Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#2371 Geplaatst 26 augustus 2010 - 21:58

ja daar is het idd ook goed voor :) ik heb hier zo'n pilatesdvd, maar het is wel leuker om het te doen met echte mensen in de zaal :ha

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#2372 Geplaatst 26 augustus 2010 - 22:14

ik niet ... draag enkel een zwembroek ... ook goed ??? :heart:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2373 Geplaatst 27 augustus 2010 - 08:02

Vosse zei:

ja daar is het idd ook goed voor :) ik heb hier zo'n pilatesdvd, maar het is wel leuker om het te doen met echte mensen in de zaal :ha

Ik heb eens gekeken voor Yoga of Pilates:

Pilates Works ◊ Welkom in de de Pilates studio van Ann van Huffel in Antwerpen en Mechelen

The Ida & Pingala Yoga Studio

The Pilates Studio - Antwerpen

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#2374 Geplaatst 27 augustus 2010 - 08:16

Ik zou ook dringend iets moeten doen om wat fit te zijn voor de bevalling, maar ik gok dat zwangerschapsgym jullie niet zo veel interesseert :ha . Wie zin heeft mag thuis komen mee doen :ha
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2375 Geplaatst 27 augustus 2010 - 08:21

Jess zei:

Ik zou ook dringend iets moeten doen om wat fit te zijn voor de bevalling, maar ik gok dat zwangerschapsgym jullie niet zo veel interesseert :ha . Wie zin heeft mag thuis komen mee doen :ha

Nee dank u :ha

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#2376 Geplaatst 27 augustus 2010 - 08:22

Smitten Kitten zei:

Nee dank u :ha

:p Ik zal Lily wel onder je trui steken, dan ben je ook zwanger :mrgreen:

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2377 Geplaatst 27 augustus 2010 - 08:27

Jess zei:

:p Ik zal Lily wel onder je trui steken, dan ben je ook zwanger :mrgreen:

Of als ik Zsazsa en Lily onder mijn trui steek... dan denken ze dat ik zwanger ben van een corpulente tweeling :ha :ha

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#2378 Geplaatst 27 augustus 2010 - 08:28

Smitten Kitten zei:

Of als ik Zsazsa en Lily onder mijn trui steek... dan denken ze dat ik zwanger ben van een corpulente tweeling :ha :ha

:ha :ha :ha een vogelvangende, corpulente tweeling :ha

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2379 Geplaatst 27 augustus 2010 - 08:29

Jess zei:

:ha :ha :ha een vogelvangende, corpulente tweeling :ha

Ha, die hebben nog wel veel overeenkomsten blijkbaar ;)

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#2380 Geplaatst 27 augustus 2010 - 08:32

Bon, terug ontopic, voor een moderator ons op de vingers komt tikken :ha ! Veel succes met de sporters en de dieetjes!
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#2381 Geplaatst 27 augustus 2010 - 08:52

Amai da's allemaal duur :o 17 euro voor een uurke op een mat liggen? :gek:

Ik heb is gezien hé, want Stad Antwerpen organiseert ook zo'n dingen. Er zijn nog een boel plaatsen bij voor Yoga van 18u30 tot 20u, startend de 21ste september en eindigend de 14e december in het atheneum van Deurne. (veel parkeerplaats ;) ) Dat kost 48 euro voor alle sessies samen! (dus als je er hier en daar een paar niet kan doen, dan heb je nog steeds veel gespaard he)

soit, ik kijk nog wat verder ook hé :)

Yoga

We zouden ook via't stad de beurtenkaarten voor Center Court kunnen kopen (fitnesscentrum op de Plantin Moretuslei, eigen parking).

Die hebben Zumba en Pilates, ook eventueel zaterdagvoormiddag. Basic zumba maandag 18-19u, pilates donderdag 18-19u. Zumba is wel doodgaan de eerste keren :ha Je kan via het stad een kaart kopen voor 10 beurten, 65 euro. (ook meerdere beurten, maar klein beginnen denk ik dan :ha ) (gewone zumba is bijna elke avond en op verschillende uren)

Ik weet alleen nog niet wanneer al die data goed voor mij zouden zijn, gezien ik nog geen job heb... Maar geef me twee weken dan hoop ik toch al wat meer te weten ;)

O ik heb nog een idee!

Op de Plantin kan je een zaal of stukje zaal afhuren om te sporten. We kunnen bv. zien of er andere zijn die graag meedoen en gewoon badminton doen de ene keer (kan vanaf 2 pesonen he). En volleybal de andere keer (officieel vanaf 10 of wat is het, maar met 4 lukt dat ook wel denk ik :ha ). Er is ook tennismateriaal. Kortom, het is mss wel leuk dat je steeds zelf kan kiezen wat te doen. De volledige zaal huren kost 9 euro, de helft 6 en een derde 4 euro. De sporthal is nog vrij op maandagavond, vrijdagavond, zaterdagen en zondagen.

Oe en Wezenbergfit, daar kan je ook beurtenkaarten krijgen via het stad en die hebben 's avonds zumba (ma/di/wo), BBB(wo) en poweryoga (do). Wel verplicht via 20 beurtenkaarten te gaan.

(Niemand anders dat ondertussen zin krijgt om mee te gaan sporten in Antwerpen stad? ;) )

Bewerkt door Jess, 27 augustus 2010 - 09:04.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2382 Geplaatst 27 augustus 2010 - 09:05

Vosse zei:

Amai da's allemaal duur :o 17 euro voor een uurke op een mat liggen? :gek:

Ik heb is gezien hé, want Stad Antwerpen organiseert ook zo'n dingen. Er zijn nog een boel plaatsen bij voor Yoga van 18u30 tot 20u, startend de 21ste september en eindigend de 14e december in het atheneum van Deurne. (veel parkeerplaats ;) ) Dat kost 48 euro voor alle sessies samen! (dus als je er hier en daar een paar niet kan doen, dan heb je nog steeds veel gespaard he)

soit, ik kijk nog wat verder ook hé :)

Yoga

We zouden ook via't stad de beurtenkaarten voor Center Court kunnen kopen (fitnesscentrum op de Plantin Moretuslei, eigen parking).

Die hebben Zumba en Pilates, ook eventueel zaterdagvoormiddag. Basic zumba maandag 18-19u, pilates donderdag 18-19u. Zumba is wel doodgaan de eerste keren :ha Je kan via het stad een kaart kopen voor 10 beurten, 65 euro. (ook meerdere beurten, maar klein beginnen denk ik dan :ha ) (gewone zumba is bijna elke avond en op verschillende uren)

Ik weet alleen nog niet wanneer al die data goed voor mij zouden zijn, gezien ik nog geen job heb... Maar geef me twee weken dan hoop ik toch al wat meer te weten ;)

O ik heb nog een idee!

Op de Plantin kan je een zaal of stukje zaal afhuren om te sporten. We kunnen bv. zien of er andere zijn die graag meedoen en gewoon badminton doen de ene keer (kan vanaf 2 pesonen he). En volleybal de andere keer (officieel vanaf 10 of wat is het, maar met 4 lukt dat ook wel denk ik :ha ). Er is ook tennismateriaal. Kortom, het is mss wel leuk dat je steeds zelf kan kiezen wat te doen. De volledige zaal huren kost 9 euro, de helft 6 en een derde 4 euro. De sporthal is nog vrij op maandagavond, vrijdagavond, zaterdagen en zondagen.

Oe en Wezenbergfit, daar kan je ook beurtenkaarten krijgen via het stad en die hebben 's avonds zumba (ma/di/wo), BBB(wo) en poweryoga (do). Wel verplicht via 20 beurtenkaarten te gaan.

(Niemand anders dat ondertussen zin krijgt om mee te gaan sporten in Antwerpen stad? ;) )

Oh oh Vosse... it's apparent you have yet to meet me and my motor skilzzzz 8)

:ha

Nee serieus ik en zwaaien met badmintonraketten? :onzeker: (tenzij je een hersenschudding wilt :catangel )

Ik en volleyballen? (tenzij jij mij naar de huisarts wil voeren met wat ontwrichte vingertjes :catangel "Kijk kijk, Sarah, Kijk hoe goed ik kan toetsen!!!... Aaaaaaargghhhhh. Mijn hand! Mijn hand!!!!)

Nee echt, ik denk dat het voor ieders bestwil is dat ik daar niet aan mee doe :ha

Maar goedkope Yoga ofzo is ook goed voor mij hoor. Had geen idee dat het dure prijzen waren. Me is clueless als het over sporten gaat 8)

Van die beurtenkaarten zijn ok voor mij. Van dagen kan ik alleen al zeker nooit op een woensdag.

Bewerkt door Smitten Kitten, 27 augustus 2010 - 09:06.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2383 Geplaatst 27 augustus 2010 - 09:08

Verdorie man, ik ben opgestaan met een vreselijke goesting voor...

KWAKIES! :onzeker: :onzeker:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#2384 Geplaatst 27 augustus 2010 - 09:09

Frances zei:

Verdorie man, ik ben opgestaan met een vreselijke goesting voor...

KWAKIES! :onzeker: :onzeker:

Wat zijn kwakies?

Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2385 Geplaatst 27 augustus 2010 - 09:20

Te koop in de aldi en echt zoooo verslavend :h
kwakies.jpg