Spring naar inhoud

* * * * * 4 stemmen

Nog maar eens een regimeke! Sporten is gezond!

• Log in om te reageren
3170 reacties op dit onderwerp
Guest_katy_*
Guest_katy_*

#2446 Geplaatst 06 september 2010 - 13:39

hmm
ik zou het snoepen moeten laten! maar tis zo lekker hé :x
joggen, pff daar heb ik de tijd niet voor de met kindjes en als die eenmaal inbed liggen wachten er nog wel wat huishoudelijke taakjes OF ben ik gwn te moe ..

kzal nog eens een poging wagen :)

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#2447 Geplaatst 10 september 2010 - 12:12

En er gaat maar nix meer af he! Volledig mijn eigen schuld, want dan ben ik braaf voor een paar dagen en dan... Zucht!

Met mijn nieuwe job, ben ik nu al wat kleren gaan kopen. Man man, ik heb een heel andere maat dan ik dacht nu :ha Heb zelfs een M kunnen aandoen :gek:

Zelfs voor BH's gaan shoppen. Nouja, shoppen. Ik ga al jaren bij dezelfde winkel, die mevrouw weet perfect wat ik wil. De volle 10 cm minder zeg... Ni moeilijk dat mijn huidige BH's niet veel meer deden qua steun :ha

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#2448 Geplaatst 10 september 2010 - 12:45

Ik heb het ideale hulpje gevonden tijdens een dieet... Blokjes! :evil: Ik heb ze nu al een week en nog steeds is te lang gekookte pasta het hardste dat ik kan eten... Man man man! En geloof me, als je moet kiezen tussen pudding, yoghurt, soep of te lang gekookte pasta, dan is je honger snel over.
Ben al eens overgeschakeld op smoothies maar die velletjes blijven achter de draadjes hangen...

Geplaatste afbeelding

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#2449 Geplaatst 10 september 2010 - 16:37

Ocharme Fieke! Zelf nooit blokjes of beugel gehad dus kan er niet van meespreken...
Ik ga driemaal per week joggen, altijd met een vriendin. Soms met Marlies en soms met Jorien. Nu ging ik normaal gisteren joggen, maar we gingen mijn tante in het ziekenhuis bezoeken dus was het er niet van gekomen. Ben vanmorgen helemaal alleen gaan joggen! Doe ik normaal nooit, flink hé :LOL: Ben wel sneller moe wanneer ik alleen ga. Loop dan iets sneller en anders ben ik ook wat afgeleid doordat ik met iemand kan praten!

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2450 Geplaatst 10 september 2010 - 16:39

Vosse zei:

En er gaat maar nix meer af he! Volledig mijn eigen schuld, want dan ben ik braaf voor een paar dagen en dan... Zucht!

Met mijn nieuwe job, ben ik nu al wat kleren gaan kopen. Man man, ik heb een heel andere maat dan ik dacht nu :ha Heb zelfs een M kunnen aandoen :gek:

Zelfs voor BH's gaan shoppen. Nouja, shoppen. Ik ga al jaren bij dezelfde winkel, die mevrouw weet perfect wat ik wil. De volle 10 cm minder zeg... Ni moeilijk dat mijn huidige BH's niet veel meer deden qua steun :ha

Komaan Vosse! Ga ervoor hoor :cheer:

Hier gaat het nog steeds traag maar zeker de goede kant op. :)

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#2451 Geplaatst 10 september 2010 - 23:40

Okee... vandaag ging het vreselijk mis. Morgen een nieuwe dag!

En ik ben ook een sportbroek gaan kopen voor de Pilates/Zumba ;) L-XL ipv 2XL. Was wel verschieten :ha

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2452 Geplaatst 10 september 2010 - 23:51

Vosse zei:

Okee... vandaag ging het vreselijk mis. Morgen een nieuwe dag!

En ik ben ook een sportbroek gaan kopen voor de Pilates/Zumba ;) L-XL ipv 2XL. Was wel verschieten :ha

Ik heb vandaag voor de eerste keer in maanden Mac Donalds gegeten :LOL:
We kunnen weer voort voor een paar maanden.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2453 Geplaatst 11 september 2010 - 15:29

Hier gaat het ook nog altijd de goede kant op. Ik ben ondertussen 15kg vermagerd. Ik zeg tegen mezelf dat ik dus in de helft zit dus de andere helft kan alleen maar heel gemakkelijk gaan ;) . Waarschijnlijk zullen de laatste loodjes het zwaarst wegen, maar dat zijn zorgen voor later. Ik gun mezelf af en toe wel wat. Vorige week was er een trouw en ik heb toch wel een dessert gegeten. Volgende week is het Leffinge Leuren (festival hier in de buurt). Ik ga deze keer enkel de zondag, maar ik zal er zondag toch eens goed feesten... :)
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2454 Geplaatst 11 september 2010 - 15:44

Amaai, zo goed Mieke! Dat is wel al veel dat je kwijt bent he :goofy:

Ik nu nog 2 kilo. 't Gaat ietsje trager allemaal nu, dus ja, de laatste loodjes wegen het zwaarst, maar als je bijna aan de eindstreep bent wil je ook echt niet meer opgeven, dus dat is dan weer een impuls om wel goed vol te blijven houden ;)

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#2455 Geplaatst 11 september 2010 - 16:17

Ik denk dat ik me hier ook maar eens moet gaan aanmelden, zucht, steun..... ik wil nie.... maar het moet... zucht, steun..... alles is zo lekker.
Maar ik word echt TE DIK!!!! Grrmmmbbbbllllll
voor ik zwanger werd van Isaura woog ik 49 kilo nu 68.... Niet leuk meer :censored:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2456 Geplaatst 11 september 2010 - 16:21

*mikkeke* zei:

Ik denk dat ik me hier ook maar eens moet gaan aanmelden, zucht, steun..... ik wil nie.... maar het moet... zucht, steun..... alles is zo lekker.
Maar ik word echt TE DIK!!!! Grrmmmbbbbllllll
voor ik zwanger werd van Isaura woog ik 49 kilo nu 68.... Niet leuk meer :censored:

Lastig he... Ik eet gewoon ook veel te veel dingen te graag. En te veel... 8)
't Is soms moeilijk om dan op tijd stop te zeggen...

Hoe groot ben je?

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#2457 Geplaatst 11 september 2010 - 16:24

1,68
Mijn BMI is nog wel ok maar ik vind toch echt dat ik zeker richting 60 moet, liefst nog iets minder. Ik kom altijd veel aan in de zomer, lekker ijsje, terrasje met iets lekkers, vaker uiteten, vakantie, etc. etc.
Maar deze keer is het er wel over :oops:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2458 Geplaatst 11 september 2010 - 16:28

49 kilo vind ik wel heel weinig voor bijna 1m70.
Maar kan me inbeelden dat je niet geheel tevreden bent met 19 kilo erbij.
Ik kom trouwens gemakkelijker aan in de winter. Veel binnen zitten, want koud buiten, veel feesten in de familie (kerst, nieuwjaar, verjaardagen) etc.

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#2459 Geplaatst 11 september 2010 - 16:31

49 kilo is ook veel te weinig hoor. Ik kwam gewoon nooit aan. Ik kon eten wat ik wou en de hoeveelheid maakte net zo weinig uit :) . Op dat moment besef je niet wat een geluk dat is helaas :oops: .
Tja, en toen werd ik zwanger, zelfs in mijn zwangerschap ben ik niet eens zo héél veel aangekomen maar het is er wel allemaal aan blijven hangen plus nog vele kilo's extra :x .
Rond de 60 lijkt mij prima :) Moet de lat niet te hoog leggen hé :wi

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#2460 Geplaatst 11 september 2010 - 17:47

Ben blij dat je geen 49 meer wil wegen! ;) Begrijp ook wel dat je die kilo's eraf wil, wanneer je ineens zo bent bijgekomen. Ik was vorige zomer (2009) ook een vijftal kilo bijgekomen. Zelfs die kilo's wou ik er koste wat het kost al af! Ben deze nu wel kwijt maar probeer toch nog een klein beetje af te vallen. Nog een 3 à 4 kg te gaan.