Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2416 Geplaatst 01 september 2010 - 21:09

Smitten Kitten zei:

Goed begonnen is half gewonnen ;)

Hier gaat het ook goed, kijk al uit naar half september, dan heb ik weer wat tijd om ook wat erbij te sporten. Gaat me goed doen ;)

Amaai, dat is creepy... net op dat moment kwam er een pm binnenrollen van Vosse met allemaal sportvoorstellen! Vosse you read my mind... :ha

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#2417 Geplaatst 01 september 2010 - 21:10

Great minds think alike 8)

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#2418 Geplaatst 01 september 2010 - 21:46

Ik voeg mij bij de dieëtende mensen :d Ik heb alles van snoep en ongezond eten geminderd en doe elke dag muv zondag een uur cardio zumba :p Na een week nog niet veel resultaat helaas :p Ben zelfs bijgekomen :( Maar mss verandert dat morgen nog wel ;) Dan moet ik me eigenlijk wegen. :p

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#2419 Geplaatst 01 september 2010 - 21:49

misschien dat ik morgen naar Pilates ga maar ik ga eerst naar de bevolking om mijn adres te wijzigen, dus wieweet zie ik morgen Vosse of Smitten daar? :LOL:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2420 Geplaatst 01 september 2010 - 21:50

sneeuwwitje zei:

misschien dat ik morgen naar Pilates ga maar ik ga eerst naar de bevolking om mijn adres te wijzigen, dus wieweet zie ik morgen Vosse of Smitten daar? :LOL:

Denk het niet :) Tenzij je mij ziet bij de dienst bevolking, moet nog altijd iets in orde maken ivm mijn paspoort :louche:

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#2421 Geplaatst 01 september 2010 - 21:51

Smitten Kitten zei:

Denk het niet :) Tenzij je mij ziet bij de dienst bevolking, moet nog altijd iets in orde maken ivm mijn paspoort :louche:

:ha dat zou grappig zijn!
Ik ga bij de Conickplein... :d

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#2422 Geplaatst 02 september 2010 - 10:19

Welke sport denk je dan te gaan doen, Smitten Kitten? Momenteel ga ik dus driemaal per week joggen, maar zou er ook nog wel iets anders willen bijdoen. Zwemmen lijkt me leuk en efficiënt maar het idee dat je nadien altijd je haar moet wassen want het stinkt naar de chloor enzo... Wanneer ik ga joggen doe ik het in een staart en dan hoef ik het niet altijd te wassen. En natuurlijk kost zwemmen ook weer geld, dat heb je bij joggen niet. Gaan fietsen lijkt me ook leuk maar dan moet ik nog iemand vinden die meewil/meekan :ha

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#2423 Geplaatst 02 september 2010 - 10:21

Thundernimf zei:

Ik voeg mij bij de dieëtende mensen :d Ik heb alles van snoep en ongezond eten geminderd en doe elke dag muv zondag een uur cardio zumba :p Na een week nog niet veel resultaat helaas :p Ben zelfs bijgekomen :( Maar mss verandert dat morgen nog wel ;) Dan moet ik me eigenlijk wegen. :p

Veel succes!! Belangrijk is om je slechts wekelijks te wegen. Bij voorkeur 's morgens voordat je eet :LOL: Bij mij is dit elke maandagochtend. Wanneer je dan bent afgevallen, valt die maandag toch nog mee :ha

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#2424 Geplaatst 02 september 2010 - 10:26

Maar hij kan evengoed tegenslaan als je bent bijgekomen ;) BTW gisteren was ik op de weegschaal gaan staan, op een uur maakte het twee kilo verschil :p en het is nochtans een nieuwe :p

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#2425 Geplaatst 02 september 2010 - 10:53

Ik ga altijd twee keer op de weegschaal staan bij mijn vast weegmoment. Om te checken dat hij nog wel consistent is ;) Zo gaf hij een tijdje geleden plots een verschil van wel 3kg aan. Dan zag ik dat er iets mis was met de pootjes, heb ik dat terug gefixt. Het spijtige van de zaak was dat ik toen plots weer 2,5kg meer woog dan ik dacht. Maarja, dat is ondertussen ook ingehaald.

Hoop tegen de taartenworkshop mooi onder de 100 te zitten... *duimen*

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#2426 Geplaatst 02 september 2010 - 11:47

Ik zou tegen de zestiende oktober 15 kilo moeten kwijt zijn :p Volgens mijn persoonlijke beloningsysteem krijg ik dan mijn tattoo :p

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2427 Geplaatst 04 september 2010 - 14:11

Dierenvriendin zei:

Welke sport denk je dan te gaan doen, Smitten Kitten? Momenteel ga ik dus driemaal per week joggen, maar zou er ook nog wel iets anders willen bijdoen. Zwemmen lijkt me leuk en efficiënt maar het idee dat je nadien altijd je haar moet wassen want het stinkt naar de chloor enzo... Wanneer ik ga joggen doe ik het in een staart en dan hoef ik het niet altijd te wassen. En natuurlijk kost zwemmen ook weer geld, dat heb je bij joggen niet. Gaan fietsen lijkt me ook leuk maar dan moet ik nog iemand vinden die meewil/meekan :ha

Zumba/Pilates/... dat soort dingen. Ik ga samen met Vosse groepslessen doen in een sportcentrum in de buurt dus we zien nog wel wat het uiteindelijk zal worden...

Lopen vind ik ook leuk, maar het wordt daar stilletjesaan te fris voor, voor mij 8)
In het voorjaar vind ik dat wel heerlijk!

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2428 Geplaatst 04 september 2010 - 14:12

Thundernimf zei:

Ik zou tegen de zestiende oktober 15 kilo moeten kwijt zijn :p Volgens mijn persoonlijke beloningsysteem krijg ik dan mijn tattoo :p

Amaai, dat is wel veel op zo'n korte tijd! Hou het ook nog gezond he ;)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2429 Geplaatst 04 september 2010 - 14:14

Ineens een spurtje op de weegschaal en was sinds vorige week ineens 1,1 kg kwijt! En dat terwijl ik eergisteren een groot (zeg gerust monsterachtig) stuk chocoladetaart heb gegeten op een verjaardagsfeestje :catangel
Nog 2-3 kilo te gaan en ik heb eindelijk weer het gewicht dat ik al zo lang terug wil ;)

Bewerkt door Smitten Kitten, 04 september 2010 - 14:15.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#2430 Geplaatst 04 september 2010 - 14:29

Super Hanne! :) Zal vast goed doen ;)

Ik hoop dat mijn gefeest van gisteren niet te veel ergs gaat doen... :ha Mijn vrije weekpunten zijn nu al wel op. Help. En ik heb nog een zondag bij Lut te gaan en een maandag aan zee! Al goed dat ik veel gefietst heb deze week ;) Daarnet was de weegschaal heel gemeen :louche: Kan maar beter tegen dinsdag zich goed gaan gedragen hoor! (dinsdag is mijn vaste weegdag)