Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#2386 Geplaatst 27 augustus 2010 - 09:21

Frances zei:

Te koop in de aldi en echt zoooo verslavend :h
Bijlage monthly_08_2010/post-1602-1351068579,8316.jpg

Oh jaaaaaaaaaaaa! Die zijn zo lekker, mama had die ook altijd! Moet dat dringend nog eens meenemen!
Ik heb het vooral voor Kellogs extra en honey loops voor de moment :h

Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2387 Geplaatst 27 augustus 2010 - 09:23

Jess zei:

Oh jaaaaaaaaaaaa! Die zijn zo lekker, mama had die ook altijd! Moet dat dringend nog eens meenemen!
Ik heb het vooral voor Kellogs extra en honey loops voor de moment :h

Hmmm.. :h hier enkel de allergewoonste cornflakes in huis momenteel. Ik heb zo'n nood aan chocolade :(

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#2388 Geplaatst 27 augustus 2010 - 09:24

Frances zei:

Hmmm.. :h hier enkel de allergewoonste cornflakes in huis momenteel. Ik heb zo'n nood aan chocolade :(

Ga dan rap naar de winkel! Of drink een tas chocomelk. Of nog beter, maak studentenhaver! Da's keigezond en lekker!

Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2389 Geplaatst 27 augustus 2010 - 09:27

Jess zei:

Ga dan rap naar de winkel! Of drink een tas chocomelk. Of nog beter, maak studentenhaver! Da's keigezond en lekker!

Oh nee Jessica, geen studentenhaver :misselijk:
Een tas chocomelk is een goed idee! En anders ga ik straks wel naar de aldi. Dat is hier super dicht bij hé, ACHTER ONS! ik moet eigenlijk theoretisch gezien enkel door de tuin en ik ben er al (maar ja daar staat een omheining enz.).

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#2390 Geplaatst 27 augustus 2010 - 09:28

Frances zei:

Oh nee Jessica, geen studentenhaver :misselijk:
Een tas chocomelk is een goed idee! En anders ga ik straks wel naar de aldi. Dat is hier super dicht bij hé, ACHTER ONS! ik moet eigenlijk theoretisch gezien enkel door de tuin en ik ben er al (maar ja daar staat een omheining enz.).

Neen? Allez nu, chocolatjes met nootjes :h

Je moet toch ook eens pauzeren, dan kan je snel gaan ;)

Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2391 Geplaatst 27 augustus 2010 - 09:32

Jess zei:

Neen? Allez nu, chocolatjes met nootjes :h

Je moet toch ook eens pauzeren, dan kan je snel gaan ;)

Ja 's een goed idee Jessica, met een klein wandelingetje. Ben nog op zoek naar een verjaardagscadeau voor Steven ook *zucht* Kan ik misschien ook is gaan kijken. (of heb jij een ideetje? ik weet dus echt niks :( )

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2392 Geplaatst 27 augustus 2010 - 18:55

*Nog niet gegeten die Kwakies.Ik koop eigenlijk de allergoedkoopste corn flakes in de Colruyt en mix die dan met de allerduurste muesli :ha :ha
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#2393 Geplaatst 27 augustus 2010 - 19:56

Smitten Kitten zei:

Ik hoop dat het ook mijn rug-schouderspieren wat versterkt (heb gehoord dat het daar goed voor kan zijn) want pfff ik heb daar echt vaak zo'n stresspijnen.
zwemmen :d , da's het beste daarvoor

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2394 Geplaatst 27 augustus 2010 - 20:01

Echt waar... ik val nog liever dood voor ik in een sopje van huidschilfers (en weet ik veel wat nog... :zwijg: ) van andere mensen ga dobberen :ha
Dan nog liever rugpijn :ha

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#2395 Geplaatst 27 augustus 2010 - 20:02

Smitten Kitten zei:

Echt waar... ik val nog liever dood voor ik in een sopje van huidschilfers (en weet ik veel wat nog... :zwijg: ) van andere mensen ga dobberen :ha
Dan nog liever rugpijn :ha
:ha :ha :ha :ha gij zijt eigenlijk nog erger dan ik weet ge dat :LOL: :LOL: :LOL:

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2396 Geplaatst 27 augustus 2010 - 20:03

Kathleen zei:

:ha :ha :ha :ha gij zijt eigenlijk nog erger dan ik weet ge dat :LOL: :LOL: :LOL:

Zijde gij ook vies van zo'n dingen?
Ik kan mij daar dus echt niet over zetten he... :misselijk: brrrr

PS Nog iets dat ik vreselijk vind is fitnessen in van die toestellen die echt enorm stinken naar zweet van andere mensen. Of ooit eens zo'n kickboksles moeten volgen en van die vieze stinkhandschoenen moeten aandoen. Echt  :misselijk:

Wat dat betreft ben ik echt een flauwe hoor....

Of op bezoek gaan ergens en die mensen drinken uit de fles en schenken daarmee jouw glas vol...  :misselijk:  "Ge zijt toch niet vies van mij he?" Euhm....
Ik heb toen de persoon niet keek het water in de drinkwell gekapt :ha

Bewerkt door Smitten Kitten, 27 augustus 2010 - 20:05.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#2397 Geplaatst 27 augustus 2010 - 20:12

Ik  verwijs naar mijn recente opmerking in de KS Party topic :x :x :x

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#2398 Geplaatst 27 augustus 2010 - 20:16

Smitten Kitten zei:

Zijde gij ook vies van zo'n dingen?
Ik kan mij daar dus echt niet over zetten he... :misselijk: brrrr

PS Nog iets dat ik vreselijk vind is fitnessen in van die toestellen die echt enorm stinken naar zweet van andere mensen. Of ooit eens zo'n kickboksles moeten volgen en van die vieze stinkhandschoenen moeten aandoen. Echt  :misselijk:

Wat dat betreft ben ik echt een flauwe hoor....

Of op bezoek gaan ergens en die mensen drinken uit de fles en schenken daarmee jouw glas vol...  :misselijk:  "Ge zijt toch niet vies van mij he?" Euhm....
Ik heb toen de persoon niet keek het water in de drinkwell gekapt :ha

Hahahahaaa...ik vind zwemmen ook echt goor! :LOL:

De laatste keer dat ik ging zwemmen stond er tegenover mij een mevrouw en die was nogal "corpulent", op zich geen probleem, ware het niet dat ze een lichtroze zwempak aanhad dat zeker 4 maten te klein was waardoor die stof zo opgespannen stond dat je er alles maar dan ook alles doorzag, dat horrobeeld gaat nog steeds niet van mijn netvlies...
Echt brrr

Ik zeg altijd; ik steek nog liever mijn voet in mijn eigen wc dan in de zee te gaan...maar dat geld ook voor publieke zwembaden!

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#2399 Geplaatst 27 augustus 2010 - 20:23

Vosse zei:

Goed... pilates dus :ha alleen geen idee waar ze dat hier geven. ik wel een yoga les, maar geen pilatesles. verwacht dat er overal wel nieuwe lessen gaan starten vanaf september ofzo ergens... meestal is dat zo met het nieuwe schooljaar hé.

trouwens; op die foto's van lut (met rafje hé) is dat natuurlijk al wel 15kg later hoor :ha

pilates hebben ze ook in de sportoase, bij het zwembad in de veldstraat, ik doe dat soms daar.
En vrijdag is en zumbaaaah! maar das echt meeegazwaar!!
Ze hebben daar ook yoga en yogalates, nog nooit gedaan.
Ik doe een keer per week minstens yoga en ga soms nog eens naar de sportoase.
En nu ik terug in Antwerpen werk fiets ik elke dag een 40 minuten per dag... :dance:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2400 Geplaatst 27 augustus 2010 - 20:24

sneeuwwitje zei:

Ik zeg altijd; ik steek nog liever mijn voet in mijn eigen wc dan in de zee te gaan...maar dat geld ook voor publieke zwembaden!

Dat is nu echt eens een waarheid als een koe ;)