Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#2431 Geplaatst 04 september 2010 - 14:33

Voor de mensen die een sport zoeken die effect verzekert én niet massaal veel inspanning vergt: Powerplate is your thing 8)
Ik doe dat nu een tweetal maanden en ik voel (en zie) echt het verschil...
Het is niet goedkoop (300 euro voor 24 lessen + 3 metingen = 12,5 euro per les, wat omgerekend nog wel meevalt vind ik) maar alles wat ik zoek in een sport: training die niet te lang duurt en waardoor je niet druipt van 't zweet maar die toch snel resultaat boekt: 20 min powerplaten = +- 1 uur fitnessen.

Je hebt verschillende programma's, om te verstevigen (wat ik doe) of om af te vallen.
Je wordt ook gedurende de hele training begeleid door een professional die de oefeningen voordoet en je houding corrigeert.
Tijdens die metingen waar ik over had wordt je vet-, spier- en vochtpercentage berekend en het aantal kcal dat je mag verbruiken per dag om op hetzelfde gewicht te blijven. Zo kun je je evolutie in cijfers zien.

Ik voel mij veel krachtiger sinds ik powerplate, mijn spieren zijn duidelijk meer ontwikkeld en mijn huid is strakker :LOL:

Bewerkt door Louise, 04 september 2010 - 14:35.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2432 Geplaatst 04 september 2010 - 14:36

Vosse zei:

Super Hanne! :) Zal vast goed doen ;)

Ik hoop dat mijn gefeest van gisteren niet te veel ergs gaat doen... :ha Mijn vrije weekpunten zijn nu al wel op. Help. En ik heb nog een zondag bij Lut te gaan en een maandag aan zee! Al goed dat ik veel gefietst heb deze week ;) Daarnet was de weegschaal heel gemeen :louche: Kan maar beter tegen dinsdag zich goed gaan gedragen hoor! (dinsdag is mijn vaste weegdag)