320 Geplaatst 13 augustus 2010 - 08:37

Nathalie zei:

Ik geloof dat ik me ook weer moet aanmelden :onzeker:

Eerst was ik te veel en te snel afgevallen. Nu is mijn eetlust weer in orde en ben ik te snel iets te veel weer bijgekomen. Nog niet al te dramatisch hoor. Mijn laagste gewicht is 4kg minder dan nu. Dat was te laag
. Maar daarna was ik een tijd 2kg boven het laagste gewicht en dat was perfect. Dus wil ik er ongeveer 1,5 à 2kg terug af. Maar vooral terug gezond en regelmatig eten. Terug fruit en groenten, gezonde tussendoortjes, enz. Ik hou dat eigenlijk nooit lang vol :oops:

Nu is het vaak niet ontbijten, geen tussendoortjes en dan 's avonds te veel snoepen.

De beste manier voor mij om regelmatig en gezond te gaan eten is met het WW programma. Dus dat maar weer eens bovenhalen.

2 kg dat is te doen he ;) Diëten op zich is nog niet zo moeilijk, het is die stabilisatie die de meesten de das om doet he... Heb je de stabilisatie met de cdrom gedaan?

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#2321 Geplaatst 13 augustus 2010 - 19:21

Smitten Kitten zei:

2 kg dat is te doen he ;) Diëten op zich is nog niet zo moeilijk, het is die stabilisatie die de meesten de das om doet he... Heb je de stabilisatie met de cdrom gedaan?

Is zeker te doen een 2kg. En het gaat vooral om het weer gezonder gaan eten, want als er nu geen 2kg af gaat is dat zeker niet erg. Maar er moet toch niks meer bij komen.

Ik heb de stabilisatie niet gedaan. Ik was op korte tijd te veel afgevallen door stress en oververmoeidheid. Is een beetje plots gekomen. Heeft een tijdje geduurd voor ik weer wat meer kon eten, mijn maag is mijn zwakke plek. Was dus ietsje te mager geworden. Was 54kg, is wat te weinig voor mij. Als je botten gaan pijn doen omdat je te mager bent is dat niet goed :oops:
Dan weer stilaan bijgekomen tot een mooi gewicht. 56 kg is perfect. Heb leuke kleren die perfect passen met dat gewicht.
Nu is het eerder weer 58 à 59kg. Dus 1 of 2 kilootjes eraf, en dan echt aan de slag met de stabilisatie.
En het gezond eten zal ook goed zijn om weer wat extra vitamientjes binnen te krijgen na een periode niet veel eten.

Maar ik moet nog altijd beginnen. Maandag denk ik, begin van een week, is altijd mooi :)

Het snoepen weer afleren wordt moeilijk. Ik eet weer chocolade tegenwoordig :h

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2322 Geplaatst 13 augustus 2010 - 20:25

Proficiat allemaal hier!

@ Nathalie: ik zou graag in jouw plaats zijn en maar 2kg moeten afvallen. Ik heb wel nog eventjes te gaan ;) .

Ondertussen zitten we hier aan -11kg :dancer: .
Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#2323 Geplaatst 13 augustus 2010 - 20:39

Mieke zei:

Proficiat allemaal hier!

@ Nathalie: ik zou graag in jouw plaats zijn en maar 2kg moeten afvallen. Ik heb wel nog eventjes te gaan ;) .

Ondertussen zitten we hier aan -11kg :dancer: .

Inderdaad, is een luxe hè, maar 2kg kwijt moeten. Ik bewonder diegenen die meer kwijtwillen en hun best doen ervoor :thumb:
Ik ga niet klagen als ze er niet afgaan ;)

Guest_bb1986_*
Guest_bb1986_*

#2324 Geplaatst 13 augustus 2010 - 20:44

Ik denk elke keer van: nu beginnen we eraan, maar vind elke keer ook weer een uitvlucht...
Dus aan diegene bij wie het lukt: SUPER :thumb: doe zo verder.
Ik zou graag iets doen van sport ofzo...(zou ook al helpen)
Was in maart begonnen met Zumba samen met mijn zus en was leuk, tot zij afhaakte en ik de moed niet meer had om te gaan.

Ik denk dat ik echt iemand nodig heb waarmee ik elke keer afspreek, dan is de stap om niet te gaan veel groter en is de verplichting er en uiteindelijk wil je dan toch niet onder doen :d
Dus als er kandidaten zijn van in de buurt van Aalst :d

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#2325 Geplaatst 13 augustus 2010 - 21:43

ik heb ook zo iemand nodig ;)
maar woon wel niet in de buurt :(
tis nu niet super hard nodig, maar ik merk het wel aan de kleertjes.. :louche: