Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#2326 Geplaatst 14 augustus 2010 - 00:58

Pfff wat een weer , ik ben niet bikini proof :ha en vind het niet erg , de zon komt toch niet uit en als ik men bikini wil aandoen dan trek ik die gewoon aan ;) jullie kunnen dat wel goed volhouden :thumb: :thumb:

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#2327 Geplaatst 14 augustus 2010 - 21:11

Vandaag niet veel gegeten, krijg niks door mijn keel, maandag krijgt mijn moeder de uitslag van haar onderzoek, ben zo bang.
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2328 Geplaatst 14 augustus 2010 - 21:20

bb1986 zei:

Ik denk elke keer van: nu beginnen we eraan, maar vind elke keer ook weer een uitvlucht...
Dus aan diegene bij wie het lukt: SUPER :thumb: doe zo verder.
Ik zou graag iets doen van sport ofzo...(zou ook al helpen)
Was in maart begonnen met Zumba samen met mijn zus en was leuk, tot zij afhaakte en ik de moed niet meer had om te gaan.

Ik denk dat ik echt iemand nodig heb waarmee ik elke keer afspreek, dan is de stap om niet te gaan veel groter en is de verplichting er en uiteindelijk wil je dan toch niet onder doen :d
Dus als er kandidaten zijn van in de buurt van Aalst :d

Mocht ik nu een rijbewijs hebben :oops:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_bb1986_*
Guest_bb1986_*

#2329 Geplaatst 15 augustus 2010 - 17:08

katy zei:

ik heb ook zo iemand nodig ;)
maar woon wel niet in de buurt :(
tis nu niet super hard nodig, maar ik merk het wel aan de kleertjes.. :louche:

Tsss de kledij van tegenwoordig, geen kwaliteit meer. Die krimpt steeds, zelfs na verschillende malen gewassen te hebben. :d

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2330 Geplaatst 19 augustus 2010 - 23:27

Mijn gewicht gaat nog altijd naar beneden! :cheer:
Ben nu al een 6tal weken op de juiste weg!

Wil wel in september weer wat van sport doen... maar wat? :catscratchhead

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2331 Geplaatst 22 augustus 2010 - 10:36

Ik ben ondertussen 12 kg vermagerd en ik kan het niet laten om steeds nieuwe dingen te kopen (kleedjes, schoenen,...) Is dat een gevolgd van vermageren, want anders is het niet zo goed voor mijn portemonee :LOL: . Ik moet zeggen dat ik nog niet zo drastisch ben vermagerd dat ik MOET nieuwe kledij kopen. Ik kan eigenlijk nog in alles wat ik heb. Ik heb het geluk altijd dingen te kopen die stretchen (mijn rokken, mijn truitjes,...), maar toch kan ik het niet laten :oops: (terwijl het eigenlijk niet zo verstandig is, want als ik tegen december mijn gewicht gehaald heb, zal deze kledij hoogstwaarschijnlijk een maatje of twee te groot zijn).
Geplaatste afbeelding

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#2332 Geplaatst 22 augustus 2010 - 16:29

Ik denk dat ik me aan jullie groepje ga toevoegen, want ik ben de laatste tijd te veel naar mijn zin bijgekomen.

Anders gaan koken wil ik niet echt, ik eet al vegetarisch en als ik daar nog in ga snoeien, dan gaat het moeilijk worden. Wat ik wel doe, is teveel snoepen (koekjes, chips, enz). En niet voldoende bewegen. Dus ik ga terug beginnen met de Wii fit en Wii Dance. En zien of er zo geleidelijk aan wat kilootjes terug afgaan. :)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2333 Geplaatst 22 augustus 2010 - 16:31

Mieke zei:

Ik ben ondertussen 12 kg vermagerd en ik kan het niet laten om steeds nieuwe dingen te kopen (kleedjes, schoenen,...) Is dat een gevolgd van vermageren, want anders is het niet zo goed voor mijn portemonee :LOL: . Ik moet zeggen dat ik nog niet zo drastisch ben vermagerd dat ik MOET nieuwe kledij kopen. Ik kan eigenlijk nog in alles wat ik heb. Ik heb het geluk altijd dingen te kopen die stretchen (mijn rokken, mijn truitjes,...), maar toch kan ik het niet laten :oops: (terwijl het eigenlijk niet zo verstandig is, want als ik tegen december mijn gewicht gehaald heb, zal deze kledij hoogstwaarschijnlijk een maatje of twee te groot zijn).

Ik heb nog een kast vol kledij (soms zelfs nog met label aan :oops: ) en ben altijd blijven passen in mijn kleren, maar helaas niet altijd even flatterend :ha :ha

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2334 Geplaatst 22 augustus 2010 - 17:40

Smitten Kitten zei:

Ik heb nog een kast vol kledij (soms zelfs nog met label aan :oops: ) en ben altijd blijven passen in mijn kleren, maar helaas niet altijd even flatterend :ha :ha

Haha, waarom doe je het niet aan? Tof in de winkel, maar eens thuis niet durven of willen dragen ;) ?

Ik ben deze morgen naar een schoenenwinkel in de buurt geweest. Het is een supertoffe winkel en ik was dit jaar nog niet gaan piepen naar daar. Dus ik dacht ik ga eventjes kijken of ze daar geen mooie pumps hebben dat ik kan dragen onder mijn kleedje dat ik wil dragen op de trouw van Koen z'n zus. OK, 20 minuten getwijfeld of ik de grijze zou nemen of de fleurige appelblauwzeegroene. Eventjes getwijfeld om ze allebei te nemen, want ze waren nog in korting en 'maar' 50€. Uiteindelijk beseft dat zoiets erover zou zijn en voor de tweede gegaan ;) . Zie ik daar in mijn ooghoek supermooie winterlaarzen staan :goofy: . Ik dacht ze gewoon eens te passen (ik had niet verwacht dat ze goed zouden gaan, want ze zijn best wel hoog). Doe ik ze aan en zit dat wel niet als gegoten zeker en als dat zo goed zit, kan je dat toch onmogelijk laten staan? Ik maar klagen vorige week dat brako's veel geld kosten en nu heb ik er gekocht die nog duurder zijn :oops: . Nu moet ik mezelf echt wel verplichten om te stoppen, want mijn bankkaartje begint met zulke ogen te kijken naar mij --> :8 ikke leeg ;) .
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2335 Geplaatst 25 augustus 2010 - 12:16

Ja ja!! Ik ga beginnen aan Start to jump! Er MOETEN kilo's af. Echt waar. De dokter zei het ook al :onzeker: Ik ben op een jaar tijd tien kg bijgekomen :oops: :oops: Schaam schaam. En dat moet er af. Ik voel me ZO slecht in mijn vel. Mijn jeansen spannen verschrikkelijk en met de winter op komst, ja dan kan ik niet altijd rokskes en kleedjes dragen hé. Zelfs mijn pulls doen moeilijk :help: :help: Dus ik heb een springtouw gekocht, 5 euro :LOL: En ik ga eraan beginnen. In de flair stonden ooit is schema's en je kan ze makkelijk downloaden ook. Spring je slank! | Flair.be
Ik ga mezelf belonen met een nieuwe sportoutfit wanneer ik 3 kg vermagerd ben!
Verder let ik al heeel goed op mijn eten. Al heel lang geen koekjes en chocolade gegeten. :thumb: Enkel heb ik het moeilijk om bokes met smeerkaas te laten :oops: Ik heb eergisteren een maaltijd van weight watchers gegeten. Zo diepvries (had geen tijd om te koken), amai dat was lekker!! En ik had er echt goed mee gegeten hé. Want eerst dacht ik: ja natuurlijk zitten daar weinig calorieën in, hoe weinig is dat. Maar het vulde heel goed. (was kip tikka met rijst jam jam!) Iemand een idee of die maaltijden echt goed zijn? Anders sla ik er mij is een voorraad van in. Wanneer ik weinig tijd heb om te koken, ipv croques => weight watchers maaltijd :ha

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2336 Geplaatst 25 augustus 2010 - 12:23

Mieke zei:

Haha, waarom doe je het niet aan? Tof in de winkel, maar eens thuis niet durven of willen dragen ;) ?

Ik ben deze morgen naar een schoenenwinkel in de buurt geweest. Het is een supertoffe winkel en ik was dit jaar nog niet gaan piepen naar daar. Dus ik dacht ik ga eventjes kijken of ze daar geen mooie pumps hebben dat ik kan dragen onder mijn kleedje dat ik wil dragen op de trouw van Koen z'n zus. OK, 20 minuten getwijfeld of ik de grijze zou nemen of de fleurige appelblauwzeegroene. Eventjes getwijfeld om ze allebei te nemen, want ze waren nog in korting en 'maar' 50€. Uiteindelijk beseft dat zoiets erover zou zijn en voor de tweede gegaan ;) . Zie ik daar in mijn ooghoek supermooie winterlaarzen staan :goofy: . Ik dacht ze gewoon eens te passen (ik had niet verwacht dat ze goed zouden gaan, want ze zijn best wel hoog). Doe ik ze aan en zit dat wel niet als gegoten zeker en als dat zo goed zit, kan je dat toch onmogelijk laten staan? Ik maar klagen vorige week dat brako's veel geld kosten en nu heb ik er gekocht die nog duurder zijn :oops: . Nu moet ik mezelf echt wel verplichten om te stoppen, want mijn bankkaartje begint met zulke ogen te kijken naar mij --> :8 ikke leeg ;) .

Gekocht in slankere periodes en ik paste er nog wel in, maar de vetjes waren niet echt in bedwang, laat ik het zo zeggen :ha

Maar op dit moment pas ik wel weer in zowat al mijn kledij hoor. 't Gaat echt goed met mijn nieuwe levensstijl. Eind september denk ik wel dat ik mijn streefdoel zal bereikt hebben. En dan.... SCHRANSEN!!!! Mopje hoor, dan stabiliseren ;)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2337 Geplaatst 25 augustus 2010 - 12:26

Frances zei:

Ja ja!! Ik ga beginnen aan Start to jump! Er MOETEN kilo's af. Echt waar. De dokter zei het ook al :onzeker: Ik ben op een jaar tijd tien kg bijgekomen :oops: :oops: Schaam schaam. En dat moet er af. Ik voel me ZO slecht in mijn vel. Mijn jeansen spannen verschrikkelijk en met de winter op komst, ja dan kan ik niet altijd rokskes en kleedjes dragen hé. Zelfs mijn pulls doen moeilijk :help: :help: Dus ik heb een springtouw gekocht, 5 euro :LOL: En ik ga eraan beginnen. In de flair stonden ooit is schema's en je kan ze makkelijk downloaden ook. Spring je slank! | Flair.be
Ik ga mezelf belonen met een nieuwe sportoutfit wanneer ik 3 kg vermagerd ben!
Verder let ik al heeel goed op mijn eten. Al heel lang geen koekjes en chocolade gegeten. :thumb: Enkel heb ik het moeilijk om bokes met smeerkaas te laten :oops: Ik heb eergisteren een maaltijd van weight watchers gegeten. Zo diepvries (had geen tijd om te koken), amai dat was lekker!! En ik had er echt goed mee gegeten hé. Want eerst dacht ik: ja natuurlijk zitten daar weinig calorieën in, hoe weinig is dat. Maar het vulde heel goed. (was kip tikka met rijst jam jam!) Iemand een idee of die maaltijden echt goed zijn? Anders sla ik er mij is een voorraad van in. Wanneer ik weinig tijd heb om te koken, ipv croques => weight watchers maaltijd :ha

Ik ben daar tijdje terug ook aan begonnen, maar niet volgehouden. Zal er ook maar weer eens aan beginnen. Na mijn examens.

Zeg maar vind het wel raar dat de dokter zegt dat jij MOET vermageren. Vond jou nu zeker niet te dik ofzo. Al begrijp ik wel dat je er wat af wilt, ik ben ook niet te dik, maar wou graag toch ook wat er af.

Wat de WW gerechten betreft die zijn niet altijd even mjammie, maar inderdaad handig tijdens examens enz. En in de O'cool heb je daar vaak aanbiedingen van. 2+1 gratis dat soort dingen en veel meer keus. In de English shop in Everberg heb je ook heel veel WW dingen (wel goed naar de datum kijken) ook in de diepvries enz. En ook lekkere chocolade soufflé-achtige dessertjes. Mmmm!

PS Croques in de examens... ik ken het... Hangt er van af van wat je erop doet, maar met bv jonge kaas is dat eigenlijk wel supervettig. Maar jij eet mss geen jonge kaas met je lactoseprobleem?

Bewerkt door Smitten Kitten, 25 augustus 2010 - 12:27.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2338 Geplaatst 25 augustus 2010 - 12:27

Oh Mieke'tje, zwijg me over winterlaarzen. Dat is dus echt een verslaving :ha ik krijg al twee jaar op rij winterlaarzen als kerstcadeau van Steven :ha :ha omdat ik er gewoon elk jaar nieuwe mooie zie en elk jaar zeg ik opnieuw: ja maar je kan daar jaaaaaaaren mee hé :ha :ha

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2339 Geplaatst 25 augustus 2010 - 12:28

Frances zei:

Oh Mieke'tje, zwijg me over winterlaarzen. Dat is dus echt een verslaving :ha ik krijg al twee jaar op rij winterlaarzen als kerstcadeau van Steven :ha :ha omdat ik er gewoon elk jaar nieuwe mooie zie en elk jaar zeg ik opnieuw: ja maar je kan daar jaaaaaaaren mee hé :ha :ha

Ik moet er dit jaar nog nieuwe kopen. Maar dat is meestal wel een hele hap uit het budget he :(

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2340 Geplaatst 25 augustus 2010 - 12:30

Smitten Kitten zei:

Ik ben daar tijdje terug ook aan begonnen, maar niet volgehouden. Zal er ook maar weer eens aan beginnen. Na mijn examens.

Zeg maar vind het wel raar dat de dokter zegt dat jij MOET vermageren. Vond jou nu zeker niet te dik ofzo. Al begrijp ik wel dat je er wat af wilt, ik ben ook niet te dik, maar wou graag toch ook wat er af.

Wat de WW gerechten betreft die zijn niet altijd even mjammie, maar inderdaad handig tijdens examens enz. En in de O'cool heb je daar vaak aanbiedingen van. 2+1 gratis dat soort dingen en veel meer keus. In de English shop in Everberg heb je ook heel veel WW dingen (wel goed naar de datum kijken) ook in de diepvries enz. En ook lekkere chocolade soufflé-achtige dessertjes. Mmmm!

PS Croques in de examens... ik ken het... Hangt er van af van wat je erop doet, maar met bv jonge kaas is dat eigenlijk wel supervettig. Maar jij eet mss geen jonge kaas met je lactoseprobleem?

Ja die WW maaltijden zijn uiteraard niet voor elke dag. Heb ik geluk dat ik juist een lekkere eruit gekozen heb :ha Heb het inderdaad in de O'Cool gekocht. Veel aanbod daar, amai! :goofy: Voor Steven ook het paradijs: heel veel pizza's en van die mora broodjes :ha
Oh die English shop in Everberg, ik heb daar al heel veel over gehoord. Is dat daar waar ze ook oreo's in grote verpakkingen hebben? :h
Hmmmm chocolade, Hanne :shhh: :LOL: