Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#2401 Geplaatst 27 augustus 2010 - 20:24

Vosse zei:

Amai da's allemaal duur :o 17 euro voor een uurke op een mat liggen? :gek:

Ik heb is gezien hé, want Stad Antwerpen organiseert ook zo'n dingen. Er zijn nog een boel plaatsen bij voor Yoga van 18u30 tot 20u, startend de 21ste september en eindigend de 14e december in het atheneum van Deurne. (veel parkeerplaats ;) ) Dat kost 48 euro voor alle sessies samen! (dus als je er hier en daar een paar niet kan doen, dan heb je nog steeds veel gespaard he)

soit, ik kijk nog wat verder ook hé :)

Yoga

We zouden ook via't stad de beurtenkaarten voor Center Court kunnen kopen (fitnesscentrum op de Plantin Moretuslei, eigen parking).

Die hebben Zumba en Pilates, ook eventueel zaterdagvoormiddag. Basic zumba maandag 18-19u, pilates donderdag 18-19u. Zumba is wel doodgaan de eerste keren :ha Je kan via het stad een kaart kopen voor 10 beurten, 65 euro. (ook meerdere beurten, maar klein beginnen denk ik dan :ha ) (gewone zumba is bijna elke avond en op verschillende uren)

Ik weet alleen nog niet wanneer al die data goed voor mij zouden zijn, gezien ik nog geen job heb... Maar geef me twee weken dan hoop ik toch al wat meer te weten ;)

O ik heb nog een idee!

Op de Plantin kan je een zaal of stukje zaal afhuren om te sporten. We kunnen bv. zien of er andere zijn die graag meedoen en gewoon badminton doen de ene keer (kan vanaf 2 pesonen he). En volleybal de andere keer (officieel vanaf 10 of wat is het, maar met 4 lukt dat ook wel denk ik :ha ). Er is ook tennismateriaal. Kortom, het is mss wel leuk dat je steeds zelf kan kiezen wat te doen. De volledige zaal huren kost 9 euro, de helft 6 en een derde 4 euro. De sporthal is nog vrij op maandagavond, vrijdagavond, zaterdagen en zondagen.

Oe en Wezenbergfit, daar kan je ook beurtenkaarten krijgen via het stad en die hebben 's avonds zumba (ma/di/wo), BBB(wo) en poweryoga (do). Wel verplicht via 20 beurtenkaarten te gaan.

(Niemand anders dat ondertussen zin krijgt om mee te gaan sporten in Antwerpen stad? ;) )

bij sportoase 5 euro per les... :d

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2402 Geplaatst 27 augustus 2010 - 20:26

Allez dan is het beslist. Vosse? Gaan we naar de sportoase? ;)

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#2403 Geplaatst 27 augustus 2010 - 20:29

Smitten Kitten zei:

Allez dan is het beslist. Vosse? Gaan we naar de sportoase? ;)

jaaa! ik ga daar ook (soms) en dan kunnen we samen gaan (soms)!!!joepie!
Is echt nog tof daar, niet teveel volk, enkel een paar groeplessen, veel vrouwen.

Die zumba is meeega grappig, die leraar is echt niet te doen, een hyperkinetische Kerel die enorm met zijn gat kan schudden (Afrikaan, zit in zijn bloed) en die heeft ook zo een dansje met buikdansen waarmee ik altijd strike lig!
Pak wel zeker een grote fles water mee want je zweet je kapotttt!!

Pilates is rustiger. Ook een leuke les, veel buikspieren!

http://www.sportoase...id=49&Itemid=80

Bewerkt door sneeuwwitje, 27 augustus 2010 - 20:30.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#2404 Geplaatst 27 augustus 2010 - 20:36

Ze hebben in die sportoase wel meerdere interessante zaken! Yogalates, buik en rug, pilates en zumba. Ik wil heel graag de zumba doen, maar ik wil eerst zonder rood te worden een serie pilates overleven voor ik mij op de zumba stort! :ha

Prijs ziet er idd ook goed uit ;)

Wat mijn betreft kunnen we dat proberen hoor... startend met de pilates op donderdag van 19-19u45? Mss dat we dan ook kunnen bespreken/roteren wie met de auto gaat en mensen oppikt ofzo, want dat is al wel een eindje fietsen eigenlijk :ha

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#2405 Geplaatst 27 augustus 2010 - 20:44

Vosse zei:

want dat is al wel een eindje fietsen eigenlijk :ha

purrfect! Niks te auto!

Les 1: geen auto meer tenzij het verder is dan een half uur fietsen! :LOL:
Ben je al goed opgewarmd bij aankomst!

Trouwens jij woont daar toch in de buurt?

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2406 Geplaatst 27 augustus 2010 - 20:45

Hoe ver is dat fietsen Vosse???

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#2407 Geplaatst 27 augustus 2010 - 21:04

Smitten Kitten zei:

Hoe ver is dat fietsen Vosse???

ja vosse! (met een arm in mijn zij en uitgestoken wijsvinger :d )

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2408 Geplaatst 27 augustus 2010 - 21:07

sneeuwwitje zei:

ja vosse! (met een arm in mijn zij en uitgestoken wijsvinger :d )

Haha, ik vraag het maar omdat ik het echt niet weet. Ben oorspronkelijk niet van Antwerpen en loop overal verloren ;)

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#2409 Geplaatst 27 augustus 2010 - 21:26

Smitten Kitten zei:

Haha, ik vraag het maar omdat ik het echt niet weet. Ben oorspronkelijk niet van Antwerpen en loop overal verloren ;)

Ik ooknie, fiere Westvlaamse!

(maar ik woon hier al wel 7 jaar, ken mijne weg!) :d

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#2410 Geplaatst 27 augustus 2010 - 21:29

In kilometers is dat niet enorm ver. Maar dat is een vreselijke weg, door een heel druk deel van borgerhout en noord-antwerpen, dat ik bij voorkeur enkel in daglicht en zonder regen afleg. Ik heb graag dat auto's mij nog zien rijden :p Zeker als ik in straatjes moet fietsen die niet breed genoeg zijn voor een auto en een fiets tesamen.

Center Court daarentegen, daar kan ik te voet zelfs easypeasy naartoe :ha Maar de veldstraat, daar ben ik nog niet suïcidaal genoeg voor :p

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2411 Geplaatst 28 augustus 2010 - 18:08

Voor mij is auto ok hoor, maar ik moet dan wel een chauffeur inleggen als het aan mij is, want ben nog bezig met het leren auto rijden :ha

Als we het volhouden tot in de lente kunnen we nog steeds fietsen he Vosse ;)

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#2412 Geplaatst 31 augustus 2010 - 10:25

Ben sinds gisteren op dieet :) Wil dit toch wel even met jullie delen... Ik zou graag 5 kg verliezen, meer zeker niet! Eigenlijk ben ik niet echt te dik maar ben deze zomer enkele kilo's aangekomen (waarom heeft iedereen het altijd over wintervet? bij mij zijn dat echt zomervet :d ) en deze zou ik er graag af hebben! Snoep en frisdrank (buiten cola light) ban ik nu even uit mijn leven :ha Ga ook driemaal per week joggen, maar dat deed ik ervoor ook al! Hopelijk houd ik het vol!

Bewerkt door Dierenvriendin, 31 augustus 2010 - 10:26.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2413 Geplaatst 31 augustus 2010 - 17:42

Veel succes dierenvriendin!

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#2414 Geplaatst 01 september 2010 - 21:02

Smitten Kitten zei:

Veel succes dierenvriendin!

Dankje! Het gaat gelukkig nog goed :) Ben dan ook nog maar drie dagen bezig :ha

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2415 Geplaatst 01 september 2010 - 21:07

Dierenvriendin zei:

Dankje! Het gaat gelukkig nog goed :) Ben dan ook nog maar drie dagen bezig :ha

Goed begonnen is half gewonnen ;)

Hier gaat het ook goed, kijk al uit naar half september, dan heb ik weer wat tijd om ook wat erbij te sporten. Gaat me goed doen ;)